Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 27 Stycznia 2021
 
 
 
Związki zawodowe uważają, że Agora złamała prawo przy wprowadzeniu pracy zdalnej
 
Komisja Dziennikarek i Dziennikarzy przy OZZ Inicjatywa Pracownicza działająca przy Agorze chce, aby spółka zawarła zasady pracy w regulaminie pracy, co wymaga konsultacji ze związkami zawodowymi. Agora tego nie zrobiła, więc według związku „ominęła prawo”. więcej
 
 
TikTok otwiera biuro w Polsce, na czele Sylwia Chada
 
W Warszawie otwarto regionalny, europejski hub serwisu społecznościowgo TikTok. Kieruje nim Sylwia Chada, general manager na Polskę i Europę Centralną. więcej
 
 
Prezenterzy TVN muszą pytać o zgodę na współpracę influencerską, dziennikarze mają zakaz
 
Prezenterzy telewizji TVN każdorazowo muszą pytać o zgodę kierownictwo na podjęcie działalności reklamowej lub promocyjnej w mediach społecznościowych. Dziennikarze informacyjni w ogóle nie mogą podejmować takich działań - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Orlen wkrótce zaprezentuje nowe formaty detaliczne, rejestruje markę Orlen w Ruchu
 
PKN Orlen ma wkrótce zaprezentować swoje nowe formaty detaliczne, w których będzie sprzedawał również produkty znane ze stacji benzynowych, jak kawa czy hot dogi. W ten sposób zamierza odświeżyć ofertę kiosków Ruchu. Koncern rejestruje także znak towarowy „Orlen w Ruchu”. więcej
 
 
Olga Mickiewicz przechodzi do Radia 357, zajmie się reportażami i wydawaniem audycji
 
Od lutego Olga Mickiewicz dołączy do zespołu Radia 357, będzie zajmowała się przygotowywaniem audycji reportażowych, a także wydawaniem programów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Odchodzący działacze krytykują władze ruchu Szymona Hołowni. "Szrama na wizerunku, tarcia typowe dla partii" (opinie) więcej
 
Marian Kmita: Nie można grać jednocześnie w dwóch różnych drużynach więcej
 
Agnieszka Kamińska od roku na stanowisku prezes Polskiego Radia: ,,Trójka symbolem obecnej sytuacji nadawcy" więcej
 
Nowy serial kryminalny Polsatu "Rysa" zbiera pochlebne opinie. Eksperci chwalą scenariusz i Julię Kijowską więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
FREELANCE EDITORIAL ASSISTANT INTERNSHIP GLOBAL LISTINGS
Manager ds. Pozyskiwania Partnerstw Ringier Axel Springer
Head / Supervisor 3D COLOROFFON
Animator 3D COLOROFFON
asystent techniczny studia COLOROFFON
Montażysta telewizyjny TVP
Producent/Kierownik Produkcji TVP
Spotify Client Partner HTTPOOL Polska
LinkedIn Client Partner HTTPOOL Polska
Twitter Client Partner HTTPOOL Polska
Dziennikarz Kurier Medycyny Praktycznej Medycyna Praktyczna
Senior Account Manager Multi Channel Network
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Prezenterzy TVN muszą pytać o zgodę na współpracę influencerską, dziennikarze mają zakaz

Prezenterzy telewizji TVN każdorazowo muszą pytać o zgodę kierownictwo na podjęcie działalności reklamowej lub promocyjnej w mediach społecznościowych. Dziennikarze informacyjni w ogóle nie mogą podejmować takich działań - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat przegrał w sądzie. Uniewinnienie w procesie o naruszenie praw autorskich

Sąd Okręgowy w Białymstoku prawomocnie uniewinnił we wtorek mężczyznę od zarzutu naruszenia praw autorskich Telewizji Polsat i Cyfrowego Polsatu. Oskarżony był o to, że przez pięć lat na portalu internetowym miał rozpowszechniać odcinki popularnych seriali telewizyjnych. więcej

Michał Mackiewicz przeszedł z Onetu do agencji kreacji rozrywki i oprawy TVP

Producent Michał Mackiewicz po pięciu latach zakończył współpracę z Onetem, od 1 lutego będzie pracował w agencji kreacji rozrywki i oprawy Telewizji Polskiej, gdzie będzie odpowiadał za duże eventy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Przyszedł czas, by pójść krok dalej w rozwoju zawodowym - mówi Mackiewicz. więcej

Segment kanałów sportowych w 2020 roku skurczył się o 33 proc., TVP Sport liderem

W zeszłym roku większość stacji sportowych odnotowała duże spadki oglądalności. Najwięcej stracił TVP Sport, który utrzymał pozycję najchętniej oglądanego kanału - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

W TVP1 startuje cykl filmów dokumentalnych Anny Ferens ,,Geniusze i marzyciele" (wideo)

Od 27 stycznia w środowe wieczory telewizyjna Jedynka emitować będzie cykl filmów dokumentalnych „Geniusze i marzyciele” autorstwa Anny Ferens. więcej

Nowa seria dokumentalna ,,Historia Auschwitz w 33 przedmiotach" w Polsat News i Polsat Rodzina

W środę, 27 stycznia Polsat Rodzina i Polsat News pokażą pilotażowy odcinek nowej serii dokumentalnej „Historia Auschwitz w 33 przedmiotach”. Premiera cyklu planowana jest na czerwiec. więcej

,,Fakty" i ,,Wydarzenia" ważniejszym źródłem newsów niż ,,Wiadomości", social media daleko przed radiem i prasą

Zdecydowanie najważniejszym źródłem informacji dla Polaków są portale internetowe, natomiast media społecznościowe wskazuje dużo więcej osób niż radio i prasę. „Fakty” i „Wydarzenia” są popularniejsze od „Wiadomości”, a TVN24 wyprzedza Polsat News i TVP Info. więcej

56 tys. widzów ,,Szlaku nadziei" w TVP Historia

Pokazywany w TVP Historia nowy program „Szlak nadziei” po czterech pierwszych tygodniach ogląda średnio 56 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku kanałów dokumentalnych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO Max chce stworzyć serial w świecie "Harry'ego Pottera"

Scenarzyści współpracujący z platformą streamingową HBO Max pracują nad serialem osadzonym w świecie powieści o Harrym Potterze. więcej

VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout

Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Olga Mickiewicz przechodzi do Radia 357, zajmie się reportażami i wydawaniem audycji

Od lutego Olga Mickiewicz dołączy do zespołu Radia 357, będzie zajmowała się przygotowywaniem audycji reportażowych, a także wydawaniem programów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Katolickie Radio Rodzina musi ponownie ubiegać się o koncesję, KRRiT ogłosiła konkurs

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkurs na rozpowszechnianie programu o charakterze lokalnym i społeczno-religijnym przez 10 lat. Chodzi o w sumie 12 częstotliwości w województwie opolskim oraz dolnośląskim, zajmowane do tej pory przez Katolickie Radio Rodzina. - Oczywiście Katolickie Radio Rodzina, jako rozgłośnia archidiecezji wrocławskiej i świdnickiej zamierza przystąpić do konkursu - zapewnia ks. Rafał Kowalski, rzecznik archidiecezji wrocławskiej. więcej

 
Kelu Chao zwalnia szefów rozgłośni nadających programy za granicę, w tym Radia Wolna Europa

Pełniąca obowiązki dyrektora generalnego Amerykańskiej Agencji na rzecz Światowych Mediów (USAGM) Kelu Chao zwolniła szefów rozgłośni radiowych nadających programy za granicę. Wśród osób pozbawionych stanowiska znalazł się szef Radia Wolna Europa/Radia Swoboda Ted Lipien. więcej

 
RMF FM liderem w Trójmieście w II półroczu. TOK FM awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Konkurs na wolną częstotliwość 95,1 MHz w mazowieckim

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła konkurs na wolną częstotliwość 95,1 MHz w Zbroszy Dużej na nadawanie stacji radiowej o charakterze społeczno-religijnym. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TikTok otwiera biuro w Polsce, na czele Sylwia Chada

W Warszawie otwarto regionalny, europejski hub serwisu społecznościowgo TikTok. Kieruje nim Sylwia Chada, general manager na Polskę i Europę Centralną. więcej

Izabela Głodek pokieruje marketingiem Carlsberga, Joanna Glonek odpowiada za sprzedaż

Stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Carlsberg Polska objęła Joanna Glonek, dotychczasowa dyrektor ds. rozwoju rynku. Z kolei 1 lutego do zespołu na stanowisko wiceprezesa ds. marketingu dołączy Izabela Głodek. więcej

Digitree Group w nowej strategii stawia na e-commerce i rozwój sprzedaży zagranicznej, inwestycje zamiast dywidendy

Zajmująca się marketingiem i technologią internetową Digitree Group przyjęła strategię na lata 2021-2023. Chce rozwijać obecne usługi, wprowadzać nowe rozwiązania dla branży e-commerce oraz osiągać więcej wpływów z zagranicy, nie wyklucza przejęć. Firma liczy, że jej wpływy będą rosły średniorocznie o 17 proc., za zysk EBITDA o 25 proc., nie zamierza wypłacać dywidendy. więcej

PepsiCo i Beyond Meat będą produkować roślinne przekąski i napoje

Firmy Beyond Meat i PepsiCo poinformowały o utworzeniu spółki joint venture The PLANeT Partnership, która zajmie się tworzeniem, produkcją i sprzedażą nowych przekąsek i napojów pochodzenia roślinnego. więcej

Rośnie aprobata Polaków do reklam o ekologii

74 proc. Polaków pozytywnie ocenia reklamy marek, które nawiązują do ekologii - wynika z badania agencji SW Research. Prawie 60 proc. konsumentów zetknęło się z przekazem reklamowym, którego motywem przewodnim jest ekologia. więcej

Tylko Unique One złożyła ofertą na loterię GUS promującą spis powszechny

Agencja Unique One jako jedyna złożyła ofertę na organizację i przeprowadzenie loterii promocyjnej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 Głównego Urzędu Statystycznego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Disneyland wprowadza zmiany w Jungle Cruise po skargach o rasizm

Koncern Disneya poinformował, że po falach krytyki i oskarżeniach o rasizm wprowadza zmiany w jednej ze swoich atrakcji - Jungle Cruise, która jest dostępna w parkach rozrywki Disneyland w Kalifornii i Walt Disney World na Florydzie. Przejażdżka Jungle Cruise po zmianach ma lepiej „odzwierciedlać i doceniać różnorodność otaczającego nas świata”. więcej

Fińska drużyna hokejowa pokazuje dumę z bycia eko

Fiński klub hokejowy Lahti Pelicans w nietypowy sposób uczcił zdobycie przez miasto tytułu Zielonej Stolicy Europy 2021. więcej

,,Plan na szczęście"- Provident reklamuje pożyczkę internetową (wideo)

Firma pożyczkowa Provident realizuje kolejną akcję reklamową z serii „Mam plan”. W kampanii reklamowana jest pożyczka, którą można wziąć przez internet. więcej

Marta Puchalska-Tupaj odchodzi z Moliera2 do MyBasic

Po ponad 4 latach spędzonych jako e-commerce director sklepu mody luksusowej Moliera2, Marta Puchalska-Tupaj żegna się z firmą. Rozpoczyna pracę w MyBasic, sklepie internetowym oferującym modę dziecięcą. więcej

Magda Gessler i Kuba Wojewódzki reklamują catering Body Chief

Trwa kampania reklamowa firmy Body Chief, oferującej catering dietetyczny. Ambasadorami akcji są Magda Gessler i Kuba Wojewódzki. więcej

NAV agency obsługuje Lavazzę

Do grona klientów obsługiwanych przez NAV agency dołączyła włoska firma Lavazza, producent kawy. Agencja odpowiada za jej kompleksową obsługę w zakresie BTL. więcej

Karolina Lopata w Fantasyexpo

Do agencji gamingowej Fantasyexpo dołącza Karolina Lopata, która stanie na czele nowo powstałego działu jako creative & strategy manager. więcej

Majka Jeżowska śpiewa o niemarnowaniu jedzenia w reklamie Tesco

Tesco opublikowało piosenkę o niemarnowaniu żywności autorstwa Majki Jeżowskiej. Utwór powstał na podstawie prac dzieci, uczestników konkursu odbywającego się w ramach V edycji programu edukacyjnego Tesco „Od uprawy do potrawy". więcej

Netsolar klientem agencji 25wat

Agencja digitalowa 25wat rozpoczęła współpracę z firmą fotowoltaiczną Netsolar w zakresie performance marketingu i budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych. więcej

Group One niweluje ślad pyłowy

Grupa komunikacyjna Group One, do której należą m.in. agencja Change Serviceplan i dom mediowy Value Media podpisała umowę z Oxygen City,właścicielem systemu antysmogowego, który eliminuje ślad pyłowy. Urządzenie oczyszcza miesięcznie 5 mln m3 powietrza. więcej

Ubezpiecz dziecko od zachorowania na COVID-19

Powrót najmłodszych dzieci do szkół nie oznacza, że trwająca od blisko roku, pandemia koronawirusa jest już za nami. Zasłanianie ust i nosa w przestrzeniach publicznych oraz częste mycie rąk to podstawy, o których musimy pamiętać zarówno my, jak i nasze dzieci. powinniśmy im o tym przypominać zwłaszcza teraz, gdy część znów uczy się w klasach. Kolejną rzeczą, którą możemy zrobić dla swoich pociech jest wyposażenie ich w odpowiednie ubezpieczenie. Polisę na wypadek zachorowania na COVID-19 oferuje LINK4 Mama. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Związki zawodowe uważają, że Agora złamała prawo przy wprowadzeniu pracy zdalnej

Komisja Dziennikarek i Dziennikarzy przy OZZ Inicjatywa Pracownicza działająca przy Agorze chce, aby spółka zawarła zasady pracy w regulaminie pracy, co wymaga konsultacji ze związkami zawodowymi. Agora tego nie zrobiła, więc według związku „ominęła prawo”. więcej

Orlen wkrótce zaprezentuje nowe formaty detaliczne, rejestruje markę Orlen w Ruchu

PKN Orlen ma wkrótce zaprezentować swoje nowe formaty detaliczne, w których będzie sprzedawał również produkty znane ze stacji benzynowych, jak kawa czy hot dogi. W ten sposób zamierza odświeżyć ofertę kiosków Ruchu. Koncern rejestruje także znak towarowy „Orlen w Ruchu”. więcej

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich i Ordo Iuris apelują o pilne procedowanie projektu ustawy ws. wolności słowa w internecie

Instytut Ordo Iuris oraz Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zaapelowały we wtorek o pilne procedowanie projektu ustawy ws. wolności słowa w internecie. Do KPRM trafiła też petycja w sprawie przyjęcia rozwiązań, które wykluczą możliwość dowolnego cenzurowania debaty publicznej. więcej

Piotr Domalewski, Teatr 21 i Mira Marcinów wśród laureatów 28. Paszportów "Polityki"

Piotr Domalewski, Teatr 21, Artur Liebhart, Mira Marcinów, Małgorzata Mirga-Tas, Ania Karpowicz, duet Siksa oraz studio Different Tales zostali laureatami 28. edycji Paszportów "Polityki". Nagrodę specjalną Kreatora Kultury przyznano Bożenie i Lechowi Janerkom. więcej

Michał Majewski zapłaci grzywnę ws. interwencji ABW we ,,Wprost", nie chce zbiórki ani ułaskawienia

Były dziennikarz „Wprost” Michał Majewski zapowiedział, że zapłaci zasądzone wobec niego prawomocnie 18 tys. zł grzywny za zachowanie w czasie działań funkcjonariuszy ABW w redakcji „Wprost” krótko po wybuchu afery podsłuchowej. Nie zamierza organizować zbiórek ani wnosić do prezydenta o prawo łaski. - Doszedłem do wniosku, że nie mam w dzisiejszej sytuacji moralnego prawa wykorzystywania własnej uprzywilejowanej pozycji - uzasadnił. więcej

Ryszard Gromadzki współpracownikiem ,,Do Rzeczy"

Dziennikarz Ryszard Gromadzki, który w październiku ub.r. rozstał się z Telewizją Republika, zaczął współpracę z tygodnikiem „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media). więcej

 
 
 
INTERNET
 
TikTok otwiera biuro w Polsce, na czele Sylwia Chada

W Warszawie otwarto regionalny, europejski hub serwisu społecznościowgo TikTok. Kieruje nim Sylwia Chada, general manager na Polskę i Europę Centralną. więcej

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich i Ordo Iuris apelują o pilne procedowanie projektu ustawy ws. wolności słowa w internecie

Instytut Ordo Iuris oraz Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich zaapelowały we wtorek o pilne procedowanie projektu ustawy ws. wolności słowa w internecie. Do KPRM trafiła też petycja w sprawie przyjęcia rozwiązań, które wykluczą możliwość dowolnego cenzurowania debaty publicznej. więcej

Pudelek wyprzedził Plotka, mocno w górę sekcje show-biznesowe o2.pl i Eska.pl (Top10)

W grudniu ub.r. Plotek.pl po spadku odwiedzalności stracił pozycję lidera zasięgowego serwisów show-biznesowych na rzecz Pudelka. Większość czołowych witryn osiągnęła wzrosty wyników, zdecydowanie najwięcej zyskały działy show-biznesowe o2.pl i Eska.pl. więcej

Gry-Online ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 1,6 mln zł zysku, szykują nowe serwisy

Firma Gry-Online, wydawca serwisów Gry-Online.pl i Gamepressure.com, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 29,4 proc. do 8,15 mln zł oraz zysku netto z 930 tys. zł do 1,57 mln zł. Dwie trzecie przychodów firmy zapewnia emisja reklam, a jedną trzecią - sprzedaż płatnych treści. - W 2021 roku zakładamy wyraźny wzrost przychodów o minimum 20 proc. przy równoczesnym nieco niższym wzroście EBITDA (o 15 proc.) - zapowiada prezes spółki Mariusz Klamra. więcej

,,Fakty" i ,,Wydarzenia" ważniejszym źródłem newsów niż ,,Wiadomości", social media daleko przed radiem i prasą

Zdecydowanie najważniejszym źródłem informacji dla Polaków są portale internetowe, natomiast media społecznościowe wskazuje dużo więcej osób niż radio i prasę. „Fakty” i „Wydarzenia” są popularniejsze od „Wiadomości”, a TVN24 wyprzedza Polsat News i TVP Info. więcej

Netflix zapowiada serial ,,Wikingowie: Walhalla". Akcję osadzono 100 lat po ,,Wikingach"

Netflix podał do publicznej wiadomości nazwiska osób, które zagrają w produkcji oryginalnej „Wikingowie” Walhalla”. Ma to być sequel popularnego serialu „Wikingowie”, rozgrywający się sto lat po wydarzeniach znanych z produkcji History Channel. więcej

LinkedIn wprowadzi ograniczenia widoczności postów

Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn wprowadza dla użytkowników możliwość wyboru grupy docelowej publikowanych postów. więcej

Serwis streamingowy Amazon Prime Video bije konkurencję w Wielkiej Brytanii

Prawie połowa wszystkich nowych subskrybentów serwisów streamingowych  w Wielkiej Brytanii w czwartym kwartale 2020 roku zdecydowała się na zakup Amazon Prime Video - pokazują dane Kantar Entertainment. więcej

VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout

Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Szymon Hołownia liderem rankingu zaufania

W styczniu liderem zaufania ponownie został lider Polski 2050 Szymon Hołownia, któremu ufa 50 proc. badanych. Prezydent Andrzej Duda cieszy się 49-proc. zaufaniem. Na trzecim miejscu, z wynikiem 44 proc., znalazł się premier Mateusz Morawiecki - wynika z sondażu CBOS. więcej

,,Fakty" i ,,Wydarzenia" ważniejszym źródłem newsów niż ,,Wiadomości", social media daleko przed radiem i prasą

Zdecydowanie najważniejszym źródłem informacji dla Polaków są portale internetowe, natomiast media społecznościowe wskazuje dużo więcej osób niż radio i prasę. „Fakty” i „Wydarzenia” są popularniejsze od „Wiadomości”, a TVN24 wyprzedza Polsat News i TVP Info. więcej

Rośnie aprobata Polaków do reklam o ekologii

74 proc. Polaków pozytywnie ocenia reklamy marek, które nawiązują do ekologii - wynika z badania agencji SW Research. Prawie 60 proc. konsumentów zetknęło się z przekazem reklamowym, którego motywem przewodnim jest ekologia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Doradca premiera ds. epidemii krytykowany za słowa o zgonach, katarze i siłowniach. ,,Politycy za brak empatii płacą głową"

Prof. Andrzej Horban, doradca premiera ds. epidemii, w ostatnich wywiadach stwierdził, że na szczęście w Polsce liczba zgonów wzrosła tylko dwukrotnie, dla młodych covid to „zwyczajny katar”, za to otyli mają tylko 50 proc. szans na przeżycie zakażenia, a szczepienia porównał do papierosów. Szymon Sikorski i Marek Kacprzak oceniają, że wypowiedzi Horbana sprawiają wrażenie luźnych przemyśleń, brakuje w nich empatii i merytoryki. - Za taki brak empatii politycy płacą głową, doradcy - uważa Sikorski. więcej

Xiaomi przenosi obsługę PR z First PR do OneMulti

Polski oddział Xiaomi Technology wybrał agencję OneMulti do wsparcia komunikacji i działań public relations. więcej

Wydawnictwo Burda Książki zatrudniło 38 Content Communication

Od stycznia br. do grona klientów agencji 38 Content Communication dołączyło wydawnictwo Burda Książki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
GUS szuka dostawcy 10 tys. smartfonów do spisu powszechnego
Polkomtel chce, aby klienci abonamentowi Plusha wybierali droższą opcję z 5G
PepsiCo i Beyond Meat będą produkować roślinne przekąski i napoje
iPhone 12 i MagSafe a rozruszniki serca. Apple wyjaśnia
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj