Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 21 Stycznia 2020
 
 
 
Dwóch kandydatów na prezesa Radia Poznań
 
W najbliższą środę 22 stycznia Rada Mediów Narodowych wybierze nowego szefa Radia Poznań spośród dwóch zgłoszonych kandydatów: Macieja Mazurka oraz Piotra Świątkowskiego. więcej
 
 
Ringier Axel Springer Polska sprzedał Netii krakowskie centrum danych
 
Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. Onetu i szeregu serwisów tematycznych, sprzedał Netii (grupa Cyfrowy Polsat) swoje centrum danych w Krakowie. - Obecnie przenosimy nasze systemy do innego rozwiązania technicznego (rozwiązanie chmurowe), które jest zgodne z rozwojem i strategią naszej firmy - uzasadnia RASP. więcej
 
 
Krzysztof Majak przechodzi z Wirtualnej Polski na szefa strony głównej Onetu, Daniel Bednarek sekretarzem redakcji
 
W kwietniu Krzysztof Majak zacznie pracę w Ringier Axel Springer Polska jako szef strony głównej Onet.pl. Zajmujący obecnie to stanowisko Daniel Bednarek obejmie funkcję sekretarza redakcji segmentu Onet. więcej
 
 
Airbnb będzie musiało płacić podatki w Polsce. "To kwestia wyłącznie polityczna"
 
Minister finansów Tadeusz Kościński stwierdził w Londynie, że serwis Airbnb powinien płacić w Polsce podatki. - Od strony technicznej wprowadzenie takiego podatku nie byłoby kłopotliwe, co udowodniło już kilka krajów na świecie, w tym w Europie. To kwesta wyłącznie polityczna - ocenia dla Wirualnemedia.pl Jan Zygmuntowski, ekonomista i prezes Fundacji Instrat. więcej
 
 
Netflix pompuje pieniądze w oryginalne produkcje. 15 mld dol. w 2019, ponad 17 mld w 2020 roku
 
W 2019 roku Netflix wydał na produkcję własnych filmów i seriali rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w oryginalne treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028  - 26 mld dolarów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Gazeta Polska" z największym spadkiem sprzedaży w listopadzie więcej
 
Warszawa ma nową uchwałę krajobrazową. ,,Rygorystyczna, nie uwzględnia nowych technologii" więcej
 
Sukces WOŚP opiera się na wyjątkowym zaufaniu społecznym. Wspiera ją świetna komunikacja marketingowa więcej
 
Brak śledzenia użytkowników w Chrome mocno uderzy w segment reklamy. ,,Google stanie się monopolistą" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Partner Acquisition and Relations Specialist Ringier Axel Springer Media
Dyrektor Programowy Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu TVN
Serwisant / Wydawca Antyradio
Sekretarz Redakcji ICAN Institute
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
CONTENT DISTRIBUTION DIRECTOR ViacomCBS Networks International
MBA dla branży IT Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Montażysta telewizyjny TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
ACCOUNT MANAGER Clear Channel Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Barbara Piela o prywatnym akcie oskarżenia przez WOŚP: Próba wprowadzenia cenzury

- Wszelkie tego typu zabiegi prawne stanowią próbę wprowadzenia cenzury, a już ściganie satyry poprzez składanie prywatnego aktu oskarżenia, czyli na podstawie kodeksu karnego, oznacza chęć uczynienia z satyryków zwykłych przestępców - stwierdza Barbara Piela, komentując dla Wirtualnemedia.pl fakt złożenia przez WOŚP prywatnego aktu oskarżenia za animację w „Minęła 20”. więcej

,,W rytmie serca" w nowym paśmie straciło widzów, ale Polsat był liderem. 15,59 mln zł z reklam

Piąty sezon „W rytmie serca” emitowany w niedziele o godz. 22.05 oglądało średnio 1,21 mln widzów, o 680 tys. widzów mniej niż trzeci sezon pokazywany rok temu dwie godziny wcześniej. Produkcja dała Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 15,59 mln zł. więcej

523 tys. widzów trzeciego sezonu ,,Śladu" w Polsacie. 7,50 mln zł z reklam

Trzeci sezon „Śladu” emitowany raz w tygodniu w niedziele o godz. 23.05 oglądało średnio 523 tys. widzów, o 760 tys. widzów mniej niż pierwszy sezon pokazywany rok temu we wtorkowym prime-time. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,50 mln zł. więcej

,,Sanatorium miłości" nadal hitem TVP1. Reality-show śledzi 3,26 mln widzów

Drugi sezon „Sanatorium miłości” ogląda średnio 3,73 mln widzów, o 470 tys. osób mniej niż pierwszy sezon programu emitowany rok temu. Produkcja nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku, a jej widownia rośnie z odcinka na odcinek. więcej

Siódemka wiosną pokaże ,,Annę German"

W piątek, 28 lutego Siódemka rozpocznie emisję serialu „Anna German”, który siedem lat temu pokazywany był w TVP1. więcej

Ponad 50 twórców krytykuje zwolnienie Wojciecha Majcherka z TVP Kultura, apelują do Jacka Kurskiego o przywrócenie go

Przeszło 50 ludzi kultury i sztuki, głównie aktorów i reżyserów teatralnych, w liście otwartym do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego wyraziło oburzenie dyscyplinarnym zwolnieniem Wojciecha Majcherka z TVP Kultura. - Prosimy o wzięcie pod uwagę naszego głosu i ponowne, rozważne rozpatrzenie tej krzywdzącej decyzji - zaznaczyli. więcej

TVP1, TVN i Polsat liderami. ,,M jak miłość", skoki i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, PŚ w skokach narciarskich i „Sanatorium miłości”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansował TVN, w grupie 16-59 na czele Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Tony Hall odchodzi ze stanowiska szefa BBC

Tony Hall, obecny dyrektor generalny BBC zapowiedział odejście ze swojej funkcji w lecie 2020 r. Nie zdradza na razie dalszych planów zawodowych. więcej

Adam Strycharczuk nowym jurorem w ,,Twoja twarz brzmi znajomo 13". Zastąpi Pawła Królikowskiego

W trzynastej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” w składzie jury z powodów zdrowotnych nie znajdzie się Paweł Królikowski. Zastąpi go Adam Strycharczuk, zwycięzca 12. edycji show. więcej

Gala Telekamer po trzech latach wraca do telewizji, pokaże ją TV Puls

Tegoroczną galę wręczenia Telekamer „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) pokaże Telewizja Puls. Uroczystość poprowadzą Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, a komentować będą Katarzyna Pakosińska i Robert Motyka. więcej

W lutym w TVN najdroższe reklamy przy ,,Faktach" i serwisie sportowym

W opublikowanym na luty br. cenniku reklamowym TVN najwyższe ceny mają spoty emitowane przy niedzielnych wydaniach „Faktów” i serwisu sportowego. więcej

Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju

Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dwóch kandydatów na prezesa Radia Poznań

W najbliższą środę 22 stycznia Rada Mediów Narodowych wybierze nowego szefa Radia Poznań spośród dwóch zgłoszonych kandydatów: Macieja Mazurka oraz Piotra Świątkowskiego. więcej

 
Dwie instytucje rezygnują z umowy patronackiej z Radiem Kraków z powodu abp. Jędraszewskiego. ,,Próba nałożenia kagańca"

Krakowskie Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK i Bunkier Sztuki zrezygnowały z umowy patronackiej, jaka od wielu lat wiązała je z Radiem Kraków. Szefowa obu placówek Maria Anna Potocka jako powód podała coniedzielne audycje na antenie z udziałem abp Marka Jędraszewskiego. - Odbieram to jako próbę ograniczenia wolności mediów - napisał w oświadczeniu Mariusz Bartkowicz., prezes i redaktor naczelny Radia Kraków. więcej

 
Radiowa Jedynka transmituje w formie wideo ,,Sygnały dnia", ,,Ekspress Jedynki" i ,,W samo południe"

Od poniedziałku 20 stycznia radiowa Jedynka nadaje drugą część „Sygnałów Dnia”, oraz audycji: „W samo południe” i „Ekspress Jedynki” w formie streamingu wideo. Umożliwia to nowoczesne studio oddane do użytku jesienią 2019 roku. więcej

 
Paweł Huelle przeczyta przedpremierowo w Trójce fragmenty swoich nowych opowiadań

Od poniedziałku 20 stycznia radiowa Trójka emituje przedpremierowo fragmenty najnowszej książki Pawła Huelle - tomu opowiadań pt. „Talita”. Czytał je będzie autor. Za radiową realizację tekstów odpowiada z ramienia Trójki Barbara Marcinik. więcej

 
RMF FM liderem rynku radiowego w Trójmieście w II półroczu, Antyradio na podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Antyradio - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
W Koninie powstanie radio Konin FM

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła konkurs w Koninie na częstotliwość 104,1 MHz. Otrzymała ją spółka Loctra z Warszawy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Tauron przygotowuje się do przetargu na obsługę jego działań w internecie

Spółka Tauron Sprzedaż zaprosiła agencje do składania deklaracji dotyczących udziału w planowanym przez nią przetargu na świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, prowadzeniu i monitorowaniu efektów kampanii reklamowo - sprzedażowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

FullSix Media broni budżetu mediowego PLL LOT

Należąca do Havas Media Group agencja mediowa FullSix Media broni obsługi mediowej Polskich Linii Lotniczych LOT. więcej

Reserved z najpopularniejszą reklamą na YouTube w 2019 r. W grudniu liderem spot Allegro (wideo)

Według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok, największym zainteresowaniem internautów cieszyła się reklama Reserved z modelką Kendall Jenner. W grudniu najpopularniejszy był świąteczny spot Allegro. więcej

Monika Mielczarczyk na czele Havas Engage Warsaw. Odchodzi Antoine Kolendowski

Monika Mielczarczyk objęła stanowisko dyrektor zarządzającej Havas Engage Warsaw. Zastąpiła Antoinego Kolendowskiego, który po 20 latach odszedł z firmy. więcej

Ogilvy w USA zwalnia 80 pracowników, odchodzi szefowa kreacji Leslie Sims

Agencja Ogilvy w Stanach Zjednoczonych w ramach restrukturyzacji zwalnia 80 pracowników. Firma żegna się też z Leslie Sims, która pełniła funkcję chief creative officera. John Seifert, dyrektor generalny Ogilvy konieczność redukcji zatrudnienia tłumaczy trudną drugą połową 2019 roku. więcej

Carat, Publicis Media i Omnicom walczą o globalny budżet mediowy Diageo

Firma Diageo, właściciel takich alkoholowych marek jak Smirnoff czy Johnnie Walker jest w trakcie przetargu na globalną obsługę mediową. Na shortlistę trafiły takie agencje, jak Carat (Dentsu Aegis Network), Publicis Media i Omnicom. więcej

Michał Pietruszka head of mobile product w Mobiem Polska. Zastąpił Michała Gierę

Do agencji mobile marketingu Mobiem Polska (Grupa Interia.pl) dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko head of mobile product. Zastąpiła Michała Gierę, który został prezesem firmy. więcej

Lech Premium ogrzewa w zimę (wideo)

Ruszyła zimowa odsłona kampanii reklamowej piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska), którą przygotowały Cut The Mustard, Oto Film, Televisor, Zenith i Tailor Made PR. więcej

OLX i T-Raperzy "robią dym" i zachęcają do walki ze smogiem (wideo)

Serwis ogłoszeniowy OLX przygotował wspólnie z warszawską grupą T-Raperzy teledysk "Antysmog Song" zachęcający do walki ze smogiem. Działania przygotowały 23Heroes i F25. więcej

W lutym w TVN najdroższe reklamy przy ,,Faktach" i serwisie sportowym

W opublikowanym na luty br. cenniku reklamowym TVN najwyższe ceny mają spoty emitowane przy niedzielnych wydaniach „Faktów” i serwisu sportowego. więcej

Kinga Wawrzyniak i Stanisław Obolewicz z ,,Top model" w kampanii Apart (wideo)

Ruszyła kampania biżuterii Apart z okazji walentynek. Bohaterami reklam są Kinga Wawrzyniak i Stanisław Obolewicz, który popularność zyskali w ostatniej edycji „Top model” w TVN. więcej

Agencja Streetcom z nową identyfikacją wizualną

Agencja experience marketingu Streetcom wprowadza nową identyfikację wizualną. więcej

Disney usuwa słowo "Fox" z nazwy studia 20th Century Fox

Dziesięć miesięcy po zakupie 21st Century Fox za 73,1 miliarda dolarów, Disney usuwa słowo Foxa z nazw dwóch głównych studiów produkcyjnych. więcej

W nowej reklamie Tymbark Vitamini prezentuje piękno w każdej postaci. "Jesteś piękna. Dbaj o to"

„Jesteś piękna. Dbaj o to” - podkreśla hasło kampanii soku Tymbark Vitamini (Maspex). Przygotowały ją Publicis, Starcom i Videomill. więcej

Wafelki Familijne reklamowane hasłem "Mus je schrupać!" w telewizji

Pod hasłem "Mus je schrupać!" wystartowała telewizyjna odsłona zimowej kampanii reklamowej marki Familijne (Colian). więcej

Waryński klientem oS3

Agencja oS3 wygrała przetarg reklamowy zorganizowany przez grupę holdingową Waryński. więcej

Produkty OSM Łowicz w nowych opakowaniach

Agencja brandingowa Studio DN Design Group przygotowała projekty opakowań mleka i produktów mlecznych OSM Łowicz. więcej

Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform

W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline. więcej

Zapraszamy na Światowy Kongres IAA do Sankt Petersburga

45. Światowy Kongres IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy odbędzie się w dniach 27-29 maja 2020 w Sankt Petersburgu. Kongresy IAA co roku gromadzą najwybitniejszych przedstawicieli branży komunikacji marketingowej z całego świata. Grono speakerów to osoby zarządzające globalnymi markami oraz twórcy innowacyjnych technologii, dlatego trzy dni w Petersburgu to unikalna i wyjątkowa dawka inspiracji. Osoby zainteresowane udziałem w Kongresie uzyskają komplet informacji w biurze IAA Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Twój Styl" liderem sprzedaży. ,,Glamour" i ,,Zwierciadło" zyskały najwięcej

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł tytuł „Glamour”. Na czele spadków uplasowała się „Pani” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

SDP organizuje trzeci Charytatywny ,,Bal u Dziennikarzy". Gospodarzami Anna Popek i Krzysztof Skowroński

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich organizuje 8 lutego trzeci już Charytatywny "Bal u Dziennikarzy" na Foksal. Gospodarzami będą Anna Popek i Krzysztof Skowroński. W tym roku dziennikarze bawić się mają w stylu „Dwór i chata polska”, a dochód przeznaczony będzie ponownie na Fundację Solidarności Dziennikarskiej. więcej

Aktualnie bez planów repolonizacji mediów. "Musi mieć charakter rynkowy"

- Repolonizacja musi mieć zawsze charakter rynkowy - ktoś chce sprzedać, ktoś chce kupić. Dekoncentracja, czyli regulacje dotyczące tego, ile dopuszcza się kapitału krajowego, a ile zagranicznego w mediach… cóż - tu jesteśmy kilka dekad za wieloma państwami Europy. Jednak aktualnie na naszej desce kreślarskiej nie zajmujemy się tym tematem - komentuje premier Mateusz Morawiecki. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ringier Axel Springer Polska sprzedał Netii krakowskie centrum danych

Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. Onetu i szeregu serwisów tematycznych, sprzedał Netii (grupa Cyfrowy Polsat) swoje centrum danych w Krakowie. - Obecnie przenosimy nasze systemy do innego rozwiązania technicznego (rozwiązanie chmurowe), które jest zgodne z rozwojem i strategią naszej firmy - uzasadnia RASP. więcej

Krzysztof Majak przechodzi z Wirtualnej Polski na szefa strony głównej Onetu, Daniel Bednarek sekretarzem redakcji

W kwietniu Krzysztof Majak zacznie pracę w Ringier Axel Springer Polska jako szef strony głównej Onet.pl. Zajmujący obecnie to stanowisko Daniel Bednarek obejmie funkcję sekretarza redakcji segmentu Onet. więcej

Airbnb będzie musiało płacić podatki w Polsce. "To kwestia wyłącznie polityczna"

Minister finansów Tadeusz Kościński stwierdził w Londynie, że serwis Airbnb powinien płacić w Polsce podatki. - Od strony technicznej wprowadzenie takiego podatku nie byłoby kłopotliwe, co udowodniło już kilka krajów na świecie, w tym w Europie. To kwesta wyłącznie polityczna - ocenia dla Wirualnemedia.pl Jan Zygmuntowski, ekonomista i prezes Fundacji Instrat. więcej

Netflix pompuje pieniądze w oryginalne produkcje. 15 mld dol. w 2019, ponad 17 mld w 2020 roku

W 2019 roku Netflix wydał na produkcję własnych filmów i seriali rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w oryginalne treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028  - 26 mld dolarów. więcej

Na Wirtualnej Polsce 400 tekstów trzech fikcyjnych dziennikarzy. Zachwalano firmy państwowe i prywatne

Przez półtora roku w Wirtualnej Polsce i należącym do niej serwisie gospodarczym Money.pl zamieszczono ok. 400 artykułów opatrzonych nazwiskami fikcyjnych dziennikarzy. W wielu tekstach chwalono wybrane firmy - zarówno państwowe, jak i prywatne. więcej

Właściciel TikToka startuje na rynku gier mobilnych. Pierwsze dwa tytuły wiosną 2020 roku

Chińska firma ByteDance, właściciel społecznościowej aplikacji TikTok szykuje się do wejścia w segment gier mobilnych. W ostatnich miesiącach ByteDance zatrudnił ponad tysiąc specjalistów związanych z tworzeniem gier, a pierwsze dwa tytuły mają się pojawić na rynku wiosną 2020 roku. więcej

Filmy japońskiego Studia Ghibli od lutego stopniowo udostępniane na Netfliksie

Netflix przejął i będzie sukcesywnie udostępniał udostępni 21 filmów animowanych zrealizowanych przez renomowaną japońską wytwórnię Studio Ghibli. Filmy będą dystrybuowane za pośrednictwem partnera Netfliksa - Wild Bunch International. więcej

Reserved z najpopularniejszą reklamą na YouTube w 2019 r. W grudniu liderem spot Allegro (wideo)

Według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok, największym zainteresowaniem internautów cieszyła się reklama Reserved z modelką Kendall Jenner. W grudniu najpopularniejszy był świąteczny spot Allegro. więcej

YouTube podwoi w tym roku liczbę własnych produkcji. Stawia na dokumenty

YouTube planuje w tym roku ponad 100 własnych produkcji - filmów, seriali i dokumentów.To ponad dwa razy więcej niż w roku ubiegłym, kiedy sekcja zadebiutowała. więcej

Michał Pietruszka head of mobile product w Mobiem Polska. Zastąpił Michała Gierę

Do agencji mobile marketingu Mobiem Polska (Grupa Interia.pl) dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko head of mobile product. Zastąpiła Michała Gierę, który został prezesem firmy. więcej

Instagram zamazuje niewinne zdjęcia zmienione Photoshopem. Tłumaczy to walką z fake newsami

Należący do Facebooka Instagram zaczął ukrywać w swojej aplikacji niektóre zdjęcia zmodyfikowane graficznie np. w programie Photoshop. Serwis wyjaśnia że to część jego walki z fake newsami, zaś użytkownicy platformy oceniają działania Instagrama za przesadzone. więcej

Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju

Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Prawie 500 tys. biernych zawodowo Polek chce pracy, ale jej nie szuka. Dlaczego?

Ponad 1/3 biernych zawodowo Polek w wieku 25-49 lat, czyli ok. 475 tys. kobiet, chętnie podjęłaby pracę zawodową, ale nie szuka zatrudnienia. Powodem pozostania w domu jest brak dobrej jakości usług opiekuńczych dla małych dzieci, niewielka liczba atrakcyjnych ofert z elastycznym czasem pracy, a często także wykluczenie transportowe - wynika z raportu IBS. więcej

Beata Pajdzińska-Grzegrzółka na czele badań jakościowych w IQS

Beata Pajdzińska-Grzegrzółka objęła szefa zespołu w jednym z działów badań jakościowych w agencji badawczej IQS. Zastąpiła Katarzynę Krzywicką-Zdunek, która rozstała się z firmą. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agnieszka Borysiuk: z Ringier Axel Springer Polska do d*fusion communication

Do zespołu agencji d*fusion communication dołączyła Agnieszka Borysiuk. Objęła stanowisko account managera. Wcześniej 6 lat była prezenterką i wydawcą wideo w Ringier Axel Springer Polska. więcej

Najważniejsze wydarzenia 2019 roku i prognozy na 2020 rok prezentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR Grupy Komputronik

O tym, co było najważniejsze w 2019 roku, co było sukcesem, a co porażką w minionym roku oraz czego możemy spodziewać się w tym roku pisze dla Wirtualnemedia.pl Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR Grupy Komputronik. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Właściciel TikToka startuje na rynku gier mobilnych. Pierwsze dwa tytuły wiosną 2020 roku
InPost wprowadza weekendowe doręczenia paczek
Roh Tae Moon zamiast DJ Koha nowym szefem działu smartfonów w Samsungu
Algorytm Toshiby szybszy od superkomputerów. Analizy finansowe w kilka mikrosekund
 
 
 
GOSPODARKA
 
Airbnb będzie musiało płacić podatki w Polsce. "To kwestia wyłącznie polityczna"
Ogilvy w USA zwalnia 80 pracowników, odchodzi szefowa kreacji Leslie Sims
InPost wprowadza weekendowe doręczenia paczek
PIT-11 najpóźniej do końca stycznia do skarbówki, a pracownikowi do 2 marca
Prawie 500 tys. biernych zawodowo Polek chce pracy, ale jej nie szuka. Dlaczego?
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix pompuje pieniądze w oryginalne produkcje. 15 mld dol. w 2019, ponad 17 mld w 2020 roku
,,W rytmie serca" w nowym paśmie straciło widzów, ale Polsat był liderem. 15,59 mln zł z reklam
Siódemka wiosną pokaże ,,Annę German"
Filmy japońskiego Studia Ghibli od lutego stopniowo udostępniane na Netfliksie
YouTube podwoi w tym roku liczbę własnych produkcji. Stawia na dokumenty
Hulu przygotuje dokument o Hillary Clinton (trailer)
Disney usuwa słowo "Fox" z nazwy studia 20th Century Fox
Hulu zapowiada serial ,,High Fidelity". David Bowie śpiewa dla Zoë Kravitz
Quentin Tarantino zapowiada serial "Bounty Law"
Powstanie film "Bad Boys 4"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj