Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 17 Września 2020
 
 
 
TVP z zyskiem w pierwszym półroczu mimo pandemii
 
Telewizja Polska zanotowała 936,5 mln zł zysku netto za pierwsze półrocze 2020 roku. Przychody spółki wyniosły 2,27 mld zł, w przeważającej części pochodziły one z abonamentu i rekompensaty abonamentowej, co zasiliło budżet TVP kwotą prawie 1,8 mld zł - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Zamieszanie z wyborem nowego członka Rady Mediów Narodowych. Wszystkie sejmowe kluby poprą nowelizację ustawy
 
Po tym, jak miesiąc temu z członkostwa w Radzie Mediów Narodowych zrezygnował Grzegorz Podżorny miał nadal nie otrzymać potwierdzenia w tej sprawie od Kancelarii Prezydenta. W Sejmie rozpoczęły się prace nad poprawką ustawy o RMN, ponieważ okazało się, że posiada lukę prawną i nie przewiduje procedury związanej z powołaniem przez prezydenta nowego członka Rady, w przypadku kiedy wygasza członkostwo przed upływem kadencji. Szef Rady, Krzysztof Czabański zapewnia portal Wirtualnemedia.pl, że maksymalnie za miesiąc sprawa wyboru nowego członka powinna zostać dopięta. więcej
 
 
Sigma Bis przejmuje od Carata obsługę mediową PZU
 
Sigma Bis, agencja mediowa utworzona w ub.r. przez PKN Orlen i PZU rozpoczęła obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej PZU. Przejęła jej budżet od domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network Polska. więcej
 
 
Związkowcy z Agory ostrzegają przed dużymi zwolnieniami. "Nie mamy takich planów"
 
Jesienią Agora może przeprowadzić duże zwolnienia: pierwsza ich fala przyjdzie pod koniec września, druga w czwartym kwartale - ostrzegają związkowcy z działającej w spółce „Solidarności”. I zalecają pracownikom obronę: chodzenie na urlopy czy na L4. Agora zapewnia, że nie planuje zwolnień grupowych. więcej
 
 
Nowy lifestylowy kanał TVP Kobieta ruszy w 2021 roku. Pracami kieruje Iwona Bocian-Zaciewska
 
Telewizja Polska uruchomienie nowego lifestylowego kanału TVP Kobieta planuje na 2021 rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracami nad stacją kieruje Iwona Bocian-Zaciewska, która została powołana na pełnomocnika zarządu ds. kanału TVP Kobieta. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Koszty wynagrodzeń w TVP wzrosły o 10 proc., 18 mln zł z zysku dla pracowników więcej
 
Allegro na giełdzie bez dywidendy, inwestuje w Smart! ,,Amazon jak strzelba, która może wypalić" więcej
 
Wpływy Katolickiej Agencji Informacyjnej zmalały o 26 proc. Cięcia w redakcji, koniec pism drukowanych więcej
 
Netflix liderem, dominuje w mobile'u. W dół vod.pl, TVP VOD i mobilne HBO GO (TOP serwisów i aplikacji VoD) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Kierownik Projektu e-commerce Grupa PTWP
KOORDYNATOR PR I SOCIAL MEDIÓW KANAŁÓW SPORTOWYCH CANAL+
Dziennikarz - Reporter TVP
Specjalista ds. planowania kampanii TVP
Dziennikarz - Korespondent TVP
Kierownik Projektów OTT TVN
Dziennikarz - Reporter programu informacyjnego TVP
Researcher programu informacyjnego TVP
Wydawca programu informacyjnego TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP z zyskiem w pierwszym półroczu mimo pandemii

Telewizja Polska zanotowała 936,5 mln zł zysku netto za pierwsze półrocze 2020 roku. Przychody spółki wyniosły 2,27 mld zł, w przeważającej części pochodziły one z abonamentu i rekompensaty abonamentowej, co zasiliło budżet TVP kwotą prawie 1,8 mld zł - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy lifestylowy kanał TVP Kobieta ruszy w 2021 roku. Pracami kieruje Iwona Bocian-Zaciewska

Telewizja Polska uruchomienie nowego lifestylowego kanału TVP Kobieta planuje na 2021 rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pracami nad stacją kieruje Iwona Bocian-Zaciewska, która została powołana na pełnomocnika zarządu ds. kanału TVP Kobieta. więcej

Kino Polska z kampanią ,,Co wolno w filmie, to nie w życiu". Pazura, Figura i Milowicz o braku nienawiści w języku

Kino Polska startuje z kampanią „Co wolno w filmie, to nie w życiu” w której Cezary Pazura, Katarzyna Figura i Michał Milowicz zwracają uwagę na różnice między filmem a rzeczywistością i zachęcają do posługiwania się językiem wolnym od stereotypów, obraźliwych określeń i nienawiści. więcej

TVP2 ogranicza emisję ,,Anything Goes. Ale jazda!" do jednego odcinka w tygodniu, lukę wypełni ,,Postaw na milion"

Telewizyjna Dwójka od najbliższego piątku emitować będzie po jednym odcinku nowego programu „Anything Goes. Ale jazda!”. Lukę w ramówce stacji wypełni teleturniej „Postaw na milion”, który zostanie przeniesiony z TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

1,03 mln widzów serialu ,,Chyłka - Kasacja". TVN wiceliderem rynku

Serial „Chyłka - Kasacja” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,03 mln widzów, o 800 tys. osób mniej niż emitowany półtora roku temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie w 16-49. więcej

Nowe plany repertuarowe Teatru Telewizji TVP. Kurski: jesteśmy największym teatrem na świecie

Staramy się utrzymać dwie premiery w miesiącu, czyli równowagę między spektaklami premierowymi i powtórkowymi; w naszym repertuarze jest równowaga między widowiskami historycznymi i komediowymi - powiedziała w środę podczas konferencji prasowej dyrektor Agencji Kreacji Teatru Kalina Zalewska. W tym sezonie Teatr Telewizji przygotuje 25 premier, które widzowie będą mogli obejrzeć w TVP1, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP ABC oraz na vod.tvp.pl. więcej

1,23 mln widzów ,,Ninja Warrior Polska 2". Polsat liderem w 16-49

Drugi sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,23 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż pierwsza odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu jest drugi w rynku w 4+ i pierwszy w 16-49. więcej

,,Kuba Wojewódzki" stracił 370 tys. widzów, show śledzi 671 tys. osób

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 671 tys. osób, o 370 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu nadal jest liderem w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. więcej

Serwis Paramount+ wystartuje globalnie w 2021 roku

Należący do ViacomCBS serwis streamingu wideo CBS All Access zmienia nazwę na Paramount+. Po rebrandingu platforma trafi na rynki poza USA, na początek do Australii, Skandynawii i wybranych krajów Ameryki Łacińskiej. W ofercie znajdą się kanały telewizyjne należące do ViacomCBS, a także filmy i seriale, w tym oryginalne tytuły wyprodukowane na potrzeby Paramount+. więcej

Nowy talk-show ,,Tego się nie wytnie" od 17 września w TVP Kultura, Mariusz Cieślik gospodarzem

Od 17 września TVP Kultura będzie emitować nowy talk-show „Tego się nie wytnie”. Gospodarzem programu będzie Mariusz Cieślik. więcej

Piłkarskie mecze Polaków i "M jak miłość" z najwyższymi cenami reklam w TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik. Najwyżej wyceniono spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2. więcej

Martyna Wojciechowska w dokumencie "Discovery dla Ziemi" na TVN Style

W piątek, 18 września na antenie TVN Style (TVN Discovery Polska) zostanie wyemitowany premierowo dokument „Discovery dla Ziemi”. Dziennikarka Martyna Wojciechowska porozmawia z ekspertami w sprawie zachodzących zmian klimatycznych i zagrożeniach, jakie niesie z sobą niszczenie planety. więcej

Włoska liga piłkarska Serie A startuje w weekend, transmisje w Eleven Sports

W sobotę, 19 września, na kanałach Eleven Sports wystartuje nowy sezon włoskiej Serie A TIM. W rozgrywkach zobaczymy 15 Polaków, ale zagrają w nich także m.in. Cristiano Ronaldo i Zlatan Ibrahimovic. To już szósty sezon z rzędu, w którym rozgrywki tej ligi będą transmitowane na kanałach Eleven. więcej

Eurosport do 2026 roku będzie transmitował rozgrywki europejskie i mistrzostwa Europy w piłce ręcznej

Eurosport pokaże mecze Ligi Mistrzów w piłce ręcznej. Do rozgrywek w tym sezonie 2020/2021 zakwalifikowała się drużyna z Polski - Łomża Vive Kielce. Ponadto Eurosport pozyskał wyłączne prawa do mistrzostw Europy kobiet i mężczyzn w piłce ręcznej. więcej

Koszty wynagrodzeń w TVP wzrosły o 10 proc., 18 mln zł z zysku dla pracowników

W ub.r. liczba etatowych pracowników Telewizji Polskiej zwiększyła się o 95 do 2 825. Na wynagrodzenia firma przeznaczyła 513,27 mln zł, o 10,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Z zeszłorocznego zysku pracownikom zostanie wypłacone do podziału 17,8 mln zł brutto. więcej

Telewizja Polska szuka firmy, która zbada ruch w jej serwisach internetowych

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wybierze firmę zajmującą się pomiarem ruchu na jej witrynach internetowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Ipopema: "kupuj" akcje Cyfrowego Polsatu oraz Play Communications

Analitycy Ipopema Securities w raporcie z 9 września podwyższyli rekomendacje dla Cyfrowego Polsatu oraz Play Communications do "kupuj". Utrzymano rekomendację "trzymaj" dla Orange Polska oraz "kupuj" dla Netii. więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Zamieszanie z wyborem nowego członka Rady Mediów Narodowych. Wszystkie sejmowe kluby poprą nowelizację ustawy

Po tym, jak miesiąc temu z członkostwa w Radzie Mediów Narodowych zrezygnował Grzegorz Podżorny miał nadal nie otrzymać potwierdzenia w tej sprawie od Kancelarii Prezydenta. W Sejmie rozpoczęły się prace nad poprawką ustawy o RMN, ponieważ okazało się, że posiada lukę prawną i nie przewiduje procedury związanej z powołaniem przez prezydenta nowego członka Rady, w przypadku kiedy wygasza członkostwo przed upływem kadencji. Szef Rady, Krzysztof Czabański zapewnia portal Wirtualnemedia.pl, że maksymalnie za miesiąc sprawa wyboru nowego członka powinna zostać dopięta. więcej

 
Piotr Stelmach po 23 latach pracy odchodzi z radiowej Trójki

Dziennikarz muzyczny Piotr Stelmach poinformował, że złożył wypowiedzenie z pracy w radiowej Trójce. Z rozgłośni odszedł już w maju br., do powrotu namówił go Kuba Strzyczkowski, który z funkcji szefa stacji został odwołany miesiąc temu. więcej

 
Karol Gnat w zespole radiowej Trójki, prowadzi popołudniowe pasmo muzyczne

Dziennikarz TVP Info, Karol Gnat, dołączył w środę do zespołu testowanych dziennikarzy, prowadzących pasmo muzyczne w Trójce. Poprowadzi popołudniową audycję muzyczną z cyklu „Do Trójki zaprasza…” . więcej

 
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej, AntyRadio awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br. więcej

 
,,Przychodnia" nowym programem Radia dla Ciebie

Radio dla Ciebie od września emituje nowy program „Przychodnia”. Prowadzi go Conrado Moreno-Szypowski. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Sigma Bis przejmuje od Carata obsługę mediową PZU

Sigma Bis, agencja mediowa utworzona w ub.r. przez PKN Orlen i PZU rozpoczęła obsługę mediową firmy ubezpieczeniowej PZU. Przejęła jej budżet od domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network Polska. więcej

Sylwia Chada szefową TikToka na Polskę i region CEE

Sylwia Chada objęła stanowisko general managera of global business solutions na Polskę oraz region Europy Centralnej i Wschodniej. więcej

Monika Kamińska i Karolina Czarnota w Scholz&Friends Warszawa

Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji agencji Scholz & Friends Warszawa, należącej do Grupy S/F. Będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - firmę Polkomtel. więcej

Piłkarskie mecze Polaków i "M jak miłość" z najwyższymi cenami reklam w TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik. Najwyżej wyceniono spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2. więcej

Twitch testuje reklamy wyświetlane w trakcie streamów. Użytkownicy oburzeni, twórcy sceptyczni

Należący do Amazona serwis Twitch oferujący dostęp do relacji z gier w streamingu oraz innych treści rozpoczął testy wyświetlania reklam w trakcie oglądanych streamów. Spotów reklamowych nie oglądają użytkownicy korzystający z płatnego pakietu Twitch Prime. Nowa forma monetyzacji serwisu wzbudziła protesty wielu użytkowników, z kolei twórcy publikujący treści na Twitchu uważają że nie da się dzięki niej dużo zarobić. więcej

Remont i sprzedaż domu ,,bez nonsensów" reklamuje MagentaBiznes w T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska zaczyna kampanię reklamującą ofertę dla firm MagentaBiznes. Kampanię, utrzymaną w konwencji kreatywnej „Bez nonsensów”, telekom przygotował wspólnie z firmami marketingowymi DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide Polska i Mindshare. więcej

Carrefour rozbudowuje ofertę marki własnej Jakość z Natury i rusza z kampanią ,,Możemy jeść mądrze"

Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze”, która promuje produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”. Kampania przygotowana została przez Saatchi & Saatchi. więcej

Avon zmienia logo, wprowadza nową strategię i startuje z kampanią ,,Watch Me Now"

Firma kosmetyczna Avon ruszyła z nową globalną strategią i kampanią pod hasłem "Watch Me Now", która ma zachęcić odbiorców do nowego spojrzenia na markę.Zmiany wizualne, m.in. nowe logo i szata graficzna, mają lepiej odzwierciedlać dzisiejszy charakter brandu i przedstawiać go jako innowacyjną, odważną i otwartą markę kosmetyczną dla wszystkich kobiet.   więcej

Katarzyna Cichopek wprowadza do sprzedaży biżuterię własnej marki YA

Aktorka serialowa Katarzyna Cichopek wprowadza na rynek własną markę biżuterii YA. Za jej kreację i komunikację odpowiada SMI Agency. więcej

Intel, Redbull i Play markami kojarzonymi z esportem

Coraz więcej marek sponsoruje esport w Polsce, a 40 proc. śledzących te rozgrywki przyznaje, że kojarzy marki, które sponsorują graczy. Prawie połowa uznaje ich rekomendacje produktów i usług oraz kupuje polecane gadżety. Fani esportu najczęściej wydają pieniądze na przekąski, ubrania, fastfoody oraz usługi telekomunikacyjne. więcej

W 2020 roku Nike wyda na reklamy 3,59 mld dolarów. 5 proc. sklepów zamkniętych z powodu pandemii

W 2020 r. marka Nike przeznaczy na reklamy kwotę 3,59 mld dol. - wynika z danych dostarczonych przez platformę Safe Betting Sites. Tegoroczne wydatki będą nieco niższe od ubiegłorocznych. W br. Nike zamknie 46 swoich sklepów na całym świecie, co stanowi 5,1 proc. prowadzonych obecnie salonów. więcej

Spot w animacji 3D reklamuje Goodvalley (wideo)

Firma Goodvalley, producent mięsa prowadzi w telewizji kampanię, w której zwraca uwagę na to, że jego produkty nie zawierają antybiotyków. Spot powstał w technice animacji 3D. Autorem kreacji jest agencja PZL. więcej

Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki w Molecular BBDO

Do zespołu Molecular BBDO, globalnej struktury e-commerce w sieci BBDO, dołączyli Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki. Ostatnio pracowali w Pathfinder 23. więcej

Nestlé Polska rusza z kampanią wspierającą promocję Majonezu Dekoracyjnego Winiary

Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu Dekoracyjnego Winiary pod hasłem „Odkręć sobie kasę!”. więcej

Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski i Tomasz Barański w kampanii Joanny "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!"

Pod hasłem "Twórz stylizacje, rób pielęgnację!" ruszyła kampania nowej linii produktów Laboratorium Kosmetycznego Joanna z serii Styling Effect. Wśród zaangażowanych są gwiazdy takie jak Walerija Żurawlewa, Rafał Brzozowski oraz Tomasz Barański.  Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.  więcej

,,#NiewypowiedzianeDziekuje" - Twardoch, Damięcki i Fisz na opakowaniach whisky Grant's

W ramach akcji pod hasłem „#NiewypowiedzianeDziekuje” na opakowaniach limitowanych edycji whisky Grant’s (produkowanej przez CEDC) pojawiły się wizerunki pisarza Szczepana Twardocha, aktora Mateusza Damięckiego i muzyka Fisza. więcej

ASAP&ASAP dla marki Grześki z kampanią na TikToku

W ramach promocji loterii „Grześki świecą przykładem” agencja ASAP&ASAP realizuje dla marki Grześki(Colian) kampanię z udziałem influencerów na TikToku oraz działaniami taktycznymi na Instagramie. Ambasadorem akcji Sebastian Kowalczyk. więcej

Columbus Energy sponsoruje jednocześnie Widzew i ŁKS Łódź

Oferująca instalacje fotowoltaiczne firma Columbus Energy została równocześnie sponsorem dwóch łódzkich klubów piłkarskich: Widzewa i ŁKS-u. Towarzyszy temu akcja marketingowa pod hasłem „Łączy nas dobra energia”. więcej

Artegence świętuje 25 lat!

Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Związkowcy z Agory ostrzegają przed dużymi zwolnieniami. "Nie mamy takich planów"

Jesienią Agora może przeprowadzić duże zwolnienia: pierwsza ich fala przyjdzie pod koniec września, druga w czwartym kwartale - ostrzegają związkowcy z działającej w spółce „Solidarności”. I zalecają pracownikom obronę: chodzenie na urlopy czy na L4. Agora zapewnia, że nie planuje zwolnień grupowych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Sylwia Chada szefową TikToka na Polskę i region CEE

Sylwia Chada objęła stanowisko general managera of global business solutions na Polskę oraz region Europy Centralnej i Wschodniej. więcej

Serwis Paramount+ wystartuje globalnie w 2021 roku

Należący do ViacomCBS serwis streamingu wideo CBS All Access zmienia nazwę na Paramount+. Po rebrandingu platforma trafi na rynki poza USA, na początek do Australii, Skandynawii i wybranych krajów Ameryki Łacińskiej. W ofercie znajdą się kanały telewizyjne należące do ViacomCBS, a także filmy i seriale, w tym oryginalne tytuły wyprodukowane na potrzeby Paramount+. więcej

Michał Gąsior na nowym stanowisku w Grupie naTemat, Patrycja Wszeborowska redaktor prowadzącą INNPoland.pl

Z początkiem października Michał Gąsior obejmie w Grupie naTemat nowo utworzone stanowisko head of content. Natomiast Patrycja Wszeborowska została redaktor prowadzącą serwis biznesowo-technologiczny INNPoland.pl. więcej

Answear.com chce wejść na giełdę, w ub.r. jego wpływy wzrosły o 41 proc. do 311 mln zł

Spółka Wearco, właściciel internetowego sklepu odzieżowego Answear.com, planuje pod koniec br. zadebiutować na rynku głównym warszawskiej giełdy. W ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 40,9 proc. do 311,2 mln zł. - To naturalny krok związany z dynamicznym rozwojem biznesu, dużą już obecną skalą działalności i jeszcze większym apetytem na przyszłość - mówi o debiucie giełdowym prezes spółki Krzysztof Bajołek. więcej

Minister rolnictwa atakuje Onet i Janusza Schwertnera za film o hodowli norek. ,,Zbyt absurdalne, by się odnosić"

Onet posługuje się manipulacją, kłamstwem i prowokacją, a przykładem tego jest film Janusza Schwertnera o fermie norek - napisał w rozesłanym mediom oświadczeniu minister rolnictwa Jan Krzysztof Ardanowski. - To niesamowite, że udało mi się zmanipulować samego prezesa Kaczyńskiego - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Schwertner. więcej

Twitch testuje reklamy wyświetlane w trakcie streamów. Użytkownicy oburzeni, twórcy sceptyczni

Należący do Amazona serwis Twitch oferujący dostęp do relacji z gier w streamingu oraz innych treści rozpoczął testy wyświetlania reklam w trakcie oglądanych streamów. Spotów reklamowych nie oglądają użytkownicy korzystający z płatnego pakietu Twitch Prime. Nowa forma monetyzacji serwisu wzbudziła protesty wielu użytkowników, z kolei twórcy publikujący treści na Twitchu uważają że nie da się dzięki niej dużo zarobić. więcej

Disney+ ma mieć w USA ponad 72 mln użytkowników do końca 2020 roku

Do końca 2020 roku liczba użytkowników w USA korzystających z serwisu Disney+ osiągnie 72,4 mln – wynika z prognoz eMarketera. Zgodnie z przewidywaniami w 2024 roku grupa amerykańskich odbiorców Disney+ przekroczy 123 mln, platforma będzie bardziej popularna od Hulu, innego serwisu VoD należącego do Disneya. więcej

Kanał Sportowy z magazynami o lidze niemieckiej i włoskiej

W youtube’owym Kanale Sportowym będą emitowane cotygodniowe magazyny o dwóch zagranicznych ligach piłkarskich: niemieckiej Bundeslidze i włoskiej Serie A. Programy będą prowadzili Mateusz Borek, Michał Pol i Marcin Długosz. więcej

Ruszyła zbiórka Onetu na potrzebujące dzieci z Kambodży, partnerem akcji Smiling Gecko

Onet wspólnie z organizacją Smiling Gecko Cambodia uruchomił akcję pomocy na czas pandemii mieszkańcom jednego z najuboższych rejonów Kambodży - #helpCambodia. Na stronie Siepomaga.pl ruszyła zbiórka, z której środki trafią do wychowanków organizacji Smile Gecko z tego kraju. Celem jest uzbieranie ponad 125 tys. zł. więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Intel, Redbull i Play markami kojarzonymi z esportem

Coraz więcej marek sponsoruje esport w Polsce, a 40 proc. śledzących te rozgrywki przyznaje, że kojarzy marki, które sponsorują graczy. Prawie połowa uznaje ich rekomendacje produktów i usług oraz kupuje polecane gadżety. Fani esportu najczęściej wydają pieniądze na przekąski, ubrania, fastfoody oraz usługi telekomunikacyjne. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
SEMRush przejmuje Prowly

Polska firma technologiczna Prowly rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR została przejęta przez SEMrush, jednego z dostawców narzędzi SaaS dla online marketingu. Nowy właściciel nabył 100 procent udziałów od założycieli oraz inwestorów: funduszy IQ Partners i Internet Ventures (MCI Capital) oraz agencji marketingowej Bluerank. Wartości transakcji nie ujawniono. więcej

KomunikujMy odpowiada za komunikację Budowy Tunelu w Świnoujściu

Firma KomunikujMy, założona przez Magdalenę Skorupkę-Kaczmarek, poprzednio rzeczniczkę prasową prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, odpowiada za media relations budowy tunelu pomiędzy wyspami Uznam i Wolin w Świnoujściu.  więcej

Witold Tomaszewski p.o. rzecznika prasowego UKE do końca aukcji na 5G

Obowiązki rzecznika prasowego Urzędu Komunikacji Elektronicznej przejmuje na najbliższy okres Witold Tomaszewski. Wcześniej pracował w Play i Telepolis. więcej

Tugether z apelem w sprawie ratowania branży eventowo-turystycznej

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń (Tugether), która reprezentuje branżę eventową oraz polską turystykę apeluje do Kancelarii Rady Ministrów i Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej o przyjęcie poprawek do ustawy tzw. „Mikrotarczy dla turystyki i przemysłu spotkań”. Akcję organizuje pod hasłem „Jedno głosowanie - milion miejsc pracy”. więcej

LoveBrands Relations tworzy komórkę Medical. Na jej czele Marta Domańska

Agencja LoveBrands Relations utworzyła w swoich strukturach specjalistyczną komórkę LoveBrands Medical, która ma realizować projekty marketingowe dotyczące szeroko pojętej tematyki zdrowotnej. Wkrótce zacznie realizować pierwsze kampanie społeczne. więcej

Mike Kilinski w El Padre

Do zespołu agencji El Padre na stanowisko creative dołączył Mike Kilinski. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Trybunał Sprawiedliwości UE: oferty telekomów z nielimitowanym korzystaniem z wybranych aplikacji mogą naruszać unijne prawo
Play: możliwe ograniczenia dla Huawei przy 5G to 0,9 mld zł dodatkowych inwestycji
Ipopema: "kupuj" akcje Cyfrowego Polsatu oraz Play Communications
Osoby, które skończą 18 lat mogą wnioskować o dowód osobisty przez internet
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj