Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 21 Kwietnia 2021
 
 
 
Anna Zapert: z TV Republika na szefową ds. redakcji w Polska Press, Wojciech Pokora naczelnym ,,Kuriera Lubelskiego"
 
Wojciech Pokora przejął obowiązki redaktora naczelnego „Kuriera Lubelskiego" (Polska Press Grupa), zaś nowym członkiem kadry zarządzającej wydawnictwa została Anna Zapert, współpracownica Doroty Kani w Telewizji Republika. Zapert będzie dyrektorem ds. redakcji. więcej
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
 
Jest to badanie opinii liderów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, wpływu technologii na rozwój biznesu oraz zmian spowodowanych przez pandemię COVID-19. materiał partnerski więcej
 
 
,,Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego naruszyło zasady etyki dziennikarskiej TVP
 
Komisja Etyki Telewizji Polskiej stwierdziła, że odcinek „Warto rozmawiać” o walce rządu z pandemią naruszył zasady etyki dziennikarskiej obowiązujące w TVP. Skargę na program złożyła posłanka PiS Joanna Lichocka. W zeszły poniedziałek programu nie wyemitowano, TVP informuje, że prowadzi rozmowy z producentem w sprawie utrzymania cyklu w ramówce. Jan Pospieszalski nie komentuje sprawy. więcej
 
 
Burda Media przejmuje drogerię internetową Cocolita
 
Burda International, zarządzająca zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zapowiada inwestycje w Polsce na poziomie 250 mln zł. Firma poinformowała właśnie o przejęciu drogerii internetowej Cocolita i planach uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie zajmował się wspieraniem międzynarodowego rozwoju firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce. więcej
 
 
Palikot, Wojewódzki i Czechowski powołują spółkę BUH Distillery, zajmą się produkcją okowity z suszem konopnym
 
Janusz Palikot, Kuba Wojewódzki i Tomasz Czechowski - wspólnicy do tej pory działający w ramach Przyjaznego Państwa zajmującego się produkcją piwa BUH - powołali nową spółkę celową BUH Distillery. Będzie odpowiadała za produkcję wysokoprocentowego alkoholu z wykorzystaniem suszu konopnego. Okowita z linii BUH będzie powstawała w browarze Niechanowo, należącym do VEG. więcej
 
 
Ringier Axel Springer Polska z nową siedzibą w Krakowie
 
Od lipca pracownicy krakowskiego oddziału Ringier Axel Springer będą pracowali w nowej siedzibie przy ul. 29 listopada 20. Budynek posiada certyfikaty nieruchomości przyjaznej środowisku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polska rekordowo nisko w rankingu wolności mediów. Na czele kraje skandynawskie więcej
 
Polskie Radio zmienia plany finansowo-programowe. Chce poprawić wizerunek więcej
 
Mecze Superligi mogą pojawić się na Facebooku. Najbogatsze kluby nie chcą dzielić się z UEFA (opinie) więcej
 
Tyskie przekonuje czytelników "Newsweeka" i "Sieci", że coś ich łączy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor - news Polskie Radio
Korektor Polskie Radio
DZIENNIKARZ, PREZENTER WIADOMOŚCI Radio dla Ciebie
Specjalista ds. Partnerstw Sportowych Ringier Axel Springer
Redaktor Naczelny / Editor in Chief LiveChat LiveChat
Senior Social Media Specjalista Open Gate
Technik Poziomów EKSTRAKLASA LIVE PARK
Senior Project Manager AGENCJA DDOB
Account Manager Hill+Knowlton Strategies Poland
Content Copywriter Hill+Knowlton Strategies Poland
Starszy Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego naruszyło zasady etyki dziennikarskiej TVP

Komisja Etyki Telewizji Polskiej stwierdziła, że odcinek „Warto rozmawiać” o walce rządu z pandemią naruszył zasady etyki dziennikarskiej obowiązujące w TVP. Skargę na program złożyła posłanka PiS Joanna Lichocka. W zeszły poniedziałek programu nie wyemitowano, TVP informuje, że prowadzi rozmowy z producentem w sprawie utrzymania cyklu w ramówce. Jan Pospieszalski nie komentuje sprawy. więcej

122 tys. widzów ,,Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego w TVP1. Premiery w TVP3 śledzi 80 tys. osób

W sezonie 2020/2021 program „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego ogląda średnio 122 tys. widzów w TVP1. Premiery cyklu w TVP3 śledzi 80 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP2 przenosi ,,Dance Dance Dance 3" z piątku na sobotę

Od tego tygodnia telewizyjna Dwójka trzecią edycję „Dance Dance Dance” emitować będzie w soboty o godz. 20.00, czyli w dotychczasowym paśmie „The Voice Kids 4”. Taneczne widowisko w pierwszych czterech tygodniach nadawane było w piątkowym prime-time. więcej

TVP ABC najchętniej oglądanym kanałem dziecięcym w 4-12 w I kwartale, 4Fun Kids z największym wzrostem

Liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w pierwszym kwartale br. w grupie wiekowej 4-12 lat było TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mogło 4Fun Kids, a najwięcej straciło Top Kids - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Będzie film na podstawie komiksów ,,Kajko i Kokosz", Aurum Film szykuje scenariusz

Firma producencka Aurum Film zaczęła pracę nad scenariuszem do filmu opartego na serii komiksów Janusza Christy „Kajko i Kokosz”. Reżyserem ma być Mateusz Rakowicz. więcej

Pasmo kabaretowe i "Przyjaciółki" najdroższe w cenniku Polsatu na maj

Na ponad 60 tys. zł wyceniono najdroższe spoty w majowym cenniku reklamowym Polsatu. To reklamy emitowane w niedzielnym paśmie kabaretowym oraz przy serialu "Przyjaciółki". więcej

Wystartowały zdjęcia do ,,Magia nagości. Polska". Emisja w Zoom TV od 14 maja

Na początku kwietnia rozpoczęły się zdjęcia do nowego show Zoom TV „Magia nagości. Polska”. Premierowe odcinki programu będą emitowane w piątki o godz. 23.00, począwszy od 14 maja 2021 roku. więcej

TVP odwołała emisję ,,Warto rozmawiać" Jana Pospieszalskiego

W poniedziałek wieczorem Telewizja Polska nie pokazała nowego odcinka cyklu „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego, o czym ekipa realizująca program dowiedziała się tuż przed nagraniem. - Poinformowano nas że program jest nagrywany i zostanie wyemitowany później. Kiedy? Nie wiem - stwierdził Pospieszalski. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie, udział Trójki spadł o 71 proc.

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Palikot, Wojewódzki i Czechowski powołują spółkę BUH Distillery, zajmą się produkcją okowity z suszem konopnym

Janusz Palikot, Kuba Wojewódzki i Tomasz Czechowski - wspólnicy do tej pory działający w ramach Przyjaznego Państwa zajmującego się produkcją piwa BUH - powołali nową spółkę celową BUH Distillery. Będzie odpowiadała za produkcję wysokoprocentowego alkoholu z wykorzystaniem suszu konopnego. Okowita z linii BUH będzie powstawała w browarze Niechanowo, należącym do VEG. więcej

Tango Production bez 44 proc. wpływów i 860 tys. zł zysku

Dom produkcyjny Tango Production, realizujący głównie spoty reklamowe, w ub.r. zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 44,5 proc. do 9,36 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 1,11 mln zł do 251,9 tys. zł. Firma dostała 1,04 mln zł pożyczki z tarczy finansowej. więcej

Uber zaoferuje kody na przejazdy do punktów szczepień lub z powrotem m.in. dla seniorów

Aplikacja Uber przekaże w sumie 10 tys. kodów na przejazdy dla osób udających się na szczepienie przeciw COVID-19 oraz dla instytucji charytatywnych, opiekujących się seniorami, by pomóc im w organizacji dojazdów do punktów szczepień lub z powrotem. więcej

Pasmo kabaretowe i "Przyjaciółki" najdroższe w cenniku Polsatu na maj

Na ponad 60 tys. zł wyceniono najdroższe spoty w majowym cenniku reklamowym Polsatu. To reklamy emitowane w niedzielnym paśmie kabaretowym oraz przy serialu "Przyjaciółki". więcej

W nowej kampanii OLX wszyscy są sąsiadami (wideo)

"Cała Polska po sąsiedzku" to hasło przewodnie nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Spoty są pierwszą odsłoną rocznej platformy komunikacji usługi przesyłek. Działania przygotowały 180heartbeats + Jung v. Matt, Lucky Luciano Pictures i Media Concept. więcej

Ketonal Active ze spotem w reżyserii Jana Komasy (wideo)

Trwa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ketonal Active produkowanego przez koncern Sandoz. Przygotowały ją firmy marketingowe Splendid&Wise, Papaya Films, Rio De Post i Ucho Studio, a spot wyreżyserował Jan Komasa. więcej

Anna Lewandowska w wiosennej kampanii biżuterii Apart (wideo)

W nowej kampanii reklamowej biżuterii Apart występuje sportsmenka Anna Lewandowska. Akcję producent przygotował we własnym zakresie. więcej

Producent Cisowianki z kampanią o regionie Nałęczowa

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której podkreśla, jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi. więcej

Cezary Glijer w zespole LVL Up Media

Cezary Glijer objął stanowisko SEO Ekspert w agencji LVL UP MEDIA z Grupy Data Science House. więcej

Startuje kampania "TAK! dla edukacji klimatycznej", partnerami Onet i IKEA

Z okazji przypadającego 22 kwietnia Światowego Dnia Ziemi UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, IKEA Retail Polska oraz Onet.pl, wspólnie rozpoczynają kampanię społeczną „TAK! dla edukacji klimatycznej”. Akcja poświęcona jest edukacji klimatycznej. więcej

Jaden Smith w globalnej kampanii Levi's (wideo)

Popularna marka dżinsów Levi’s wraca po trzech latach z globalną kampanią marketingową "Kupuj lepiej, noś dłużej" (Buy Better, Wear Longer). Twarzami komunikacji są influencerzy z pokolenia Z oraz aktor i raper Jaden Smith. więcej

Nestlé wykorzystuje papier makulaturowy w reklamach OOH

Posterscope i MediaCo ogłosiły, że w swoich reklamach po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wprowadziły papier pochodzący w 100 proc. z recyklingu. Pierwszym reklamodawcą, który z tego korzysta jest koncern Nestlé. więcej

Siedmiu ambasadorów i jedna historia w nowej kampanii Lacoste "Crocodiles Play Collective" (wideo)

Marka odzieżowa Lacoste rozpoczyna nową międzynarodową kampanię "Crocodiles Play Collective" autorstwa agencji BETC. Podkreśla w niej, że istniejący od 1933 roku kultowy emblemat marki - krokodyl - łączy ze sobą różne kultury. więcej

Rośnie wartość eksportu polskich produktów Lidla

Sieć Lidl wciągu trzech lat wyeksportowała za granicę polskie produkty o wartości ponad 9 mld zł. więcej

Teva w nowej kampanii zachęca do badania gęstości kości (wideo)

Firma Teva Pharmaceuticals Polska i marka Calperos rozpoczęły kilkumiesięczny program edukacyjny „Zapobiegaj osteoporozie - Zbadaj swoje kości”. Kampanię promocyjną projektu realizują agencje Initiative i Reprise (Mediabrands) oraz agencja Carla Zuri. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Anna Zapert: z TV Republika na szefową ds. redakcji w Polska Press, Wojciech Pokora naczelnym ,,Kuriera Lubelskiego"

Wojciech Pokora przejął obowiązki redaktora naczelnego „Kuriera Lubelskiego" (Polska Press Grupa), zaś nowym członkiem kadry zarządzającej wydawnictwa została Anna Zapert, współpracownica Doroty Kani w Telewizji Republika. Zapert będzie dyrektorem ds. redakcji. więcej

Burda Media przejmuje drogerię internetową Cocolita

Burda International, zarządzająca zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zapowiada inwestycje w Polsce na poziomie 250 mln zł. Firma poinformowała właśnie o przejęciu drogerii internetowej Cocolita i planach uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie zajmował się wspieraniem międzynarodowego rozwoju firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce. więcej

Ringier Axel Springer Polska z nową siedzibą w Krakowie

Od lipca pracownicy krakowskiego oddziału Ringier Axel Springer będą pracowali w nowej siedzibie przy ul. 29 listopada 20. Budynek posiada certyfikaty nieruchomości przyjaznej środowisku. więcej

Biedronka ściślej współpracuje z lokalnymi wydawcami: kolejnych 38 tytułów w sklepach sieci w całej Polsce

Właściciel sieci Biedronka w porozumieniu ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych wprowadził właśnie 38 nowych tytułów lokalnej prasy do swoich sklepów. Łącznie w punktach w całej Polsce można kupić ponad 40 takich tytułów. SGL apelowało o taką współpracę już rok temu. - To ważne, bo wielu naszych czytelników robi zakupy właśnie w Biedronce. Szczególnie w mniejszych miejscowościach - komentuje Ryszard Pajura, prezes Stowarzyszenia. więcej

Media Operator wydawcą ,,Przeglądu Piekarskiego", redaktorem naczelnym Daniel Lekszycki

Spółka Media Operator przejęła wydawanie lokalnego bezpłatnego miesięcznika „Przegląd Piekarski” ukazującego się w Piekarach Śląskich. Zmieniono format pisma, a jego redaktorem naczelnym został Daniel Lekszycki, prezes nowego wydawcy. więcej

Ringier Axel Springer Media będzie wspierać startupy z Europy Środkowo-Wschodniej

Ringier Axel Springer Media we współpracy z firmą inwestycyjną APX ogłosiły program wsparcia dla startupów działających w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki inicjatywie firmy mogą uzyskać dofinansowanie oraz pomoc merytoryczną w rozwoju. więcej

Polska rekordowo nisko w rankingu wolności mediów. Na czele kraje skandynawskie

W tegorocznym rankingu wolności mediów według Reporterów bez Granic Polska znalazła się na 64. miejscu, o dwie pozycje niżej niż przed rokiem. Na czele zestawienia są kraje skandynawskie, a na końcu - Erytrea, Korea Północna, Turkmenistan i Chiny. więcej

Krzysztof Jurowski dyrektorem wydawniczym Wydawnictwa Wiedza i Praktyka

Pracę w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka jako dyrektor wydawniczy zaczął Krzysztof Jurowski. Poprzednio przez wiele lat był związany z Wirtualną Polską. więcej

Kolejna edycja konkursu dla dziennikarzy edukacyjnych. 10 tys. zł nagrody

Fundacja EFC przyjmuje zgłoszenia do IV edycji Nagrody im. prof. Romana Czerneckiego. Nagroda w wysokości 10 tysięcy złotych przyznawana jest dziennikarzom, naukowcom i praktykom za publikacje o edukacji. Swoje prace do konkursu można zgłaszać do 30 czerwca. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Burda Media przejmuje drogerię internetową Cocolita

Burda International, zarządzająca zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zapowiada inwestycje w Polsce na poziomie 250 mln zł. Firma poinformowała właśnie o przejęciu drogerii internetowej Cocolita i planach uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie zajmował się wspieraniem międzynarodowego rozwoju firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce. więcej

Lagun podbił internet. "Wreszcie pozytywny temat"

Groźny potwór z drzewa okazał się starym rogalikiem. Ta nietypowa i zabawna historia natychmiast stała się tematem żartów w sieci. Do real time marketingu "krakowskiego laguna" wykorzystywały też marki. Oto najciekawsze przykłady. - Wreszcie pojawił się pozytywny temat, związany z powszechnie używanym produktem, z którym odbiorcy mogą się utożsamiać, a to stanowi solidny fundament RTM - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Dagmara Pakulska. więcej

Ringier Axel Springer Media będzie wspierać startupy z Europy Środkowo-Wschodniej

Ringier Axel Springer Media we współpracy z firmą inwestycyjną APX ogłosiły program wsparcia dla startupów działających w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki inicjatywie firmy mogą uzyskać dofinansowanie oraz pomoc merytoryczną w rozwoju. więcej

W Hongkongu trzy lata więzienia dla administratorki antyrządowej grupy internetowej

Sąd w Hongkongu skazał we wtorek na trzy lata więzienia administratorkę jednej z grup na komunikatorze Telegram, na których zwoływali się uczestnicy gwałtownych prodemokratycznych protestów z 2019 roku. Kobieta przyznała się do podżegania do przemocy. więcej

Yandex wchodzi do Europy z dostawami internetowych zakupów. Na początek Paryż i Londyn

Rosyjski koncern technologiczny Yandex rozpocznie dostawy internetowych zakupów spożywczych w Paryżu i Londynie. Według zapowiedzi realizacja zamówień ma trwać do 15 minut, Yandex zamierza konkurować w Europie z takimi platformami jak Uber czy Glovo. więcej

Startup psychologiczny Małgorzaty Ohme, Adama Plony i Jakuba Zielińskiego pozyskał 8,5 mln zł od inwestorów

Startup Mindgram, którego twórcami są psycholożka Małgorzata Ohme oraz menedżerowie w z branży internetowej Jakub Zieliński i Adam Plona, pozyskał 8,5 mln zł w ramach rundy finansowania typu pre-seed. Mindgram ma być platformą oferującą kompleksową opiekę psychologów oraz trenerów profilaktyki zdrowia i rozwoju osobistego. więcej

Pudzianowski grozi pozwami fundacjom zarzucającym mu nawoływanie do bicia dzieci

Mariusz Pudzianowski wezwał Rafała Gawła z OMZRiK i Fundację Finea do usunięcia z Facebooka wpisów, zarzucających mu zachęcanie do bicia dzieci z ADHD. Domaga się też publicznych przeprosin i wpłaty po 10 tys. na cele społeczne. W przeciwnym wypadku sprawy mają trafić do sądu. więcej

Krzysztof Jurowski dyrektorem wydawniczym Wydawnictwa Wiedza i Praktyka

Pracę w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka jako dyrektor wydawniczy zaczął Krzysztof Jurowski. Poprzednio przez wiele lat był związany z Wirtualną Polską. więcej

Na Facebooku będzie można słuchać podcastów

Facebook zapowiedział właśnie wprowadzenie szeregu produktów audio na swoich platformach. Wśród nowych narzędzi znajdą się Sound Studio, Soundbites, Live Audio Rooms oraz Podcasty. więcej

Rahim Blak zapowiada wypłatę trzeciej dywidendy dla właścicieli tokenów RahimCoin

20 maja br. ma nastąpić wypłata trzeciej dywidendy z tokenów RahimCoin, opartych na marca osobistej przedsiębiorcy i start-upowca Rahima Blaka. To udział w jego dochodach i pośrednio firmach w postaci tokenów, z których czerpie zyski. więcej

Kanał Sportowy pokaże mecze Ekstraligi Rugby

Youtube’owy Kanał Sportowy od początku maja będzie transmitował spotkania polskiej Ekstraligi Rugby. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Triple PR obsługuje Hebe

Sieć drogerii Hebe (Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja) wybrała agencję Triple PR na partnera w zakresie public relations. więcej

Gorenje klientem 38 Content Communication

Marka Gorenje, producent sprzętów dużego i małego AGD, dołączyła w kwietniu do grona klientów 38 Content Communication. Agencję wyłoniono w przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple Spring Loaded: Nowe iPady Pro, iMac, Apple TV i AirTags
Po protestach graczy Sony nie odetnie starszych konsoli od PS Store. ,,To jasne, że podjęliśmy złą decyzję"
DHL Express ostrzega przed fałszywymi wiadomościami o odebraniu przesyłki
Wysoki wzrost sprzedaży smartfonów w I kw. Samsung przed Apple, Huawei poza rankingiem
Yandex wchodzi do Europy z dostawami internetowych zakupów. Na początek Paryż i Londyn
Play wdraża usługę mojeID
Apple zapowiada iPhone'a 12 w fioletowej wersji kolorystycznej
Huawei zaczyna sprzedawać samochody. Cena od 126 tys. złotych
Krzysztof Witoń prezesem IPT Fiber. Pokieruje rozwojem polskich światłowodów wielordzeniowych
LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House
Huuuge ze wzrostem wpływów o 28 proc., większość z ,,Huuuge Casino" i ,,Billionaire Casino". Na giełdzie duży spadek
Apple przywraca komunikator Parler
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj