Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 22 Maja 2020
 
 
 
Jacek Kurski wraca do zarządu TVP. "Wniosek Macieja Łopińskiego uznałem za trafny"
 
Obecny doradca zarządu telewizji publicznej Jacek Kurski - nieco ponad dwa miesiące od jego odwołania ze stanowiska prezesa - ma wrócić do zarządu Telewizji Polskiej. - Prezes Maciej Łopiński wystąpił do mnie z wnioskiem o poszerzenie składu zarządu, a ja ten wniosek uznałem za trafny i poddałem go pod głosowanie - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych. więcej
 
 
Sylwester Latkowski może mieć kłopoty po filmie "Nic się nie stało". "Wiedząc o brakach zdecydował się na show"
 
Po tym jak TVP1 w środę wieczorem pokazała film dokumentalny Sylwestra Latkowskiego „Nic się nie stało” o wątkach pedofilskich wokół trójmiejskiego lokalu Zatoka Sztuki, wytoczenie procesów autorowi materiału i TVP zapowiedzieli m.in. Kuba Wojewódzki, Adam „Nergal” Darski i Grażyna Wolszczak. Dziennikarze śledczy i prawnicy nie zostawiają suchej nitki na obrazie i jego reżyserze. więcej
 
 
Huawei z 3,6 mld zł przychodów i 112 mln zł zysku w Polsce. Amerykańskie restrykcje osłabiły sprzedaż smartfonów
 
W ub.r. Huawei Polska zanotowała spadek przychodów o 4,4 proc. do 3,64 mld zł i wzrost zysku netto z 74,35 do 112,39 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. Firma tłumaczy, że jej wpływy ze sprzedaży smartfonów zmalały w związku z „zewnętrznymi czynnikami politycznymi”. Na razie nie potrafi ocenić, jak na jej działalność wpłynie epidemia koronawirusa. więcej
 
 
Polskie Radio: Kierownictwo Trójki przygotowuje obecnie nową, atrakcyjną ofertę programową
 
W czwartek popołudniowe wydanie „Zapraszamy do Trójki” nie zostało wyemitowane, bo nie było osoby mogącej je poprowadzić - Patrycjusz Wyżga i Marcin Pośpiech poszli na zwolnienia lekarskie. - Będę w piątek, ale tylko żeby odbierać telefony od słuchaczy i rozmawiać z nimi na antenie - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kuba Strzyczkowski. Jak informuje nas Polskie Radio "kierownictwo Trójki przygotowuje obecnie nową, atrakcyjną ofertę programową".   więcej
 
 
Wniosek o odwołanie prezes Polskiego Radia i dyrektora Trójki. "Przejdziecie do historii, jako grabarze Polskiego Radia"
 
Komisja Kultury i Środków Przekazu na temat ostatnich wydarzeń w Trójce Polskiego Radia zakończyła się decyzją o wniosku do szefa Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego o odwołanie prezes Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej oraz dyrektora Programu III PR Tomasza Kowalczewskiego. - Przejdziecie do historii, jako grabarze tego radia - skomentował Michał Nogaś, były dziennikarz Programu III. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wpływy Kolportera zmalały w ub.r. o 3 proc. Przez epidemię spadek sprzedaży, rozmowy ws. obniżki czynszu w centrach handlowych więcej
 
W marcu sprzedaż tygodników opinii 12 proc. w dół. ,,Gość Niedzielny" stracił 38 proc., wyprzedziła go ,,Polityka" więcej
 
Skandal w Trójce może być największą katastrofą wizerunkową roku. Stacja szybciej straci słuchaczy niż reklamy (opinie) więcej
 
Wydawca ,,Nie" z 3,6 mln zł wpływów i 945 tys. zł straty. Tygodnik sprzedaje się średnio w 23,5 tys. egz., będą oszczędności więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Traffic Specialist MOVIads
Wydawca Serwisu Zdrowie TVN (zdrowie.tvn.pl) TVN
Prezenter / Prezenterka Radio ESKA
Korektor / Redaktor Moda na Zdrowie
Wydawca Meloradio
Junior WebMaster - WebDeveloper MOVIads
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jacek Kurski wraca do zarządu TVP. "Wniosek Macieja Łopińskiego uznałem za trafny"

Obecny doradca zarządu telewizji publicznej Jacek Kurski - nieco ponad dwa miesiące od jego odwołania ze stanowiska prezesa - ma wrócić do zarządu Telewizji Polskiej. - Prezes Maciej Łopiński wystąpił do mnie z wnioskiem o poszerzenie składu zarządu, a ja ten wniosek uznałem za trafny i poddałem go pod głosowanie - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych. więcej

Sylwester Latkowski może mieć kłopoty po filmie "Nic się nie stało". "Wiedząc o brakach zdecydował się na show"

Po tym jak TVP1 w środę wieczorem pokazała film dokumentalny Sylwestra Latkowskiego „Nic się nie stało” o wątkach pedofilskich wokół trójmiejskiego lokalu Zatoka Sztuki, wytoczenie procesów autorowi materiału i TVP zapowiedzieli m.in. Kuba Wojewódzki, Adam „Nergal” Darski i Grażyna Wolszczak. Dziennikarze śledczy i prawnicy nie zostawiają suchej nitki na obrazie i jego reżyserze. więcej

843 tys. widzów ,,Zawsze warto 2". Polsat zarobił z reklam 12,46 mln zł

Drugi sezon „Zawsze warto” gromadził średnio 843 tys. widzów, o 31 tys. więcej niż pierwszy sezon emitowany jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 12,46 mln zł. Projekt był hitem w serwisie Ipla, ale nadawca na razie nie planuje jego kontynuacji. więcej

Eurowizja Junior odbędzie się w Warszawie, a nie w Krakowie

Konkurs Piosenki Eurowizji Junior nie odbędzie się w Krakowie - wbrew wcześniejszym doniesieniom - a w Warszawie. Powodem zmiany miejsca wydarzenia ma być zerwanie umowy przez prezydenta miasta Krakowa Jacka Majchrowskiego. więcej

Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i zysku. Stopklatka TV wyszła na plus

W zeszłym kwartale grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów o 20 proc. do 49,96 mln zł oraz zysku netto z 3,91 do 4,2 mln zł. Stopklatka TV zanotowała zysk, zmalała strata Zoom TV. więcej

Fokus TV liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło TVP Historię

W kwietniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Animal Planet HD, a najwięcej stracił Water Planet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

2,71 mln widzów ,,Nic się nie stało" w TVP1. Wojewódzki, Nergal i Wolszczak wytoczą proces Latkowskiemu

Pokazany w środę w TVP1 dokument „Nic się nie stało” oglądało średnio 2,71 mln widzów. Nadana tuż po zakończeniu reportażu debata miała 1,89 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Wytoczenie procesów Sylwestrowi Latkowskiemu zapowiedzieli m.in. Kuba Wojewódzki, Adam „Nergal” Darski i Grażyna Wolszczak. więcej

Jacek Kurski ma wrócić na funkcję prezesa TVP, zarząd będzie 4-osobowy

Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański ogłosił głosowanie nad powołaniem Jacka Kurskiego do zarządu Telewizji Polskiej. Kurski został odwołany na początku marca równocześnie z przyznanie mediom publicznym 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio: Kierownictwo Trójki przygotowuje obecnie nową, atrakcyjną ofertę programową

W czwartek popołudniowe wydanie „Zapraszamy do Trójki” nie zostało wyemitowane, bo nie było osoby mogącej je poprowadzić - Patrycjusz Wyżga i Marcin Pośpiech poszli na zwolnienia lekarskie. - Będę w piątek, ale tylko żeby odbierać telefony od słuchaczy i rozmawiać z nimi na antenie - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kuba Strzyczkowski. Jak informuje nas Polskie Radio "kierownictwo Trójki przygotowuje obecnie nową, atrakcyjną ofertę programową".   więcej

 
Wniosek o odwołanie prezes Polskiego Radia i dyrektora Trójki. "Przejdziecie do historii, jako grabarze Polskiego Radia"

Komisja Kultury i Środków Przekazu na temat ostatnich wydarzeń w Trójce Polskiego Radia zakończyła się decyzją o wniosku do szefa Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego o odwołanie prezes Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej oraz dyrektora Programu III PR Tomasza Kowalczewskiego. - Przejdziecie do historii, jako grabarze tego radia - skomentował Michał Nogaś, były dziennikarz Programu III. więcej

 
Marek Niedźwiecki chce przeprosin od Polskiego Radia i TVP. ,,Żegnam się z Trójką, ale nie z ludźmi Trójki"

Dziennikarz Marek Niedźwiecki domaga się przeprosin od Polskiego Radia i Telewizji Polskiej za informacje, jakoby dopuścił się manipulacji wynikami ostatniego wydania Listy Przebojów Trójki. - To nie jest dobry ani łatwy czas - ani dla Trójki, ani dla mnie. Żegnam się z Trójką, ale nie z Ludźmi Trójki, bo wciąż jesteśmy RAZEM - stwierdził w oświadczeniu. więcej

 
Agata Kowalska odchodzi z TOK FM. "Zmiany w ramówce są normalne"

Dziennikarka TOK FM Agata Kowalska po 14 latach pracy złożyła wypowiedzenie. Jedną z przyczyn jej decyzji była "nagła zmiana ramówki" i skrócenie jej programu "Analizy". - Zmiany w ramówce są normalną praktyką w redakcjach mediów informacyjnych - mówi Wirtualnemedia.pl Kamila Ceran, redaktor naczelna stacji. więcej

 
Radio Rzeszów, Radio Gdańsk, Radio Kielce i Radio Katowice przypomną maturzystom lektury

Polskie Radio Rzeszów, Radio Gdańsk, Radio Kielce i Radio Katowice startują od poniedziałku z nowym projektem dla maturzystów: „Lektury na ucho”. W ramach powtórki przed egzaminem prezentowane będą na antenach fragmenty lektur szkolnych z komentarzami. - Taka ściągawka na ostatniej prostej będzie cenna, zaprezentujemy materiały naprawdę wysokiej jakości - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Kiełbasiński, sekretarz redakcji w Radiu Gdańsk. więcej

 
Dziennikarz Trójki: dyrektor wysyłał wiele SMS-ów do prowadzących i wydawców, nawet ws. audycji o Dniu Babci

Ernest Zozuń z radiowej Trójki na posiedzeniu komisji senackiej stwierdził, że dyrektor stacji Tomasz Kowalczewski wysyłał wiele SMS-ów do dziennikarzy i wydawców, zwłaszcza pracujących przy audycjach informacyjnych i publicystycznych. Jeden z takich SMS-ów dotyczył program z okazji Dnia Babci. więcej

 
RMF FM zaczyna promować małe firmy, oferuje tańszy czas reklamowy

W poniedziałek 25 maja RMF FM zaczyna akcję wspierającą małe, rodzinne firmy działające na lokalnych rynkach. Rekomendowane przez słuchaczy przedsiębiorstwa otrzymają okolicznościowe certyfikaty i promocję na reklamowanie swojej działalności na antenie rozgłośni. więcej

 
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej, stacja ma 34 proc. udziału

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio ZET: wywiad z Sylwestrem Latkowskim nie odbył się przez brak połączenia, to nie cenzura, zaproszenie aktualne

W czwartek rano w Radiu ZET nie wyemitowano porannej rozmowy, którą Beata Lubecka miała przeprowadzić z Sylwestrem Latkowskim. - Zdejmowanie z anteny pod pretekstem jest cenzurą - uważa Latkowski. - Zrobiliśmy wszystko, aby dzisiejsza rozmowa Gość Radia ZET doszła do skutku. Zaproszenie dla Pana Latkowskiego jest cały czas aktualne i mamy nadzieję, że uda nam się ustalić nowy termin rozmowy - skomentował Michał Celeda, redaktor naczelny Radia ZET. więcej

 
Łukasz Adamski kończy współpracę z Trójką. ,,Po ostatnich wydarzeniach nie widzę dla siebie miejsca na antenie"

Krytyk filmowy Łukasz Adamski, na stałe związany z tygodnikiem „Sieci”, pożegnał się z radiową Trójką. - Po ostatnich wydarzeniach nie widzę dla siebie miejsca na antenie - uzasadnił. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Inga Songin: z Danone do Reckitt Benckiser

W maju Inga Songin dołączyła do zespołu koncernu FMCG Reckitt Benckiser. Wcześniej przez prawie 10 lat pracowała w Danone. więcej

Value Media, ClickAd, Partner of Promotion, Media Group i inni w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo

W przetargu Instytutu Książki na kampanię promującą czytelnictwo w Polsce wpłynęło 6 ofert. Wśród ubiegających się o to zlecenie agencji są m.in. Aplan Media, Value Media, Media Group, Partner of Promotion, ClickAd Interactive - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

MullenLowe Warsaw zajmie się obsługą reklamową Providenta w Polsce i Czechach

Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy pożyczkowej Provident. Będzie dla niej pracować w Polsce i w Czechach. więcej

Grupa K2 ze wzrostem rentowności, K2 i Fabrity osiągnęły zysk EBITDA

W pierwszym kwartale br. grupa K2 zanotowała spadek przychodów o 2,5 proc. do 27,02 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 257 tys. zł straty do 646 tys. zł zysku. Agencja K2 i spółka informatyczna Fabrity osiągnęły zysk EBITDA. więcej

Grupa IMS obsługuje 19,8 tys. punktów, chce zawiesić politykę dywidendową

W ub.r. grupa kapitałowa IMS, oferująca usługi z zakresu marketingu sensorycznego, osiągnęła wzrost przychodów o 11,7 proc. do 59,49 mln zł oraz zysku netto z 9,25 do 9,36 mln zł. Na koniec ub.r. obsługiwała w modelu abonamentowych 19 833 lokalizacje, o 14 proc. więcej niż rok wcześniej. W związku z epidemią kronawirusa zamierza zawiesić politykę dywidendową. więcej

Małgorzata Sabala za Magdalenę Kosch-Maćkowiak na czele działu marketingu Egmont Polska

Magdalena Kosch-Maćkowiak nie szefuje już działem marketingu w Egmont Polska: zastąpiła ją Małgorzata Sabala. Z kolei Dariusza Zduniaka, który odszedł ze stanowiska sales managera działów komiksów i gier planszowych zastąpiła Martyna Chrzanowska. więcej

Piotr Cyrwus w spocie ketchupu Kotlin pokazuje, jak grillować w czasie epidemii (wideo)

W ramach kampanii ketchupu Kotlin (produkowanego przez Grupę Maspex) pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze” przygotowano spot, w którym aktor Piotr Cyrwus pokazuje, jak można bezpiecznie grillować w czasie epidemii. więcej

Projektantka biżuterii reklamuje lody Gelatelli w Lidlu (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca lody Gelatelli dostępne w dyskontach Lidl. Za ich komunikację marketingową odpowiadają GPD Agency, Performance Media i Havas Media. więcej

Kaufland testuje sklep internetowy w modelu "zamów i odbierz"

W przyszłym tygodniu Kaufland zaczyna test nowej usługi zdalnej rezerwacji ze sklepów produktów pierwszej potrzeby (click & collect). Na początek obejmie trzy placówki - w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. więcej

Biedronka "dziękuje wszystkim mamom" przed ich świętem (wideo)

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki Biedronka przygotowała spot reklamowy z podziękowaniami dla wszystkich mam. więcej

Social Tigers współpracuje z AutoMapą

Agencja Social Tigers zajmie się obsługą kanałów social media polskiej nawigacji AutoMapa. więcej

Sebastian Kawa promuje lokatę 3 proc. i konto na selfie w Banku Pekao (wideo)

Bank Pekao zachęca do skorzystania z oferty promocyjnej i założenia konta na selfie nową kampanią udziałem Sebastiana Kawy. Najnowsza odsłona kampanii „Bierz życie za rogi" została zrealizowana całkowicie zdalnie, a szybownik wcielił się na planie w kilka ról jednocześnie. Przygotowały ją agencje  Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Performance Media, Fullsix Media. więcej

Cheeseburgery w ofercie Żabki

Sieć Żabka poszerzyła portfolio szybkich przekąsek marki własnej o cheeseburgery. Kanapki w dwóch wariantach - klasycznym i jalapeño - kosztują 4,99 zł za sztukę. więcej

,,Twoje włosy, Twój wybór" - nowa kampania Loxon

„Twoje włosy, Twój wybór” to hasło kampanii reklamowej leku na łysienie Loxon (Sanofi). Kreację przygotowała agencja Asap&Asap. więcej

Męskie Granie w tym roku bez koncertów plenerowych, będzie inna formuła

Trasa koncertowa pod marką Żywiec Męskie Granie w tym roku nie odbędzie się w tradycyjnej formie koncertów plenerowych. Organizatorzy - Grupa Żywiec i agencja Live - pracują nad zmianą formy projektu. Szczegóły poznamy w czerwcu. więcej

Daria Fedorowicz: z oS3 do Cape Morris

Daria Fedorowicz dołączyła do zespołu agencji Cape Morris, gdzie objęła stanowisko account directora. więcej

Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
PMPG Polskie Media przy spadku wpływów o 13 proc. osiągnęła zysk EBITDA

W oierwszym kwartale 2020 roku PMPG Polskie Media, właściciel m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotował spadek przychodów o 13 proc., natomiast wynik EBITDA firmy poszedł w górę z 1,05 mln zł straty do 36 tys. zł zysku, a strata netto zmalała z 1,34 mln zł do 106 tys. zł. więcej

Wszystkie miesięczniki poradnikowe na minusie w I kwartale. ,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowana

W pierwszym kwartale br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Po 64 latach z rynku znika tygodnik ,,Echo", przyczyny ekonomiczne

Miejska spółka Śródmieście z Tychów wydająca tygodnik „Echo”  postanowiła zawiesić jego ukazywanie się. Pismo było obecne na rynku od 64 lat, dwa lata temu zostało kupione przez zależną od ratusza spółkę. Nikt z dziennikarzy nie traci pracy, gdyż przejdą do drugiego wydawanego przez nią pisma „Twoje Tychy”. więcej

Małgorzata Sabala za Magdalenę Kosch-Maćkowiak na czele działu marketingu Egmont Polska

Magdalena Kosch-Maćkowiak nie szefuje już działem marketingu w Egmont Polska: zastąpiła ją Małgorzata Sabala. Z kolei Dariusza Zduniaka, który odszedł ze stanowiska sales managera działów komiksów i gier planszowych zastąpiła Martyna Chrzanowska. więcej

Brytyjskie dzienniki tracą na koronawirusie. Sprzedaż ,,Financial Times" w dół o 38 procent

W okresie od końca marca do końca października 2020 roku, w okresie panującej pandemii koronawirusa większość dzienników w Wielkiej Brytanii zanotowała słabnącą sprzedaż swoich tytułów. Największy spadek o 38 proc. dotknął znany dziennik biznesowy „Financial Times”. więcej

Bauer Media w Australii ma teraz 43 tytuły w portfolio. Prenumerata czasopism wzrosła o 60 proc.

Bauer Media i Pacific Magazines połączyły się i teraz niemiecki koncern ma w swojej ofercie aż 43 tytuły w Australii, m.in "Marie Claire" czy "InStyle". Firma poinformowała też, że w czasie pandemii koronawirusa liczba subskrypcji czasopism wzrosła o 60 proc. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szef Facebooka zakłada, że w ciągu dekady połowa jego pracowników będzie pracowała zdalnie

W ciągu najbliższych 5-10 lat nawet połowa pracowników Facebooka będzie pracowała zdalnie - ogłosił w czwartek Mark Zuckerberg. - Widzimy wyraźne korzyści, wynikające z takiego modelu pracy - zaznaczył Zuckerberg, wskazując np. na łatwiejszy dostęp do kadr spoza technologicznych hubów, czy korzyści dla środowiska. więcej

Facebook i Amazon z najdroższymi akcjami w historii. Właściciel TikToka jest wart 100 mld dolarów

Koncerny Facebook i Amazon w ostatnich dniach dynamicznie zyskują na nowojorskiej giełdzie. Firmy osiągnęły najwyższe ceny akcji w całej swojej historii windując wartość Facebooka do 655 mld dol., a Amazona do poziomu 1,25 bln dolarów. Z kolei poza notowaniami giełdowymi wycena ByteDance, właściciela TikToka przekroczyła próg 100 mld dolarów. więcej

Grupa K2 ze wzrostem rentowności, K2 i Fabrity osiągnęły zysk EBITDA

W pierwszym kwartale br. grupa K2 zanotowała spadek przychodów o 2,5 proc. do 27,02 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 257 tys. zł straty do 646 tys. zł zysku. Agencja K2 i spółka informatyczna Fabrity osiągnęły zysk EBITDA. więcej

W maju wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 381 proc., w całym roku mają przekroczyć 2 mld zł

W kwietniu br. przychody z e-commerce LPP (właściciela marek Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zwiększyły się rok do roku o 251 proc., a w pierwszych trzech tygodniach maja o 381 proc. Jednocześnie wpływy w sklepach stacjonarnych zmalały odpowiednio o 100 i 84 proc. W całym bieżącym roku finansowym firma liczy na ponad 2 mld zł z e-commerce. więcej

Korea Południowa i Singapur z najszybszym internetem na świecie. Polska na dalekich pozycjach

W kwietniu 2020 r. dostęp do najszybszego internetu mobilnego na świecie mieli mieszkańcy Korei Południowej. W wypadku łączy stacjonarnych najszybszą sieć oferował Singapur - wynika z nowego rankingu firmy Ookla. Polska nadal zajmuje odległe miejsca w zestawieniu, w wypadku internetu mobilnego znajduje się na 60. miejscu na świecie. więcej

Twitter szykuje nową funkcję. Użytkownik zdecyduje kto odpowie na wpis

Twitter testuje nowe rozwiązanie w aplikacji, które zwiększy możliwość zarządzania przez użytkowników tworzonymi przez nich wpisami. Autor tweeta będzie mógł zdecydować kto otrzyma możliwość odpowiedzi na konkretny wpis. więcej

Kaufland testuje sklep internetowy w modelu "zamów i odbierz"

W przyszłym tygodniu Kaufland zaczyna test nowej usługi zdalnej rezerwacji ze sklepów produktów pierwszej potrzeby (click & collect). Na początek obejmie trzy placówki - w Bydgoszczy, Gliwicach i we Wrocławiu. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PR-owcy z pesymizmem o przyszłości branży

Przed nami redukcje etatów i spadek popytu na usługi public relations - wynika z ankiety przeprowadzonej wśród przedstawicieli branży PR przez agencję Exacto. 58 proc. badanych uważa, że wkrótce nastąpi istotna redukcja zatrudnienia, a 37 proc. PR-owców spodziewa się spadku popytu na swoje usługi.  więcej

Agata Kołodziej za Andrzeja Kubisiaka na czele działu komunikacji PIE

Agata Kołodziej objęła funkcję kierownika zespołu komunikacji i rzeczniczki prasowej Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Zastąpiła Andrzeja Kubisiaka. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei z 3,6 mld zł przychodów i 112 mln zł zysku w Polsce. Amerykańskie restrykcje osłabiły sprzedaż smartfonów
LG: telewizory OLED 2020 w Polsce
Infermedica i Microsoft nawiązują współpracę. Razem wesprą działanie służby zdrowia
Lenovo z większymi przychodami i rocznym zyskiem. Czwarty kwartał pod wpływem pandemii
Asus: nowe płyty główne serii B550
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj