Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 22 Stycznia 2021
 
 
 
Albicla zaliczył falstart, skopiowany regulamin z Facebooka. Sakiewicz: bez cenzury poglądów, możliwe reklamy
 
Uruchomienie Albicla.com kosztowało ponad 100 tys. zł, jeśli portal osiągnie znaczącą odwiedzalność, mogą pojawić się w nim reklamy - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz. Specjaliści z branży social mediowej nie wróżą nowej platformie sukcesu, uważają, że ma mało atutów i wzbudza tylko chwilowe zainteresowanie. - Za miesiąc nie będziemy już pamiętać o Albicli - prognozuje Norbet Kilen. więcej
 
 
TVN o dwa tygodnie przyspiesza start wiosennej ramówki
 
W poniedziałek, 15 lutego TVN rozpocznie emisję premierowych pozycji z wiosennej ramówki. W ofercie stacji znajdują się m.in. seriale „Tajemnica zawodowa”, „Lab”, „Chyłka - Rewizja” oraz nowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego” czy „Kuchennych rewolucji”. więcej
 
 
Google będzie płacił francuskim wydawcom
 
Google i Reuters zawarły porozumienie, w ramach którego na platformie Google News Showcase będą pojawiały się pogłębione materiały informacyjne pochodzące od agencji. Newsy pojawią się na kilku rynkach, w których dostępny jest obecnie serwis Google. Koncern zgodził się też na płacenie francuskim mediom za ich treści wykorzystywane na swoich platformach. To pierwsza tego typu umowa w Europie. więcej
 
 
Mecze polskich piłkarzy ręcznych w mistrzostwa świata pokaże TVP. Sportfive: nie traktujemy biznesowych negocjacji w kategoriach szantażu
 
- Od początku nasze oczekiwania finansowe wynikały z potrzeby zabezpieczenia interesu IHF oraz wynikały z rynkowych benchmarków, przede wszystkim budżetów, jakie TVP wydawało na te prawa w przypadku imprez w 2015 i 2017 roku - tak kwestie zakupu przez TVP praw telewizyjnych do Mistrzostw Świata w piłce ręcznej już po starcie rozgrywek komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Rozenek, sales director w Sportfive Poland. więcej
 
 
Telewizja Republika znów dokapitalizowana, Beata Dróżdż za Grzegorza Tomaszewskiego w radzie nadzorczej
 
Do rady nadzorczej Telewizji Republika dołączyła Beata Dróżdż, prezes wydawcy „Gazety Polskiej Codziennie” i członek zarządu wydawcy Niezalezna.pl. Jednocześnie odwołany został Grzegorz Tomaszewski, a spółkę dokapitalizowano 38. raz w ciągu ośmiu lat jej istnienia. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Prezes Agory po blokadzie przez UOKiK kupna Eurozetu: będziemy walczyć więcej
 
Onet najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Rekordowy grudzień Wirtualnemedia.pl więcej
 
Prezes PR krytykuje badanie słuchalności. Branża: taktyka jak u Kurskiego - zbić termometr z gorączką więcej
 
KRRiT powołała Krajowy Instytut Mediów. Jego szefem Mirosław Kalinowski więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Kurier Medycyny Praktycznej Medycyna Praktyczna
Redaktor Naczelna/y obszaru Styl Życia Wirtualna Polska Media
Redaktor Naczelna/y obszaru Technologie Wirtualna Polska Media
Account manager Public Dialog
Specjalista ds. Influencer Marketingu i Social Mediów 2 KOMA 7
Redaktor Wydań/Serwisant Radio ZET
Senior Account Manager Multi Channel Network
Marketing Director Central Europe Fox Networks Group Poland
Inżynier Systemów Komputerowych TVN GRUPA DISCOVERY
Location Scout Production Services
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN o dwa tygodnie przyspiesza start wiosennej ramówki

W poniedziałek, 15 lutego TVN rozpocznie emisję premierowych pozycji z wiosennej ramówki. W ofercie stacji znajdują się m.in. seriale „Tajemnica zawodowa”, „Lab”, „Chyłka - Rewizja” oraz nowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego” czy „Kuchennych rewolucji”. więcej

Mecze polskich piłkarzy ręcznych w mistrzostwa świata pokaże TVP. Sportfive: nie traktujemy biznesowych negocjacji w kategoriach szantażu

- Od początku nasze oczekiwania finansowe wynikały z potrzeby zabezpieczenia interesu IHF oraz wynikały z rynkowych benchmarków, przede wszystkim budżetów, jakie TVP wydawało na te prawa w przypadku imprez w 2015 i 2017 roku - tak kwestie zakupu przez TVP praw telewizyjnych do Mistrzostw Świata w piłce ręcznej już po starcie rozgrywek komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Rozenek, sales director w Sportfive Poland. więcej

Telewizja Republika znów dokapitalizowana, Beata Dróżdż za Grzegorza Tomaszewskiego w radzie nadzorczej

Do rady nadzorczej Telewizji Republika dołączyła Beata Dróżdż, prezes wydawcy „Gazety Polskiej Codziennie” i członek zarządu wydawcy Niezalezna.pl. Jednocześnie odwołany został Grzegorz Tomaszewski, a spółkę dokapitalizowano 38. raz w ciągu ośmiu lat jej istnienia. więcej

TVP nie zerwie współpracy z Jarosławem Jakimowiczem. Olechowski: Krysiak nie jest wiarygodny

Jarosław Jakimowicz złożył w czwartek dwa pozwy przeciwko Piotrowi Krysiakowi, zarzuca mu zniesławienie. Szef TAI przekazał nam oświadczenie w sprawie Jakimowicza, w którym czytamy, że - po weryfikacji faktów podawanych przez Krysiaka - nie zawiesza z nim współpracy. - Piotr Krysiak może być zainteresowany przedstawieniem TVP Info (byłego pracodawcy) w złym świetle - czytamy w oświadczeniu. więcej

,,Lepsza połowa" straciła 1,13 mln widzów, nowe odcinki śledzi 579 tys. osób

Drugi sezon familijnego serialu komediowego „Lepsza połowa” ogląda średnio 579 tys. widzów, o 1,13 mln osób mniej niż początek pierwszego sezonu emitowany rok temu. Produkcja daje TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Królowa piękności" hitem TVP2. Telenowelę oglądało 1,51 mln widzów

Rosyjski obyczajowy serial „Królowa piękności” oglądało średnio 1,51 mln widzów w TVP2. Stacja w czasie nadawania produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 3,73 mln zł. więcej

Startują zdjęcia do drugiego sezonu programu ,,Totalne remonty Szelągowskiej". Emisja wiosną w TVN

Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu programu „Totalne remonty Szelągowskiej”, który trafi do ramówki stacji wiosną 2021 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Po kilku latach wraca scripted-docu ,,Ten moment". Emisja od 22 lutego w Siódemce

W poniedziałek, 22 lutego Siódemka rozpocznie emisję kolejnych 40 odcinków scripted-docu „Ten moment” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

"Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN

TVN Media w ofercie reklamowej na luty najwyżej wyceniło reklamy przy niedzielnej emisji "Faktów" oraz przy pokazywanym w dni powszednie tuż po serwisie informacyjnym programie "Uwaga! Koronawirus". więcej

Nowe programy Nicole Lecky, Margery Bone, Lisy Walters, Dawna Shadforth i Petry Fried na targach Showcase

Od 22 do 24 lutego 2021 roku odbywać się będzie organizowana przez BBC Studios pierwsza cyfrowa edycji targów Showcase. więcej

CMWP solidaryzuje się z Ewą Stankiewicz, apeluje do TVP o jak najszybszą emisję filmu o katastrofie smoleńskiej

Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, zapewniło, że w pełni solidaryzuje się z Ewą Stankiewicz i zaapelowało do Telewizji Polskiej o jak najszybszą emisję filmu dokumentalnego Stankiewicz „Stan zagrożenia” na temat katastrofy smoleńskiej. więcej

,,Najgorsze polskie tatuaże" nowym programem TTV, przedpremierowo emisja w Playerze i TVN

Od 20 lutego TTV emitować będzie nowy program „Najgorsze polskie tatuaże”. Produkcja przedpremierowo 28 stycznia zadebiutuje w serwisie Player.pl, a tego samego dnia pierwszy odcinek pokaże również TVN. więcej

Mistrzostwa Europy w short tracku w Polsacie Sport Extra

W weekend, 23 i 24 stycznia w Gdańsku odbywać się będą Mistrzostwa Europy w short tracku. Międzynarodowy sygnał z imprezy produkować będzie Telewizja Polsat, która jednocześnie wydarzenie pokaże w Polsat Sport Extra. więcej

Nowy sezon ,,Cormoran Strike: Zabójcza biel" już dostępny na HBO GO

Na platformie HBO GO w czwartek (21 stycznia) zadebiutował czwarty sezon serialu „Cormoran Strike: Zabójcza biel”, na podstawie serii powieści J.K. Rowling. Na antenie HBO zobaczymy go w marcu br. więcej

VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout

Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ernest Zozuń pozwał Polskie Radio ws. zwolnienia dyscyplinarnego. Żąda przywrócenia do pracy i wyrównania

Zwolniony dyscyplinarnie z Polskiego Radia Ernest Zozuń pozwał byłego pracodawcę. Domaga się przywrócenia na poprzednie stanowisko. Pozew stwarza też możliwość dochodzenia pieniędzy w wysokości zsumowanych pensji, jakie dziennikarz stracił po zwolnieniu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej w II półroczu, AntyRadio awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z badań słuchalności radia za drugie półrocze ub.r. więcej

 
Radio Zet partnerem medialnym WOŚP, do wylicytowania współprowadzenie "Listy Przebojów"

Radio ZET po raz kolejny będzie wspierało finał Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Rozgłośnia jako partner medialny wydarzenia oferuje na aukcjach licytację Złotego Serduszka i współprowadzenie "Listy Przebojów Radia ZET". więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
K2 autorem kampanii Pepsi na 35 rynkach (wideo)

Pod hasłem „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi" ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa napoju Pepsi (PepsiCo). Przygotowała ją agencja K2. więcej

Mediacom odświeża logo, nowe pozycjonowanie

Należąca do GroupM agencja mediowa Mediacom odświeża logo i wprowadza nowe pozycjonowanie. To pierwsza taka zmiana od 30 lat.   więcej

Przestrzeń wygrywa regionalny przetarg Lay's. Kampania na 34 rynkach

Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na międzynarodową obsługę marki chipsów Lay's (produkowanych przez firmę Frito-Lay, należącą do PepsiCo). więcej

Link4 wybiera agencję digitalową

Firma ubezpieczeniowa Link4 prowadzi przetarg na wybór agencji odpowiedzialnej za realizację komunikacji w internecie i w social mediach. więcej

Unilever szykuje się do globalnego przetargu mediowego

Koncern Unilever, właściciel takich marek, jak Ben&Jerry's, Knorr, Dove, Rexona przygotowuje się do międzynarodowego przetargu na obsługę mediową. Ma objąć większość rynków, na których obecny jest marketer. więcej

"Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN

TVN Media w ofercie reklamowej na luty najwyżej wyceniło reklamy przy niedzielnej emisji "Faktów" oraz przy pokazywanym w dni powszednie tuż po serwisie informacyjnym programie "Uwaga! Koronawirus". więcej

Procter&Gamble: wszystkie reklamy będą zawierały jakąś formę cyfrową

- Wszystkie reklamy i media staną się jakąś formą cyfrową, jakąś formą zautomatyzowaną, opartą na danych - twierdzi Marc Pritchard, dyrektor ds.marki w Procter&Gamble.   więcej

Unilever: przestaniemy współpracować z firmami, które źle płacą pracownikom

Unilever chce osiągnąć do 2025 r. 2 miliardy euro rocznie obrotów z firmami, których właściciele lub osoby zarządzające pochodzą z grup niedostatecznie reprezentowanych. Koncern zapowiada takźe, że nie będzie współpracować z podwykonawcami, którzy nie wypłacają pracownikom pensji pozwalających na utrzymanie się. Deklaracja dotyczy głównie firm z krajów rozwijających się z regionu Azji i Afryki. więcej

Hasco-Lek przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu

Firma farmaceutyczna Hasco-Lek, do której należą takie marki, jak Ibum, Ulgix, Gripblocker, Hascosept i Hascovir wybrała do obsługi mediowej dom mediowy Starcom (Publicis Media). Dotychczas współpracowała w tym zakresie z Havas Media. więcej

Dawid Borowiec dyrektorem marketingu Żywiec Zdrój

Dawid Borowiec objął stanowisko dyrektora marketingu marki wody Żywiec Zdrój, należącej do koncernu Danone. Poprzednio funkcję tę pełnił Romain Jolivet, który awansował w strukturze koncernu Danone na stanowisko global brand directora. więcej

Martyna Adamus talents management directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko talents management directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). więcej

Właściciel Biedronki dołącza do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Firma Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka i drogerii Hebe, została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.  więcej

Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk promują "Bilet do przyszłości" w reklamie Columbus

Satyryk Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znany z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości". W ramach akcji klienci firmy energetycznej otrzymują kartę rabatową. więcej

Jan Kmiecik: z Abstra do GetHero

Do agencji influencer marketingu GetHero dołączył Jan Kmiecik, gdzie objął stanowisko sales managera. Poprzednio trzy lata współpracował z Grupą Abstra. więcej

Jolanta Zasępa, Sławomir Peszko i Jan Błachowic ambasadorami Superbet

Dziennikarka sportowa i producentka Jolanta Zasępa, piłkarz Sławomir Peszko i Jan Błachowic, zawodnik MMA dołączyli do zespołu ambasadorów zakładów bukmacherskich Superbet. więcej

Porsche do wygrania w promocji Totalbet "Kasomania 4.0"

Legalny bukmacher Totalbet rusza z akcją promocyjną "Kasomania 4.0". Główną nagrodą w zabawie jest Porsche 718 Cayman. Akcję przygotował dom mediowy y ZPR Media. więcej

Bricomarché uruchomiło 14 kolejnych Bricomatów

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć marketów budowlanych Bricomarché rozszerzyła swoją sieć boksów do odbioru zamówień online. W Polsce działa 14 kolejnych Bricomatów. więcej

Alicja Bachleda-Curuś, Ola Adamska i Daria Widawska reklamują tusze do rzęs Avon

Marka Avon wystartowała z kampanią "Bitwa Maskar", promująca tusze do rzęs. Ambasadorkami projektu są aktorki Alicja Bachleda-Curuś, Ola Adamska oraz Daria Widawska. więcej

Actimel na Dzień Babci i Dziadka zachęca do pamięci o seniorach

Z okazji Dnia Babci i Dziadka, marka jogurtów probiotycznych Actimel (Danone) rusza z akcją „Zadzwoń do seniora”. Firma zachęca do aktywniejszego kontaktu z seniorami czekającymi na telefon najbliższych, wykorzystując m.in. nagranie na czekanie na własnej infolinii. więcej

Ubezpiecz dziecko od zachorowania na COVID-19

Powrót najmłodszych dzieci do szkół nie oznacza, że trwająca od blisko roku, pandemia koronawirusa jest już za nami. Zasłanianie ust i nosa w przestrzeniach publicznych oraz częste mycie rąk to podstawy, o których musimy pamiętać zarówno my, jak i nasze dzieci. powinniśmy im o tym przypominać zwłaszcza teraz, gdy część znów uczy się w klasach. Kolejną rzeczą, którą możemy zrobić dla swoich pociech jest wyposażenie ich w odpowiednie ubezpieczenie. Polisę na wypadek zachorowania na COVID-19 oferuje LINK4 Mama. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Projekt INM i PAP ,,Opowiadamy Polskę Światu" tym razem dotyczy post-pandemicznej gospodarki

W piątek startuje najnowsza odsłona projektu Instytutu Nowych Mediów pt. „Opowiadamy Polskę Światu” - tym razem poświęcona gospodarce po pandemii. Hasłem przewodnim jest tym razem „Dekada Europy Centralnej”. Przy projekcie współpracowali: Polska Agencja Prasowa, Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Giełda Papierów Wartościowych.  Teksty napisali m.in. prezydent Andrzej Duda, czy szef OECD - Angelo Gurrio. więcej

Samuel Pereira: Cieszę się, że Sejm będzie miał okazję przyjrzeć się mojej sprawie z Ringier Axel Springer Polska

Cieszę się, że Sejm będzie miał okazję przyjrzeć się mojej sprawie - powiedział w czwartek szef portalu TVP Info Samuel Pereira. W ten sposób odniósł się do informacji, że Komisja Kultury i Środków Przekazu ma zająć się sprawą procesów dziennikarzy z pozwu firmy Ringier Axel Springer Polska. więcej

Dwutygodnik "Przyjaciółka" z nowymi działami

Dwutygodnik "Przyjaciółka" (Wydawnictwo Bauer) ukazał się w odświeżonej formule. Pojawiły się nowe rubryki z poradami dotyczącymi m.in. wypieków czy uprawy roślin. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Albicla zaliczył falstart, skopiowany regulamin z Facebooka. Sakiewicz: bez cenzury poglądów, możliwe reklamy

Uruchomienie Albicla.com kosztowało ponad 100 tys. zł, jeśli portal osiągnie znaczącą odwiedzalność, mogą pojawić się w nim reklamy - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz. Specjaliści z branży social mediowej nie wróżą nowej platformie sukcesu, uważają, że ma mało atutów i wzbudza tylko chwilowe zainteresowanie. - Za miesiąc nie będziemy już pamiętać o Albicli - prognozuje Norbet Kilen. więcej

Google będzie płacił francuskim wydawcom

Google i Reuters zawarły porozumienie, w ramach którego na platformie Google News Showcase będą pojawiały się pogłębione materiały informacyjne pochodzące od agencji. Newsy pojawią się na kilku rynkach, w których dostępny jest obecnie serwis Google. Koncern zgodził się też na płacenie francuskim mediom za ich treści wykorzystywane na swoich platformach. To pierwsza tego typu umowa w Europie. więcej

InPost wyceniony na 7-8 mld euro, za rok chce mieć w Polsce 15 tys. Paczkomatów

Firma logistyczna InPost, właściciel Paczkomatów, w ramach debiutu na giełdzie w Amsterdamie zaoferuje akcje stanowiące 35 proc. jej kapitału, a globalny koordynator oferty będzie mógł nabyć dodatkowo 5,25 proc. akcji. Została wyceniona na 7-8 mld euro. więcej

Pinterest wprowadza sekcję Story Pins. Ma pomóc twórcom w zaangażowaniu użytkowników

Pinterest rozszerza dostępność testowanej w serwisie własnej odmiany platformy Stories. Funkcja Story Pins pozwala twórcom na zamieszczanie przez nich bardziej rozbudowanych treści niż w wypadku tradycyjnych pinów i ma pomóc w większym zaangażowaniu odbiorców w publikowane materiały. więcej

Facebook aktualizuje funkcję "Account Quality" w Business Managerze

Facebook aktualizuje funkcję "Account Quality" w Business Managerze, co ma pomóc firmom w rozwiązywaniu problemów oraz codziennym funkcjonowaniu w społecznościowym serwisie. więcej

VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout

Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Coraz więcej Polaków chce się zaszczepić na Covid-19. Efekt "afery celebryckiej"

O 13 proc. wzrósł odsetek Polaków, którzy zamierzają się zaszczepić na COVID-19. Co trzeci Polak przyznaje, że nie zamierzał i nie zamierza się szczepić na Covid-19 - takie deklaracje słychać najczęściej od kobiet (41 proc.) i ludzi młodych (44 proc.) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. O aferze z celebrytami naszczepionymi na Covid-19 poza kolejką słyszało 9 na 10 Polaków. 16 proc. po tej informacji postanowiło, że się zaszczepi. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Fabjaniak: z H+K Strategies do Havas PR Warsaw

Katarzyna Fabjaniak dołączyła do zespołu agencji Havas PR Warsaw. Objęła nowo utworzone stanowisko business director of operations and development. Poprzednio była dyrektor zarządzającą w Hill+Knowlton Strategies Poland. więcej

Joe Biden ukróci "szary lobbing" w Białym Domu

Nowo zaprzysiężony prezydent USA Joe Biden zakazał swoim starszym doradcom przyjmowania premii od byłych pracodawców, wynagradzających ich za przejście do Białego Domu. więcej

Michał Mizior head of PR w Kool Things

Do agencji Kool Things dołączył Michał Mizior, gdzie objął stanowisko head of PR. więcej

Agnieszka Kurczych z awansem w PR Inspiration

W agencji PR Inspiration Agnieszka Kurczych awansowała na stanowisko senior PR managera. więcej

Maria Popielewicz w zespole DDOB

Maria Popielewicz dołączyła do agencji influencer marketingowej DDOB na stanowisko project manager. więcej

Neuron PR dla spółki przy Instytucie Psychologii UKSW

Agencja Neuron PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW - organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rozwój sztucznej inteligencji przyspiesza, rośnie zainteresowanie firm
Exatel ma nowego wiceprezesa zarządu
Marek Zagórski: likwidacja białych plam równie ważna jak 5G
Samsung prezentuje pilota ładowanego energią słoneczną
Nokia uruchamia sieć 5G na stadionie w Perth. Lepsze możliwości dla widzów i organizatorów wydarzeń
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj