Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 4 Sierpnia 2021
 
 
 
Krytyka Viaplay za jakość techniczną. ,,Falstart"
 
Zgodnie z zapowiedziami zadebiutowała platforma streamingowa Viaplay. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl chwalą NENT Group za szybkie pozyskiwanie licencji, wybór komentatorów sportowych i krytykują Skandynawów za jakość techniczną długo zapowiadanego produktu. więcej
 
 
TV Republika z 1,5 mln zł straty. ,,Stabilizujący wpływ zwycięstwa Andrzeja Dudy"
 
W ub.r. przychody Telewizji Republika zmalały o 4 proc. do 15,68 mln zł, a strata netto - z 1,6 do 1,53 mln zł. Stacja zaznacza, że zarobiła m.in. na rządowych kampaniach społecznych dotyczących epidemii. Przez osiem lat zanotowała łącznie 27,8 mln zł strat netto. więcej
 
 
Podwyżka pensji polityków oburza wyborców. "Władza dała opozycji temat na tacy"
 
Kilka dni temu prezydent Andrzej Duda podpisał rozporządzenie wprowadzające znaczące, bo kilkutysięczne podwyżki wynagrodzeń dla polityków. - Pomysł podwyżki dla polityków zmieni opinię publiczną.Wizerunkowo robienie tego właśnie wtedy, kiedy polityka Państwa polega na zabieraniu ludziom pieniędzy, to nie jest dobry pomysł. Opowiadanie, że to rekompensata za odpowiedzialność polityków to tylko propaganda - bo czy słyszeliście o polityku, który poniósł odpowiedzialność za cokolwiek? - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes First PR. więcej
 
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w lipcu. Na drugie miejsce spadły ,,Wiadomości"
 
Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lipcu br. awansowały „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Ponad 10 mln zł podatku od VOD w I półroczu 2021 roku
 
Do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej wpłynęło za drugi kwartał roku ponad 5,2 mln zł opłaty od podmiotów świadczących audiowizualne usługi medialne, tzw. podatku od VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W całym I półroczu 2021 roku wpływy te wyniosły ponad 10 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN i TVN24 zyskają na sporze wokół koncesji? ,,Jak orkiestra na Titanicu" więcej
 
Właściciel Play chce kupić UPC Polska za 7,3 mld zł. "Powstanie silny trzeci gracz" więcej
 
Cookies znikną z Chrome. Co tak naprawdę szykuje Google? więcej
 
Krzysztof Stanowski gwiazdą mediów społecznościowych. "Ten gość jest w stanie zrobić dla kasy wszystko" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Wydawca serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
DZIENNIKARZ Telewizja Polsat
Montażysta telewizyjny TVN GRUPA DISCOVERY
Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarz / Redaktor Super Express
Redaktor Internetowy ds. content marketingu ESKA CINEMA Grupa ZPR Media
Redaktor - news Polskie Radio 24
DZIENNIKARZ, PREZENTER WIADOMOŚCI Radio dla Ciebie
SOCIAL MEDIA SPECIALIST Geopolitical Intelligence Services AG
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Krytyka Viaplay za jakość techniczną. ,,Falstart"

Zgodnie z zapowiedziami zadebiutowała platforma streamingowa Viaplay. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl chwalą NENT Group za szybkie pozyskiwanie licencji, wybór komentatorów sportowych i krytykują Skandynawów za jakość techniczną długo zapowiadanego produktu. więcej

TV Republika z 1,5 mln zł straty. ,,Stabilizujący wpływ zwycięstwa Andrzeja Dudy"

W ub.r. przychody Telewizji Republika zmalały o 4 proc. do 15,68 mln zł, a strata netto - z 1,6 do 1,53 mln zł. Stacja zaznacza, że zarobiła m.in. na rządowych kampaniach społecznych dotyczących epidemii. Przez osiem lat zanotowała łącznie 27,8 mln zł strat netto. więcej

,,Fakty" liderem programów informacyjnych w lipcu. Na drugie miejsce spadły ,,Wiadomości"

Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lipcu br. awansowały „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Darmowy serwis Polsat Go wystartuje jeszcze w sierpniu

Jeszcze w tym miesiącu ma wystartować darmowy serwis streamingowy Polsat Go. Na wrzesień zaplanowano z kolei debiut odpłatnej platformy Polsat Box Go, która zastąpi iPlę oraz Cyfrowy Polsat Go. więcej

Na Viaplay wszystkie mecze Bundesligi z polskim komentarzem. Grę piłkarzy skomentuje także kobieta

Platforma Viaplay z polskim komentarzem będzie pokazywać wszystkie mecze Bundesligi i po kilka z każdej kolejki Ligi Europy i Ligi Konferencji. Spotkania piłkarzy ma komentować przynajmniej jedna kobieta. - Chcemy inwestować nasz czas i wysiłek nie tylko w kobiecy sport, lecz także w kobiety w sporcie, bo wierzymy, że tam jest przyszłość i że pora pomóc wyrównać szanse - mówi Paweł Wilkowicz, szef polskiej redakcji Viaplay. więcej

Pierwsze od 2 lat zmiany na stronie Disney+. Kanały Fox zmienią nazwę na Star?

Na polskiej wersji strony disneyplus.com doszło do pierwszej od dwóch lat aktualizacji, co może być oznaką zbliżającego się debiutu platformy streamingowej nad Wisłą. Na witrynie umieszczono logo marki Star. więcej

Agnieszka Gozdyra zgłosiła na policję groźby od antyszczepionkowca na Twitterze

Dziennikarka Polsat News, Agnieszka Gozdyra zgłosiła we wtorek na policji sprawę gróźb, jakie kierował pod jej adresem jeden z internautów - przeciwnik szczepionek. Powodem ataku była podana przez dziennikarkę informacja o spaleniu punktu szczepień. - W obliczu gróźb wywołujących uczucie zagrożenia nie wolno milczeć - komentuje Gozdyra. więcej

Bardzo dobre wyniki Discovery za drugi kwartał 2021 roku. Mocne wzrosty przychodów z reklam

W drugim kwartale 2021 r. Discovery odnotował wzrost przychodów o 21 proc. do 3,06 mld dolarów oraz zysku netto z 271 do 672 mln dolarów. W tym okresie wpływy reklamowe koncernu w Stanach Zjednoczonych poszły w górę o 12 proc., a na innych rynkach aż o 88 proc. więcej

Polsat szuka uczestników do nowego reality-show ,,Farma"

Wystartowały castingi do nowego programu „Farma”, który dla Telewizji Polsat produkować będzie Constantin Entertainment Polska. Zdjęcia do reality-show zaplanowane są na wczesną jesień, a emisja - na wiosnę 2022 roku. więcej

Panel telemetryczny Nielsena obejmuje także OOH

Nielsen dołączył do swoich standardowych danych o widowni kanałów telewizyjnych dane dotyczące oglądalności telewizji poza domem tzw. out of home viewing (OOH). więcej

UOKiK interweniuje w sprawie usług Fame MMA, TVN, UPC Polska i Tidala

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeprowadził interwencje w sprawie nieprawidłowości w dostępie do filmów, muzyki czy programów rozrywkowych oferowanych przez organizację walk Fame MMA, serwis streamingu audio Tidal, TVN (serwis Player.pl) oraz UPC Polska (usługa "UPC na żądanie"). więcej

Reese Witherspoon sprzedała swoją firmę za prawie miliard dolarów

To jedna z największych transakcji ostatnich miesięcy w Hollywood. Firma producencka należąca do aktorki Reese Witherspoon została sprzedana za 900 milionów dolarów. więcej

Seria ,,Zawód ratownik" w kanałach Telewizji Polsat

Od 4 sierpnia kanały Telewizji Polsat będą emitować 2-odcinkowy minicykl „Zawód ratownik” - podany w krótkiej i przystępnej formie instruktaż jak zachować się w sytuacji zagrożenia życia. więcej

Polsat Sport i Super Polsat pokażą mecz Wisła Kraków-SSC Napoli

W środę, 4 sierpnia odbędzie się towarzyski mecz Wisła Kraków-SSC Napoli. Relację na żywo będzie można oglądać w Polsat Sport i Super Polsat. więcej

Decathlon uruchamia marketplace

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Lidia Lasota naczelną Radia Łódź. Współtworzyła ,,Ziarno", występowała w ,,Motelu Polska"

Lidia Lasota została nową redaktor naczelną Radia Łódź – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Związana była przez wiele lat z redakcją programów katolickich TVP, występowała także w programie „Motel Polska”, w którym komentowała programy jako jeden ze „zwykłych widzów”. więcej

 
Festiwal ,,Dwa Teatry" TVP i Polskiego Radia przenosi się z Sopotu do Zamościa. ,,Miejsce spotkań twórców z widzami"

Od 17 do 20 września br. w Zamościu odbywać się będzie XX Festiwal Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry 2021”. We wtorek organizatorzy przedsięwzięcia podpisali z władzami miasta porozumienie o trzyletniej współpracy. Do 2019 roku Festiwal odbywał się w Sopocie. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w I półroczu. Awans Eski

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w pierwszym półroczu br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Carrefour i Kaufland z dużymi wzrostami reklamowymi, wydatki Biedronki 13 proc. w dół

W I połowie br. spożywcze sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe o 13 proc. w porównaniu do I połowy ub.r. Najbardziej wzrosły nakłady na reklamę Carrefoura, a Jeronimo Martins Polska jako jedyna sieć z czołówki budżet reklamowy zredukowała. Sieci zmniejszyły wydatki we wszystkich tradycyjnych mediach, poza telewizją - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa Freundschaft wypromuje brokera XTB

Grupa Freundschaft wygrała przetarg na realizację globalnej kampanii reklamowej domu maklerskiego XTB. więcej

Panel telemetryczny Nielsena obejmuje także OOH

Nielsen dołączył do swoich standardowych danych o widowni kanałów telewizyjnych dane dotyczące oglądalności telewizji poza domem tzw. out of home viewing (OOH). więcej

Heart&Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową Getin Banku

Agencja reklamowa Heart&Brain wygrała trwający od wielu miesięcy przetarg na obsługę reklamową Getin Banku. Poprzednio odpowiadała za to BBDO Warszawa. więcej

Lidl rezygnuje z wiaderek na owoce, by zredukować plastik

Lidl Polska kontynuuje działania mające w jak największym stopniu zredukować ilość zużycia plastiku w opakowaniach. Teraz sieć zrezygnowała ze sprzedaży borówek w plastikowych wiaderkach na rzecz szalek. więcej

MullenLowe Group dla kleju Kropelka

Firma Fenedur, właściciel marki kleju Kropelka wybrała do współpracy MullenLowe Group. więcej

Janusz Chabior w kolejnej odsłonie kampanii OLX "Cała Polska po sąsiedzku"

Ruszyła kolejna odsłona kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX pod hasłem "Cała Polska po sąsiedzku". W nowych spotach platforma promuje ofertę przesyłek. więcej

Unique One z loterią dla marki KitKat

Agencja Unique One odpowiada za obsługę loterii marki KitKat (Nestlé Polska), w której do wygrania jest 50 konsol PlayStation 5. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. więcej

Marka wody Perrier wraca z globalną kampanią ,,Heat by Perrier"

Marka naturalnej gazowanej wody mineralnej Perrier, należąca do Nestlé Waters, powraca z globalnym spotem reklamowym „Heat by Perrier”, zrealizowanym w stolicy Grecji. To alegoria ilustrująca pragnienie życia marki i jej historyczne spojrzenie na siłę kobiet. Spot powstał pod okiem filmowca Cary’ego Joji’ego Fukunagi - reżysera najnowszego filmu o Jamesie Bondzie. więcej

Victor Gondim i Roch Rooijens w MullenLowe Warsaw

Victor Gondim i Roch Rooijens dołączyli w w agencji MullenLowe Warsaw do zespołu kreatywnego zarządzanego przez Marcina Nowaka, creative directora firmy. więcej

4F z własną linią żywności funkcjonalnej i suplementów diety

4F Fuel to nowa marka żywności funkcjonalnej oraz suplementów diety (kapsułki, shoty, drinki, proszki i tabletki) producenta OTCF. więcej

Lay's kampanią zachęca do dzielenia się uśmiechami (wideo)

Marka chipsów Lay's (FritoLay/PepsiCo) rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Za przygotowanie kampanii i regionalnych toolkitów odpowiada VMLY&R Poland. więcej

Nałęczowianka odsłoniła mural pochłaniający zanieczyszczenia

W centrum Warszawy pojawił się specjalny mural namalowany farbami pochłaniającymi zanieczyszczenia, na którym marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka dziękuje konsumentom za poprawne sortowanie odpadów. więcej

PlayStation przedłuża umowę z Ligą Mistrzów do 2024 roku

UEFA ogłosiła przedłużenie kontraktu pomiędzy Ligą Mistrzów UEFA a Sony PlayStation na sezon 2021-2024. Umowa ta obejmuje również prawa sponsorskie dla Ligi Młodzieży UEFA, Ligi Mistrzów UEFA Futsal i Superligi UEFA na lata 2021, 2022 i  2023. więcej

Decathlon uruchamia marketplace

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wrocławska" skopiowała tekst z kulinarnego bloga

„Gazeta Wrocławska” (Polska Press) opublikowała artykuł o nowych restauracjach we Wrocławiu. Blog Wrocławskie Podróże Kulinarne oskarżył dziennik o plagiat. Tekst, za który przeprosił szef działu online „Gazety Wrocławskiej”, zniknął już z sieci. więcej

Z ,,Głosu Wielkopolskiego" odchodzi szefowa magazynu i dodatków Katarzyna Sklepik

Z redakcją „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) po 22 latach pożegnała się szefowa piątkowego magazynu i wydawczyni, Katarzyna Sklepik. - Postanowiłam zmienić swoje życie - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl. Poprosiła, by do jej odejścia „nie dorabiać ideologii”. więcej

Mira Suchodolska przeszła z ,,Dziennika Gazety Prawnej" do PAP

Mira Suchodolska od sierpnia jest redaktorką działu Społeczeństwo i polityka w Polskiej Agencji Prasowej. Poprzednio była sekretarzem redakcji „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Krytyka Viaplay za jakość techniczną. ,,Falstart"

Zgodnie z zapowiedziami zadebiutowała platforma streamingowa Viaplay. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl chwalą NENT Group za szybkie pozyskiwanie licencji, wybór komentatorów sportowych i krytykują Skandynawów za jakość techniczną długo zapowiadanego produktu. więcej

Ponad 10 mln zł podatku od VOD w I półroczu 2021 roku

Do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej wpłynęło za drugi kwartał roku ponad 5,2 mln zł opłaty od podmiotów świadczących audiowizualne usługi medialne, tzw. podatku od VoD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W całym I półroczu 2021 roku wpływy te wyniosły ponad 10 mln zł. więcej

Na Viaplay wszystkie mecze Bundesligi z polskim komentarzem. Grę piłkarzy skomentuje także kobieta

Platforma Viaplay z polskim komentarzem będzie pokazywać wszystkie mecze Bundesligi i po kilka z każdej kolejki Ligi Europy i Ligi Konferencji. Spotkania piłkarzy ma komentować przynajmniej jedna kobieta. - Chcemy inwestować nasz czas i wysiłek nie tylko w kobiecy sport, lecz także w kobiety w sporcie, bo wierzymy, że tam jest przyszłość i że pora pomóc wyrównać szanse - mówi Paweł Wilkowicz, szef polskiej redakcji Viaplay. więcej

Pierwsze od 2 lat zmiany na stronie Disney+. Kanały Fox zmienią nazwę na Star?

Na polskiej wersji strony disneyplus.com doszło do pierwszej od dwóch lat aktualizacji, co może być oznaką zbliżającego się debiutu platformy streamingowej nad Wisłą. Na witrynie umieszczono logo marki Star. więcej

Wyniki największych spółek technologicznych przebiły oczekiwania; przed gigantami wyzwania

Cztery z pięciu największych, pod względem wartości rynkowej, amerykańskich spółek technologicznych - Apple (2,4 bln USD kapitalizacji), Microsoft (2,1 bln USD), Alphabet (1,8 bln USD) i Facebook (1 bln USD) - osiągnęły w II kwartale 2021 roku przychody wyższe od oczekiwań analityków. Wszystkie zwiększyły zyski. W ocenie analityków każda ze spółek stoi przed wyzwaniami, choć relatywnie "bezpieczny" wydaje się Alphabet. więcej

Scarlett Johansson zaszokowana odpowiedzią Disneya na jej pozew. Inne gwiazdy także rozważają podobne kroki prawne

Żyjemy w dość burzliwych czasach skoro nawet doszło do tego, że Hollywood prowadzi wojny samo ze sobą. Reakcja firmy Walt Disney Company na pozew ze strony Scarlett Johansson zostawiła aktorkę w niemałym szoku. Wiele wskazuje na to, że to dopiero początek hollywoodzkiej rewolty. więcej

Firmy zwiększają nakłady na chmurę. Globalny rynek urósł do 42 mld dolarów

W II kwartale 2021 roku wydatki firm na usługi infrastruktury chmurowej sięgnęły 42 mld dolarów. To o 2,7 mld dolarów więcej niż w poprzednim kwartale oraz o 39 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Synergy Research Group. więcej

Twitter chce walczyć z dezinformacją. Rozpoczyna współpracę z agencjami Reuters i Associated Press

Twitter zamierza demaskować fake newsy. Dlatego popularny serwis społecznościowy zapowiedział, że będzie współpracować z największymi agencjami prasowymi na świecie. Chodzi o Reutersa i Associated Press. więcej

UOKiK interweniuje w sprawie usług Fame MMA, TVN, UPC Polska i Tidala

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przeprowadził interwencje w sprawie nieprawidłowości w dostępie do filmów, muzyki czy programów rozrywkowych oferowanych przez organizację walk Fame MMA, serwis streamingu audio Tidal, TVN (serwis Player.pl) oraz UPC Polska (usługa "UPC na żądanie"). więcej

Dżihadyści opanowali portal społecznościowy Gettr założony przez doradcę Trumpa

Zaledwie kilka tygodni po uruchomieniu nowego serwisu społecznościowego założonego przez bliskich współpracowników Donalda Trumpa platformę zalewają treści popierające Państwo Islamskie oraz nagrania wideo pokazujące m.in. ścinanie głów i inne brutalne akty przemocy - donosi serwis Politico. więcej

Pandemia przyczyną rekordowo wysokich kosztów naruszeń danych

Spółka IBM Security przedstawiła wyniki globalnego badania, z którego wynika, że średni koszt jednego przypadku naruszenia danych wyniósł 4,24 mln USD. To najwyższy rezultat odnotowany w 17-letniej historii raportu. więcej

"Rethink The Line" w nowej kampanii Google (wideo)

Google zachęca marketerów do "Rethink The Line" w najnowszej kampanii autorstwa agencji The Hallway. więcej

Uwaga na fałszywe strony podszywające się pod Booking.com

Zespół Reagowania na Incydenty Bezpieczeństwa Komputerowego polskiego sektora finansowego CSIRT KNF ostrzega przed cyberprzestępcami atakującymi użytkowników portalu rezerwacyjnego Booking.com. więcej

Publicis Groupe globalnym partnerem TikToka

TikTok nawiązał globalne partnerstwo z Publicis Groupe. więcej

Dymna, Schuchardt, Czop i Żulewska zagrają w serialu Netflixa "Wielka Woda"

Netfix ogłosił obsadę swojego kolejnego polskiego serialu oryginalnego "Wielka Woda". W głównych rolach Agnieszka Żulewska, Tomasz Schuchardt oraz Ireneusz Czop. Na ekranie towarzyszą im m.in. Anna Dymna, Jerzy Trela oraz Blanka Kot. Premiera w 2022 roku. więcej

YouTube testuje tańszy abonament premium bez reklam

Platforma wideo Google YouTube testuje tańszą wersję swojego planu subskrypcji Premium. Test został przeprowadzony w niektórych częściach Europy. więcej

Viaplay nakręci w Polsce seriale o morderczyniach, żołnierzach i przemocy domowej

Platforma streamingowa Viaplay zapowiada, że wyprodukuje w Polsce trzy seriale: „Polskie morderczynie” (na podstawie książki Katarzyny Bondy), „Czarny pies” oraz „Wolność jaskółki” (na podstawie powieści Pauli Er). więcej

Decathlon uruchamia marketplace

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Panel telemetryczny Nielsena obejmuje także OOH

Nielsen dołączył do swoich standardowych danych o widowni kanałów telewizyjnych dane dotyczące oglądalności telewizji poza domem tzw. out of home viewing (OOH). więcej

EY: zdolność firm do odbierania cyberzagrozeń budzi wątpliwości

Ponad 40 proc. osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo informacji w firmach, jak nigdy dotąd niepokoi się o zdolność organizacji do odpierania cyberzagrożeń - wynika z badania EY. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Podwyżka pensji polityków oburza wyborców. "Władza dała opozycji temat na tacy"

Kilka dni temu prezydent Andrzej Duda podpisał rozporządzenie wprowadzające znaczące, bo kilkutysięczne podwyżki wynagrodzeń dla polityków. - Pomysł podwyżki dla polityków zmieni opinię publiczną.Wizerunkowo robienie tego właśnie wtedy, kiedy polityka Państwa polega na zabieraniu ludziom pieniędzy, to nie jest dobry pomysł. Opowiadanie, że to rekompensata za odpowiedzialność polityków to tylko propaganda - bo czy słyszeliście o polityku, który poniósł odpowiedzialność za cokolwiek? - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes First PR. więcej

Hill+Knowlton Strategies Poland bez 10 proc. przychodów, wypłaci 4 mln zł dywidendy

W ub.r. przychody agencji public relations Hill+Knowlton Strategies Poland, należącej do koncernu WPP, zmalały o 10,4 proc. do 16,07 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 10 proc. zysk netto zmniejszył się minimalnie - z 1,889 do 1,886 mln zł. więcej

Ilona Rutkowska i Karolina Kapusta awansowały w Good One PR

W Good One PR Ilona Rutkowska objęła stanowisko PR account managera, a Karolina Kapusta account executive. więcej

Krzysztof Chodkowski nowym konsultantem w Lighthouse

Krzysztof Chodkowski objął nowe stanowisko senior expert działu tech w agencji PR Lighthouse. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Darmowy serwis Polsat Go wystartuje jeszcze w sierpniu
Wyniki największych spółek technologicznych przebiły oczekiwania; przed gigantami wyzwania
Firmy zwiększają nakłady na chmurę. Globalny rynek urósł do 42 mld dolarów
Pandemia przyczyną rekordowo wysokich kosztów naruszeń danych
Uwaga na fałszywe strony podszywające się pod Booking.com
EY: zdolność firm do odbierania cyberzagrozeń budzi wątpliwości
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj