Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 13 Kwietnia 2021
 
 
 
Sąd wstrzymuje przejęcie Polska Press przez Orlen. Apel do Doroty Kani ws. członkostwa w zarządzie
 
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich poinformowało w poniedziałek, że sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wstrzymał zgodę prezesa UOKiK na kupno wydawnictwa Polska Press Grupa przez Orlen. - Apeluję do Doroty Kani, by zawiesiła swoje członkostwo w zarządzie Polska Press - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, szef Izby Wydawców Prasy. więcej
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
 
Jest to badanie opinii liderów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, wpływu technologii na rozwój biznesu oraz zmian spowodowanych przez pandemię COVID-19. materiał partnerski więcej
 
 
UOKiK nie dostał wniosku ws. wspólnej platformy VoD TVN i Cyfrowego Polsatu
 
Projekt wspólnej platformy VoD Cyfrowego Polsatu oraz TVN Grupy Discovery nie rozwija się, choć od zapowiedzi, które padły w październiku 2019 roku minęło już półtora roku. Nadawcy najpierw złożyli dokumenty w tej sprawie do Komisji Europejskiej, jednak zgodę na tę transakcję musi wydać polski UOKiK. - Ten wniosek jeszcze nie wpłynął - informuje nas Małgorzata Cieloch, rzeczniczka UOKiK. więcej
 
 
Reklama zewnętrzna w 2020 roku zmalała o 39 proc. Najwięcej nośników ma AMS
 
W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną zmniejszyły się rok do roku o 38,8 proc. do 351,6 mln zł, a tylko w czwartym kwartale spadek wyniósł 39,7 proc. Do AMS należy 20,5 tys. nośników, a Synergic i Ströer Polska mają ich po nieco ponad 15 tys. więcej
 
 
R4S to agencja lobbingowa, ale kontrowersje wokół niej szkodzą branży PR
 
„Gazeta Wyborcza” i OKO.press opisały polityczne powiązania Adama Hofmana i Roberta Pietryszyna z agencji R4S oraz możliwy wpływ na obsadzanie władz państwowych spółek. Zdaniem pytanych przez Wirtualnemedia.pl menedżerów z branży public relations to kolejne potwierdzenie, że R4S to raczej firma lobbingowa niż agencja PR. Mimo to kontrowersje wokół niej szkodzą także branży komunikacji. więcej
 
 
Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem"
 
Gwiazdor TVN Kuba Wojewódzki pochwalił się w sieci jazdą luksusowym autem z prędkością 250 km/h. Wpis krytykują internauci. - Za to powinna być grzywna proporcjonalna do zarobków i konfiskata samochodu - ocenił aktywista Jan Mencwel z Miasto Jest Nasze. - Obserwując zachowanie celebryty od momentu publikacji postu, zaczynam nabierać podejrzeń, że jest to świadoma prowokacja - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Urszula Podraza z agencji Planet Partners. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem Zet, Trójka straciła 60 proc. słuchaczy (dane z I kwartału) więcej
 
Edyta Sadowska, Canal+: Biznes telewizyjny jest odporny na zmiany wywołane przez kryzys Covid-19 więcej
 
Michał Karnowski o polskich mediach: dyskusja o zagrożonej wolności to jakiś świat mitów więcej
 
Waloryzacja 500+ jest medialna i wizerunkowo potrzebna PiS więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Partnerstw Sportowych Ringier Axel Springer
Ekspert ds. Marketingu Clear Channel Poland
Redaktor Naczelny / Editor in Chief LiveChat LiveChat
Senior Social Media Specjalista Open Gate
Head of Product (Głowa Produktu) ASZdziennik.pl Grupa NaTemat
Technik Poziomów EKSTRAKLASA LIVE PARK
Dokumentalista TVN GRUPA DISCOVERY
Senior Project Manager AGENCJA DDOB
Account Manager Hill+Knowlton Strategies Poland
Content Copywriter Hill+Knowlton Strategies Poland
Starszy Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
UOKiK nie dostał wniosku ws. wspólnej platformy VoD TVN i Cyfrowego Polsatu

Projekt wspólnej platformy VoD Cyfrowego Polsatu oraz TVN Grupy Discovery nie rozwija się, choć od zapowiedzi, które padły w październiku 2019 roku minęło już półtora roku. Nadawcy najpierw złożyli dokumenty w tej sprawie do Komisji Europejskiej, jednak zgodę na tę transakcję musi wydać polski UOKiK. - Ten wniosek jeszcze nie wpłynął - informuje nas Małgorzata Cieloch, rzeczniczka UOKiK. więcej

Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem"

Gwiazdor TVN Kuba Wojewódzki pochwalił się w sieci jazdą luksusowym autem z prędkością 250 km/h. Wpis krytykują internauci. - Za to powinna być grzywna proporcjonalna do zarobków i konfiskata samochodu - ocenił aktywista Jan Mencwel z Miasto Jest Nasze. - Obserwując zachowanie celebryty od momentu publikacji postu, zaczynam nabierać podejrzeń, że jest to świadoma prowokacja - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Urszula Podraza z agencji Planet Partners. więcej

1,66 mln widzów dokumentu podkomisji smoleńskiej w TVP1

Pokazany w sobotę wieczorem w TVP1 dokument „Wyniki prac podkomisji do ponownego zbadania wypadku lotniczego” oglądało średnio 1,66 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

1,75 mln widzów ,,To był rok! 3". TVP1 liderem rynku

Trzeci sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,75 mln osób, o 110 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,25 mln widzów ,,Dance Dance Dance 3", TVP2 wiceliderem

Trzeci sezon „Dance Dance Dance” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,25 mln osób, o 350 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu 2. odsłony show. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku. więcej

Program ,,Love Island. Wyspa miłości" zyskał 132 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49

Trzeci sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 761 tys. widzów, o 132 tys. osób więcej niż nadawana pół roku temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął drugą lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 18,34 mln zł. więcej

688 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+

Transmisję meczu pomiędzy Realem Madryt a FC Barceloną na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ w zeszłą sobotę oglądało 688 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN w 16-49. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Stulecie Winnych" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Koniec zdjęć do odcinka specjalnego "Przyjaciół"

Na planie odcinka specjalnego kultowego serialu komediowego "Przyjaciele" padł właśnie ostatni klaps. Na razie nie podano daty emisji. więcej

Cyfrowy Polsat pokaże galę KSW 60, transmisja także w Ipli

W sobotę, 24 kwietnia, odbędzie się gala KSW 60. Walką wieczoru będzie pojedynek Phila De Friesa i Tomasza Narkuna o mistrzowski pas kategorii ciężkiej. Galę – w systemie PPV - mogą oglądać abonenci Cyfrowego Polsatu i serwisu Ipla, a zamówienia można składać do momentu rozpoczęcia głównego pojedynku. więcej

Zmarł "Kazio z Descha", uczestnik programu "Złomowisko PL"

Nie żyje Kazimierz "Kazik" Gawlik, uczestnik programu Discovery Channel Polska "Złomowisko PL". więcej

Kuba Wojewódzki pochwalił się jazdą z prędkością 250 km/h, policja podjęła czynności sprawdzające

Stołeczni policjanci wszczęli czynności sprawdzające w związku z możliwością popełniania przestępstwa przez Kubę Wojewódzkiego. Policyjne czynności dotyczą wpisu na jednym z portali społecznościowych celebryty, na którym zamieszczono zdjęcia prędkościomierza wskazującego 250 km/h. więcej

Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców

Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Prezes Polskie Radia przejęła tymczasowo obowiązki dyrektora Trójki

Agnieszka Kamińska, prezes Polskie Radia przejęła tymczasowo obowiązki dyrektora Programu III Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem Zet, Trójka straciła 60 proc. słuchaczy (dane z I kwartału)

W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka, która została wyprzedzona przez Jedynkę, A 17, RMF Maxxx, VOX FM, Złote Przeboje, Antyradio i TOK FM - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wpłaty na Radio Maryja teraz możliwe także online. ,,Liczne prośby"

Ojciec Tadeusz Rydzyk, dyrektor Radia Maryja uruchomił możliwość wsparcia stacji oraz Telewizji Trwam za pośrednictwem przelewów online - za pomocą kart kredytowych, debetowych i płatności elektronicznych. więcej

 
UKE ogłosił konkurs na operatorów siedmiu multipleksów lokalnych radia cyfrowego DAB+

Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpisał konkurs na siedem rezerwacji częstotliwości multipleksów lokalnych radia cyfrowego DAB+ dla zainteresowanych operatorów. więcej

 
Ida Nowakowska z serią podcastów w Polskim Radiu Dzieciom. Tematem macierzyństwo

W środę, 14 kwietnia, zadebiutuje nowa seria podcastów Polskiego Radia Dzieciom, poświęconych ciąży i macierzyństwu. Jedną z ich autorek będzie dziennikarka związana z TVP - Ida Nowakowska. Premierowych audycji będzie można słuchać co środa na platformie Podcasty.polskieradio.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklama zewnętrzna w 2020 roku zmalała o 39 proc. Najwięcej nośników ma AMS

W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną zmniejszyły się rok do roku o 38,8 proc. do 351,6 mln zł, a tylko w czwartym kwartale spadek wyniósł 39,7 proc. Do AMS należy 20,5 tys. nośników, a Synergic i Ströer Polska mają ich po nieco ponad 15 tys. więcej

Grupa Lotos wybiera agencje BTL do dwuletniej współpracy

Grupa Lotos zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu na wybór agencji do obsługi wszystkich spółek Lotosu w zakresie usług BTL - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybranymi w nim firmami będzie pracować przez dwa lata. więcej

Marcin Dyczak nie jest już dyrektorem marketingu Allegro, jego obowiązki przejął Adam Szałamacha

Stanowisko dyrektora marketingu w grupie Allegro zostało zlikwidowane, z związku z czym z firmą pożegnał się CMO Marcin Dyczak. Jego obowiązki przejął Adam Szałamacha. więcej

Kancelaria premiera szuka agencji reklamowej

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka w przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii  informacyjno-promocyjnej na temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści z ich wykorzystywania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja potrwa kilka tygodni, a jej budżet wynosi niecałe 300 tys. zł. więcej

250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza

Limitowana edycja lodów Koral, sygnowana przez grupę youtuberów Ekipa Friza, szybko zyskała popularność. Teraz w serwisach aukcyjnych opakowania po lodach osiągają cenę nawet 250 tysięcy złotych. więcej

Coca-Cola ujednolica opakowania wszystkich swoich napojów

Coca-Cola zmodyfikowała opakowania Coca-Coli i Diet Coke, aby dostosować je do odświeżonego projektu Coca-Cola Zero Sugar, będącego kontynuacją strategii „One Brand”, którą określa jako „integralną” ze swoim podejściem marketingowym   więcej

Hubert Świtalski odpowiada za rozwój Meetrics w Europie Środkowo-Wschodniej

Hubert Świtalski, country manager firmy technologicznej Meetrics na Polskę, awansuje na stanowisko regional manager CEE. Jest odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

Robert Lewandowski pierwszym piłkarzem na świecie z własną talią kart Uno

Z okazji 50-leci gry karcianej Uno, jej producent Mattel stworzył limitowaną, liczącą tylko 50 sztuk, edycję kart dla Roberta Lewandowskiego - UNO X RL9. Jest pierwszym Polakiem i pierwszym piłkarzem w historii wyróżnionym w ten sposób przez Uno. więcej

Coca-Cola tworzy w Europie nową jednostkę biznesową

Koncern Coca-Cola połączył swoje oddziały w Europie Zachodniej i Europie Środkowo-Wschodniej tworząc nową jednostkę biznesową. To część strategicznego planu transformacji firmy, mającego na celu przyspieszenie wzrostu po pandemii. więcej

Chóralny "czarny sen" Maleńczuka w reklamie Warki Radler

Ruszyła kolejna kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu Warki Radler (Grupa Żywiec), tym razem o smaku kiwi z pigwą i ananasa z cytrusami. W reklamie kolejny raz występuje artysta Maciej Maleńczuk. Za działania odpowiadają Lvov, Twin, Starcom i Hope. więcej

Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group

Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group, gdzie został dyrektorem kreatywnym. Do tej pory to stanowisko nie było obsadzone. więcej

Aleric reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)

Marka preparatów Aleric zyskała nową identyfikację wizualną. Towarzyszy temu kampania reklamująca jej nowy produkt - Aleric Spray. Akcję przygotowały firmy marketingowe Feno, Selfish3 i Wavemaker. więcej

Nowe piwo Kompanii Piwowarskiej Hardmade z szeroką kampanią promocyjną (wideo)

Pod hasłem "You can but you don't have to" rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca debiut rynkowy nowego piwa w ofercie Kompanii Piwowarskiej - Hardmade. Przygotowały ją agencje Cukier i Zenith (Publicis Media). więcej

Piwo Namysłów promuje się jako marka otwarta

Wokół otwartości zbudowano tegoroczną strategię i komunikację brandu Namysłów (Grupa Żywiec). Właśnie wystartowała kampania telewizyjna "Namysłów należy do otwartych", której kontynuacją będą działania influencer marketingowe i digitalowe. Za koncept, spot oraz influencer marketing odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów Starcom. więcej

Neymar Jr, Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton w kampanii ,,Only See Great" Pumy

Neymar Jr, Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton to gwiazdy nowej kampanii Pumy „Only See Great”. więcej

Autentyczni użytkownicy PPK w reklamach Pracowniczych Planów Kapitałowych (wideo)

Pod hasłem "PPK. Ja zostaję" rozpoczęła się nowa odsłona kampanii Polskiego Funduszu Rozwoju promującej Pracownicze Plany Kapitałowe. Przygotowały ją agencje PRO Media House i Demo Effective Launching. więcej

Constance Jablonski w kampanii Lasocki wiosna-lato 2021

Constance Jablonski, francuska supermodelka o polskich korzeniach, wystąpiła w kampanii najnowszej kolekcji marki Lasocki dostępnej w sklepach CCC. więcej

More Bananas dla Mobile Vikings na YouTube

More Bananas odpowiada za przeprowadzenie kampanii marki Mobile Vikings na YouTube. więcej

Agnieszka Radwańska ambasadorką wody Jurajska

Była tenisistka Agnieszka Radwańska została ambasadorką marki wody mineralnej Jurajska (Grupa Hortex). więcej

Agencje należące do Group One z kampanią Hochland na Ukrainie

Należące do Group One agencje Value Media, Labcon oraz Change Serviceplan realizują kampanie dla marek firmy mleczarskiej Hochland na Ukrainie. więcej

Bartłomiej Dudzik marketing managerem w Brand Active

Do zespołu Brand Active Shopify& eCommerce Agency dołączył Bartłomiej Dudzik. Objął nowe stanowisko marketing managera. więcej

Okocim z bezalkoholowym wariantem Mango z marakują

Marka Okocim (Carlsberg Polska) wprowadza na rynek bezalkoholową nowość na sezon letni – Okocim Radler 0,0% Mango z marakują. więcej

Reprise certyfikowanym partnerem Amazona

Należąca do grupy Mediabrands agencja Reprise została preferowanym, certyfikowanym partnerem Amazona w Polsce i na świecie. więcej

HiBrands z nowym projektem dla Nestle Pure Life

 Agencja HiBrands stworzyła ideę programu #WeżŁyka i zaprojektowała opakowania linii produktowej wody Nestle Pure Life. więcej

ABi Media zadba o reklamodawców w serwisie Strefainwestorow.pl

ABi Media Holdings zostało wyłącznym dystrybutorem oferty formatów reklamowych serwisu Strefainwestorów.pl. Będzie koordynować całokształt współpracy portalu z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Paleta jego rozwiązań reklamowych kierowana jest przede wszystkim do podmiotów sektora bankowego, finansowego i inwestycyjnego, a także firm motoryzacyjnych, dostawców dóbr luksusowych czy deweloperów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Sąd wstrzymuje przejęcie Polska Press przez Orlen. Apel do Doroty Kani ws. członkostwa w zarządzie

Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich poinformowało w poniedziałek, że sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wstrzymał zgodę prezesa UOKiK na kupno wydawnictwa Polska Press Grupa przez Orlen. - Apeluję do Doroty Kani, by zawiesiła swoje członkostwo w zarządzie Polska Press - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, szef Izby Wydawców Prasy. więcej

Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem"

Gwiazdor TVN Kuba Wojewódzki pochwalił się w sieci jazdą luksusowym autem z prędkością 250 km/h. Wpis krytykują internauci. - Za to powinna być grzywna proporcjonalna do zarobków i konfiskata samochodu - ocenił aktywista Jan Mencwel z Miasto Jest Nasze. - Obserwując zachowanie celebryty od momentu publikacji postu, zaczynam nabierać podejrzeń, że jest to świadoma prowokacja - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Urszula Podraza z agencji Planet Partners. więcej

,,Bild" uruchomi stację telewizyjną. ,,Damy głos zwykłym ludziom"

Niemiecki dziennik „Bild” chce uruchomić własny kanał telewizyjny - informuje jego wydawca, koncern Ringier Axel Springer. Telewizja miałaby nadawać kilka godzin na żywo, a redakcja mieściłaby się w nowych pomieszczeniach w siedzibie wydawcy. W tej chwili Axel Springer czeka na decyzję w sprawie przyznania koncesji przez urząd ds. mediów. więcej

Zmarła Ewa Kluczkowska

W poniedziałek rano odeszła Ewa Kluczkowska, była dziennikarka i była wicenaczelna dziennika „Rzeczpospolita”. więcej

Sąd wstrzymał zgodę UOKiK na przejęcie Polska Press przez Orlen

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uwzględnił wniosek Rzecznika Praw Obywatelskich i wstrzymał zgodę prezesa UOKiK na kupno wydawnictwa Polska Press przez państwową firmę PKN Orlen. więcej

 
 
 
INTERNET
 
250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza

Limitowana edycja lodów Koral, sygnowana przez grupę youtuberów Ekipa Friza, szybko zyskała popularność. Teraz w serwisach aukcyjnych opakowania po lodach osiągają cenę nawet 250 tysięcy złotych. więcej

Google zlikwiduje mobilną aplikację Shopping. Pozostaje tylko strona internetowa

Google zapowiedział, że w czerwcu 2021 roku zakończy wsparcie dla aplikacji mobilnej Shopping i przestanie ona działać w systemach Android oraz iOS. Użytkownicy poszukujący ofert zakupowych w sieci będą mogli korzystać wyłącznie z wyszukiwarki produktów dostępnej w internecie. więcej

6 mln dolarów finansowania dla Sundose. Środki na rozwój i europejską ekspansję

Sundose, polska platforma e-commerce oferująca spersonalizowane suplementy diety pozyskała 6 mln dolarów w ramach finansowania w rundzie A. W spółkę zainwestowały fundusze Atmos Ventures, Aria, DX Ventures, Investible Club i  Polipo Ventures. Uzyskane środki mają zostać przeznaczone na rozwój oferty Sundose oraz ekspansję na kolejne rynki europejskie. więcej

Legimi z 3,7 mln zł od NCBiR na technologie rekomendacyjne, 14 kwietnia zadebiutuje na NewConnect

Internetowa platforma z audiobookmi i e-bookami Legimi pozyskała 3,7 mln zł dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój technologii rekomendacyjnych wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji. W środę 14 kwietnia spółka zadebiutuje na bocznym rynku giełdowym NewConnect. więcej

Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców

Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
R4S to agencja lobbingowa, ale kontrowersje wokół niej szkodzą branży PR

„Gazeta Wyborcza” i OKO.press opisały polityczne powiązania Adama Hofmana i Roberta Pietryszyna z agencji R4S oraz możliwy wpływ na obsadzanie władz państwowych spółek. Zdaniem pytanych przez Wirtualnemedia.pl menedżerów z branży public relations to kolejne potwierdzenie, że R4S to raczej firma lobbingowa niż agencja PR. Mimo to kontrowersje wokół niej szkodzą także branży komunikacji. więcej

Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem"

Gwiazdor TVN Kuba Wojewódzki pochwalił się w sieci jazdą luksusowym autem z prędkością 250 km/h. Wpis krytykują internauci. - Za to powinna być grzywna proporcjonalna do zarobków i konfiskata samochodu - ocenił aktywista Jan Mencwel z Miasto Jest Nasze. - Obserwując zachowanie celebryty od momentu publikacji postu, zaczynam nabierać podejrzeń, że jest to świadoma prowokacja - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Urszula Podraza z agencji Planet Partners. więcej

Prokuratura wiąże uwolnienie Sławomira Nowaka z wywiadem Donalda Tuska w TVN24. ,,Absurd, Tusk tutaj nie rządzi"

Warszawski Sąd Okręgowy nie przedłużył w poniedziałek aresztu podejrzanemu o korupcję Sławomirowi Nowakowi, w konsekwencji czego opuścił on Areszt Śledczy Warszawa-Białołęka. Prokuratura Krajowa wiąże decyzję sądu decyzję z wywiadem, jakiego udzielił stacji TVN24 w piątek Donald Tusk. - To oczywisty absurd i próba wytłumaczenia wyborcom, co się stało - mówi publicysta „Gazety Wyborczej”, Paweł Wroński. więcej

Coca-Cola tworzy w Europie nową jednostkę biznesową

Koncern Coca-Cola połączył swoje oddziały w Europie Zachodniej i Europie Środkowo-Wschodniej tworząc nową jednostkę biznesową. To część strategicznego planu transformacji firmy, mającego na celu przyspieszenie wzrostu po pandemii. więcej

Hill+Knowlton Strategies pracuje dla Westinghouse Electric Company

Agencja Hill+Knowlton Strategies odpowiada za obsługę public relations Westinghouse Electric Company, firmy ze sektora energetyki jądrowej. więcej

Anna Solarek odpowiada za komunikację Polpharma Biologics

Z początkiem kwietnia Anna Solarek objęła stanowisko dyrektora komunikacji w firmie farmaceutycznej Polpharma Biologics. Ostatnio pracowała w Coca-Coli. więcej

,,GW" i OKO.press opisują polityczne powiązania Hofmana i Pietryszyna. R4S pytania do tekstu uznała za zniesławiające

W „Gazecie Wyborczej” i OKO.press ukazał się obszerny artykuł, przygotowany wspólnie z Fundacją Reporterów, o domniemanych wpływach Adama Hofmana i Roberta Pietryszyna z agencji R4S na nominacje do władz państwowych spółek i kulisach operacji CBA dotyczącej spółki. Pod koniec marca agencja R4S po otrzymaniu pytań o sprawy opisane w tekście zawiadomiła prokuraturę i zapowiedziała dalsze kroki prawne. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Szef CD Projektu: ,,Cyberpunk 2077" nie trafi na półkę. Będziemy go sprzedawać przez lata
Huawei stawia na technologie samochodowe
Za 19,7 mld dolarów Microsoft przejmuje Nuance Communications. Inwestuje w nowoczesne usługi medyczne
Orange Polska sprzedaje połowę sieci światłowodowej za 1,37 mld zł, nowa spółka wyda 3 mld zł na inwestycje
Google zlikwiduje mobilną aplikację Shopping. Pozostaje tylko strona internetowa
6 mln dolarów finansowania dla Sundose. Środki na rozwój i europejską ekspansję
17-latka z Lęborka zmarła podczas kąpieli; w wannie był podłączony do prądu telefon
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj