Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 24 Czerwca 2021
 
 
 
KRRiT zastanawia się nad przedłużeniem koncesji TVN24. Pyta o fuzję światowych koncernów
 
Od roku trwa procedura związana z przedłużeniem koncesji dla TVN24. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl KRRiT spytała TVN Grupę Discovery o zapowiadaną fuzję Warner Media z Discovery. Rada obawia się, że naruszone zostanie polskie prawo. więcej
 
 
Adam Michnik: Naprawa konfliktu oznacza zasadnicze zmiany strukturalne
 
W środę odbyło się spotkanie naczelnych „Gazety Wyborczej” (Agora) z pracownikami, a później także walne zebranie jej czytelników. Padły słowa o konflikcie między kierownictwem redakcji a zarządem Agory. - Chcemy to naprawić, ale to oznacza zasadnicze zmiany strukturalne. Jeżeli nasi koledzy z zarządu nie chcą zapisać się w historii jako ci, co zamordowali najważniejszy dziennik w tej części świata, to powinni zrozumieć, że tak jak dotąd rządzić się „Gazetą” nie da - mówił Adam Michnik. więcej
 
 
W nowym badaniu KRRiT mecze Euro 2020 w TVP z wyższą oglądalnością niż w pomiarze Nielsena
 
Instytut Łączności w ramach programu Telemetria Polska prowadzi analizę oglądalności wybranych pozycji programowych. Z danych TePanel wynika, że niektóre mecze Euro 2020 mogą cieszyć się większą popularnością niż wynika to z danych Nielsen Audience Measurement. więcej
 
 
Otwarto pierwszy sklep Orlen w Ruchu, 40 placówek jeszcze w tym roku
 
W środę PKN Orlen otworzył pierwszą placówkę sklepowo-gastronomiczną pod marką Orlen w Ruchu. Do końca roku spółka chce mieć 40 takich punktów w całym kraju oraz postawi 500 własnych automatów do odbioru paczek. więcej
 
 
Kolejne nominacje dla Polaków w Cannes: dwie dla McCann, jedna dla Ogilvy
 
Polskie agencje zdobyły kolejne nominacje na trwającym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021. Na shortlisty trafiły dwie kampanie agencji McCann Poland i jedna kampania Ogilvy Polska. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN24 dalej bez nowej koncesji. "Mamy przygotowane różne warianty" więcej
 
Kierownictwo ,,Gazety Wyborczej": działania zarządu zachwiały bezpieczeństwem Agory więcej
 
Eksperci: Donald Tusk dużo ryzykuje wracając do polskiej polityki więcej
 
Po co znani artyści mówią o szczepionkach? "Wielka rola mediów. Trzeba dociskać gości" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor SEO Ringier Axel Springer
Producent TVP
Producent/Kierownik Produkcji TVP
Dziennikarz- Fakt (Dział Krakowski) Ringier Axel Springer
Menedżer Produktu (tematyka inwestycje giełdowe) Wiedza i Praktyka
Menedżer Produktu Wiedza i Praktyka
Wydawca upday
Social Media Manager Platforma VOD WOW
Specjalista d/s Ramówki Kino Polska TV SA
Dziennikarz - specjalizacja seriale Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
KRRiT zastanawia się nad przedłużeniem koncesji TVN24. Pyta o fuzję światowych koncernów

Od roku trwa procedura związana z przedłużeniem koncesji dla TVN24. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl KRRiT spytała TVN Grupę Discovery o zapowiadaną fuzję Warner Media z Discovery. Rada obawia się, że naruszone zostanie polskie prawo. więcej

W nowym badaniu KRRiT mecze Euro 2020 w TVP z wyższą oglądalnością niż w pomiarze Nielsena

Instytut Łączności w ramach programu Telemetria Polska prowadzi analizę oglądalności wybranych pozycji programowych. Z danych TePanel wynika, że niektóre mecze Euro 2020 mogą cieszyć się większą popularnością niż wynika to z danych Nielsen Audience Measurement. więcej

TVP Kultura 2 będzie nadawać przez całą dobę i pojawi się w USA

W sobotę, 26 czerwca kanał TVP Kultura 2 świętuje swoje pierwsze urodziny. Tego dnia nie tylko zainauguruje swoją letnią ramówkę, ale również rozpocznie emisję programu całą dobę oraz poszerzy swoją dostępność. więcej

Kłopoty z działaniem Cyfrowy Polsat Go. "Mechanizmy zabezpieczające"

Kilkuset internautów narzeka w mediach społecznościowych na kłopoty z działaniem aplikacji Cyfrowy Polsat Go oraz internetowego Centrum Obsługi Klienta. Operator tłumaczy to "standardowymi mechanizmami zabezpieczającymi". więcej

Małgorzata Jopek szefową marketingu kanałów Disneya w Europie Środkowej

Małgorzata Jopek została szefową marketingu kanałów Disneya w regionie Europy Środkowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Festiwal ,,Dwa Teatry" przeniesiony z Sopotu do Zamościa. "Mieszkańcy są karani przez TVP za wybory polityczne"

Żałuję, że festiwal „Dwa Teatry” nie odbędzie się w tym roku w Sopocie, kolejna dziedzina życia naszych mieszkańców zostaje upolityczniona, a mieszkańcy są karani za swoje wybory polityczne - oświadczył w środę prezydent Sopotu Jacek Karnowski. więcej

Śnieżkę w filmie Disneya zagra niebiała aktorka

Rachel Zegler, aktorka o kolumbijsko-polskich korzeniach, zagra tytułową rolę w "Królewnie Śnieżce" Disneya. więcej

186 tys. widzów ,,Wydarzeń wieczornych" w Polsat News

Nadawane na antenie Polsat News „Wydarzenia wieczorne” w tym roku ogląda średnio 186 tys. widzów. Stacja w czasie emisji codziennej audycji jest trzecia na tle innych kanałów informacyjnych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ kręci 8-odcinkową serię ,,Planeta Singli. Osiem historii". Premiera na koniec tego roku

Canal+ pracuje nad 8-odcinkową serią „Planeta Singli. Osiem historii”, która powstaje we współpracy z autorami cyklu „Planeta Singli”. więcej

Michał Walewski w zarządzie HBO Polska

Do zarządu HBO Polska dołączył Michał Walewski, pełniący też w firmie funkcje office head i szefa sprzedaży. więcej

Serial dokumentalny o sprawie Harveya Weinsteina od 13 lipca w HBO GO (wideo)

We wtorek, 13 lipca w serwisie HBO GO pojawi się nowy serial dokumentalny „Złap i ukręć łeb”. Cykl oparty jest na głośnym podcaście Ronana Farrowa opowiadającym o sprawie Harveya Weinsteina - hollywoodzkiego producenta filmowego, który molestował i gwałcił kobiety. więcej

NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH?

Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dwie trzecie Polaków ufa RMF FM i TVN, prawie połowa nie wierzy TVP

Najbardziej wiarygodnym z mediów w Polsce jest RMF FM, wyprzedza TVN, Polsat News, Radio ZET i Onet, natomiast najmniejsze zaufanie wzbudzają Telewizja Polska, „Gazeta Polska” i „Super Express”. Coraz mniej ważnym źródłem informacji są telewizja i prasa drukowana, natomiast zyskują media społecznościowe. więcej

 
Zmarł Wojciech Karolak - kompozytor, muzyk, jazzman

Zmarł pianista, wirtuoz gry na organach Hammonda, kompozytor, wybitny jazzman Wojciech Karolak. O śmierci artysty poinformował w mediach społecznościowych dziennikarz muzyczny Hirek Wrona. Wojciech Karolak miał 82 lata. więcej

 
Festiwal ,,Dwa Teatry" przeniesiony z Sopotu do Zamościa. "Mieszkańcy są karani przez TVP za wybory polityczne"

Żałuję, że festiwal „Dwa Teatry” nie odbędzie się w tym roku w Sopocie, kolejna dziedzina życia naszych mieszkańców zostaje upolityczniona, a mieszkańcy są karani za swoje wybory polityczne - oświadczył w środę prezydent Sopotu Jacek Karnowski. więcej

 
Nadawca Radia Plus zwiększył przychody i zysk

W ub.r. Porozumienie Radiowe Plus, współwłaściciel Radia Plus, osiągnęło wzrost przychodów o 9,4 proc. do 6,68 mln zł oraz zysku netto z 257,1 do 759,3 tys. zł. więcej

 
Radio Złote Przeboje codziennie przez godzinę bez reklam i prezenterów

Od przyszłego tygodnia Radio Złote Przeboje na całe wakacje wprowadza do ramówki godzinę programu bez bloku reklamowego. W tym czasie słuchacze usłyszą wyłącznie muzykę. więcej

 
Radio Wnet nadaje już w Szczecinie. Niedługo stację będzie słychać w innych miastach

Szczecin to piąte miasto, w którym można usłyszeć Radio Wnet. Stacja założona przez Krzysztofa Skowrońskiego planuje emisję z kolejnych nadajników. więcej

 
W Rock Radiu w wakacje Wielki Test z klasyki rocka i letnie koncerty

W wakacyjnej ramówce Rock Radia znajdą się m.in. programy nadawane na żywo z plenerowego studia, w którym wystąpią zespoły wyłonione podczas Festiwalu Klasyki Rocka, a także test z wiedzy o muzyce rockowej i koncerty wykonawców, których wybiorą słuchacze. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Radia ZET wyprzedziło Eskę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Kolejne nominacje dla Polaków w Cannes: dwie dla McCann, jedna dla Ogilvy

Polskie agencje zdobyły kolejne nominacje na trwającym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021. Na shortlisty trafiły dwie kampanie agencji McCann Poland i jedna kampania Ogilvy Polska. więcej

Małgorzata Jopek szefową marketingu kanałów Disneya w Europie Środkowej

Małgorzata Jopek została szefową marketingu kanałów Disneya w regionie Europy Środkowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Karol Sadaj z Aion Banku na czele jury konkursu Innovation

Na czele jury tegorocznej 7. edycji konkursu Innovation (SKM SAR) stać będzie Karol Sadaj, country head Poland z Aion Banku. Trzy grupy jurorskie będą pracować pod kierownictwem Jakuba Barzaka (Storytel), Dariusza Maciołka (BNP Paribas) oraz Mateusza Felsmanna (Twin. Digital Collective). więcej

Marketingowcy w innym świecie niż Polacy w czasie pandemii

Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków - to wniosek z badania agencji mediowej Wavemaker. Specjaliści zajmujący się reklamą, mimo udogodnień związanych ze swoją zdalną pracą, w ciemnych barwach kreślą obraz życia Polaków. Fałszywie oceniają też, czego w pandemii brakuje przeciętnemu konsumentowi. więcej

Quebonafide polskim ambasadorem kampanii Sprite (wideo)

Polskim ambasadorem marki Sprite (Coca-Cola) został raper Quebonafide. Wystąpił w spocie "Let's be clear". więcej

Heart&Brain obsługuje Perłę

W wyniku wygranego przetargu agencja Heart&Brain będzie obsługiwać reklamowo markę piwa Perła, produkowanego przez firmę Perła - Browary Lubelskie. więcej

MullenLowe MediaHub z obsługą Western Union na 8 rynkach

Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union agencja MullenLowe MediaHub. więcej

Dentsu zmniejszy o 65 proc. liczbę podróży lotniczych pracowników

Holding reklamowy Dentsu International, do którego należą takie agencje, jak Carat, iProspect, dentsu Z ma o 65 proc. ograniczyć liczbę podróży lotniczych swoich pracowników. To element strategii związanej z ograniczaniem śladu węglowego w branży reklamowej. więcej

Mikołaj Roznerski twarzą Miraculum Wars

Firma kosmetyczna Miraculum podpisała umowę z Mikołajem Roznerskim. Aktor będzie twarzą marki Wars, która właśnie przechodzi rebranding. więcej

Škoda głównym partnerem Tour de France

Škoda po raz osiemnasty została sponsorem i głównym partnerem wyścigu kolarskiego Tour de France. więcej

Olivier Janiak ambasadorem Natura Siberica Men

Olivier Janiak, dziennikarz i prezenter telewizyjny TVN, redaktor naczelny magazynu "Elle Man" został ambasadorem marki Natura Siberica Men. Będzie wspierał markę w działaniach promocyjnych, uczestnicząc również w wydarzeniach i aktywnościach specjalnych marki. więcej

Allianz przez 8 lat globalnym partnerem Ruchu Olimpijskiego i Ruchu Paraolimpijskiego

Firma Allianz oficjalnie rozpoczęła ośmioletnie, światowe partnerstwo z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Współpraca na szczeblu globalnym trwa od 14 lat. więcej

Santander Bank Polska promuje się jako pracodawca

Santander Bank Polska rozpoczął kampanię employer brandingową, w której pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje i jakich pracowników poszukuje. Przygotowała ją agencja MJCC. więcej

Jean-Michel Gaffé prezesem Quad Europe

Jean-Michel Gaffé został mianowany prezesem Quad Europe. Jego głównym zadaniem będzie umocnienie pozycji firmy jako partnera marketingowego dla marek. więcej

Tyskie zaczepia IKEA przed meczem ze Szwedami

W kreacji reklamowej piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) przed meczem Polska-Szwecja, marka nawiązała do szwedzkiej marki IKEA. Ta zabawnie zripostowała. więcej

Anna Rzepka reprezentowana przez Papaya Films

Do grona twórczyń i twórców reprezentowanych przez Papaya Films dołączyła Anna Rzepka. To pierwsza operatorka w rosterze domu produkcyjnego. więcej

Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party

Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Adam Michnik: Naprawa konfliktu oznacza zasadnicze zmiany strukturalne

W środę odbyło się spotkanie naczelnych „Gazety Wyborczej” (Agora) z pracownikami, a później także walne zebranie jej czytelników. Padły słowa o konflikcie między kierownictwem redakcji a zarządem Agory. - Chcemy to naprawić, ale to oznacza zasadnicze zmiany strukturalne. Jeżeli nasi koledzy z zarządu nie chcą zapisać się w historii jako ci, co zamordowali najważniejszy dziennik w tej części świata, to powinni zrozumieć, że tak jak dotąd rządzić się „Gazetą” nie da - mówił Adam Michnik. więcej

Otwarto pierwszy sklep Orlen w Ruchu, 40 placówek jeszcze w tym roku

W środę PKN Orlen otworzył pierwszą placówkę sklepowo-gastronomiczną pod marką Orlen w Ruchu. Do końca roku spółka chce mieć 40 takich punktów w całym kraju oraz postawi 500 własnych automatów do odbioru paczek. więcej

,,Przekrój" prawie dwa razy droższy, więcej stron w mniejszym formacie

Wraz z nowym numerem cena kwartalnika „Przekrój” wzrosła z 19,90 zł do 38 zł. Pismo ma teraz więcej stron w mniejszym rozmiarze niż dotychczas. więcej

Z "Chicago Tribune" rozstaje się 40 pracowników

Prawie 40 członków redakcji odchodzi z "Chicago Tribune" w ramach programu dobrowolnych odejść, ogłoszonego pod koniec maja przez nowego właściciela wydawcy gazety, Tribune Publishing. więcej

Sąd odmówił CMWP SDP prawa do bycia amicus curiae ws. Polska Press

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów odmówił Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich prawa do opinii przyjaciela sądu w sprawie nabycia Polska Press przez PKN Orlen. więcej

W Meksyku zginął czwarty w tym roku dziennikarz

Ciało zabitego dziennikarza znaleziono we wtorek czasu miejscowego w bagażniku samochodu w mieście Ciudad Acuna na północy Meksyku - informuje agencja AP. To czwarte od początku roku zabójstwo przedstawiciela mediów w tym kraju. więcej

Janusz Schwertner z Nagrodą im. Dariusza Fikusa. Dedykował ją wyrzucanym dziennikarzom Polska Press

Janusz Schwertner z Onetu został we wtorek laureatem Nagrody im. Dariusza Fikusa. Nagrodzono go za tekst „Miłość w czasach zarazy”. Julia Słucka z białoruskiego Press Clubu, otrzymała Nagrodę Wolności Słowa. Nagrodę Specjalną przyznano Rzecznikowi Praw Obywatelskich, Adamowi Bodnarowi oraz jego zastępcom. więcej

Dominika Kulczyk, Jerzy Illg, Jacek Żakowski, KOD, Strajk Kobiet piszą do Agory w obronie ,,Wyborczej"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) opublikowała listy, jakie napisali w jej sprawie do zarządu Agory m.in. redaktor naczelny Wydawnictwa Znak Jerzy Illg, publicysta Jacek Żakowski, Wolne Sądy, KOD i Ogólnopolski Strajk Kobiet. więcej

Wydanie specjalne ,,Życia na Gorąco - Diana"

24 czerwca ukaże się wydanie specjalne „Życia na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) – „Diana”. 1 lipca księżna Diana skończyłaby 60 lat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marcelina Zawadzka promowała na Instagramie e-papierosy. ,,Przez takie akcje zaufanie do influencerów spada"

Marcelina Zawadzka pokazała na Instagramie zdjęcie zestawu e-palacza, który otrzymała wraz z zaproszeniem do poprowadzenia eventu. Usunęła go po fali krytyki. Zdaniem ekspertów negatywne kampanie powodują, że marki nie chcą angażować do współpracy influencerów. - Ciemna strona rynku influencerskiego rzutuje na całą branżę, na czym cierpią jakościowi i autentyczni twórcy. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że takie publikacje są niezgodne z prawem, podobnie jak obowiązek oznaczania publikacji sponsorowanych. Wbrew negatywnym przykładom standardy współpracy influencerów z markami rosną - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Aleksandra Rutkowska, head of influencer marketing w MullenLowe Group. więcej

Robert Biegaj na czele Grupy Offerista w Polsce

Działalność w Polsce zaczęła Grupa Offerista wydająca serwisy oraz aplikacje z gazetkami promocyjnymi. Jej country managerem w naszym kraju został Robert Biegaj, poprzednio przez wiele lat związany z Grupą Interia. więcej

Domodi w epidemii bez 25 proc. wpływów i 14 pracowników, Homebook w osobnej spółce

W ub.r. spółka Domodi (należąca do holdingu Wirtualna Polska), która zarządza platformami e-commerce Domodi.pl, Allani.pl i Homebook.pl, zanotowała spadek przychodów o 24,9 proc. do 68,02 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 6,07 do 2,23 mln zł. Wiosną br. Homebook został wydzielony do osobnej firmy. więcej

W czasie Euro 2020 WP SportoweFakty przed Onet Sport, serwis TVP Sport najbardziej w górę

Przez pierwszy pełny tydzień Euro 2020 osiem czołowych serwisów sportowych miało 52 proc. użytkowników więcej niż dwa tygodnie wcześniej. Liderem są WP SportoweFakty przed Onet Sport i Sport.pl, a największe wzrosty osiągnęły serwis TVP Sport i sekcja sportowa o2.pl. więcej

Wielka Brytania szykuje nowe przepisy dla serwisów VOD. Będą traktowane jak telewizje

Brytyjski rząd przygotowuje nowe przepisy, zgodnie z którymi streamingowe serwisy będą w tym kraju podlegać takim samym regulacjom jak tradycyjni nadawcy telewizyjni. Dla platform będzie to oznaczało nowe obowiązki, zaś brytyjski regulatorom da nowe uprawnienia. więcej

Mittu Sridhara za Piotra Szybiaka w zarządzie Allegro.pl

Z końcem września z zarządu spółki Allegro.pl, należącej do notowanego na warszawskiej giełdzie Allegro, odejdzie Piotr Szybiak. Zastąpi go Seshashayee Sridhara (znany także jako Mittu Sridhara), wcześniej związany m.in. z Careem i Grupą TUI. więcej

Facebook wprowadzi sklepy do WhatsAppa i na platformę Marketplace

Facebook zapowiedział, że w wybranych krajach sprzedawcy będą mogli sprzedawać swoje towary w sklepach na WhatsAppie oraz w sekcji Marketplace. Klienci zyskają z kolei więcej informacji o kupowanych produktach dzięki rozbudowaniu ocen i recenzji na Instagramie.   więcej

Węglarczyk: gość wycofał się z wywiadu w Onecie, bojąc się ataku ,,Wiadomości"

Redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk stwierdził, że „zagraniczny gość”  wycofać się z rozmowy z dziennikarzami tego portalu. Powód: miał wystraszyć się „ataku Wiadomości TVP”. - Gratuluję Jackowi Kurskiemu niebywałego wpływu - skomentował Węglarczyk. więcej

NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH?

Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Marketingowcy w innym świecie niż Polacy w czasie pandemii

Pandemia Covid-19 mogła pogłębić rozdźwięk pomiędzy stylami życia przedstawicieli warszawocentrycznej branży marketingowej oraz przeciętnych Polaków - to wniosek z badania agencji mediowej Wavemaker. Specjaliści zajmujący się reklamą, mimo udogodnień związanych ze swoją zdalną pracą, w ciemnych barwach kreślą obraz życia Polaków. Fałszywie oceniają też, czego w pandemii brakuje przeciętnemu konsumentowi. więcej

Po gotowe jedzenie Polacy chodzą do fast-foodów

Restauracja typu fast-food to miejsce, gdzie Polacy najczęściej zamawiają gotowe posiłki - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Po otwarciu gastronomii częściej zamawiamy posiłki na miejscu w restauracji niż przez internet. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Symfonia klientem SEC Newgate CEE

Nowym klientem agencji SEC Newgate CEE została Symfonia, polski producent oprogramowania ERP. więcej

Barbara Jastrzębska awansowała w Walk PR

Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko senior account manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Unia Europejska chce stworzyć jednostkę ds. cyberprzestrzeni. Ma sprawnie reagować na cyberataki w granicach Wspólnoty
Firma ds. cyberbezpieczeństwa: Polska była obiektem cyberoperacji "Ghostwriter"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj