Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 3 Czerwca 2020
 
 
 
W optymistycznym scenariuszu rynek reklamowy w Polsce spadnie w tym roku o 7,3 proc.
 
Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale br. wyniosła 2,1 mld zł, co oznacza wzrost o 0,5 proc. rok do roku. Wynik całego kwartału istotnie pogorszyło załamanie rynku w drugiej połowie marca spowodowane pandemią koronawirusa - wynika z raportu opracowanego przez Publicis Groupe. Według estymacji w 2020 roku wartość rynku reklamowego w wariancie optymistycznym spadnie o 7,3 proc., w pesymistycznym o 14 proc. więcej
 
 
Agora sprzedaje sieci gastronomiczne Papa Diego i Van Dog. ,,Cena nie jest materialna"
 
Należąca do Agory firma Helios sprzedała spółkę Foodio Concepts, właściciela sieci gastronomicznych Papa Diego i Van Dog. Miesiąc temu Foodio Concepts złożyło wniosek o upadłość. więcej
 
 
Do Trójki wracają ,,3 strony świata" Ernesta Zozunia, Katarzyna Stoparczyk i Agnieszka Obszańska
 
Na antenę Trójki wracają Katarzyna Stoparczyk, Agnieszka Obszańska, a także Ernest Zozuń z audycją „3 strony świata”. - Zaufałem Kubie Strzyczkowskiemu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zozuń. W środę na antenie ma się także pojawić Piotr Baron. Wciąż jednak nie ma przeprosin dla Marka Niedźwieckiego ze strony prezes Agnieszki Kamińskiej. - Podejmuję w tej sprawie negocjacje w ramach skromnych możliwości - mówi Strzyczkowski. więcej
 
 
,,Fakty" liderem w maju, ,,Wiadomości" zyskały 600 tys. widzów
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem - wynoszącym 25,69 proc. - pochwalić się mogły „Wiadomości” pokazywane w TVP1 i TVP Info. Jedyny spadek odnotowały „Wydarzenia” Polsat i Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Szkoła z TVP" podniosła oglądalność wśród dzieci o 244 proc. ,,Trudno mówić o spektakularnych wynikach"
 
Projekt „Szkoła z TVP” na sześciu naziemnych antenach Telewizji Polskiej śledziło 168 tys. osób. Lekcje dla szkół podstawowych podniosły oglądalność o 244 proc. w grupie 6-15, a materiały dla szkół średnich zyskały 39 proc. w grupie 16-19. - Trudno mówić o spektakularnych wynikach widowni „Szkoły TVP” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska z One House. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nielsen powiększył panel o 540 gospodarstw. ,,Pierwszy etap" więcej
 
TVP1 nowym liderem w maju, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. ,,M jak miłość" i ,,Fakty" hitami więcej
 
Kuba Strzyczkowski słusznie stawia na otwartość w Trójce, powrót Marka Niedźwieckiego może być kluczowy (opinie) więcej
 
Agora przez pół rok oszczędzi 185 mln zł, rynek reklamowy zmaleje o 20-25 proc. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Business Owner | Departament Styl Życia Wirtualna Polska Media
Redaktor Wydań / Serwisant Radio ZET
Senior Media Strategy Manager Wirtualna Polska Media
Media Operations Coordinator ViacomCBS Networks International
Language Operations Coordinator ViacomCBS Networks International
Creative El Padre
Wydawca Serwisu Zdrowie TVN (zdrowie.tvn.pl) TVN
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Fakty" liderem w maju, ,,Wiadomości" zyskały 600 tys. widzów

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem - wynoszącym 25,69 proc. - pochwalić się mogły „Wiadomości” pokazywane w TVP1 i TVP Info. Jedyny spadek odnotowały „Wydarzenia” Polsat i Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Szkoła z TVP" podniosła oglądalność wśród dzieci o 244 proc. ,,Trudno mówić o spektakularnych wynikach"

Projekt „Szkoła z TVP” na sześciu naziemnych antenach Telewizji Polskiej śledziło 168 tys. osób. Lekcje dla szkół podstawowych podniosły oglądalność o 244 proc. w grupie 6-15, a materiały dla szkół średnich zyskały 39 proc. w grupie 16-19. - Trudno mówić o spektakularnych wynikach widowni „Szkoły TVP” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska z One House. więcej

TVP Sport przez trzy lata będzie pokazywać gale bokserskie Mateusza Borka i Mariusza Grabowskiego

Telewizja Polska podpisała umowę o współpracy z firmami MB Promotions Mateusza Borka i Tymex Boxing Promotion Mariusza Grabowskiego. Przez trzy lata pokaże minimum 18 gal bokserskich zorganizowanych przez obie spółki. więcej

,,Znaki 2" hitem AXN, serial zyskał 54 tys. widzów

Drugi sezon „Znaków” oglądało średnio 151 tys. widzów, o 54 tys. osób więcej niż gromadził pierwszy sezon emitowany jesienią 2018 roku. Produkcja miała kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Stacja AXN w paśmie jej emisji był wiceliderem wśród stacji filmowo-serialowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Rodzinny interes 3" jesienią w TV Puls. Stacja po wakacjach dokończy przerwane sezony ,,Lombardu" i ,,Reporterów"

Telewizja Puls w jesiennej ramówce planuje emisję trzeciego sezonu serialu „Rodzinny interes”. Zdjęcia do nowych odcinków produkcji wystartują w lipcu. W czerwcu na plan powróci ekipa „Lombard. Życie pod zastaw”, w zeszłym tygodniu wznowiono zdjęcia do „Reporterzy. Z życia wzięte”. więcej

Zmiana częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej

W nocy z wtorku na środę 2 i 3 czerwca zmienione zostały częstotliwości nadawania programów w ramach telewizji naziemnej. Co to oznacza dla widzów? Będzie istniała konieczność uruchomienia automatycznego dostrojenia odbiorników do nowych częstotliwości. W przypadku starszych dekoderów trzeba będzie „ręcznie” - za pomocą pilota - ustawić nową listę kanałów. więcej

4fun Media przeniosła swoją działalność telewizyjną do spółki 4fun

Firma 4fun Media zawarła umowę przeniesienia swojej zorganizowanej części przedsiębiorstwa do spółki zależnej 4fun. Zapowiadano to już jesienią ub.r. więcej

Rynek serwisów AVoD wart 53 mld dol. do 2025 roku

Globalny rynek serwisów VOD finansowanych z reklam (tzw. AVoD) będzie do 2025 roku warty 53 miliardy dolarów - prognozuje Digital TV Research. To dwa razy tyle, na ile w przybliżeniu wyceniany jest obecnie. więcej

Koncerty ,,Letnia scena Polo TV" latem w Polo TV (wideo)

W sobotę, 13 czerwca Polo TV rozpocznie serię letnich koncertów w ramach nowego programu „Letnia scena Polo TV” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ipla i Polsat Sport pokażą wszystkie mecze z 12 kolejek Fortuna 1 Ligi

Po trzech miesiącach bezruchu na boiskach wracają rozgrywki piłkarskie Fortuna 1 Liga. Pierwsze mecze rozpoczynające 23. kolejkę odbyły się już 2 czerwca. Wszystkie spotkania pokaże serwis Ipla, ale część z nich będzie też do obejrzenia w kanale Polsat Sport. więcej

We Francji wystartuje płatny kanał piłkarski Telefoot. Pokaże mecze Ligue 1

Francuska stacja TF1 oraz grupa MediaPro chcą uruchomić we Francji nowy sportowy kanał telewizyjny o nazwie Telefoot. W zamian za opłatę w nieujawnionej na razie wysokości będzie można tam obejrzeć prawie wszystkie mecze najbliższych sezonów piłkarskiej ligi Ligue 1. Telefoot ma się pojawić w ofercie w sierpniu 2020 roku. więcej

3 lipca wystartują wyścigi Formuły 1, pokaże je Eleven Sports

Formuła 1 opublikowała częściowy kalendarz wyścigów na 2020 rok. Między lipcem a wrześniem br. kierowcy będą ścigali się w sumie osiem razy: w Austrii, Wielkiej Brytanii, Belgii, na Węgrzech i we Włoszech. Zmagania pokaże Eleven Sports. więcej

Discovery Channel pokaże szczegóły startu misji kosmicznej SpaceX i NASA

W środę, 10 czerwca Discovery Channel wyemituje dokument „Amerykański powrót w kosmos” o misji kosmicznej DEMO-2. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Do Trójki wracają ,,3 strony świata" Ernesta Zozunia, Katarzyna Stoparczyk i Agnieszka Obszańska

Na antenę Trójki wracają Katarzyna Stoparczyk, Agnieszka Obszańska, a także Ernest Zozuń z audycją „3 strony świata”. - Zaufałem Kubie Strzyczkowskiemu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zozuń. W środę na antenie ma się także pojawić Piotr Baron. Wciąż jednak nie ma przeprosin dla Marka Niedźwieckiego ze strony prezes Agnieszki Kamińskiej. - Podejmuję w tej sprawie negocjacje w ramach skromnych możliwości - mówi Strzyczkowski. więcej

 
Radio Nowy Świat ma ruszyć 26 czerwca. Michał Nogaś dołączy do zespołu

W piątek, 26 czerwca o 7.45 ma rozpocząć nadawanie radio Nowy Świat. Pierwszą audycją będzie program autorstwa Wojciecha Manna. Jego gościem będzie Michał Nogaś, który także dołączy do zespołu rozgłośni. więcej

 
Polskie Radio przez dwa lata wyda 1,5 mln zł na zajęcia sportowe pracowników

Polskie Radio w ramach postępowania publicznego wybrało firmę Benefit Systems do obsługi oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych dla jego pracowników. Nadawca przez dwa lata zamierza na to przeznaczyć 1,46 mln zł brutto. więcej

 
Rekord FM z dużym spadkiem słuchalności, ale nadal liderem

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Mariusz Oszmian rezygnuje z funkcji członka rady nadzorczej Radia Olsztyn

Mariusz Oszmian zrezygnował z funkcji członka rady nadzorczej Radia Olsztyn. Pismo z wnioskiem o rezygnację złożył już na początku maja na ręce szefa rozgłośni, teraz zostało ono przekazane przewodniczącemu Rady Mediów Narodowych Krzysztofowi Czabańskiemu. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W optymistycznym scenariuszu rynek reklamowy w Polsce spadnie w tym roku o 7,3 proc.

Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale br. wyniosła 2,1 mld zł, co oznacza wzrost o 0,5 proc. rok do roku. Wynik całego kwartału istotnie pogorszyło załamanie rynku w drugiej połowie marca spowodowane pandemią koronawirusa - wynika z raportu opracowanego przez Publicis Groupe. Według estymacji w 2020 roku wartość rynku reklamowego w wariancie optymistycznym spadnie o 7,3 proc., w pesymistycznym o 14 proc. więcej

Przychody Tank Production zmalały o 31 proc., zysk o połowę

W ub.r. firma Tank Production zanotowała spadek wpływów o 31 proc. do 8,53 mln zł. Spółce udało się podobnie ograniczyć koszty operacyjne, a jej zysk netto zmalał z 299 do 155,3 tys. zł. więcej

Marketerzy i agencje mediowe tworzą Marketers & Media Agencies Committee

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań oraz Klub Mediowy SAR, które reprezentują marketerów oraz agencje mediowe stworzyły Marketers & Media Agencies Committee. W przyszłości ma ono wspólnie z mediami zarządzać jednoźródłowym badaniem mediów w Polsce. więcej

K2 Precise łączy zespoły business intelligence i analityki webowej, szefem Łukasz Plona

Agencja marketingu precyzyjnego K2 Precise połączyła zespoły business intelligence i analityki webowej. Nową komórką kieruje Łukasz Plona, innovation & technology director. więcej

Pandora stawia na biżuterię z recyklingu

Producent biżuterii Pandora planuje do 2025 roku wytwarzać swoje produkty z metali całkowicie pochodzących z recyklingu. więcej

Francuzi kupują "made in France". "To nie jest trwała tendencja, francuskie produkty są drogie"

Epidemia Covid-19 spowodowała powrót Francuzów do kupowania żywności krajowej. Według części ekspertów tendencja ta nie ogranicza się do produktów spożywczych, a według innych nie jest trwała, gdyż rodzime produkty są droższe i nie wszystkich na nie stać. więcej

Dorota Drelich odpowiedzialna za HR w Suzuki Motor Poland, Martyna Kalinowska w dziale marketingu

Z początkiem czerwca Dorota Drelich objęła stanowisko dyrektora działu HR i administracji w Suzuki Motor Poland. Martyna Kalinowska awansowała zaś na stanowisko koordynatora ds. komunikacji w dziale marketingu. więcej

Soczyste i orzeźwiające napoje w nowej reklamie Hortexu (wideo)

Firma Hortex wystartowała z najnowszą kampanią swoich napojów. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B. więcej

Marcelina Zawadzka ambasadorką linii Avon Power Stay

11 czerwca startuje kampania Avon promująca nowe kosmetyki z linii Power Stay. Ambasadorką kolekcji została prezenterka telewizyjna i modelka - Marcelina Zawadzka. więcej

Karolina Studzińska w 19 Południku

Z początkiem czerwca do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko project managera. więcej

Margaryna Słynne MR Roślinne z pierwszą od dekady kampanią reklamową

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową margaryny Słynne MR Roślinne, produkowanej przez ZT Kruszwica.  więcej

Świnoujście rusza z kampanią promującą miasto jako ,,wyspy możliwości"

Pod hasłem „Świnoujście - wyspy możliwości” rusza tegoroczna kampania promocyjna miasta. więcej

RL Media i Salestube z obsługą marki SuperMenu Anny Lewandowskiej

Dom mediowy RL Media i agencja SalesTube (Group One) zajmą się obsługą nowej marki Anny Lewandowskiej - cateringu dietetycznego SuperMenu. Prowadzone działania są wynikiem wygranego konkursu ofert. więcej

Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Agora sprzedaje sieci gastronomiczne Papa Diego i Van Dog. ,,Cena nie jest materialna"

Należąca do Agory firma Helios sprzedała spółkę Foodio Concepts, właściciela sieci gastronomicznych Papa Diego i Van Dog. Miesiąc temu Foodio Concepts złożyło wniosek o upadłość. więcej

Dziennikarka ,,Niedzieli" odchodzi po usunięciu jej wywiadu, solidaryzują się z nią ,,Gość Niedzielny" i Radio Nadzieja

Agnieszka Bugała, dziennikarka „Niedzieli”, której redakcja usunęła tekst wywiadu ze strony internetowej, postanowiła odejść z redakcji. - Powodem jest inaczej rozumiana rola i misja mediów katolickich niż ta, którą mi przedstawiono - napisała. W jej obronie solidarnie stanęli dziennikarze wrocławskich redakcji katolickich mediów. - Liczymy na umożliwienie nam rzetelnego, zgodnego z naszym sumieniem, pełnienia obowiązków dziennikarskich - oświadczyli. więcej

Agora rezygnuje z wynajmu 10 biur lokalnych ,,Gazety Wyborczej", dziennikarze będą pracowali zdalnie także po pandemii

Agora zrezygnowała z wynajmu 10 lokali, w których dotychczas mieściły się lokalne redakcje „Gazety Wyborczej”. Wydawca nie podaje, o które oddziały chodzi. - W tych miastach docelowo pozostaniemy w trybie zdalnej pracy - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

Shamrock Capital przejmuje Adweek

Amerykańska firma inwestycyjna Shamrock Capital zawarła porozumienie z Beringer Capital w sprawie przejęcia firmy medialnej i eventowej Adweek. Warunki umowy objęto tajemnicą. więcej

Wanda Żółcińska naczelną ,,Computerworld", odchodzą Tomasz Bitner i Szymon Augustyniak

Z początkiem czerwca Wanda Żółcińska objęła funkcję redaktor naczelnej magazynu „Computerworld” i stanowisko dyrektor ds. treści B2B w wydającej pismo firmie IDG Poland. Z wydawcą żegnają się natomiast Tomasz Bitner i Szymon Augustyniak. więcej

Magazyn ,,Skarb" w Rossmannie zmienił layout i stał się kwartalnikiem

Wydawany przez sieć drogerii Rossmann magazyn custom publishing „Skarb” od maja zmienił formułę: będzie teraz wydawany w rytmie kwartalnym, z własnymi sesjami modowymi, bez rubryk modowych i wywiadów z celebrytami. Nie zmienia się redaktor naczelna pisma: jest nią rzecznik prasowy firmy Agata Nowakowska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google uwzględni doświadczenia użytkowników w wynikach wyszukiwania

Google zapowiedział, że wprowadzi do mechanizmu pozycjonowania stron w swojej wyszukiwarce dodatkowy czynnik o nazwie Page experience. O widoczności witryny będą decydować takie doświadczenia użytkownika jak prędkość ładowania strony, interakcje z internautami czy wizualna stabilność witryny. Ze względu na pandemię koronawirusa zmiany nie zostaną wprowadzone przed końcem 2020 roku. więcej

Rynek serwisów AVoD wart 53 mld dol. do 2025 roku

Globalny rynek serwisów VOD finansowanych z reklam (tzw. AVoD) będzie do 2025 roku warty 53 miliardy dolarów - prognozuje Digital TV Research. To dwa razy tyle, na ile w przybliżeniu wyceniany jest obecnie. więcej

Zalando walczy ze zmianami klimatycznymi. Do 2025 roku emisja CO2 niższa o 80 procent

Internetowa platforma sprzedażowa Zalando zapowiedziała, że w ramach działań zmierzających do powstrzymania zmian klimatycznych na Ziemi do 2025 roku ograniczy o 80 procent emisję dwutlenku węgla z działalności własnej i o 40 procent z produkcji własnych marek. Zalando zobowiązuje się także do zwiększenia rocznego pozyskiwania odnawialnej energii elektrycznej z 34 proc. w 2017 r. do 100 proc. w 2025 r. więcej

Grupa ODMedia pomoże Kino Świat wprowadzać filmy do serwisu Netflix

Grupa ODMedia, holenderska spółka świadcząca usługi na rynku mediów on-demand, nawiązała współpracę w obszarze technologicznym z dystrybutorem filmowym Kino Świat. więcej

Netflix kupuje historyczne kino w Los Angeles. Będzie w nim organizować własne premiery i wydarzenia

Netflix sfinalizował przejęcie Egyptian Theatre, jednego z najstarszych kin w Los Angeles działającego od 1922 roku. Kwoty zakupu nie ujawniono. więcej

"#Latowdomu z Onet" i Małgorzatą Ohme

Z początkiem czerwca program Małgorzaty Ohme #ZostajęwDomu zmienił się w "#LatowDomu z Onet". więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Marketerzy i agencje mediowe tworzą Marketers & Media Agencies Committee

Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań oraz Klub Mediowy SAR, które reprezentują marketerów oraz agencje mediowe stworzyły Marketers & Media Agencies Committee. W przyszłości ma ono wspólnie z mediami zarządzać jednoźródłowym badaniem mediów w Polsce. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Inner Value przy spadku wpływów o 16 proc. potroiła zysk

Agencja komunikacyjna Inner Value, specjalizująca się w relacjach inwestorskich, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 15,7 proc. do 4,51 mln zł. Za to dzięki ograniczeniu kosztów operacyjnych o 15 proc. i dużemu wzrostowi wpływów finansowych jej zysk netto poszedł w górę z 53,9 do 231,8 tys. zł. więcej

Marta Święcicka i Maciej Piotrowski w PR Calling

W zespole agencji PR Calling Marta Święcicka objęła stanowisko PR & communication consultant, a Maciej Piotrowski senior PR & communication consultanta. więcej

Barbara Wyszyńska w 24/7 Communication

W czerwcu do zespołu agencji 24/7Communication dołączyła Barbara Wyszyńska, która objęła stanowisko senior account managera w zespole dedykowanym pracy z klientami z obszaru healthcare i lidera praktyki healthcare. więcej

Justyna Majka została PR managerem Foreo na polskim rynku

Do zespołu Foreo doła?czyła Justyna Majka, kto?ra obje?ła stanowisko PR managera. Będzie odpowiadała za realizację globalnej strategii marki na polskim rynku. więcej

Canal+ klientem Monday

Agencja Monday wesprze komunikacyjnie wprowadzenie na rynek platformy VoD Canal+ (ITI Neovision). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Od lipca Orange uruchomi sieć 5G w największych miastach. 6 mln użytkowników w zasięgu
20-proc. spadek sprzedaży smartfonów w I kw. Samsung liderem, tylko Xiaomi w górę
Lamborghini Sián FKP 37 z klocków Lego za 1650 zł (wideo)
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii
Da Vinci Studio z milionem złotych od Czysta3.vc. Zbuduje inteligentny system dla branży transportowej
Były dyrektor prawny Agory i TVN w Grupie Komputronik
T-Mobile zmienia ofertę abonamentową, nowe plany kosztują od 35 do 75 zł miesięcznie
Movie Games szykuje grę ,,ER Pandemic Simulator"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj