Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 18 Listopada 2020
 
 
 
Marcin Meller szykuje kilka transferów dziennikarskich do Wirtualnej Polski. ,,Będą symetryści, konserwatywni, liberalni"
 
Nowy redaktor Wirtualnej Polski Marcin Meller zapowiedział, że w najbliższym czasie do redakcji dołączy kilka nowych osób. - Chcę utrzymać wyniki Wirtualnej Polski i dodać to, co rozumiem jako tradycyjne wartości dziennikarskie - podkreślił. więcej
 
 
Agora o zastrzeżeniach UOKiK-u dot. kupna Eurozetu: stanowisko z dużą dozą twórczej ekstrawagancji
 
Według UOKiK transakcja przejęcia Eurozetu przez Agorę budzi wątpliwości ze względu na możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej na lokalnym i ogólnopolskim rynku reklamy radiowej oraz w zakresie rozpowszechniania programów radiowych. - Mamy poczucie, że prawo antymonopolowe zostało w tym stanowisku UOKiK zastosowane z dużą dozą twórczej ekstrawagancji - komentuje Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora. więcej
 
 
Radio 357 buduje swoje studio i zapowiada nowe audycje
 
Ekipa Radia 357 kupiła już sprzęt do swojego docelowego studia i wybrała jego siedzibę. W tym tygodniu ma zostać ogłoszona ramówka stacji, wkrótce też ruszą dwie nowe audycje: poranny i popołudniowy blok z udziałem słuchaczy. Wiadomo już jednak, że listy przebojów w 357 nie będzie prowadził Marek Niedźwiecki. więcej
 
 
Wirtualna Polska: czwarty kwartał mocny reklamowo, epidemia szkodzi Wakacjom i przejęciom
 
Według Wirtualnej Polski bieżący kwartał jest udany w reklamie internetowej, bo marketerzy są lepiej przygotowani do kolejnych ograniczeń epidemicznych. Z jej spółek e-commerce’owych stratę netto w zeszłym kwartale zanotowały tylko Wakacje.pl, natomiast wpływy Superauto.pl wzrosły o 50 proc. Firma zaczęła wprowadzać autorskie narzędzie WP Sales Booster do retargetingu reklam. więcej
 
 
GroupM: Reklamodawcy w Polsce chcą "targetowanej telewizji"
 
Addressable TV jest obiecującym i mocno wyczekiwanym przez marketerów rozwiązaniem reklamowym - wynika z badania GroupM zrealizowane wśród polskich top-reklamodawców. Ich zdaniem „targetowana telewizja” znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych marek. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. ,,Gazeta Wyborcza" ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych więcej
 
Effie Awards 2020: Grand Prix dla Żabki, najbardziej efektywne DDB Warszawa, Wavemaker i McDonald's więcej
 
Adam Hofman jako PR-owiec otwiera polityczne drzwi, dlatego współpracował z nim Leszek Czarnecki więcej
 
Dotacje dla gwiazd muzyki: ministerstwo za mało uzasadniło, Gliński zaostrzył kryzys więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SENIOR PRODUCER Platige Image S.A.
Digital Sales Specialist ABi Media Holdings
Lider produkcji wideo projektów PAP
Redaktor nocny w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
DZIENNIKARZ Kraków, Zakopane Telewizja Polsat
KOORDYNATOR PROMOCJI CANAL+
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
Realizator techniczny wizji TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Serial ,,Osiecka" od 25 grudnia w TVP1

Telewizja Polska ostatecznie ustaliła termin emisji swojego serialu „Osiecka” na koniec br. Pierwsze cztery odcinki zostaną wyemitowane między 25 a 27 grudnia br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Dokument dostępny testowo w standardzie DVB-T2/HEVC. ,,W zasięgu 12 mln osób"

Startujący 19 listopada kanał TVP Dokument nadawany będzie testowo w jakości HD w ramach nowego standardu DVB-T2/HEVC z nadajników zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku. - Od początku testów obejmiemy zasięgiem nadawczym ok. 12 mln osób - zapowiada Marcin Klepacki, dyrektor biura dystrybucji Telewizji Polskiej. więcej

17. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat

W niedzielę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz siedemnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Pod koniec tygodnia wystartuje kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam. więcej

Producent ,,Familiady" i ,,Va banque" z zyskiem, wpływy 47 proc. w górę

W trzecim kwartale br. spółka Astro, produkująca dla Telewizji Polskiej teleturnieje „Familiada” i „Va banque”, osiągnęła wzrost przychodów o 47 proc. do 612,8 tys. zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 268,6 tys. zł straty do 71,7 tys. zł zysku. Spółka kontynuowała prace nad kanałem informacyjnym News24. więcej

100 tys. zł netto za spot w świątecznym bloku "Reklama Dzieciom" w TVP1

100 tys. zł netto zapłacą za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją w specjalnym bloku reklamowym „Reklama Dzieciom”, który zostanie pokazany - jak co roku - po głównym wydaniu „Wiadomości”, ok. godz. 20 w TVP1 w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia. więcej

HBO Max dostępny na platformie Amazon Fire TV. Może zyskać 40 mln nowych użytkowników

Należący do WarnerMedia serwis VoD HBO Max zawarł umowę z koncernem Amazon. Zgodnie z nią użytkownicy platformy Amazon Fire TV otrzymają dostęp do treści oferowanych przez HBO Max. więcej

HBO GO w grudniu udostępni widzom wszystkie filmy z serii o Jamesie Bondzie

Od 1 grudnia na platformę HBO GO trafią wszystkie filmy o Jamesie Bondzie: począwszy od „Doktora No”, skończywszy na „Spectre”. W kolejnych miesiącach filmy mają być również emitowane w HBO i Cinemax. więcej

Nowy serial na antenie Polsat Play pokaże rodzinne biznesy od kuchni

W środę, 25 listopada na antenie Polsat Play zadebiutuje nowy dokumentalny format - „Tak się kręcą rodzinne interesy”. więcej

TVN24 podał jako autentyczny tweet osoby udającej odchodzącego posła PiS. ,,Spora wtopa"

Stacja TVN24 pokazała na antenie twitterowy wpis internauty, który podszył się pod odchodzącego z Prawa i Sprawiedliwości posła Lecha Kołakowskiego. Na ten wpis wcześniej nabrali się m.in. były wicemarszałek Senatu Stanisław Karczewski i Dominika Wielowieyska z „Gazety Wyborczej”. Po kilkunastu minutach stacja sprostowała błąd.   więcej

Do 20% zniżki za OC i OC/AC!

Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agora o zastrzeżeniach UOKiK-u dot. kupna Eurozetu: stanowisko z dużą dozą twórczej ekstrawagancji

Według UOKiK transakcja przejęcia Eurozetu przez Agorę budzi wątpliwości ze względu na możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej na lokalnym i ogólnopolskim rynku reklamy radiowej oraz w zakresie rozpowszechniania programów radiowych. - Mamy poczucie, że prawo antymonopolowe zostało w tym stanowisku UOKiK zastosowane z dużą dozą twórczej ekstrawagancji - komentuje Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora. więcej

 
Radio 357 buduje swoje studio i zapowiada nowe audycje

Ekipa Radia 357 kupiła już sprzęt do swojego docelowego studia i wybrała jego siedzibę. W tym tygodniu ma zostać ogłoszona ramówka stacji, wkrótce też ruszą dwie nowe audycje: poranny i popołudniowy blok z udziałem słuchaczy. Wiadomo już jednak, że listy przebojów w 357 nie będzie prowadził Marek Niedźwiecki. więcej

 
UKE ogłosił konsultacje konkursu na częstotliwości dla nadawców lokalnych zainteresowanych DAB+

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosił konsultacje konkursu na siedem częstotliwości dla multipleksów lokalnych radia cyfrowego DAB+ (Digital Audio Broadcasting+). Chodzi o konkurs na częstotliwości w Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Tarnowie, Warszawie, Katowicach i Częstochowie. więcej

 
Dwie nowe propozycje w niedzielnej ramówce Trójki

„Trójka literacka” i „Podróże ze smakiem” to dwie nowe audycje, które trafiły do niedzielnej ramówki Trójki. To kolejne propozycje anteny - po „Leniwym przedpołudniu”, które w listopadzie premierowo znalazły się wśród weekendowych pozycji Programu Trzeciego. więcej

 
UOKiK: Agora po przejęciu Eurozetu mogłaby stworzyć duopol reklamowy z RMF FM

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uważa, że Agora po kupnie kontrolnego pakietu udziałów Eurozetu będzie mieć tylko jednego mocnego konkurenta - RMF FM, co mogłoby doprowadzić do duopolu na ogólnopolskim rynku reklamy radiowej. UOKiK zwraca też uwagę, że Agora i Eurozet mają razem ponad 40 proc. częstotliwości radiowych w Poznaniu, Opolu i aglomeracji śląskiej. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
GroupM: Reklamodawcy w Polsce chcą "targetowanej telewizji"

Addressable TV jest obiecującym i mocno wyczekiwanym przez marketerów rozwiązaniem reklamowym - wynika z badania GroupM zrealizowane wśród polskich top-reklamodawców. Ich zdaniem „targetowana telewizja” znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych marek. więcej

PKO BP odwołał przetarg reklamowy, będzie pracować z Cheil i Artegence

Bank PKO BP anulował trwający kilka miesięcy przetarg, w którym miał wybrać agencję reklamową. Umowa z agencją Warszawa wygasła w czerwcu br. Bank przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że będzie pracować z agencjami Cheil i Artegence. więcej

Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"

Według szacunków Agory w III kwartale 2020 roku wartość wydatków reklamowych ogółem w Polsce wyniosła około 2,1 mld zł i spadła o 3 proc. w stosunku do III kwartału 2019 roku. - Jeżeli chodzi o IV kwartał tego roku, nie chcielibyśmy się wdawać w szczegółowe prognozy, ponieważ cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności - ocenia Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora. więcej

100 tys. zł netto za spot w świątecznym bloku "Reklama Dzieciom" w TVP1

100 tys. zł netto zapłacą za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją w specjalnym bloku reklamowym „Reklama Dzieciom”, który zostanie pokazany - jak co roku - po głównym wydaniu „Wiadomości”, ok. godz. 20 w TVP1 w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia. więcej

Polska krajem z najwyższym na świecie poziomem niepokoju wywołanego pandemią

Polska jest krajem z najwyższym na świecie poziomem niepokoju wywołanego pandemią; tylko 39 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie w sklepie, a 45 proc. kupuje na zapas - informuje Deloitte, wskazując na najnowszą edycję raportu Global State of the Consumer Tracker. więcej

Kalendarz Lavazzy 2021: "nowe oblicze człowieczeństwa"

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji kalendarza marki kawy Lavazza jest "The New Humanity". Artyści zaangażowani w projekt poszukują nowej definicji ludzkości. więcej

WPP łączy Geometry z VMLY&R tworząc VMLY&R Commerce

Holding reklamowy WPP kontynuuje proces fuzji w grupie łącząc agencje Geometry i VMLY&R. Powstanie z nich VMLY&R Commerce - agencja zapowiadana jako kompleksowa  "kreatywna firma handlowa '', która łączy talent i zasięg obu tych agencji. więcej

Michał Piróg w kampanii Żywca Zdrój o systemie depozytowym (wideo)

Firma Żywiec Zdrój rusza z kampanią na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. Ambasadorem akcji został prezenter, aktor i aktywista Michał Piróg, który edukuje na temat tego rozwiązania. więcej

Mercedes stworzył spot reklamowy, w którym właściwie nie widać samochodu

Nowa reklama Mercedesa promuje limuzyny elektryczne z serii EQS. W spocie niemal nie widać jednak auta. więcej

Zuza Dominów odpowiada za marketing marek Primacol i LuxDecor

Zuza Dominów objęła stanowisko marketing managera w firmie Unicell Poland, produkującej farby i chemię budowlaną marek Primacol i LuxDecor. więcej

Tyskie ze świąteczną loterią promocyjną

W ramach świątecznej kampanii „W święta kolej przejść na Ty” Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowało loterię konsumencką. więcej

Grzegorz Bystry new business directorem w M8 Production House

Grzegorz Bystry objął stanowisko new business director w domu produkcyjnym M8 Production House. więcej

Limitowana edycja Ptasiego Mleczka w sklepach Biedronka

W sieci sklepów Biedronka dostępna jest limitowana edycja Ptasiego Mleczka o smaku waniliowym i śmietankowym. Ich szata graficzna inspirowana jest historycznymi opakowaniami pianek Wedla z 1993 roku. więcej

Nocowanie.pl za złotówkę pokaże reklamy miast i regionów Polski

Rozpoczęła się akcja "Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową", w trakcie której serwis należący do Wirtualnej Polski za symboliczną złotówkę będzie realizować kampanie reklamowe dla miast i regionów z Polski. więcej

Media Expert wspiera szpital tymczasowy na Stadionie Narodowym

Fundacja „Media Expert Włącz się!” przekazała nieodpłatnie szpitalowi na Stadionie Narodowym sprzęt elektroniczny i komputerowy. więcej

Michał Leonczuk laureatem Grand Prix Timecode Akcja Animacja 2020

Konkurs Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki IKEA. więcej

Do 20% zniżki za OC i OC/AC!

Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Agora o zastrzeżeniach UOKiK-u dot. kupna Eurozetu: stanowisko z dużą dozą twórczej ekstrawagancji

Według UOKiK transakcja przejęcia Eurozetu przez Agorę budzi wątpliwości ze względu na możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej na lokalnym i ogólnopolskim rynku reklamy radiowej oraz w zakresie rozpowszechniania programów radiowych. - Mamy poczucie, że prawo antymonopolowe zostało w tym stanowisku UOKiK zastosowane z dużą dozą twórczej ekstrawagancji - komentuje Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora. więcej

,,Fakty po Mitach" bez pełnej dystrybucji i z niższą od zakładanej sprzedażą. Ruszyła zbiórka na rozwój

Ogólnopolski tygodnik „Fakty po Mitach” (Mediator - Jan Dariusz Cychol) zainicjował internetową zbiórkę na rozwój i kampanię reklamową pisma. - Sprzedaż rośnie wolniej, niż się spodziewaliśmy - mówi nam redaktor naczelny i wydawca, Dariusz Cychol. Tygodnik nie porozumiał się z jednym z kolporterów co do dystrybuowania, co również wpływa na niższą sprzedaż. więcej

Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"

Według szacunków Agory w III kwartale 2020 roku wartość wydatków reklamowych ogółem w Polsce wyniosła około 2,1 mld zł i spadła o 3 proc. w stosunku do III kwartału 2019 roku. - Jeżeli chodzi o IV kwartał tego roku, nie chcielibyśmy się wdawać w szczegółowe prognozy, ponieważ cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności - ocenia Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora. więcej

Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. ,,Gazeta Wyborcza" ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych

W trzecim kwartale br. grupa Agora mimo spadku przychodów poprawiła rentowność w segmencie internetowym, radiowym i prasowy. W kinach Helios sprzedano jedynie 933 tys. biletów, „Gazeta Wyborcza na koniec września miała 240,7 tys. subskrybentów cyfrowych, a TOK FM - 24,8 tys. więcej

Wpływy Agory zmalały o 34 proc. Mocno w dół Helios i Next Film, w górę sprzedaż ,,Gazety Wyborczej"

W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,2 proc. do 193 mln zł, a jej strata netto wg nowego standardu rachunkowego MSSF 16 pogłębiła się z 3,1 do 9 mln zł. O ponad 70 proc. zmalały wpływy kin Helios. więcej

Zmarł dziennikarz Andrzej Gowarzewski, twórca ,,Encyklopedii piłkarskiej Fuji"

W poniedziałek zmarł dziennikarz sportowy Andrzej Gowarzewski - założyciel wydawnictwa GiA, autor serii „Encyklopedia piłkarska Fuji”. Miał 75 lat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marcin Meller szykuje kilka transferów dziennikarskich do Wirtualnej Polski. ,,Będą symetryści, konserwatywni, liberalni"

Nowy redaktor Wirtualnej Polski Marcin Meller zapowiedział, że w najbliższym czasie do redakcji dołączy kilka nowych osób. - Chcę utrzymać wyniki Wirtualnej Polski i dodać to, co rozumiem jako tradycyjne wartości dziennikarskie - podkreślił. więcej

Wirtualna Polska: czwarty kwartał mocny reklamowo, epidemia szkodzi Wakacjom i przejęciom

Według Wirtualnej Polski bieżący kwartał jest udany w reklamie internetowej, bo marketerzy są lepiej przygotowani do kolejnych ograniczeń epidemicznych. Z jej spółek e-commerce’owych stratę netto w zeszłym kwartale zanotowały tylko Wakacje.pl, natomiast wpływy Superauto.pl wzrosły o 50 proc. Firma zaczęła wprowadzać autorskie narzędzie WP Sales Booster do retargetingu reklam. więcej

Mark Zuckerbeg i Jacek Dorsey bronili w Senacie USA polityki Facebooka i Twittera (wideo)

Szefowie Facebooka i Twittera, Mark Zuckerberg i Jack Dorsey, bronili we wtorek w Senacie USA polityki swoich firm w walce z dezinformacją w trakcie amerykańskich wyborów. Nie przekonywało to wszystkich parlamentarzystów, z których część zapowiadała nałożenie regulacji na branże. więcej

Kombinat Konopny w 40 minut zebrał 4,2 mln zł w kampanii crowdfundingowej

Spółka Kombinat Konopny - należąca do Macieja Kowalskiego, zajmującego się uprawą i przetwórstwem konopi w Polsce - w kampanii crowdundingowej zebrała 4,2 mln zł w 40 minut. Firma pieniądze od ponad 700 inwestorów przeznaczy na zwiększenie skali upraw konopi włóknistych, uruchomienie produkcji olejków CBD i wyrobów tekstylnych. więcej

Netflix w 2025 roku nadal będzie najpopularniejszym serwisem SVOD, Disney+ zyska więcej subskrybentów

W 2025 roku pięć najpopularniejszych na świecie serwisów streamingowych SVOD będzie miało łącznie 678 mln płacących subskrybentów - prognozuje firma badawcza Digital TV Research. Najszybciej zyskiwać będzie Disney+, ale pozycja Netflixa jako lidera rynku pozostanie niezagrożona. więcej

Mapy Google z nowymi informacjami na temat pandemii koronawirusa

Google poinformował o wprowadzeniu nowych rozwiązań w aplikacji Mapy, które mają ułatwić użytkownikom poruszanie się w rzeczywistości zdefiniowanej przez pandemię koronawirusa. Do dyspozycji są warstwy informujące między innymi o natężeniu ruchu w popularnych sklepach oraz wymaganiach stosowanych w odwiedzanych często punktach usługowych. więcej

Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. ,,Gazeta Wyborcza" ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych

W trzecim kwartale br. grupa Agora mimo spadku przychodów poprawiła rentowność w segmencie internetowym, radiowym i prasowy. W kinach Helios sprzedano jedynie 933 tys. biletów, „Gazeta Wyborcza na koniec września miała 240,7 tys. subskrybentów cyfrowych, a TOK FM - 24,8 tys. więcej

Amazon wchodzi na rynek medyczny. Oferuje leki na receptę

Platforma Amazon rozpoczyna sprzedaż w USA leków, także tych dostępnych na podstawie recept wypisywanych przez lekarzy. Menedżerowie Amazona tłumaczą, że  poszerzenie oferty ma zapewnić użytkownikom bezpieczny dostęp do niezbędnych dla nich środków farmaceutycznych w dobie pandemii koronawirusa. więcej

HBO Max dostępny na platformie Amazon Fire TV. Może zyskać 40 mln nowych użytkowników

Należący do WarnerMedia serwis VoD HBO Max zawarł umowę z koncernem Amazon. Zgodnie z nią użytkownicy platformy Amazon Fire TV otrzymają dostęp do treści oferowanych przez HBO Max. więcej

Menedżer z T-Mobile Polska w radzie nadzorczej Brand24

Do rady nadzorczej firmy Brand24 zajmującej się monitoringiem internetu został powołany Tomasz Łużak, główny specjalista ds. produktów ICT w T-Mobile Polska. Z funkcji przewodniczącej rady zrezygnowała natomiast Anna Krawczyńska-Nowak. więcej

Ceneo.pl z nowym logo i przebudowaną stroną. Ma być prościej i wygodniej

Internetowa porównywarka cen Ceneo.pl wprowadziła nowe logo oraz dokonała funkcjonalnych zmian w serwisie. Dzięki nim korzystanie z platformy ma być łatwiejsze i bardziej przejrzyste. więcej

Tracey Pakosta dołącza do Netfliksa

Do amerykańskiej centrali Netfliksa dołącza Tracey Pakosta. Przechodzi z NBCUniversal. więcej

Nocowanie.pl za złotówkę pokaże reklamy miast i regionów Polski

Rozpoczęła się akcja "Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową", w trakcie której serwis należący do Wirtualnej Polski za symboliczną złotówkę będzie realizować kampanie reklamowe dla miast i regionów z Polski. więcej

Do 20% zniżki za OC i OC/AC!

Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polska krajem z najwyższym na świecie poziomem niepokoju wywołanego pandemią

Polska jest krajem z najwyższym na świecie poziomem niepokoju wywołanego pandemią; tylko 39 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie w sklepie, a 45 proc. kupuje na zapas - informuje Deloitte, wskazując na najnowszą edycję raportu Global State of the Consumer Tracker. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Subway wybrał MSL do obsługi w regionie EMEA

Sieć restauracji Subway wybrała agencję MSL do obsługi jej działań PR w Wielkiej Brytanii i regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
A14 Bionic z najnowszych iPhone'ów wydajniejszy od poprzednika i konkurencji
Marka Honor zmienia właściciela. Głównym udziałowcem chiński rząd
T-Mobile z programem regeneracji smartfonów. Wybrane modele iPhone'ów dostępne za złotówkę
UKE: 21,6 mln zł za rezerwację pasma 420 MHz na 15 lat dla Polkomtela
Ranking TOP500: Fugaku wciąż najszybszym superkomputerem świata
Deutsche Telekom i RTL z nową umową. Treści z serwisu TVNow Premium w ofercie MagentaTV
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj