Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 10 Listopada 2020
 
 
 
W TVP powstała Redakcja Mediów Interaktywnych. Samuel Pereira nie jest już redaktorem naczelnym tvp.info
 
Portal TVP.Info w poniedziałek trafił do struktur Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i podlega bezpośrednio Danielowi Liszkiewiczowi, wiceszefowi publicystyki TVP Info. Samuel Pereira nie jest już redaktorem naczelnym serwisu, który wchodzi teraz w skład nowopowstałej Redakcji Mediów Interaktywnych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat w III kw. miał 3 mld zł przychodów, koszty wzrosły do 2,49 mld zł
 
W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. więcej
 
 
Agora zyskała na giełdzie prawie 30 proc. po informacji o szczepionce na koronawirusa
 
Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer ogłosił, że projekt szczepionki przeciwko Covid-19 nad którym pracuje firma ma ponad 90 proc. skuteczności. W 2021 roku miałoby zostać wyprodukowane 1,3 mld dawek. Ta informacja zelektryzowała rynki finansowe na całym świecie, giełda zanotowała duże wzrosty. - Przedłużony lockdown to główne ryzyko rynkowe - zwraca uwagę Adrian Górniak, analityk rynku akcji z Domu Maklerskiego BDM. więcej
 
 
Stowarzyszenie Gazet Lokalnych krytykuje "Dziennik Gazetę Prawną" za Medialne Perły Samorządu
 
Stowarzyszenie Gazeta Lokalnych wystosowało list otwarty do redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”, w którym przeprowadzenie plebiscytu Medialne Perły Samorządu uznaje za przyczynianie się do „niszczenia wolnej, lokalnej prasy”. - To jakieś piramidalne nieporozumienie - odpowiada szef „DGP”. więcej
 
 
Firmy Kamila Durczoka nie stać na koszty komornicze, przez półtora roku Silesionu z 1 mln zł wpływów i 3,6 mln zł straty
 
Wiosną br. komornik sądowy odstąpił od egzekwowania należności od firmy Coal Minders SA zarządzanej przez Kamila Durczoka, bo nie ma ona środków na pokrycie samego postępowania komorniczego. Spółka dopiero złożyła sprawozdanie za 2017 rok (jesienią 2016 roku uruchomiła zamknięty wiosną ub.r. serwis Silesion.pl): przez dwa lata działalności zanotowała łącznie 994,1 tys. zł przychodów, 5,28 mln zł kosztów operacyjnych i 3,57 mln zł straty netto. Finansowała się głównie emisją nowych akcji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Discovery Polska przy wzroście wpływów miało stratę. Nadawca Metro z 11 mln zł straty wyceniony na zero więcej
 
Świąteczny pociąg Tyskiego jak ciężarówka Coca-Coli? Szef marki: nie inspirowaliśmy się Coca-Colą więcej
 
Cleo w reklamach Media Expert mniej skuteczna niż Zenek Martyniuk w spotach MediaMarkt więcej
 
Sigma Bis pod wodzą Marcina Deca staje się bardziej wiarygodna biznesowo więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Realizator techniczny wizji TVP
Redaktor serwisów internetowych TVP
Redaktor zespołu planowania i koordynacji serwisów internetowych TVP
Redaktor w serwisie Plejada.pl Ringier Axel Springer
TECHNIK / INŻYNIER Telewizja Polsat
OPERATOR SYSTEMY GRAFICZNEGO / GRAFIK Telewizja Polsat
KIEROWNIK PRODUKCJI Telewizja Polsat
DYŻURNY PLANU / POMOC NA PLANIE Telewizja Polsat
REALIZATOR WIZJI Telewizja Polsat
Senior Social Media / PR Manager United PR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
W TVP powstała Redakcja Mediów Interaktywnych. Samuel Pereira nie jest już redaktorem naczelnym tvp.info

Portal TVP.Info w poniedziałek trafił do struktur Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i podlega bezpośrednio Danielowi Liszkiewiczowi, wiceszefowi publicystyki TVP Info. Samuel Pereira nie jest już redaktorem naczelnym serwisu, który wchodzi teraz w skład nowopowstałej Redakcji Mediów Interaktywnych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat w III kw. miał 3 mld zł przychodów, koszty wzrosły do 2,49 mld zł

W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. więcej

Polsat i TV4 z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę TVP Seriale i TVN24. "W całym roku spadek poniżej 10 proc."

W pierwszych trzech kwartałach br. telewizje zarobiły na reklamach o 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Od lipca do września br. nastąpiło odbicie w górę po słabym drugim kwartale, a nadawcy walczyli z nadpopytem na czas reklamowy. Wynik w ostatnich miesiącach tego roku zależeć będzie od skali obostrzeń wprowadzanych przez rząd w związku z pandemią, które przekładają się na politykę reklamową marketerów. Ci na razie wydatków w telewizji nie ograniczają. Eksperci z domów mediowych prognozują, że spadek na rynku reklamy tv nie powinien na koniec roku przekroczyć 10 proc. więcej

SFP-ZAPA wygrało 6-letni proces sądowy z Vectrą, operator ma zwrócić kilkanaście mln zł

Sąd Apelacyjny w Gdańsku wydał wyrok zobowiązujący Vectrę do dopłaty kilkunastu milionów złotych w zakresie wyrównania wynagrodzenia autorskiego na rzecz SFP-ZAPA za reemisję utworów audiowizualnych w latach 2013-2015. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo" straciła widzów, ale Polsat nadal liderem rynku

Nadawaną w jesiennej ramówce trzynastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 962 tys. widzów, o 450 tys. osób mniej niż przed rokiem. Program nadal dawał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 22,55 mln zł. więcej

Dwa błędy w realizacji ,,Familiady": redakcja przeprasza i wini system komputerowy

Emitowany przez TVP2 program „Familiada” zanotował dwie wpadki podczas weekendowych emisji: w sobotę błędnie uszeregowano odpowiedzi i niżej punktowane znalazły się wyżej w rankingu, zaś w niedzielę jednej z drużyn nie zaliczono prawidłowej odpowiedzi, przez co odpadła. TVP w dwóch oddzielnych oświadczeniach przeprasza, winiąc za błędy wadliwy system komputerowy. więcej

TVP1, TVN i Polsat liderami tygodnia. ,,Rolnik szuka żony" i ,,Fakty" przed ,,M jak miłość" w 16-49

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, w 16-49 - TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

1,85 mln widzów debiutu ,,Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz" w TVP2

Pokazany w sobotę wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” oglądało średnio 1,85 mln widzów. więcej

Szymon Jadczak oskarżony przez prokuratora o zniesławienie w książce o Wiśle Kraków

Prokurator Jacek Skała skierował prywatny akt oskarżenia z art. 212 Kodeksu karnego przeciwko dziennikarzowi śledczemu, Szymonowi Jadczakowi z TVN24.pl - podał „Dziennik Gazeta Prawna”. Jadczak jest autorem książki o relacjach Wisły Kraków ze środowiskiem przestępców. Prokurator zarzuca mu, że opisał go w tej książce jako osobę zaprzyjaźnioną z tym środowiskiem i dopuszczającą się w przeszłości czynów zabronionych. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Bartosz Gajownik nowym sekretarzem redakcji radiowej Trójki, Bożena Sarnowska odeszła na emeryturę

Dotychczasowa sekretarz redakcji radiowej Trójki Bożena Sarnowska po czterech latach pełnienia tej funkcji przeszła na emeryturę. Jej miejsce zajął Bartosz Gajownik z biura programowego Polskiego Radia. więcej

 
,,Raport o stanie świata" Dariusza Rosiaka z 2 mln odsłon na Anchor, rośnie liczba patronów

Podcast "Raport o stanie świata" Dariusza Rosiaka realizowany za pośrednictwem platform streamingowych przekroczył 2 miliony odsłon na Anchor i zajmuje 4. miejsce wśród najpopularniejszych programów na Spotify.   więcej

 
Piotr Jaśkowiak przeszedł z radiowej Trójki do TOK FM

Reporter radiowej Trójki Piotr Jaśkowiak po trzech latach pracy w Polskim Radiu przeszedł do Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory). Będzie tam wydawcą serwisów informacyjnych. więcej

 
Anna Popek z audycją ,,Leniwe przedpołudnie" w Trójce

Anna Popek jest gospodynią nowej audycji na antenie Trójki  - „Leniwe przedpołudnie”. To niedzielny blok skierowana do kobiet, w której prowadząca rozmawia z gośćmi i prezentuje muzykę. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polsat i TV4 z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę TVP Seriale i TVN24. "W całym roku spadek poniżej 10 proc."

W pierwszych trzech kwartałach br. telewizje zarobiły na reklamach o 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Od lipca do września br. nastąpiło odbicie w górę po słabym drugim kwartale, a nadawcy walczyli z nadpopytem na czas reklamowy. Wynik w ostatnich miesiącach tego roku zależeć będzie od skali obostrzeń wprowadzanych przez rząd w związku z pandemią, które przekładają się na politykę reklamową marketerów. Ci na razie wydatków w telewizji nie ograniczają. Eksperci z domów mediowych prognozują, że spadek na rynku reklamy tv nie powinien na koniec roku przekroczyć 10 proc. więcej

PZU wybrało do obsługi Leo Burnett i Focus Media Group

Agencje reklamowe Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) i Focus Media Group wygrały przetarg na obsługę reklamową PZU. więcej

Bartek Walczuk po 7 latach odchodzi z agencji 180heartbeas + Jun v. Matt

Bartek Walczuk, jeden z czterech dyrektorów kreatywnych 180heartbeats + Jung v Matt, kończy pracę w agencji. Chce skupić się na autorskim projekcie Osom Studios, więcej

"Energetyczna Niepodległość" w kampanii PGE z okazji Święta Niepodległości (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna przygotowała kampanię z okazji Święta Niepodległości poświęconą historii rozwoju polskiej energetyki po odzyskaniu niepodległości w 1918 roku. W ten sposób spółka upamiętniła 102. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. więcej

Powstała Biała Księga poświęcona przetargom w obszarze brandingu

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opublikowało IX rozdział Białej Księgi poświęcony przetargom w obszarze brandingu. Rekomendacje, co do standardów przetargowych i współpracy zostały wypracowane w ramach dialogu branżowego przez reprezentantów reklamodawców i agencji. więcej

,,Czas, by być razem" - historia babci i wnuczki w świątecznej reklamie Disneya

Świąteczny spot Disneya to animacja opowiadająca wzruszająca historię babci i wnuczki. W tle pojawia się znana wszystkim Myszka Miki. więcej

Nie będzie światecznej trasy ciężarówki Coca-Coli

Koncern Coca-Cola rusza z bożonarodzeniową kampanią reklamową, która startuje w Wielkiej Brytanii i będzie się pojawiać na kolejnych rynkach. W tym roku firma nie zorganizuje jednak tradycyjnej i charakterystycznej dla marki i świątecznego okresu trasy bożonarodzeniowej ciężarówki. więcej

Volvo przekonuje, że "Ulice należą do biegaczy, pieszych i rowerzystów"

W nowej kampanii SUV-ów Volvo XC40 producent Volvo Cars koncentruje się na bezpieczeństwie, Nową komunikację oparto na przewrotnym haśle "Ulice należą do biegaczy, pieszych i rowerzystów". Kampania została przygotowana przez szwedzką agencję Forsman & Bodenfors. więcej

innogy Polska ufundowała wodne murale w Warszawie. Pokażą, czym oddychamy

innogy Polska inicjuje projekt Clean Art. “Czyste powietrze. Czysta Warszawa”, w ramach którego mieszkańcy stolicy zobaczą na budynkach miasta wodne murale wykonane techniką czyszczenia budynków ze smogu. więcej

Paweł Pałka wspólnikiem adCookie

Do grona wspólników agencji digital marketingowej adCookie, dołącza Paweł Pałka, head of client service. więcej

Mural do wygrania w ramach promocji Cyberpunk 2077

Operator Play w ramach promocji gry Cyberpunk 2077 organizuje konkurs, w którym do wygrania jest własny mural. więcej

Fundacja Sue Ryder promuje zbiórkę na Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie

Na początku listopada ruszyła największa w historii Fundacji Sue Ryder kampania fundraisingowa, promująca Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Akcję wspierają Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego. więcej

Resort cyfryzacji wydał więcej na ,,e-Polak potrafi!" niż na promocję ProteGO Safe

W br. realizacja kampanii społecznej „e-Polak potrafi!” w telewizji, radiu i internecie kosztowała ok. 4 mln zł, natomiast na promocję aplikacji ProteGO Safe i Kwarantanna domowa służących do walki z epidemią przeznaczono ok. 3,2 mln zł - wynika z danych resortu cyfryzacji. więcej

Książka ,,Dom" w zamian za zakupy w promocji Lidla

Sklepy Lidl rozpoczynają promocję, w której za pieczątki przyznawane za zakupy można otrzymać książkę „Dom. O domowym gotowaniu, domowych sprawach i domowym szczęściu”. Akcji towarzyszy kampania reklamowa. więcej

Piotr M. Szelenbaum nadzoruje departament prawny w PCF Group

Od listopada br. do spółki PCF Group (People Can Fly) dołączył mec. Piotr M. Szelenbaum, który na stanowisku general counsel będzie kierował departamentem odpowiedzialnym za nadzór prawny w Grupie. więcej

Trenerka Justyna Bolek ambasadorką marki Just Hero

Trenerka fitnessu i twórczyni marki Slavica, Justyna Bolek, została ambasadorką marki odzieżowej Just Hero. więcej

Wrocław promowany na nośnikach Clear Channel Poland

Miasto Wrocław nawiązało współpracę z Clear Channel Poland w zakresie promocji miasta na nośnikach należących do firmy. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Agora zyskała na giełdzie prawie 30 proc. po informacji o szczepionce na koronawirusa

Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer ogłosił, że projekt szczepionki przeciwko Covid-19 nad którym pracuje firma ma ponad 90 proc. skuteczności. W 2021 roku miałoby zostać wyprodukowane 1,3 mld dawek. Ta informacja zelektryzowała rynki finansowe na całym świecie, giełda zanotowała duże wzrosty. - Przedłużony lockdown to główne ryzyko rynkowe - zwraca uwagę Adrian Górniak, analityk rynku akcji z Domu Maklerskiego BDM. więcej

Stowarzyszenie Gazet Lokalnych krytykuje "Dziennik Gazetę Prawną" za Medialne Perły Samorządu

Stowarzyszenie Gazeta Lokalnych wystosowało list otwarty do redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej”, w którym przeprowadzenie plebiscytu Medialne Perły Samorządu uznaje za przyczynianie się do „niszczenia wolnej, lokalnej prasy”. - To jakieś piramidalne nieporozumienie - odpowiada szef „DGP”. więcej

Onet na czele najczęściej cytowanych mediów w październiku. Awans Wirtualnemedia.pl

W październiku inne redakcje najczęściej powoływały się na informacje portalu Onet - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych o jedną pozycję w górę awansowały Wirtualnemedia.pl. więcej

Bloomberg uruchamia platformę streamingową Quicktake. Wiadomości i publicystyka przez całą dobę

Bloomberg uruchomił własną platformę streamingową o nazwie Quicktake. W ramach dostępnej globalnie oferty są nadawane sprofilowane tematycznie serwisy informacyjne, a także cykle programów poświęconych różnym aspektom biznesu, nauki i kultury. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Firmy Kamila Durczoka nie stać na koszty komornicze, przez półtora roku Silesionu z 1 mln zł wpływów i 3,6 mln zł straty

Wiosną br. komornik sądowy odstąpił od egzekwowania należności od firmy Coal Minders SA zarządzanej przez Kamila Durczoka, bo nie ma ona środków na pokrycie samego postępowania komorniczego. Spółka dopiero złożyła sprawozdanie za 2017 rok (jesienią 2016 roku uruchomiła zamknięty wiosną ub.r. serwis Silesion.pl): przez dwa lata działalności zanotowała łącznie 994,1 tys. zł przychodów, 5,28 mln zł kosztów operacyjnych i 3,57 mln zł straty netto. Finansowała się głównie emisją nowych akcji. więcej

Zuzanna Gierlińska szefową sprzedaży w Google na Polskę

Zuzanna Gierlińska objęła stanowisko head of sales Poland w Google. Będzie pracować w Google Customer Solutions - jednym z działów biznesowych Google w centrali firmy w Dublinie. więcej

Onet na czele najczęściej cytowanych mediów w październiku. Awans Wirtualnemedia.pl

W październiku inne redakcje najczęściej powoływały się na informacje portalu Onet - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. W rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych o jedną pozycję w górę awansowały Wirtualnemedia.pl. więcej

Allegro kupiło resztę udziałów eBilet Polska

Spółka Allegro.pl przejęła pozostałe 20 proc. udziałów eBilet Polska, którego 80 proc. kapitału ma od wiosny ub.r. W zarządzie eBiletu jest dwoje menedżerów Allegro. więcej

Bloomberg uruchamia platformę streamingową Quicktake. Wiadomości i publicystyka przez całą dobę

Bloomberg uruchomił własną platformę streamingową o nazwie Quicktake. W ramach dostępnej globalnie oferty są nadawane sprofilowane tematycznie serwisy informacyjne, a także cykle programów poświęconych różnym aspektom biznesu, nauki i kultury. więcej

Decathlon wprowadza dostawy ekspresowe. Zakupy u klienta dwie godziny od zamówienia

Sieć sklepów Decathlon w związku z nowymi obostrzeniami dotyczącymi koronawirusa wprowadziła ofertę dostaw ekspresowych. Firma zapewnia, że w ramach tej opcji towary zamówione w internetowym sklepie są dostarczane nabywcom w ciągu dwóch godzin. Na razie oferta jest dostępna w największych miastach Polski. więcej

Maja Staśko w grupie Iberion jako specjalista ds. pomocowych i społecznych

Aktywistka Maja Staśko dołączyła do zespołu grupy Iberion, obejmując funkcję specjalisty ds. pomocowych i społecznych. więcej

Użytkowników starszych wersji Androida czekają kłopoty. Nie wszystkie strony w sieci będą się otwierać

Od jesieni 2021 roku użytkownicy starszych wersji systemu Android mogą napotkać trudności w przeglądaniu niektórych stron internetowych. Chodzi o zakończenie wsparcia dotyczącego certyfikatu bezpieczeństwa dla mających kilka lat platform mobilnych Google’a. Problem może dotyczyć około 30 procent witryn w sieci. więcej

Fundacja Sue Ryder promuje zbiórkę na Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie

Na początku listopada ruszyła największa w historii Fundacji Sue Ryder kampania fundraisingowa, promująca Centrum Aktywizacji Międzypokoleniowej Trzynastka w Warszawie. Akcję wspierają Maciej Orłoś, Beata Tadla, Tomasz Organek i uczestnicy Powstania Warszawskiego. więcej

Gazeta.pl w nowym cyklu podaje statystyki pandemii koronawirusa

Portal Gazeta.pl (Agora) uruchomił nowy cykl „Epidemia w liczbach”, w ramach którego trzy razy w tygodniu publikowane będą najważniejsze statystki oraz analizy na temat pandemii. W powstawaniu cyklu zespół dziennikarzy wspiera Michał Rogalski, autor bazy z danymi o Covid-19. więcej

RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF

Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nasilają się obawy Polaków przed zakażeniem koronawirusem

Większa liczba notowanych przypadków koronawirusa przekłada się na nasilenie obaw przed zakażeniem – wynika z badania CBOS. W październikowym sondażu 68 proc. badanych przyznało, że boi się zakażenia. Znacząco pogorszyła się też ocena działań rządu w zwalczaniu epidemii. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kamala Harris zostanie wiceprezydentem Stanów Zjednoczonych. "Bardzo duży wpływ na przywództwo kobiet w świecie"

Kamala Harris będzie pierwszą kobietą na stanowisku wiceprezydenta USA. - Jej wybór będzie miał bardzo duży wpływ na przywództwo kobiet w świecie i na ocenę takiego zjawiska. Stanie się ono bardziej naturalne - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Barbara Krysztofczyk, właścicielka agencji szkoleniowej Krystal Point. więcej

Marcel Lesik: z "Pulsu Biznesu" do Polskiego Instytutu Ekonomicznego

Z początkiem listopada do zespołu komunikacji Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE) dołączył Marcel Lesik. Wcześniej pracował w "Pulsie Biznesu" i Energetyka24. więcej

Clear Communication Group wygrała przetarg Nationale-Nederlanden

W ramach wygranego przetargu agencja Clear Communication Group będzie kontynuować obsługę komunikacyjną ubezpieczyciela Nationale-Nederlanden. więcej

Pro science współpracuje projektowo ze stołecznym ratuszem

Agencja Pro science podpisała umowę z Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy. W ramach współpracy odpowiada za przygotowanie komunikacji programu stypendialnego dla doktorantów zainteresowanych rozwojem stolicy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus uruchamia 5G w kolejnych miastach, w 2021 roku 11 mln osób w zasięgu
Podpis kwalifikowany, 5G i cyberbezpieczeństwo wyzwaniami dla rządu w pandemii w zakresie cyfryzacji
Brytyjczycy zapowiadają przyszłość. Jedną czwartą armii będą stanowić roboty
Sąd uchylił wykluczenie Huawei i ZTE z budowy sieci 5G w Szwecji
Play pozwala klientom umawiać się w Booksy na wizyty w punktach sprzedaży
Za 268 mln euro Orange Romania przejmuje większościowy pakiet Telekom Romania Communications
Orange buduje dwie farmy wiatrowe
Pfizer ogłasza szczepionkę na koronawirusa z 90 proc. skuteczności, euforia na giełdach
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj