Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 23 Kwietnia 2021
 
 
 
50-lecie "Lata z Radiem" bez plenerowych koncertów z udziałem publiczności
 
W tym roku przypada 50-lecie "Lata z Radiem", nadawanej w sezonie letnim audycji Jedynki Polskiego Radia. Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca nie będzie organizował koncertów plenerowych z udziałem publiczności. więcej
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
 
Jest to badanie opinii liderów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, wpływu technologii na rozwój biznesu oraz zmian spowodowanych przez pandemię COVID-19. materiał partnerski więcej
 
 
TVP emituje powtórki teleturnieju "Jeden z Dziesięciu". Nie ma decyzji o kontynuacji
 
Od czwartku TVP1 emituje powtórki najnowszej serii teleturnieju "Jeden z Dziesięciu". Jak nieoficjalnie ustaliliśmy, umowa w sprawie kontynuacji nie została podpisana, a osoby pracujące przy produkcji nie wiedzą czy program całkowicie nie zniknie z anteny. - Telewizja Polska nie będzie zawierać niekorzystnych umów. Te czasy skończyły się bezpowrotnie kilka lat temu. Telewizja liczy na korzystne dla stron zakończenie negocjacji - czytamy w oświadczeniu TVP. więcej
 
 
Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały
 
Po kilku latach od otrzymania koncesji od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Cyfrowy Polsat uruchomi trzy nowe kanały - Polsat Reality, Polsat Film 2 oraz Polsat X. więcej
 
 
1,12 mln widzów ,,Tajemnicy zawodowej", TVN liderem w 16-49
 
Nowy serial „Tajemnica zawodowa” oglądało średnio 1,12 mln widzów, o 40 tys. osób więcej niż drugi sezon „Ameryki Express” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję lidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,31 mln zł. więcej
 
 
Nowy serial ,,Komisarz mama" oglądało 1,04 mln widzów. Powstanie drugi sezon
 
Nowy serial „Komisarz mama” ogląda średnio 1,04 mln widzów, o 192 tys. osób więcej niż drugi sezon „Zawsze warto” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 9,73 mln zł. Powstanie drugi sezon produkcji, właśnie zaczynają się do niego zdjęcia. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
125 gazet w USA z pozwem przeciwko Google i Facebookowi więcej
 
Anna Zapert: z TV Republika na szefową ds. redakcji w Polska Press, Wojciech Pokora naczelnym ,,Kuriera Lubelskiego" więcej
 
Polska rekordowo nisko w rankingu wolności mediów. Na czele kraje skandynawskie więcej
 
Polskie Radio zmienia plany finansowo-programowe. Chce poprawić wizerunek więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Business Owner Wirtualna Polska Media
Ad Operations Specialist Ringier Axel Springer
Redaktor - news Polskie Radio
Korektor Polskie Radio
DZIENNIKARZ, PREZENTER WIADOMOŚCI Radio dla Ciebie
Specjalista ds. Partnerstw Sportowych Ringier Axel Springer
Redaktor Naczelny / Editor in Chief LiveChat LiveChat
Senior Social Media Specjalista Open Gate
Technik Poziomów EKSTRAKLASA LIVE PARK
Senior Project Manager AGENCJA DDOB
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP emituje powtórki teleturnieju "Jeden z Dziesięciu". Nie ma decyzji o kontynuacji

Od czwartku TVP1 emituje powtórki najnowszej serii teleturnieju "Jeden z Dziesięciu". Jak nieoficjalnie ustaliliśmy, umowa w sprawie kontynuacji nie została podpisana, a osoby pracujące przy produkcji nie wiedzą czy program całkowicie nie zniknie z anteny. - Telewizja Polska nie będzie zawierać niekorzystnych umów. Te czasy skończyły się bezpowrotnie kilka lat temu. Telewizja liczy na korzystne dla stron zakończenie negocjacji - czytamy w oświadczeniu TVP. więcej

Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały

Po kilku latach od otrzymania koncesji od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Cyfrowy Polsat uruchomi trzy nowe kanały - Polsat Reality, Polsat Film 2 oraz Polsat X. więcej

1,12 mln widzów ,,Tajemnicy zawodowej", TVN liderem w 16-49

Nowy serial „Tajemnica zawodowa” oglądało średnio 1,12 mln widzów, o 40 tys. osób więcej niż drugi sezon „Ameryki Express” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję lidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,31 mln zł. więcej

Nowy serial ,,Komisarz mama" oglądało 1,04 mln widzów. Powstanie drugi sezon

Nowy serial „Komisarz mama” ogląda średnio 1,04 mln widzów, o 192 tys. osób więcej niż drugi sezon „Zawsze warto” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała Polsatowi czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 9,73 mln zł. Powstanie drugi sezon produkcji, właśnie zaczynają się do niego zdjęcia. więcej

Apel do Jacka Kurskiego o przywrócenie ,,Warto rozmawiać"

Nasz program pozostaje tymczasowo zawieszony - poinformował wczoraj zespół cyklu „Warto rozmawiać”, dodając, że mają nadzieję, iż szybko wrócą na antenę. Tymczasem w sieci powstała petycja skierowana do władz Telewizji Polskiej i do posłanki Joanny Lichockiej: internauci domagają się powrotu audycji. więcej

TVP2 z nowym kabaretowym programem ,,Centralne biuro humoru". ,,Dance Dance Dance" przeniesiony na sobotę

Od 23 kwietnia w piątkowym prime-time TVP2 emitować będzie nowy kabaretowy cykl „Centralne biuro humoru”. Stacja na wcześniejszą porę przeniesie również kolejne odcinku programu „Kabaret. Super show Dwójki”. Oba projekty w swoim paśmie zastąpią show „Dance Dance Dance”, który został przeniesiony na sobotę. więcej

Sony i Disney z umową licencyjną. Spider-Man trafi do Disney+

Sony Pictures i Disney zawarły porozumienie, zgodnie z którym Disney będzie mógł pokazać w USA nowości kinowe i inne tytuły, do których prawa posiada Sony. To oznacza, że w ofercie Disney+ pojawią się filmy ze Spider-Manem, a także „Jumanji” czy „Hotel Transylvania”. Wcześniej Sony podpisało umowę licencyjną z Netfliksem, nieoficjalnie z obu kontraktów dostanie ok. 3 mld dolarów. więcej

UPC Polska wprowadza do dekoderów TV Box 4K aplikację Amazon Prime Video

Użytkownicy dekoderów UPC TV Box 4K w UPC Polska mają od teraz możliwość korzystania z aplikacji Amazon Prime Video. Korzystanie z niej nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów - poza kosztem subskrypcji serwisu streamingowego. więcej

Tomasz Kammel z własną marką skarpet

Dziennikarz i prezenter TVP Tomasz Kammel został twarzą marki skarpet męskich, które produkuje firma Mozz. więcej

Marek Solon-Lipiński członkiem Komitetu Telewizyjnego Europejskiej Unii Nadawców

Wicedyrektor biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej TVP Marek Solon-Lipiński został wybrany na członka Komitetu Telewizyjnego Europejskiej Unii Nadawców (EBU). więcej

ATM Grupa chce wypłacić 12,64 mln zł dywidendy

Zarząd ATM Grupy rekomenduje walnemu zgromadzeniu, żeby firma wypłaciła w br. 12,64 mln zł dywidendy, po 15 groszy na akcję. więcej

CNN International z nowym programem informacyjnym One World, prowadzącą Zain Asher

Od poniedziałku, 26 kwietnia na antenie CNN International nadawany będzie nowy program informacyjny „One World”. Gospodynią formatu będzie Zain Asher. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
50-lecie "Lata z Radiem" bez plenerowych koncertów z udziałem publiczności

W tym roku przypada 50-lecie "Lata z Radiem", nadawanej w sezonie letnim audycji Jedynki Polskiego Radia. Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca nie będzie organizował koncertów plenerowych z udziałem publiczności. więcej

 
Nowa ramówka i hasło wrocławskiego Radia Gra

Wrocławskie Radio Gra ma nową ramówkę i nowy liner – „Muzyka Wybrana Dla Ciebie". Wspiera to kampania reklamowa. więcej

 
RMF FM liderem w Trójmieście. TOK FM awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. Podium uzupełniają TOK FM i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marek Gargała po 22 latach odchodzi z Publicis Groupe

Po ponad 20 latach pracy z Publicis Groupe Polska żegna się Marek Gargała, członek zarządu i szef obszaru creative practice. Zajmowane przez niego stanowisko nie zostanie obsadzone. więcej

Tauron szykuje przetarg na obsługę kampanii w internecie

Spółka Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na przygotowywanie, prowadzenie i monitorowanie efektów kampanii reklamowo-sprzedażowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka obecnie, celem rozeznania rynku, zaprasza agencje do składania RFI (Request For Information). więcej

Wavemaker zajmie się obsługą mediową Bricoman

Bricoman, sieć hurtowni budowlanych skierowanych do profesjonalistów związanych z budownictwem i remontami, oraz do klientów indywidualnych, zakończyła postępowanie przetargowe, którego celem był wybór partnera do obsługi mediów. Firma do współpracy wybrała agencję Wavemaker (GroupM/WPP). więcej

K2 Holding ze wzrostem wpływów o 9 proc. i 4,8 mln zł zysku. Przychody Fabrity podwoiły się

W ub.r. K2 Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 9,1 proc. do 119,69 mln zł oraz wyniku netto z 1,83 mln zł straty do 4,85 mln zł zysku. więcej

Dove w kampanii ,,Odwrócone Selfie" pokazuje, jak kłamią media społecznościowe

W nowej globalnej akcji Dove (Unilever) „Reverse Selfie” (z ang. „Odwrócone Selfie") pokazuje, jak zafałszowany obraz rzeczywistości widać w mediach społecznościowych i jak wpływa to na psychikę zwłaszcza młodych dziewcząt. więcej

Katarzyna Van Hall managerką operacyjną Brand New Galaxy Amsterdam

Katarzyna van Hall została managerem operacyjnym na Europę Zachodnią w Brand New Galaxy. więcej

Sąd UE: Huawei nie naruszył praw Chanel. Loga marek łatwe do odróżnienia

Dom mody Chanel oskarżył koncern Huawei o to, że naśladuje logo francuskiej marki w nowym znaku towarowym. Sąd Unii Europejskiej oddalił pozew uznając, że oba sporne loga różnią się od siebie wystarczająco, a klienci nie będą mieli problemów z odróżnieniem obu marek. więcej

Tomasz Kammel z własną marką skarpet

Dziennikarz i prezenter TVP Tomasz Kammel został twarzą marki skarpet męskich, które produkuje firma Mozz. więcej

Lody Ekipy Friza w Biedronce i Lidlu

Największe sieci detaliczne Biedronka i Lidl Polska będą sprzedawać lody Koral Ekipa, powstałe w wyniku współpracy z youtuberami  pod wodzą Karola Wiśniewskiego "Friza". więcej

Opus B tworzy zespół do obsługi dużych firm i korporacji

Opus B rozszerza portfolio swoich usług o działania strategiczno-konsultingowe oraz komunikacyjne dla dużych firm i korporacji. Na czele dedykowanego zespołu stanęła Carolina Pietyra. więcej

Marta Głowacka w zespole strategii Saatchi & Saatchi

Do zespołu strategii Saatchi & Saatchi dołączyła Marta Głowacka, objęła stanowisko creative strategist. więcej

Digitree Group ze wzrostem wpływów o 15 proc.

Według szacunkowych danych w pierwszym kwartale br. firma marketingu internetowego Digitree Group osiągnęła wzrost przychodów o 15 proc. do 14,62 mln zł. W całym ub.r. zanotowała spadek wpływów o 6,4 proc. i 1,28 mln zł straty netto. więcej

Żywiec Zdrój promuje napoje gazowane bez cukru

Ruszyła najnowsza szeroko zasięgowa kampania Żywiec Zdrój Mocny Gaz, przedstawiająca mocno gazowane produkty marki jako orzeźwiające w gorące dni. Komunikacja podkreśla także brak zawartości cukru w napojach. więcej

Kinder Chocolate z limitowaną edycją opakowań, tematem przewodnim dziecięca radość

Kinder Chocolate wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań, która prezentuje różne odsłony dziecięcych radości. Wokół akcji powstała również platforma edutainmentowa promowana pod hasłem „Radość niejedno ma imię”. Za realizację odpowiadają Nairobia i Vizeum. więcej

Michał Piwowarczyk account directorem w Plej

Michał Piwowarczyk awansował na stanowisko account directora w Plej. więcej

Kamikaze obsłuży markę piwa Žatecký

Agencja Kamikaze rozpoczyna obsługę marki piwa Žatecký produkowanego przez Carlsberg Polska w zakresie social media. więcej

UNICEF i UE apelują do przywódców państw o otwarcie szkół (wideo)

UNICEF wspólnie z Unią Europejską ruszyły w czwartek z akcją, w ramach której zwracają się do przywódców i kluczowych decydentów z apelem o otwarcie zamkniętych z powodu COVID-19 szkół. W specjalnym filmie pokazują problemy, z jakimi borykają się dzieci zamknięte w domu. więcej

HiBrands wygrywa przetarg Lisner

W wyniku wygranego przetargu agencja brandingowa HiBrands przeprowadzi relunch opakowań produktów z portfolio Lisnera. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro szykuje się na pakiet e-commerce VAT. Płatność kartą w Allegro Pay, nowe warunki dla Super Sprzedawców

Z początkiem lipca Allegro, zgodnie z pakietem e-commerce, będzie pobierać podatek VAT od produktów wysyłanych przez sprzedawców spoza Unii Europejskiej. Ponadto platforma zmieni warunki programu Super Sprzedawca, a od 10 maja umożliwi płatności kartą w ramach Allegro Pay. więcej

Wyciek danych ponad 20 tys. mundurowych. Komendant Główny Policji wykupił alerty BIK dla policjantów

Komendant Główny Policji podjął decyzję, aby z środków budżetowych policji zostały wykupione kody alertu BIK dla policjantów, których dane zostały opublikowane w internecie - poinformował rzecznik Komendy Głównej Policji inspektor Mariusz Ciarka. więcej

Dove w kampanii ,,Odwrócone Selfie" pokazuje, jak kłamią media społecznościowe

W nowej globalnej akcji Dove (Unilever) „Reverse Selfie” (z ang. „Odwrócone Selfie") pokazuje, jak zafałszowany obraz rzeczywistości widać w mediach społecznościowych i jak wpływa to na psychikę zwłaszcza młodych dziewcząt. więcej

Przyspieszenie sprzedaży przez internet wyższe niż całej sprzedaży detalicznej

Po spowolnieniu w lutym tempo sprzedaży przez internet w marcu wzrosło o 28,8 proc. Przyspieszenie sprzedaży w tym kanale było wyższe niż wzrost całej sprzedaży detalicznej - ocenia w czwartek Polski Instytut Ekonomiczny. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Większość Polaków boi się zakażenia koronawirusem

64 proc. Polaków boi się zakażenia koronawirusem - wynika badania CBOS przeprowadzono w pierwszej połowie kwietnia. 43 proc. ocenia, że rząd dobrze radzi sobie z ograniczaniem epidemii, krytyczne wobec działań rządu jest 49 proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Sebastian Stępak nowym prezesem Związku Firm Public Relations. W zarządzie Aarts, Banaszewska, Bogusz i Życińska

Sebastian Stępak (MSL Group) został wybrany na nowego prezesa Związku Firm Public Relations - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zarządzie znaleźli się Dirk Aarts (24/7Communication), Klara Banaszewska (Grayling), Małgorzata Bogusz (Vision Group) i Katarzyna Życińska (38 Content Communication). więcej

Paulina Kloc dyrektor artystyczną Business Edge

Paulina Kloc objęła funkcję dyrektor artystycznej w Business Edge, warszawskiej agencji marketingu B2B i PR specjalizującej się w obsłudze klientów m.in. z branży finansowej, medycznej, technologicznej i przemysłu lekkiego. więcej

MagnifiCo i ConTrust w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations

Dwie kolejne agencje - ConTrust Communication oraz MaginfiCo Marketing & PR Consultant - zasiliły szeregi Stowarzyszenia Agencji Public Relations. więcej

Big Picture z obsługą marek Barilla

Grupa Barilla rozszerza współpracę public relations z agencją Big Picture. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt sprzedał w ub.r. 13,7 mln egz. ,,Cyberpunka 2077", chce wypłacić 504 mln zł dywidendy
Wyciek danych ponad 20 tys. mundurowych. Komendant Główny Policji wykupił alerty BIK dla policjantów
Plus ma zapłacić 6 mln zł kary za nieinformowanie klientów o zasadach promocji, sąd podtrzymał decyzję UOKiK-u
Już 12 mln Polaków w zasięgu 5G od Plusa, sieć dostępna w 160 miejscowościach (lista)
8 mld euro na cyfryzację i zieloną transformację biznesu
Sąd UE: Huawei nie naruszył praw Chanel. Loga marek łatwe do odróżnienia
W Polsce startuje PlayStation Plus Video Pass. Filmy i seriale dla subskrybentów PlayStation Plus
Tryb multiplayer za darmo dla gier na platformie Xbox. Na liście Fortnite i Roblox
Udany eksperyment uzyskania czystego tlenu z atmosfery Marsa
Deutsche Telekom stawia na ekologię. Zerowa emisyjność w 2040 roku
Polska Liga Esportowa ze wzrostem oglądalności o 130 proc., dwie trzecie odsłon na Twitchu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj