Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 15 Czerwca 2021
 
 
 
Albicla z 74 tys. użytkowników, wkrótce nowa odsłona. Sakiewicz: łapiemy drugi oddech
 
Pięć miesięcy po starcie serwis Albicla ma ponad 70 tys. użytkowników i przygotowuje się do wprowadzenia radykalnie odnowionej szaty informatycznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jestem bardzo zadowolony, wykonaliśmy trzy czwarte zakładanego planu - mówi nam Tomasz Sakiewicz, prezes zarządzającej serwisem spółki Słowo Niezależne. - Ten serwis nie istnieje w świadomości, nie zbudowano ciekawej oferty - komentuje znawca mediów społecznościowych, prezes INM - Eryk Mistewicz. więcej
 
 
Kierownictwo ,,Gazety Wyborczej": Największy w historii kryzys w relacjach z zarządem Agory
 
Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) określili próbę połączenia Gazeta.pl i Wyborcza.pl mianem „największego w historii kryzysu w relacjach »Wyborczej« z zarządem spółki Agora”. Dodali, że chcą połączenia, ale nie robionego „znienacka” i za ich plecami. więcej
 
 
Znacznie większy zasięg naziemnego MUX-4 z kanałami Polsatu. Relaunch TV Mobilnej?
 
Zasięg czwartego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-4) obejmuje obecnie ok. 35 proc. powierzchni kraju. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl wkrótce w zasięgu multipleksu Polsatu znajdzie się blisko 70 proc. Polaków. więcej
 
 
Maciej Kossowski i Miłosz Szulc w zarządzie Polska Press
 
W poniedziałek do zarządu Polska Press Grupy powołani zostali Maciej Kossowski z biura reklamy wydawcy oraz były prezes Ruchu Miłosz Szulc - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zarządzie pozostają prezes Tomasz Przybek i Dorota Kania.   więcej
 
 
Konrad Fijołek prezydentem Rzeszowa. "TVP i Polskie Radio nie wykazały się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością"
 
„Aktualności” TVP Rzeszów oraz serwisy Polskiego Radia Rzeszów przy opisywaniu kandydatów na prezydenta Rzeszowa nie wykazały się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością - wynika z 15-dniowego monitoringu lokalnych mediów przeprowadzonego przez Towarzystwo Dziennikarskie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zmalały wpływy wydawcy ,,Dziennika Gazety Prawnej". Prawie 5 mln zł dywidendy dla Ryszarda Pieńkowskiego więcej
 
Dziennikarze śledczy zarzucają autorom ,,Zatoki świń" zmyślanie, a Agorze zamiecenie sprawy pod dywan więcej
 
Radio Nowy Świat ma coraz mniej patronów i miesięcznych wpłat. "To druzgocące dane" więcej
 
Nowe logotypy Plusa i Polsatu: spójne, nowoczesne i przeciętne więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Staż w redakcji Plejada.pl Ringier Axel Springer
Redaktor w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Specjalista d/s Ramówki Kino Polska TV SA
Kierownik projektów internetowych Grupa ZPR Media
AUTOR / REDAKTOR ICAN Institute
Sekretarza Redakcji ICAN Institute
Social Media Editor Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Sprzedaży Reklamy Internetowej TVP
Dziennikarz - specjalizacja seriale Wirtualnemedia.pl
Freelance Editorial Assistant Internship GLOBAL LISTINGS
Kierownik projektów wydawniczych Burda Media Polska
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych Pomorze Zachodnie
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Znacznie większy zasięg naziemnego MUX-4 z kanałami Polsatu. Relaunch TV Mobilnej?

Zasięg czwartego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-4) obejmuje obecnie ok. 35 proc. powierzchni kraju. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl wkrótce w zasięgu multipleksu Polsatu znajdzie się blisko 70 proc. Polaków. więcej

Konrad Fijołek prezydentem Rzeszowa. "TVP i Polskie Radio nie wykazały się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością"

„Aktualności” TVP Rzeszów oraz serwisy Polskiego Radia Rzeszów przy opisywaniu kandydatów na prezydenta Rzeszowa nie wykazały się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością - wynika z 15-dniowego monitoringu lokalnych mediów przeprowadzonego przez Towarzystwo Dziennikarskie. więcej

Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska szefową marketingu Grupy Polsat

Katarzyna Wyszomirka-Wierczewska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki komunikacji marketingowej Grupy Polsat, do której należą Polsat, Cyfrowy Polsat i Polkomtel. Jej dotychczasową funkcję objęła Karina Jakóbiak-Kapusta. więcej

Ponad 2,29 mln widzów ogląda Euro 2020 w TVP

Euro 2020 w kanałach Telewizji Polskiej śledziło średnio 2,29 mln osób. Największą publiczność gromadzą spotkania w TVP1, które śledzi 1,87 mln widzów. W TVP2 jest to 1,33 mln, w TVP Sport - 717 tys., a w TVP 4K - 62 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,44 mln widzów ,,Leśniczówki" w sezonie 2020/2021, TVP1 liderem

W sezonie 2020/2021 „Leśniczówkę” oglądało średnio 1,44 mln osób. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i ostatnie w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 58,33 mln zł. więcej

Canal+ rezygnuje z transmisji Ligue 1. Nie chce dzielić się prawami z Amazonem

Francuska liga zdecydowała, że część praw do pokazywania miejscowej piłkarskiej Ligue 1 przypadnie nad Loarą platformie streamingowej Amazona. Inny zwycięzca przetargu, czyli Canal+ ogłosił bojkot rozgrywek i wycofał się z walki o prawa. więcej

1,98 mln widzów ,,Barw szczęścia". TVP2 zdecydowanym liderem

„Barwy szczęścia” w sezonie 2020/2021 śledziło 1,98 mln osób. Serial dał Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 121,23 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Materiał "Wiadomości" TVP1 oburzył premiera Mateusza Morawieckiego. "KRRiT nie stwierdziła naruszeń"

Po skardze Agnieszki Kublik z "Gazety Wyborczej" w sprawie materiału "Wiadomości" TVP1 na temat Polskiego Funduszu Rozwoju, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie dopatrzyła się naruszeń w działaniach nadawcy publicznego. więcej

TVP1 liderem, duży wzrost TVP Sport. Mecz Holandia-Ukraina hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecze Euro 2020: Holandia-Ukraina i Belgia-Rosja oraz towarzyskie spotkanie Polska-Islandia. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy serial komediowy ,,Biały Lotos" od 12 lipca w HBO i HBO GO (wideo)

W poniedziałek, 12 lipca 2021 roku w HBO i HBO GO odbędzie się premiera nowego komediowego serialu „Biały Lotos”. To satyra społeczna z akcją osadzoną w ekskluzywnym kurorcie na Hawajach. Twórcą produkcji jest Mike White. więcej

NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH?

Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Konrad Fijołek prezydentem Rzeszowa. "TVP i Polskie Radio nie wykazały się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością"

„Aktualności” TVP Rzeszów oraz serwisy Polskiego Radia Rzeszów przy opisywaniu kandydatów na prezydenta Rzeszowa nie wykazały się pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością - wynika z 15-dniowego monitoringu lokalnych mediów przeprowadzonego przez Towarzystwo Dziennikarskie. więcej

 
Reaktywacja eksperymentalnego multipleksu DAB+. Nowe rozgłośnie radiowe w Małopolsce

Po kilku miesiącach przerwy znów można słuchać rozgłośni radiowych z eksperymentalnego multipleksu DAB+ w Szczawnicy. Operatorem nie jest jednak diecezja tarnowska, tylko spółka DABCOM, dlatego zmieniły się stacje radiowe. więcej

 
Radio Nowy Świat z koncertem na pierwsze urodziny. Będzie jak w "Szansie na sukces"

Młode talenty zaśpiewają, Ania Rusowicz, Stanisław Soyka i Grzegorz Turnau ocenią, a całość poprowadzi Wojciech Mann. Urodzinowy koncert Radia Nowy Świat ma nawiązywać formułą do słynnej "Szansy na sukces". więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska szefową marketingu Grupy Polsat

Katarzyna Wyszomirka-Wierczewska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki komunikacji marketingowej Grupy Polsat, do której należą Polsat, Cyfrowy Polsat i Polkomtel. Jej dotychczasową funkcję objęła Karina Jakóbiak-Kapusta. więcej

Marki powinny śmiać się z porażki Polaków ze Słowakami (opinia)

W przeciwieństwie do naszych piłkarzy, marki na wczorajszej porażce ze Słowakami mogą coś ugrać. Wystarczy trochę cynizmu.  więcej

Duże spadki reklamowe magazynów, tylko ,,Vogue" i ,,Forbes" ze wzrostami (Top10)

Wpływy reklamowe magazynów po czterech miesiącach 2021 roku zmalały rok do roku o ponad 24 proc. Spadki przychodów notuje większość tytułów z czołówki. Więcej na reklamach zarobiły jedynie „Vogue” i „Forbes” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Przychody Feeders Agency wzrosły o 78 proc., zysk do 434 tys. zł

Agencja reklamowa Feeders Agency w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 78,1 proc. do 5,36 mln zł oraz zysku netto z 358,7 do 434,5 tys. zł. więcej

Unilever będzie pakować detergenty do papierowych butelek

Koncern Unilever wprowadzi sprzedaży detergenty do prania w papierowych opakowaniach. W przyszłym roku trafią na rynek brazylijski, później koncern wprowadzi je w całej Europie. więcej

Grupa Stonewall promuje poznański Marsz Równości parodią "Wiadomości" TVP

W tym roku po przerwie spowodowanej pandemią wraca Marsz Równości w Poznaniu. Jego organizator - Grupa Stonewall - ogłosiła szczegóły wydarzenia oraz program festiwalu Poznań Pride Week 2021. Wydarzenie promuje spot w formie parodii “Wiadomości” TVP z udziałem aktorów Teatru Polskiego w Poznaniu. więcej

Fabryka Marketingu zrealizuje kampanię promującą Pomorskie Szlaki Kajakowe

Fabryka Marketingu wygrała przetarg Urzędu Miejskiego w Gdańsku na kompleksową kampanię promującą Pomorskie Szlaki Kajakowe. Zlecenie jest warto ponad 1 mln zł. więcej

,,Wszyscy jesteśmy drużyną narodową" w piłkarskiej kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię reklamową związaną z piłkarskim Euro 2020. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. więcej

Prószyński i S-ka śmieje się ze "stref wolnych od LGBT"

Wydawnictwo Prószyński i S-ka promuje powieść "Pod Tęczą" hasłem "Chcieli żyć w strefie wolnej od LGBT, ale los spłatał im figla…". więcej

Górski i Cieślak próbują przetrwać na plaży w reklamie Orange

Orange Polska rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje 120 GB do wykorzystania na całe lato. W spocie występują Mikołaj Cieślak i Robert Górski. więcej

Struss, Witkowska, Kijo i Horodyńska w kampanii nowej kolekcji Gino Rossi (wideo)

Grupa CCC wprowadziła do sprzedaży nową kapsułową kolekcję Retro Your Own Way Gino Rossi. Znajdują się w niej sneakersy w pięciu wersjach kolorystycznych i dwa modele torebek w różnych rozmiarach. W kampanii wystąpiły modelki Ewa Witkowska i Kasia Struss oraz Joanna Horodyńska i Olivia Kijo. więcej

Winiary z konkursem i loterią

Marka Winiary (Nestlé Polska) rozpoczęła loterię „Makaromania” oraz ogólnopolski konkurs „Złap swój smak i wszystko gra!”. Obie akcje organizuje agencja Unique One. więcej

Metaxa odkrywa klasykę w nowej kampanii reklamowej

Marka alkoholu Metaxa w swojej kampanii “Odkrywcy klasyki” zachęca do ponownego odkrywania źródeł klasyki, stanowiących nieodzowne uzupełnienie naszej nowoczesności, o których zbyt często zapominamy w nieustającej pogoni za nowinkami. Za komunikację reklamową odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. więcej

ASAP&ASAP autorem globalnej kampanii Niquitin

Agencja ASAP&ASAP zajmie się przygotowaniem globalnej kampanii digital dla NiQuitin - marki produktów wspomagających rzucanie palenia. więcej

4F ubierze piłkarzy Korony Kielce

Marka 4F od sezonu 2021/22 zostanie partnerem technicznym pierwszoligowego klubu piłkarskiego Korona Kielce. Umowa została podpisana na trzy lata. więcej

Ogilvy Polska i LEGO Polska z nagrodą Green Pencil za najlepszą na świec­ie kampanię o ekologii

Ogilvy Polska i LEGO Polska otrzymały nagrodę Green Pencil za najlepszą na świec­ie kampanię o ekologii. Przyznano ją za projekt „Green Instructions” na festiwalu One Show 2021.Po raz pierwszy nagrodzono pracę z Polski. więcej

Uber promuje aplikację do podróżowania

Firma Uber wystartowała z nową kampanią pod hasłem "Dokąd teraz?". Promuje w niej aplikację do podróżowania. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje Gong, Sputnik Studio i MediaCom. więcej

Kobiety z branży filmu chcą podnieść standardy pracy, ruszają z kampanią "Mamy dość"

Kodeks Etyki i Dobrych Praktyk to ogłoszony w Międzynarodowym Dniu Praw Człowieka przez Kobiety Filmu zbiór zasad, które wyznaczają standardy pracy i mają zapobiegać łamaniu przepisów i zasad etycznych w branży audiowizualnej, instytucjach kultury i uczelniach artystycznych. więcej

Okocim o piłce nożnej "w dobrym składzie" w kampanii na EURO (wideo)

Marka piwa Okocim (Carlsberg Polska) rozpoczęła kompleksową kampanię digitalową nawiązującą do Euro 2020. Przygotowały ją  Reprise, dom mediowy Initiative (Mediabrands) i Arskom Sport Brokers. więcej

"Słowacki był Polakiem" w reklamie piwa Tyskie przed meczem Polska - Słowacja

"Największy polski poeta to Słowacki. Przejdźmy na TY" - reklamy Tyskiego z tym hasłem ukazały się w poniedziałek  w "Przeglądzie Sportowym" oraz serwisach internetowych i w social media. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki "Przejdźmy na Ty" z okazji Euro 2020. więcej

NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH?

Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Kierownictwo ,,Gazety Wyborczej": Największy w historii kryzys w relacjach z zarządem Agory

Naczelni „Gazety Wyborczej” (Agora) określili próbę połączenia Gazeta.pl i Wyborcza.pl mianem „największego w historii kryzysu w relacjach »Wyborczej« z zarządem spółki Agora”. Dodali, że chcą połączenia, ale nie robionego „znienacka” i za ich plecami. więcej

Maciej Kossowski i Miłosz Szulc w zarządzie Polska Press

W poniedziałek do zarządu Polska Press Grupy powołani zostali Maciej Kossowski z biura reklamy wydawcy oraz były prezes Ruchu Miłosz Szulc - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zarządzie pozostają prezes Tomasz Przybek i Dorota Kania.   więcej

Duże spadki reklamowe magazynów, tylko ,,Vogue" i ,,Forbes" ze wzrostami (Top10)

Wpływy reklamowe magazynów po czterech miesiącach 2021 roku zmalały rok do roku o ponad 24 proc. Spadki przychodów notuje większość tytułów z czołówki. Więcej na reklamach zarobiły jedynie „Vogue” i „Forbes” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Dziennikarka do Ramana Pratasiewicza: Nie wierzę w pana słowa, współczuję panu

Szczerze panu współczuję i nie wierze, że mówi pan szczerze. Wyobrażam sobie, co mogli z panem zrobić – powiedziała w poniedziałek w Mińsku podczas konferencji prasowej dziennikarka Taccjana Karawiankowa do występującego tam Ramana Pratasiewicza. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Albicla z 74 tys. użytkowników, wkrótce nowa odsłona. Sakiewicz: łapiemy drugi oddech

Pięć miesięcy po starcie serwis Albicla ma ponad 70 tys. użytkowników i przygotowuje się do wprowadzenia radykalnie odnowionej szaty informatycznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jestem bardzo zadowolony, wykonaliśmy trzy czwarte zakładanego planu - mówi nam Tomasz Sakiewicz, prezes zarządzającej serwisem spółki Słowo Niezależne. - Ten serwis nie istnieje w świadomości, nie zbudowano ciekawej oferty - komentuje znawca mediów społecznościowych, prezes INM - Eryk Mistewicz. więcej

Nocowanie.pl bez 5 mln zł zysku, nie wypłaci Wirtualnej Polsce dywidendy

W ub.r. zajmująca się krajową turystyką spółka Nocowanie.pl, należąca do Wirtualnej Polski, zanotowała spadek przychodów o 16 proc. do 21,18 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 9,01 do 4,09 mln zł. Z zeszłorocznej zysku nie wypłaci swoim udziałowcom dywidendy. więcej

LinkedIn radzi firmom jak zwiększyć liczbę followersów (wideo)

LinkedIn opublikował zestaw porad, które mają pomóc firmom w zyskaniu większej liczby obserwujących ich strony w społecznościowym portalu. więcej

Wirtualna Polska odpowiada premierowi: Michał Dworczyk nie korzystał z uwierzytelniania dwuskładnikowego

Premier Mateusz Morawiecki stwierdził w poniedziałek, że w zeszłym tygodniu hakerzy przejęli szereg skrzynek mailowych na portalu Wirtualna Polska, m.in. szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka. Wirtualna Polska podkreśliła, że nie włamano się na jej systemy pocztowe, a Michał Dworczyk nie korzystał z systemu dwuskładnikowego uwierzytelniania. więcej

Ekipa wejdzie na giełdę jesienią. Friz: dochody z social media będą ułamkiem tego, co zarabia spółka

Związana z youtuberem Karolem Wiśniewskim (lepiej znanym jako Friz) spółka Ekipa Holding ma zadebiutować na rynku giełdowym NewConnect po wakacjach. - Nasz wizerunek jest dźwignią, napędem, który spowoduje, że w przyszłości nasze dochody związane z social mediami będą tylko ułamkiem tego, co zarabia spółka, jedną z nóg - zapewnia Friz. więcej

Google udostępnia Workspace dla każdego użytkownika. Nowe możliwości kontaktów i pracy zespołowej

Google ogłosił serię aktualizacji w Google Workspace, by zaoferować zintegrowane rozwiązanie do komunikacji i współpracy. Jednocześnie teraz każdy z ponad trzech miliardów użytkowników – indywidualnych internautów, a także użytkowników korporacyjnych i z sektora edukacji - ma dostęp do pełnego zestawu możliwości jakie dają produkty Google Workspace, takie jak Gmail, Czat, Kalendarz, Dysk, Dokumenty, Arkusze czy Meet. więcej

SentiOne wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ma wsparcie arabskiego szejka

SentiOne, polska firma wspierająca marki w automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem AI, wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i na rynek MENA na zaproszenie funduszu inwestycyjnego Seed Group należącego do szejka Saeeda bin Ahmeda Al Maktoum, członka dubajskiej rodziny królewskiej. W ramach umowy Seed Group wesprze SentiOne w dotarciu do właściwych odbiorców, znalezieniu nowych potencjalnych klientów oraz uzyskaniu dostępu do najważniejszych decydentów w spółkach państwowych i sektorze prywatnym. więcej

Ania Golonka kierowniczką Content Studio Interii

Ania Golonka została kierowniczką wewnętrznej agencji content marketingowej portalu Interia (Grupa Polsat). Zastąpiła Agnieszkę Maciaszek, która objęła funkcję dyrektorki sektora lifestyle w Grupie Interia. więcej

Internetowi oszuści wyłudzili ponad 2 mln zł przy sprzedaży sprzętu RTV i AGD

Do Sądu Okręgowego w Łodzi skierowany został akt oskarżenia wobec czterech osób, które odpowiedzą za oszustwa przy internetowej sprzedaży sprzętu RTV i AGD. Pokrzywdzonych jest ponad 1,3 tys. osób, a kwota wyłudzonego mienia to ponad 2 mln zł. więcej

Muzeum Auschwitz przygotowało podcasty o historii niemieckiego obozu

Muzeum Auschwitz przygotowało cykl podcastów historycznych, w których przybliża historię niemieckiego obozu w różnych aspektach. Pierwsze trzy są już dostępne na stronie instytucji oraz w kilku serwisach streamingowych – poinformowało muzeum. więcej

Agora na Euro 2020 reaktywuje serwis Z czuba

Z okazji piłkarskich mistrzostw Europy Agora reaktywuje relacje Z czuba i na żywo. Będą prowadzone ze wszystkich meczów reprezentacji Polski przez duet wieloletnich autorów serwisu Zczuba.pl - Bohdana Pękackiego i Piotra Mikołajczyka. Pierwsza relacja na żywo zostanie nadana z poniedziałkowego spotkania Polska-Słowacja. więcej

Akt oskarżenia wobec Margot i Łani

Prokuratura Okręgowa w Warszawie zakończyła śledztwo przeciwko aktywistkom LGBT Margot i Łani. Do sądu został skierowany akt oskarżenia, w którym prokuratura zarzuca im m.in. udział w zbiegowisku, zaatakowanie działacza fundacji pro-life i zniszczenie mienia. więcej

NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH?

Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agnieszka Pawelska rzeczniczką prasową Grupy Unimot

Agnieszka Pawelska objęła stanowisko PR managera, a jednocześnie rzecznika prasowego w Grupie Unimot (do której należą stacje benzynowe Avia). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange dostarczy internet światłowodowy w południowej Polsce. Ma umowę z Tauronem
UOKiK stawia zarzuty Orange Polska, chodzi o dodatkowo płatne usługi
Samsung, Apple i Xiaomi z najpopularniejszymi smartfonami 5G w T-Mobile
Kongresmeni USA chcą ograniczenia ekspansji cyfrowych gigantów takich jak: Google, Amazon, Facebook czy Apple
Operator Blika po raz pierwszy z zyskiem, 70 mln przychodów w 2020 roku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj