Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 25 Lutego 2020
 
 
 
KRRiT przygotowuje się do ogłoszenia konsultacji ws. ogólnopolskiego multipleksu DAB+
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w najbliższych dniach ogłosi konsultacje w sprawie ogólnopolskiego multipleksu cyfrowego DAB+ (Digital Audio Broadcasting+) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Skarbówka kwestionuje koszty podatkowe Wirtualnej Polski. Chodzi o maks. 62,6 mln zł
 
Szef małopolskiej skarbówki ocenił że Wirtualna Polska Media w 2016 roku nieprawidłowo rozpoznała koszty podatkowe związane z nabyciem Wirtualnej Polski przez o2. Wirtualna Polska Media zapowiada, że w przypadku wydania takiej decyzji odwoła się od niej do sądu. Decyzja może obniżyć skonsolidowany wynik Wirtualna Polska Holding o maksymalnie o 61,3 mln zł plus 1,3 mln zł odsetek, z czego 42,1 mln zł firma rozliczyła już w bieżącym podatku dochodowym. więcej
 
 
Redakcje proszą pracowników o pozostanie w domach w związku z zagrożeniem koronawirusem
 
TVN Discovery Polska, Agora oraz Ringier Axel Springer proszą swoich pracowników, którzy wracają z Włoch o pozostanie w domach i pracę zdalną przez dwa tygodnie. Ma to związek z epidemią koronawirusa, która zbiera coraz więcej ofiar. więcej
 
 
Grupa naTemat ze wzrostem wpływów o 58 proc. i 1,7 mln zł zysku
 
W ub.r. firma Glob360, właściciel Grupy naTemat, osiągnęła wzrost przychodów o 58 proc. do 9,77 mln zł oraz zysku netto z 513,3 tys. zł do 1,7 mln zł - wynika z danych spółki. - Ponad rok temu podjęliśmy decyzję o powołaniu nowego zarządu, który dostał bardzo dużą samodzielność w działaniu. Rekordowa oglądalność, przychody i potrojenie zysku w porównaniu do roku poprzedniego to świetne wyniki, które potwierdzają, że była to dobra decyzja - komentuje Monika Bogusz-Jędrzejczyk, prezes Glob360. więcej
 
 
Coca-Cola w nowej kampanii chce zjednoczyć ,,podzielony, wrogi świat"
 
Coca-Cola rozpoczyna w tym tygodniu kampanię "Better we're open". Jej celem jest budowanie wizerunku marki jako takiej, która jednoczy ludzi w tym, co określane jest jako „coraz bardziej podzielony i wrogi świat”. Nie będzie jednak w reklamach zajmować stanowiska w kwestiach politycznych, takich jak Brexit lub prezydencja Donalda Trumpa. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Zenek" nie został królem Walentynek. Tomasz Raczek: TVP musi się jeszcze dużo nauczyć więcej
 
Burger King stawia na autentyczność i pokazuje, jak gnije burger. Zarzewie nowego trendu czy strategia samobójcza? (opinie) więcej
 
Porta stereotypowym hasłem ,,Miejsce kobiet jest w kuchni" wizerunkowo poległa. Wykorzystany w reklamach producenta drzwi typowo kobiecy insight zupełnie niezrozumiały więcej
 
W 2019 roku o ponad 90 mln zł mniej wpływów z abonamentu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
ZASTĘPCA DYREKTORA SPRZEDAŻY Braughman Group Media
Digital Product Manager (Programmatic Specialist) TVP
Pracownik Działu Administracji TVP
Wydawca / podwydawca programów publicystycznych Wirtualna Polska Media
Grafik w Dziale Marketingu Ringier Axel Springer Polska
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Kierownik Produkcji TVP
Redaktor - gospodarka Polskieradio.pl
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Redakcje proszą pracowników o pozostanie w domach w związku z zagrożeniem koronawirusem

TVN Discovery Polska, Agora oraz Ringier Axel Springer proszą swoich pracowników, którzy wracają z Włoch o pozostanie w domach i pracę zdalną przez dwa tygodnie. Ma to związek z epidemią koronawirusa, która zbiera coraz więcej ofiar. więcej

,,Młody Piłsudski" miał o 870 tys. tys. widzów mniej niż ,,Blondynka 7"

Nowy historyczny serial „Młody Piłsudski” oglądało średnio 1,86 mln osób, o 870 tys. tys. widzów mniej niż siódmą edycję „Blondynki” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,22 mln zł. więcej

,,Disco polo - 25 lat później" nowym programem Polsatu, Marcin Miller wśród prowadzących. Emisja od 14 marca (wideo)

W sobotę, 14 marca Polsat rozpocznie emisję nowego programu „Disco polo - 25 lat później”, który będzie można oglądać również w Polo TV i Disco Polo Music. Talk-show poprowadzi Marcin Miller wraz z Edytą Folwarską i Marcinem Kotyńskim. więcej

Maciej Orłoś krytykuje TVP. "Nie udawajcie, że nie widzicie tych kłamstw i manipulacji"

Dziennikarz i prezenter Maciej Orłoś, prowadzący obecnie własny kanał na YouTube, a przez wiele lat gospodarz "Teleexpressu" TVP1 skrytykował Telewizję Polską. Zwrócił się do kolegów z dawnej pracy: - Nie udawajcie, że nie widzicie tych kłamstw i manipulacji – skomentował, odnosząc się do materiałów "Wiadomości". więcej

Marcin Skabara dyrektorem Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP, Stanisław Bortkiewicz także wicedyrektora biura reklam

Marcin Skabara został dyrektorem Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP. Z kolei Stanisław Bortkiewicz objął stanowisko wicedyrektora biura reklam. - To proces nieuniknionej transformacji segmentu reklamy w "biuro reklamy online" - powiedział Bortkiewicz portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Szansa na sukces. Eurowizja 2020" dała TVP2 pozycję lidera rynku, 822 tys. zł z reklam

Program „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” oglądało średnio 1,94 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 822 tys. zł. Cykl wygrała Alicja Szemplińska, która tym samym została reprezentantką Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji. więcej

,,The Voice Kids 3" zyskało 410 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem rynku

Trzecią edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,48 mln osób, o 410 tys. widzów więcej względem pokazywanej rok temu drugiej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,50 mln zł. więcej

Vectra przesuwa niektóre kanały SD, w zamian ich wersje HD

W środę 26 lutego Vectra zmieni pozycję niektórych stacji na swojej liście kanałów telewizji cyfrowej. Wersje SD podstawowych kanałów telewizyjnych zostaną przesunięte i zastąpione wersjami HD tych kanałów. więcej

Aresztowano internautę, który od lat nielegalnie udostępniał płatne stacje tv. Nadawcy i operatorzy stracili 6 mln zł

Olsztyńscy policjanci zatrzymali mieszkańca Mrągowa, który od kilku lat bezprawnie udostępniał w internecie sygnał kodowanych stacji telewizyjnych. Sąd zgodził się na 3-miesięczny areszt, u zatrzymanego zabezpieczono m.in. bitcoiny o wartości 600 tys. zł. więcej

Polsat Film można oglądać za darmo w DVB-T. Zmiany w emisji Polsat News

W poniedziałek, 24 lutego Telewizja Polsat zdecydowała się na uruchomienie testowej emisji kanału Polsat Film w standardzie emisji telewizji naziemnej - DVBT2/HEVC w Poznaniu, Warszawie, Gdańsku i Katowicach. Dodatkowo Polsat News będzie nadawany w standardzie DVBT2/AVC. więcej

TVP kupuje komputery i monitory za 900 tys. zł

Telewizja Polska w ramach postępowania publicznego zamierza kupić dziewięć komputerów i siedem monitorów. Szacunkowa wartość zamówienia to ponad 214 tys. euro. więcej

TVP1 i Polsat liderami. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i program „Sanatorium miłości”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał Arte poprawi jakość obrazu. Nadawanie w technologii UHD od 2021 roku

Francusko-niemiecki telewizyjny kanał kulturalny Arte zamierza poprawić techniczną jakość nadawanych przez siebie materiałów. Od 2021 roku Arte będzie emitować treści w standardzie UHD HDR. więcej

"Ciężarówką przez Afrykę" wiosenną nowością w Discovery Channel

We wtorek, 25 lutego br. stacja Discovery Channel (TVN Discovery Polska) rozpocznie emisję nowego programu "Ciężarówką przez Afrykę". Będzie to nowa seria z udziałem Dawida Andresa, kierowcy samochodu dostawczego, który przemierzył tym pojazdem już setki kilometrów. więcej

TVN Discovery Polska nawiązało partnerstwo z MIT Enterprise Forum CEE. ,,Nowe technologie napędzają naszą transformację"

TVN Discovery Polska nawiązało partnerstwo z MIT Enterprise Forum CEE. Celem współpracy jest rozwój mediów cyfrowych komercyjnego nadawcy, w tym serwisu player.pl. - Świat mediów zmienia się w zawrotnym tempie, nowe technologie napędzają naszą transformację - mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital. więcej

Bear Grylls w nowym programie National Geographic będzie uczącył celebrytów surwiwalu

Od niedzieli 1 marca National Geographic będzie emitować nową serię - „Przygoda z Bearem Gryllsem”. Grylls będzie wyprawiał się na dwudniowe eskapady z celebrytami, na początek z aktorem Channing Tatumem do norweskiej dziczy. więcej

Psy 2.5 od Storytel na Walentynki

Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT przygotowuje się do ogłoszenia konsultacji ws. ogólnopolskiego multipleksu DAB+

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w najbliższych dniach ogłosi konsultacje w sprawie ogólnopolskiego multipleksu cyfrowego DAB+ (Digital Audio Broadcasting+) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
62 proc. Polaków chce, żeby Andrzej Duda odrzucił rekompensatę abonamentową, jej zwolenników więcej wśród widzów TVP Info

61,9 proc. respondentów nie chce, żeby Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy dającą 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej TVP i Polskiemu Radiu. Więcej zwolenników niż przeciwników rekompensaty jest wśród wyborców Dudy i widzów TVP Info. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Meloradio awansowało na podium

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce, Meloradio i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Coca-Cola w nowej kampanii chce zjednoczyć ,,podzielony, wrogi świat"

Coca-Cola rozpoczyna w tym tygodniu kampanię "Better we're open". Jej celem jest budowanie wizerunku marki jako takiej, która jednoczy ludzi w tym, co określane jest jako „coraz bardziej podzielony i wrogi świat”. Nie będzie jednak w reklamach zajmować stanowiska w kwestiach politycznych, takich jak Brexit lub prezydencja Donalda Trumpa. więcej

Innogy Polska wybierze agencję do kompeleksowej obsługi reklamowej

Dostawca prądu, Innogy Polska przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze agencję marketingową do kompleksowej obsługi strategiczno-reklamowej w tym roku. Zaproszono do niego 10 agencji. więcej

Zalando żegna stereotypy w kampanii "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes"

Platforma ecommerce Zalando rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, w której porusza temat stereotypów. "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes" została przygotowana we współpracy z londyńską agencją Mother. więcej

Polskie miasta promują się hasłem ,,Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego"

„Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” - pod takim hasłem wystartowała kampania wizerunkowa Związku Miast Polskich. Akcja ma podkreślić korzyści z członkostwa w organizacji oraz  znaczenie współpracy środowiska samorządowego. Działania przygotowały More Interactive i Synergia Interactive. więcej

Wojciech Grendziński po 12 latach odchodzi z zarządu IMS

Wojciech Grendziński zrezygnował z funkcji wiceprezesa firmy IMS zajmującej się marketingiem sensorycznym. Jest z nią związany od 12 lat, ostatecznie rozstanie się z końcem maja br. więcej

Maffashion promuje smartfona Samsung Galaxy Z Flip (wideo)

Influencerka modowa Julia Kuczyńska, lepiej znana jako Maffashion, została polską ambasadorką reklamową smartfona Samsung Galaxy Z Flip. więcej

Reklamy Olay nie będą retuszowane

Procter & Gamble wprowadza nową politykę reklamowania produktów kosmetycznych swojej marki  Olay. Główna zmiana to brak retuszu cery modelek występujących w reklamach. więcej

Francuzi z kampanią społeczną przeciwko przemocy seksualnej

We Francji rozpoczęła się kampania społeczna „This is not consent” (ang. „To nie jest przyzwolenie”). Odpowiadająca za nią organizacja pozarządowa Handsaway zwraca uwagę, że jakikolwiek strój kobiety nie oznacza wyrażenia zgody na niestosowne uwagi i molestowanie seksualne. więcej

Paweł Pluciński prezesem Double Check za Jacka Dzięcielaka

Paweł Pluciński, dotychczasowy chief operating officer objął stanowisko prezesa zarządu firmy audytorskiej Double Check. Zastąpił Jacka Dzięcielaka, który od teraz koncentruje się nad rozwojem firmy doradztwa mediowego DGTAL. więcej

Pepsi z globalną kampanią "Play Never Stops". Gwiazdami Messi, Pogba, Salah, Sterling

Koncern Pepsi wystartował z nową kampanią reklamową napoju Pepsi Max -"Play Never Stops". W spocie występują gwiazdy piłki nożnej - Leo Messi, Paul Pogba, Raheem Sterling i Mohamed Salah. więcej

Anna Bukato dyrektorem marketingu i PR w CFI Hotels Group

Anna Bukato objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR w CFI Hotels Group, do której należy 6 restauracji i 17 hoteli, m.in. Best Western Premier Kraków, Best Western Efekt Express, Grand Royal Hotel w Poznaniu. więcej

Aleksandra Monczak kieruje w VMLY&R grupą do obsługi Samsunga i T-Mobile

Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nowo utworzoną w agencji grupą biznesową. Koordynuje projekty dla klientów technologicznych: Samsung i T-Mobile oraz dla producenta żywności dla dzieci i niemowląt, firmy Nutricia. więcej

W kampanii usług stomatologicznych Enel-med pyta ,,Coś nie gra w Twoim uśmiechu?"

Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa reklamową usług implantologicznych i protetycznych centrum medycznego enel-med stomatologia. Akcję pod hasłem „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?” przygotowała agencja Lotna. więcej

Rafał Maślak ambasadorem mebli tapicerowanych Tetris

Model i prezenter Rafał Maślak został twarzą najnowszej kolekcji mebli luksusowych firmy Tetris z linii Pluma. więcej

Bukmacher Totalbet sponsorem siatkarzy Verva Warszawa Orlen Paliwa

Firma Totalbet Zakłady Bukmacherskie do końca roku będzie sponsorem siatkarskiego klubu Verva Warszawa Orlen Paliwa. więcej

Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform

W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Redakcje proszą pracowników o pozostanie w domach w związku z zagrożeniem koronawirusem

TVN Discovery Polska, Agora oraz Ringier Axel Springer proszą swoich pracowników, którzy wracają z Włoch o pozostanie w domach i pracę zdalną przez dwa tygodnie. Ma to związek z epidemią koronawirusa, która zbiera coraz więcej ofiar. więcej

,,Pokémon. Trenuj ze mną!" nowym kwartalnikiem od Blue Ocean Entertainment

W czwartek, 27 lutego, wydawnictwo Blue Ocean Entertainment wprowadzi na rynek nowy magazyn dla dzieci: „Pokémon. Trenuj ze mną!”. Pismo przeznaczone jest dla dzieci w wieku 5-12 lat. więcej

,,Sieci" z cyklem o zawartości walizek znanych osób

W tygodniku „Sieci” (Fratria) pojawiła się rubryka, w której znane osoby opisują, jakie znaczące rzeczy zabierają do walizki w podróże. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Skarbówka kwestionuje koszty podatkowe Wirtualnej Polski. Chodzi o maks. 62,6 mln zł

Szef małopolskiej skarbówki ocenił że Wirtualna Polska Media w 2016 roku nieprawidłowo rozpoznała koszty podatkowe związane z nabyciem Wirtualnej Polski przez o2. Wirtualna Polska Media zapowiada, że w przypadku wydania takiej decyzji odwoła się od niej do sądu. Decyzja może obniżyć skonsolidowany wynik Wirtualna Polska Holding o maksymalnie o 61,3 mln zł plus 1,3 mln zł odsetek, z czego 42,1 mln zł firma rozliczyła już w bieżącym podatku dochodowym. więcej

Grupa naTemat ze wzrostem wpływów o 58 proc. i 1,7 mln zł zysku

W ub.r. firma Glob360, właściciel Grupy naTemat, osiągnęła wzrost przychodów o 58 proc. do 9,77 mln zł oraz zysku netto z 513,3 tys. zł do 1,7 mln zł - wynika z danych spółki. - Ponad rok temu podjęliśmy decyzję o powołaniu nowego zarządu, który dostał bardzo dużą samodzielność w działaniu. Rekordowa oglądalność, przychody i potrojenie zysku w porównaniu do roku poprzedniego to świetne wyniki, które potwierdzają, że była to dobra decyzja - komentuje Monika Bogusz-Jędrzejczyk, prezes Glob360. więcej

Google usunął ze sklepu prawie 600 aplikacji. Kara za wyświetlanie irytujących reklam

Koncern Google usunął ze swojego sklepu Google Play Store prawie 600 aplikacji, które nie spełniały standardów wymaganych przez firmę. Usunięte programy wyświetlały użytkownikom irytujące i szkodliwe reklamy, większość z nich pochodziła z Indii, Chin i Singapuru. więcej

OLX.pl wprowadza ogłoszenia premium, droższe anonse w wielu kategoriach

Od 2 marca w serwisie ogłoszeniowym OLX.pl pojawi się opcja ogłoszeń premium, które będą kosztować od 39,99 do 130,48 zł. Jednocześnie znacząco wzrosną ceny standardowych anonsów w wielu kategoriach. więcej

Muzeum Auschwitz krytykuje "The Hunters" Amazona za sceny gry nazistów w szachy żywymi ludźmi

Muzeum Auschwitz skrytykowało w mediach społecznościowych nowy serial Amazon Prime Video "The Hunters". Władze instytucji są oburzone pokazaniem w jednej ze scen, jak naziści w czasie II wojny światowej grają w szachy żywymi ludźmi, zabijanymi stopniowo w czasie gry. więcej

Rośnie liczba odbiorców Twitcha. W 2020 r. będzie miał 37,5 mln użytkowników w USA

Liczba użytkowników serwisu Twitch rośnie w tempie dwucyfrowym, do końca 2020 roku platforma będzie miała w USA 37,5 mln odbiorców miesięcznie - wynika z prognoz eMarketera. Według przewidywań do 2023 roku grupa amerykańskich użytkowników Twitcha osiągnie w USA 47 mln, jednak w nadchodzących latach dynamika wzrostu będzie spadać. więcej

28 marca premiera filmu "Zabawa w chowanego" braci Sekielskich

Premiera dokumentu "Zabawa w chowanego" braci Sekielskich o kolejnych przypadkach pedofilii w polskim Kościele odbędzie się 28 marca 2020 roku. W tym samym dniu film zobaczą także patroni, którzy wsparli zbiórkę. więcej

Za 10 mld dolarów eBay chce sprzedać serwisy z drobnymi ogłoszeniami. Wśród zainteresowanych Axel Springer

Koncern eBay zamierza sprzedać za kwotę 10 mld dol. firmę eBay Classifieds prowadzącą kilka serwisów z drobnymi ogłoszeniami. Wśród kandydatów do ewentualnego kupna są Naspers i fundusz Blackstone, a także niemiecki koncern medialny Axel Springer. więcej

Agnieszka Woźniak-Starak z audycją w newonce.radio

W marcu prezenterka TVN Agnieszka Woźniak-Starak zacznie prowadzić autorską audycję w internetowym newonce.radio. Tym samym po półrocznej przerwie wróci do mediów. więcej

Agora rozwija ofertę Content Studia. ,,Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie"

Biuro reklamy portalu Gazeta.pl (Agora) chce w najbliższych miesiącach jeszcze mocniej postawić na ofertę Content Studia, w ramach którego powstają treści tworzone na zamówienie klientów. To m.in. artykuły, sesje zdjęciowe i materiały wideo. Rozwojem studia zajmuje się osobny zespół współpracujący z działem sprzedaży. więcej

Psy 2.5 od Storytel na Walentynki

Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polskie gospodarstwo domowe na zdrowie wydaje miesięcznie 557 zł

Średnio 557 zł wydało na zdrowie z własnej kieszeni polskie gospodarstwo domowe w ostatnim miesiącu. Tylko co trzecie gospodarstwo domowe nie korzystało w tym czasie z odpłatnej formy pomocy lekarskiej lub specjalistycznej - wynika z badania BioStat. więcej

62 proc. Polaków chce, żeby Andrzej Duda odrzucił rekompensatę abonamentową, jej zwolenników więcej wśród widzów TVP Info

61,9 proc. respondentów nie chce, żeby Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy dającą 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej TVP i Polskiemu Radiu. Więcej zwolenników niż przeciwników rekompensaty jest wśród wyborców Dudy i widzów TVP Info. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kamil Krzywański na nowym stanowisku w Sony

Kamil Krzywański awansował w polskim oddziale Sony na nowe stanowisko na head od PR. Obowiązki łączy ze stanowiskiem rzecznika prasowego firmy. więcej

Anna Bukato dyrektorem marketingu i PR w CFI Hotels Group

Anna Bukato objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR w CFI Hotels Group, do której należy 6 restauracji i 17 hoteli, m.in. Best Western Premier Kraków, Best Western Efekt Express, Grand Royal Hotel w Poznaniu. więcej

Eliza Hetkowska odpowiada za PR w IAA Polska

Eliza Hetkowska objęła stanowisko PR managera w IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy. więcej

LoveBrands Relations dla Fortum

Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną firmy energetycznej Fortum w Polsce. więcej

Be Communications rozszerza zakres usług o komunikację do uczestników systemu opieki zdrowotnej

Agencja doradztwa strategicznego w komunikacji Be Communications wprowadza do oferty usługę komunikacji skierowanej do pacjentów i uczestników systemu leczenia oraz opieki zdrowotnej w Polsce. więcej

Grupa Enea kontynuuje współpracę z click community

Krakowska agencja click community wygrała kolejny przetarg na roczną obsługę social mediów grupy energetycznej Enea. Kwota przetargu to 490 tysięcy netto. więcej

Good One PR: Piotr Sierpiński i Centrum Medyczne CMP nowymi klientami. Agencja dalej dla Polomarket oraz Würth Polska

Do grona nowych klientów agencji Good One PR dołączyli Piotr Sierpiński oraz Centrum Medyczne CMP. Agencja przedłużyła również współpracę z siecią sklepów Polomarket oraz Würth Polska, dystrybutorem produktów dla profesjonalistów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
20 mln euro na polskie innowacje. Fundusz Icos zainwestuje w sektor rolno-spożyczy i biotechnologie
Płatności za Bilet iTaxi będą doliczane do rachunków w Play
Xperia 10 II - nowy smartfon Sony z 6-calowym ekranem OLED 21:9 (wideo)
Polski startup LiveKid przejmuje kanadyjską aplikację Baby Manager. Poszerzy ofertę dla rodziców najmłodszych dzieci
Nowe Plany Firmowe w Orange pozwalają elastycznie dobierać paczki usług
Maffashion promuje smartfona Samsung Galaxy Z Flip (wideo)
Sony wprowadza smartfon Xperia 1 II z ekranem 6,5 cala i obsługą 5G
 
 
 
GOSPODARKA
 
20 mln euro na polskie innowacje. Fundusz Icos zainwestuje w sektor rolno-spożyczy i biotechnologie
Polskie gospodarstwo domowe na zdrowie wydaje miesięcznie 557 zł
Dostawa zakupów internetowych - o tym warto wiedzieć
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Młody Piłsudski" miał o 870 tys. tys. widzów mniej niż ,,Blondynka 7"
Muzeum Auschwitz krytykuje "The Hunters" Amazona za sceny gry nazistów w szachy żywymi ludźmi
16 marca premiera w Polsce serialu "Westworld 3". ,,Wolna wola nie jest wolna" (wideo)
Bear Grylls w nowym programie National Geographic będzie uczącył celebrytów surwiwalu
Film "Nie czas umierać" od 3 kwietnia w kinach. Zobacz polski plakat
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj