Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 9 Grudnia 2019
 
 
 
Szymon Hołownia kandydatem w wyborach prezydenckich. Na konwencji zabrakło charyzmy i konkretów programowych (opinie)
 
Szymon Hołownia na niedzielnej konwencji pokazał zbyt mało charyzmy, aby mu uwierzyć, a pomysł finansowania kampanii prezydenckiej z mikrowpłat internautów wydaje się nierealny - tak specjaliści od marketingu politycznego i mediów komentują dla Wirtualnemedia.pl ogłoszenie przez Hołownię startu w wyborach prezydenckich. więcej
 
 
Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu
 
W trzech kwartałach br. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 2,9 proc. do 6,864 mld zł, a w samym trzecim kwartale dynamika wyniosła 6,3 proc. - szacuje Starcom. Reklama internetowa stanowi już 36,5 proc. rynku, wydatki reklamowe zmniejszyły branża farmaceutyczna i telekomunikacyjna. więcej
 
 
Nowy reality-show ,,Only one. Tylko jeden" od 6 marca w Polsacie. Startują castingi (wideo)
 
W piątek, 6 marca 2020 roku około godz. 22.00 Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego reality-show „Only one. Tylko jeden”, który będzie można oglądać tuż po „Dancing with the stars 11” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczynają się poszukiwania uczestników do projektu. więcej
 
 
Polska spółka Showmaxa w ostatnim roku miała 15,4 mln zł wpływów i 9,6 mln zł straty
 
W ostatnim roku działalności zarejestrowana w Polsce spółka Showmax CEE zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 20 proc. do 15,38 mln zł oraz 9,61 mln zł straty netto (wobec 1,4 mln zł zysku rok wcześniej). Platforma wycofała się z naszego kraju w styczniu br., a spółka została zlikwidowana cztery miesiące później. więcej
 
 
Kupno Energi przez Orlen uzasadnione, ale niekorzystne dla małych akcjonariuszy (opinie)
 
- Przejęcie przez Orlen kontroli nad Energą ma więcej sensu niż posiadanie przez KGHM 10 proc. pakietu akcji Tauronu - ocenia makler Mariusz Kanicki. Z kolei zdaniem Macieja Samcika, transakcja będzie okazją do taniego zakupu firmy dotkniętej antyekologiczną polityką rządu z poprzednich lat. Cena zaproponowana przez Orlen jest mało korzystna dla mniejszościowych akcjonariuszy Energi. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kanał Sportowy Pola, Borka, Smokowskiego i Stanowskiego z dwoma studiami. "Może pozyskać dużo widzów i reklamodawców" więcej
 
TVN24 BiS stawia na tematykę międzynarodową, mniej biznesu więcej
 
Prezes Platige Image: ,,Przy ,,Wiedźminie" pracują u nas sami pasjonaci więcej
 
Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor SEO w serwisie Business Insider Ringier Axel Springer Media
Koordynator ds. wsparcia sprzedaży - BrandedContent Video Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Wydawca Eurozet
PROGRAMME PLANNER Viacom International Media Networks
Content Commerce Specialist Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz, Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
Project Manager Dział Sprzedaży - wsparcie sprzedaży Grupa ZPR Media
New Business Manager El Padre
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Digital Sales Specialist Termedia
KeyAccount Manager Termedia
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowy reality-show ,,Only one. Tylko jeden" od 6 marca w Polsacie. Startują castingi (wideo)

W piątek, 6 marca 2020 roku około godz. 22.00 Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego reality-show „Only one. Tylko jeden”, który będzie można oglądać tuż po „Dancing with the stars 11” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczynają się poszukiwania uczestników do projektu. więcej

,,Milionerzy" stracili 270 tys. widzów, TVN wiceliderem. Hitem czwartkowe odcinki

Teleturniej „Milionerzy” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 1,82 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji cyklu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2 emitującą w tym czasie głównie swoje hitowe seriale. Wpływy z reklam wyniosły 60,61 mln zł. więcej

,,Nasz nowy dom" emitowany dwa razy w tygodniu stracił 350 tys. widzów. 50,45 mln zł z reklam

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie - emitowany dwa razy w tygodniu - śledziło średnio 1,45 mln osób. W porównaniu do jedenastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 350 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajął czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 50,45 mln zł. więcej

Skargi do KRRiT na Filipa Chajzera w "Dzień dobry TVN"

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 18 skarg na Filipa Chajzera, który w "Dzień Dobry TVN" (TVN Discovery Polska) udawał atak paniki. Dziennikarz przeprosił za swoje zachowanie stwierdzeniem, że „nigdy w życiu do głowy nie przyszłoby mi urażenie kogokolwiek chorego psychicznie”. więcej

TVP, Polskie Radio i PAP nadal pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Telewizja Polska, Polskie Radio, Polska Agencja Prasowa i regionalne spółki rozgłośni publicznych nadal będą pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. więcej

PGNiG Superliga od lutego 2020 w USA

Superliga sprzedała prawa spółce Radar Sat-Media do pokazywania spotkań męskich rozgrywek piłkarzy ręcznych na terenie USA. Transmisja meczów w tym kraju rozpocznie się w lutym 2020 roku. więcej

Tomasz Matwiejczuk dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Polsat

Tomasz Matwiejczuk objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Polsat. więcej

Szymon Hołownia wystartuje na prezydenta Polski. ,,Musimy zamontować bezpartyjny bezpiecznik"

Dziennikarz Szymon Hołownia potwierdził, że wystartuje w przyszłorocznych wyborach prezydenckich. - System się zawiesił. Żeby się odwiesił, w maju 2020 roku musimy zamontować w nim bezpartyjny bezpiecznik - stwierdził. więcej

Trzecia "Wataha", czyli kawał dobrej roboty (wideo)

Gdybym wiedział jak dobry będzie trzeci sezon "Watahy", to drugi przewinąłbym na podglądzie, żeby go szybciej móc zobaczyć. A przecież drugi sezon nie był zły. Gdybym wiedział, że ten trzeci sezon będzie tak dobry (chociaż przyznam, że jego finału jeszcze nie znam, więc może mnie ta produkcja finalnie rozczarować), to codziennie przez trzy lata między jedynką i dwójką, i codziennie przez dwa lata między dwójką i trójką wysyłałbym do HBO mejle ponaglając ich do roboty - pisze Wojciech Krzyżaniak. więcej

,,The Voice Senior" w TVP2. Rinke Rooyens: piękne i nostalgiczne widowisko muzyczne (wideo)

TVP2 rozpocznie dzisiaj emisję nowego programu „The Voice Senior”, który poprowadzą Marta Manowska i Tomasz Kammel. Jurorami show będą: Urszula Dudziak, Andrzej Piaseczny, Alicja Majewska i Marek Piekarczyk. - Nie stawiamy na rywalizację uczestników, istotniejsze jest dla nas to, aby pokazać to, co mają do powiedzenia - komentuje nam Rinke Rooyens, producent. więcej

,,Kuba Wojewódzki" stracił widzów, hitem Górniak i Figurski. Nowe odcinki na wiosnę

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 955 tys. osób, o 210 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu wciąż był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 18,46 mln zł z reklam. Kolejny sezon programu stacja pokaże wiosną 2020 roku. więcej

Prokuratura umorzyła postępowanie ws. wulgarnego wpisu Cezarego Gmyza o prezes Sądu Najwyższego

Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła postępowanie dotyczące wulgarnego wpisu twitterowgo dziennikarza Telewizji Polskiej Cezarego Gmyza na temat Małgorzata Gersdorf, pierwszej prezes Sądu Najwyższego. Za wpis Gmyz dostał naganę od TVP. więcej

Janusz Dzięcioł, zwycięzca pierwszego ,,Big Brothera", zginął w wypadku samochodowym

W piątek rano w wypadku na przejeździe kolejowym zginął Janusz Dzięcioł. Był zwycięzcą pierwsze edycji reality-show TVN „Big Brother”, a w latach 2007-2015 posłem. więcej

,,Newsweek" apeluje do TVP o transmisję z wręczenia Oldze Tokarczuk nagrody Nobla. Szef TAI: będzie relacja w TVP Info

Redakcja „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zaapelowała do Telewizji Polskiej o transmitowanie wtorkowej uroczystości wręczenie Oldze Tokarczuk literackiej nagrody Nobla. - Informuję, że ceremonia wręczenia nagrody Nobla Oldze Tokarczuk odbędzie się we wtorek 10 grudnia. Zapraszam na relację z tego wydarzenia do TVP Info - zapowiedział Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej więcej

Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna

Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TVP, Polskie Radio i PAP nadal pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Telewizja Polska, Polskie Radio, Polska Agencja Prasowa i regionalne spółki rozgłośni publicznych nadal będą pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. więcej

 
Rusza akcja "Choinki pod choinkę" RMF FM

Od 12 grudnia br. rusza coroczna akcja RMF FM (Grupa Bauer) "Choinki pod choinkę". Rozgłośnia w kilkunastu miastach Polski rozda słuchaczom świąteczne drzewka. więcej

 
Młodzi Polacy najchętniej słuchają RMF FM i Eski. Tylko 1,7 proc. udziału PR3 i 1,3 proc. PR1

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 15 do 24 lat w okresie od stycznia do października br. było RMF FM. Drugie miejsce zajęła Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Audytorium 17, a najwięcej straciło Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Radio Maryja w czołówce

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od maja do października br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze Wawa i RMF FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Szymon Hołownia kandydatem w wyborach prezydenckich. Na konwencji zabrakło charyzmy i konkretów programowych (opinie)

Szymon Hołownia na niedzielnej konwencji pokazał zbyt mało charyzmy, aby mu uwierzyć, a pomysł finansowania kampanii prezydenckiej z mikrowpłat internautów wydaje się nierealny - tak specjaliści od marketingu politycznego i mediów komentują dla Wirtualnemedia.pl ogłoszenie przez Hołownię startu w wyborach prezydenckich. więcej

Polska reklama w trzech kwartałach br. urosła o 2,9 proc. Już 36,5 proc. wydatków trafiło do internetu

W trzech kwartałach br. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 2,9 proc. do 6,864 mld zł, a w samym trzecim kwartale dynamika wyniosła 6,3 proc. - szacuje Starcom. Reklama internetowa stanowi już 36,5 proc. rynku, wydatki reklamowe zmniejszyły branża farmaceutyczna i telekomunikacyjna. więcej

Kupno Energi przez Orlen uzasadnione, ale niekorzystne dla małych akcjonariuszy (opinie)

- Przejęcie przez Orlen kontroli nad Energą ma więcej sensu niż posiadanie przez KGHM 10 proc. pakietu akcji Tauronu - ocenia makler Mariusz Kanicki. Z kolei zdaniem Macieja Samcika, transakcja będzie okazją do taniego zakupu firmy dotkniętej antyekologiczną polityką rządu z poprzednich lat. Cena zaproponowana przez Orlen jest mało korzystna dla mniejszościowych akcjonariuszy Energi. więcej

Gdańsk usunął prawie 500 nielegalnych reklam i nałożył za nie 121 tys. zł kar

Niemal 500 nielegalnych reklam zniknęło z ulic Gdańska w czasie obowiązywania przejściowego okresu miejskiej Uchwały Krajobrazowej. - Jest jeszcze wiele do zrobienia, ale pierwsze efekty już są zauważalne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Grzelak, zastępca prezydent Gdańska ds. zrównoważonego rozwoju. więcej

Właściciel Żabki chce współpracować przy klubowych mistrzostwach świata w piłce nożnej

Fundusz CVC Capital Partners, od kilku lat właściciel Żabka Polska, rozmawia z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) o bliskiej współpracy dotyczącej klubowych mistrzostw świata. więcej

Joanna Czechowska dyrektorem marketingu Mariott International w Polsce

Joanna Czechowska objęła stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Mariott International. Ostatnio pracowała w Fujifilm. więcej

Zmiany w polityce handlowej TVP na 2020 rok mogą przynieść większe wpływy reklamowe publicznego nadawcy (opinie)

Ogłoszone przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej zasady sprzedaży reklam w 2020 roku nie wnoszą rewolucyjnych zmian. Wzrost rabatów cennikowych, premiowany udział w wydatkach stacji tematycznych i nacisk położony na sprzedaż oferty digitalowej to obszary, na których TVP zależy najbardziej. - Biorąc pod uwagę dotychczasowe i planowane inwestycje w ramówkę oraz nadchodzące wydarzenia sportowe, takie jak Euro 2020 i olimpiada w Tokio to może być finansowo całkiem dobry rok dla TVP - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Młodzi ludzie LGBT+ bojący się wrócić do domu na święta w kampanii Pantene (wideo)

Pantene, marka produktów do pielęgnacji włosów (należy do Procter&Gamble) rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię, w której opowiada o młodych ludziach LGBT+, którzy boją się wrócić do swoich rodzinnych domów na święta. więcej

T-Mobile promuje darmowy internet na święta

Ruszyła kampania reklamowa nowej oferty promocyjnej na internet T-Mobile. Przygotowały ją departament zarządzania marką telekomu, DDB Warszawa, VML&R, Mindshare i ARC Worldwide. więcej

Wedel wybiera agencję reklamową do kompleksowej obsługi

Producent słodyczy, firma Lotte Wedel rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową 360 stopni marki E.Wedel. Z wybraną agencją rozpocznie współpracę od 2021 roku. więcej

Najmniejsza Żabka uruchomiona w Poznaniu

Sieć Żabka Polska otworzyła najmniejszy sklep w Polsce, liczący ok. 16 mkw. Format ma być dostosowany asortymentem i wystrojem dla pracowników biur oraz przechodniów, którzy w drodze do pracy chcą kupić szybką przekąskę lub napić się kawy. więcej

Konsole Xbox z nową kampanią reklamową

Ruszyła nowa kampania konsoli Xbox One S All-Digital Edition oraz Xbox One X przygotowana przez agencję Przestrzeń. więcej

Mela Koteluk i Grzegorz Turnau pytają ,,Co Cię napędza" w nowej reklamie Škody

Pod hasłem „Co Cię napędza” rozpoczęła się kampania reklamowa Škody (Volkswagen Group Polska) promująca pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe tej marki, które będzie można kupić na początku 2020 roku. Bohaterami reklam są Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania potrwa do marca. więcej

Bluerank i GoldenSubmarine będą ze sobą współpracować

Agencje Bluerank (specjalizująca się w performance marketingu) oraz GoldenSubmarine (marketing internetowy) podpisały bezterminowe porozumienie o współpracy merytorycznej. - Koncentrujemy się teraz na wypracowaniu najlepszego modelu współpracy. I to jest klucz do dalszych działań - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Krzysztof Ratnicyn, PR & marketing manager GoldenSubmarine. więcej

Ponad połowa kobiet w jury Cannes Lions w 2020

Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions ogłosili nazwiska osób przewodniczących jury dla poszczególnych kategorii  przyszłorocznej edycji tego konkursu. Ponad połowę stanowią kobiety. więcej

180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg marki Tymbark

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na prowadzenie profili marki soków, nektarów i napojów Tymbark (Maspex) w mediach społecznościowych. więcej

mBank ma zostać sprzedany do końca 2020 roku

Commerzbank poinformował, że swoje udziały w polskim mBanku chce sprzedać najpóźniej do końca 2020 roku. Dochód z tej transakcji przeznaczy na „główny obszar działalności firmy”. więcej

IKEA dołącza do gdańskiego programu mającego ograniczyć plastik

Gdański sklep sieci IKEA przyłączył się do programu „Gdańsk bez plastiku”. W poniedziałek 9 grudnia odbędzie się spotkanie prezydent Aleksandry Dulkiewicz z szefową tego sklepu Małgorzatą Dobies-Turulską inaugurujące przyłączenie nowego partnera do programu. więcej

Świecące miecze z ,,Gwiezdnych wojen" na butelkach Coca-Coli

Na butelkach półlitrowych butelek Coca-Coli umieszczono miecze bohaterów „Gwiezdnych wojen”, które po dotknięciu dłonią świecą. Można je kupić w Singapurze. więcej

Classic Blue kolorem roku 2020 wg Instytutu Pantone

Instytut Pantone ogłosił, że kolorem roku 2020 jest Classic Blue, odcień przypominający niebo o zmroku. To ponadczasowa barwa wprowadzająca ciszę i spokój - uzasadniono. więcej

Justyna Augustyniak w zespole MullenLowe MediaHub

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączyła Justyna Augustyniak. Poprzednio pracowała w  K2 Precise. więcej

Martyna Adamska z nowymi obowiązkami w Dentsu Aegis Network

Martyna Adamska, koordynująca dotychczas działania public relations w Dentsu Aegis Network, grupie do której należą takie agencje, jak Carat, iProspect czy Vizeum poszerzyła zakres obowiązków. więcej

Jarosław Wittstock nowym prezesem Grupy Lotos, Mateusz Bonca odwołany

W piątek rada nadzorcza spółki paliwowej Grupy Lotos odwołała Mateusza Boncę ze stanowiska prezesa. Jednocześnie powołała na tę funkcję Jarosława Wittstocka, poprzednio wiceprezesa. więcej

Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk w kampanii Aldi

Sieć sklepów Aldi w ramach platformy komunikacyjnej "Raz Aldi, zawsze Aldi"  zaprosiło do promocji marek własnych influencerów. W testowaniu produktów biorą udział Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler oraz Zabawkowicz. więcej

Ruszyła kampania Wawrzyńca ,,Wielki smak, mała forma" autorstwa Streetcom

Pod hasłem „Wielki smak, mała forma” trwa kampania reklamowa nowych, poręcznych opakowań past warzywnych Wawrzyniec. więcej

"Vogue Polska" uruchamia aplikację mobilną

Magazyn "Vogue Polska" (Visteria) zaprezentował aplikację mobilną, która ma być rozszerzoną wersją Vogue.pl. Dostępna jest w wersji darmowej oraz premium dla prenumeratorów - z dostępem m.in. do podcastów i dodatkowych treści. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
TVP, Polskie Radio i PAP nadal pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Telewizja Polska, Polskie Radio, Polska Agencja Prasowa i regionalne spółki rozgłośni publicznych nadal będą pod nadzorem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. więcej

MediaTory 2019: Łucyan, Sekielscy, Pieniążek, Kaługa, Socha, Figurski, Miśka-Jackowska i Szarejko laureatami

W tegorocznej edycji studenckiego plebiscytu MediaTory nagrodzeni zostali Paweł Pieniążek, Magda Łucyan, Jakub Kaługa, Magdalena Miśka-Jackowska, Robert Socha, Tomasz i Marek Sekielscy, Marta Szarejko i Michał Figurski. Natomiast Beata Michniewicz otrzymała tytuł AuTORytet. więcej

Znak sprzedaje firmie Dictum sześć księgarń Autorska

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak sprzedaje sześć księgarń Autorska. Nabywcą jest dystrybuująca książki firma Dictum. Firmy nie podają wartości i innych szczegółów transakcji. więcej

Stanisław Skarżyński dołączył do zespołu "Wysokich Obcasów"

Stanisław Skarżyński będzie na stałe współpracować z "Wysokimi Obcasami" (Agora). Zajmie się tam tematami związanymi z polityką oraz Wielką Brytanią. więcej

Drogerie Jawa uruchamiają kwartalnik ,,Piękno by Jawa". Redaktor naczelną Edyta Kresińska

W piątek 6 grudnia w drogeriach sieci Jawa dostępny będzie pierwszy numer bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”o tematyce lifestyle’owej, skierowanego głównie do kobiet. Redaktor naczelną wydawnictwa jest Edyta Kresińska z działu marketingu firmy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polska spółka Showmaxa w ostatnim roku miała 15,4 mln zł wpływów i 9,6 mln zł straty

W ostatnim roku działalności zarejestrowana w Polsce spółka Showmax CEE zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 20 proc. do 15,38 mln zł oraz 9,61 mln zł straty netto (wobec 1,4 mln zł zysku rok wcześniej). Platforma wycofała się z naszego kraju w styczniu br., a spółka została zlikwidowana cztery miesiące później. więcej

Facebook udostępnia reklamy in-stream polskim wydawcom i twórcom. Konieczne 10 tys. obserwujących

Facebook rozszerzył dostępność reklam typu in-stream, które mogą być wyświetlane przed lub w trakcie filmów, a także w formie grafiki poniżej okna odtwarzacza. Od 9 grudnia br. z narzędzia mogą korzystać polscy wydawcy i twórcy. - Szukamy rynków, na których ludzie oglądają dużo filmów, a reklamodawcy są chętni by wyświetlać przy tej okazji reklamy. Polska znajduje się wysoko na naszej liście priorytetowych rynków - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jens-Uwe Bornemann, dyrektor ds. partnerstw medialnych w Europie Środkowej i Wschodniej w Facebooku. więcej

Kanał Sportowy Pola, Borka, Smokowskiego i Stanowskiego z dwoma studiami. "Może pozyskać dużo widzów i reklamodawców"

Na potrzeby Kanału Sportowego - którego założycielami i głównymi twórcami są Michał Pol, Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski - mają zostać uruchomione dwa studia wideo. Jego ofertę reklamową ma sprzedawać Arskom Group. więcej

Łukasz Warzecha i prof. Antoni Dudek w ,,Podwójnym kontekście" na wSensie.pl (wideo)

Publicysta „Do Rzeczy” Łukasz Warzecha i historyk prof. Antoni Dudek zaczęli prowadzić cykl „Podwójny kontekst” w serwisie wSensie.pl (Fundacja Polska Ziemia). To drugi program Warzechy na tej platformie. więcej

Na Węgrzech Facebook zapłaci grzywnę 3,6 mln euro. Kara za obietnicę że jest darmowy

Węgierski regulator rynku nałożył na Facebook karę w wysokości 3,6 mln euro. Jest ona konsekwencją stosowanego przez serwis wycofanego już sloganu mówiącego tym, że Facebook będzie zawsze darmowy. Według węgierskich urzędników hasło wprowadzało użytkowników w błąd, bowiem za dostęp do platformy płacą oni danymi na swój temat. więcej

Filmweb notuje więcej odsłon niż 9 kolejnych serwisów łącznie. W dół sekcje filmowo-serialowe TVN.pl, Onetu, WP i Interii

Wśród witryn o filmach i serialach niezmiennie dominuje Filmweb.pl, który notuje więcej odsłon niż kolejne dziewięć serwisów z tej kategorii. Z miesiąca na miesiąc spore spadki odwiedzalności zanotowały sekcje filmowo-serialowe portali TVN.pl, Onet.pl, WP.pl i Interia.pl. więcej

5 Sposobów na... i Sprytne Babki z 2,8 mln zł wpływów i 245 tys. zł zysku

Firma Spryciarze.pl, do której należą kanały youtube’owe 5 Sposobów na… i Sprytne Babki, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 0,9 proc. do 2,88 mln zł, natomiast jej zysk netto zmalał z 1,31 mln zł do 244,6 tys. zł. więcej

Allegro podsumowuje Black Week: sprzedawcy udzielający rabatów zwiększyli sprzedaż o 70 proc.

W trakcie tegorocznej akcji "Allegro Black Week" (25 listopada - 2 grudnia) klienci kupowali średnio 2,2 miliona przedmiotów dziennie. To o 1/3 więcej niż średnia w dniach poza promocjami - podał serwis. więcej

,,Wiedźmin" na Netfliksie będzie miał polski dubbing, Żebrowski jako Geralt (wideo)

Serial Netflixa „Wiedźmin” będzie dostępny nie tylko z polskimi napisami i lektorem, lecz także w wersji z dubbingiem. Głosów głównym bohaterom użyczą Michał Żebrowski, Justyna Kowalska, Natalia Smagacka i Marcin Franc. więcej

Przemysław Szubartowicz poprowadzi debatę Kidawy-Błońskiej i Jaśkowiaka w prawyborach prezydenckich PO

Sobotnią debatę Małgorzaty Kidawy-Błońskiej i Jacka Jaśkowiaka w prawyborach prezydenckich Platformy Obywatelskiej będzie prowadził Przemysław Szubartowicz, redaktor naczelny Wiadomo.co. - Czas wyjść z tych prowincjonalnych przesądów, że dziennikarze (publicyści) czegoś nie powinni, a zwłaszcza prowadzić takich debat, a już szczególnie w czasach absolutnie nadzwyczajnych - skomentował Szubartowicz. więcej

Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna

Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Złote Spinacze 2019: Big Picture najlepszą agencją trzeci rok z rzędu, Piotr Czarnowski z tytułem Gwiazdy PR

W siedemnastej edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. jury  przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w 31 kategoriach. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” po raz trzeci z rzędu otrzymała agencja Big Picture. Tytułem Gwiazdy PR dla szczególnie zasłużonej osoby w branży uhonorowano Piotra Czarnowskiego, założyciela i prezesa First PR. Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym wydarzenia. więcej

Tomasz Matwiejczuk dyrektorem ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Polsat

Tomasz Matwiejczuk objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Polsat. więcej

W pogoni za efektywnością, czyli technologie i trendy napędzające komunikacje

Automatyzacja procesów czy big data stają się niezbędne na każdy etapie tworzenia marketingowej strategii. Nieważne, czy jesteś marketerem napędzającym sprzedaż, specjalistą ds. EB wspierającym rekrutację, czy PR-owcem budującym pozytywny wizerunek i współpracującym z mediami.Bez technologii, konkretnej specjalizacji i integracji przepadniesz. Znacznie szybciej niż myślisz. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apel europejskiej branży cyfrowej do rządów krajów UE ws. Kodeksu Usług Cyfrowych
Ericsson z grzywną ponad miliarda dolarów. Kara za korumpowanie urzędników
Huawei Mate 30 Pro wchodzi na polski rynek w cenie 4299 zł. Ekosystem HMS zamiast usług Google
Nowy Huawei MateBook X Pro w Polsce za 5999 zł. W promocji darmowy tablet z ekranem 10 cali
Ponad 3 tys. napaści seksualnych w Uberze. 58 osób zginęło w wypadkach z udziałem przewoźnika
Renault Captur w nowej odsłonie w Polsce od 66,9 tys. zł (wideo)
Sprzedaż urządzeń drukujących w dół, ale wartość rynku rośnie. Liderem HP
 
 
 
GOSPODARKA
 
Kupno Energi przez Orlen uzasadnione, ale niekorzystne dla małych akcjonariuszy (opinie)
Apel europejskiej branży cyfrowej do rządów krajów UE ws. Kodeksu Usług Cyfrowych
Najmniejsza Żabka uruchomiona w Poznaniu
IKEA dołącza do gdańskiego programu mającego ograniczyć plastik
Renault Captur w nowej odsłonie w Polsce od 66,9 tys. zł (wideo)
Classic Blue kolorem roku 2020 wg Instytutu Pantone
Klaus Bischoff na czele działu designu Grupy Volkswagen
Jarosław Wittstock nowym prezesem Grupy Lotos, Mateusz Bonca odwołany
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Znak sprzedaje firmie Dictum sześć księgarń Autorska
,,Dom z papieru 4" od 3 kwietnia w Netflixie (wideo)
Disney zapowiada aktorską wersje filmu "Mulan" (wideo)
Joe Goldberg w serialu "Ty" szuka ofiary w Los Angeles
Netflix pokaże dokument "Taylor Swift: Miss Americana"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj