Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 21 Marca 2023
 
 
 
Festiwal w Opolu odbędzie się w drugi weekend czerwca
 
60.  Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki odbędzie się w dniach od 9 do 11 czerwca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Podczas wydarzenia zaplanowano m.in. koncerty Premier i Debiutów, będzie też widowisko z okazji 60-lecia muzycznej imprezy. więcej
 
 
Polskie Radio rozpisało przetarg na emisję i poszerzenie zasięgu w DAB+
 
Polskie Radio rozpoczęło przetarg dotyczący dalszej emisji publicznych rozgłośni w DAB+. Termin składania ofert upływa 21 kwietnia. Z dokumentacji postępowania wynika, że do opóźnionego poszerzenia zasięgu multipleksu dojdzie najpóźniej do 1 października 2024 roku. więcej
 
 
Tygodnik ,,Nie" znowu na Orlenie, na poczcie go już nie kupimy
 
Ostatnie wydanie tygodnika „Nie” (Urma) z napisem „Nie lękamy się” na okładce trafiło do sprzedaży na stacjach PKN Orlen (koncern wycofał poprzedni numer). Z dystrybucji tytułu zrezygnowała natomiast Poczta Polska. - Garmond Press wziął [od nas] tego następnego numeru mniej o 1200 egzemplarzy, co by znaczyło, że poczta wycofała się w ogóle z kolportowania nas - mówi Wirtualnemedia.pl prezeska Urmy Marta Miecińska. więcej
 
 
Emitel i GPW z pilotażem reklam adresowalnych naziemnie, w kablu i IPTV
 
Operator multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej Emitel porozumiał się z Giełdą Papierów Wartościowych w sprawie pilotażowego wdrożenia systemu emisji spotów reklamowych w modelu DAI. W trakcie projektu testowana będzie funkcjonalność i efektywność systemu. Próby obejmą naziemną telewizję cyfrową, sieci kablowe i dostawców IPTV. więcej
 
 
Vectra i UPC na razie bez dodatkowych kanałów w jakości HD
 
Choć kilku operatorów płatnej telewizji dołączyło kanały: TVP Seriale HD, TVP Historia HD i TVP Rozrywka HD, to na razie na taki ruch nie zdecydowały się największe sieci kablowe. - Na ten moment nie planujemy włączenia kanałów TVP Historia, TVP Rozrywka i TVP Seriale w jakości HD do naszej oferty - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat Box Go wychodzi z cienia Playera. Co miesiąc nowy serial więcej
 
Dostawy w 15 minut z zadyszką. Wielu graczy znikło z rynku więcej
 
ChatGPT słabo rozumie żarty. Zbadali to polscy naukowcy więcej
 
Morderca czy celebryta? Fenomen popularności seriali i podcastów true crime więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Kierownik Produkcji Rochstar
Reżyser Rochstar
Producent Rochstar
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
EVENT MANAGER Wirtualnemedia.pl
Specjalista / Specjalistka ds. programowych Kino Polska TV SA
Specjalista w Sekretariacie Programowym TVP
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Asystent produkcji Under Ski Tower
Kierownik Produkcji Under Ski Tower
Wydawca strony głównej Portal PolskieRadio24.pl
Wydawczyni / redaktorka prowadząca Krytyka Polityczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Festiwal w Opolu odbędzie się w drugi weekend czerwca

60.  Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki odbędzie się w dniach od 9 do 11 czerwca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Podczas wydarzenia zaplanowano m.in. koncerty Premier i Debiutów, będzie też widowisko z okazji 60-lecia muzycznej imprezy. więcej

Vectra i UPC na razie bez dodatkowych kanałów w jakości HD

Choć kilku operatorów płatnej telewizji dołączyło kanały: TVP Seriale HD, TVP Historia HD i TVP Rozrywka HD, to na razie na taki ruch nie zdecydowały się największe sieci kablowe. - Na ten moment nie planujemy włączenia kanałów TVP Historia, TVP Rozrywka i TVP Seriale w jakości HD do naszej oferty - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo" hitem Polsatu

Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time 18. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,56 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,08 mln widzów nowego serialu ,,Krucjata. Prawo serii" w TVP1

Nowy kryminalny serial „Krucjata. Prawo serii” ogląda średnio 1,08 mln widzów, o 900 tys. osób mniej niż miał rok temu w tym paśmie „Ojciec Mateusz 27” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,05 mln widzów ,,Azji Express 3", TVN liderem w 16-49

Trzeci sezon „Azji Express” po trzech tygodniach emisji w TVN ogląda średnio 1,05 mln widzów. TVN w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w grupie 4+ i pierwsze w grupach 16-49 i 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

387 tys. widzów nowego teleturnieju ,,Kto to wie?" w TVN

Nowy teleturniej TVN „Kto to wie?” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 387 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

587 tys. widzów śledzi ,,Mojego agenta" w TVN

Nowy serial „Mój agent” po trzech tygodniach emisji ogląda na antenie TVN średnio 587 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Pakiet Disney+ z reklamami popularniejszy niż tanie plany Netfliksa i HBO Max

W pierwszym miesiącu po debiucie pakietu Disney+ z reklamami, taki plan wybierało 20 proc. rejestrujących się w serwisie. Jonathan Carson, współzałożyciel i dyrektora generalnego firmy analitycznej Antenna ujawnił też, że w przypadku w przypadku Netfliksa ten odsetek wyniósł 9 proc., natomiast HBO Max 14 proc.   więcej

910 tys. widzów nowego serialu ,,Sługa Narodu" w Polsacie

Nowy serial Polsatu „Sługa Narodu” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 910 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

345 tys. widzów ,,Rzeczy, których nie nauczyła mnie matka", TTV wiceliderem w 16-49

Nowy program „Rzeczy, których nie nauczyła mnie matka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 345 tys. widzów, o 52 tys. oglądających więcej niż nadawany rok temu cykl „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 2” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Zysk netto grupy Kino Polska TV spadł w 2022 roku o 2 proc. do 47,7 mln zł

Grupa Kino Polska TV wypracowała w 2022 roku 47,7 mln zł zysku netto, o 2 proc. mniej niż rok wcześniej - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników. więcej

,,Polowanie na ćmy" hitem TVP1. 2,5 mln widzów debiutu

Pokazany w niedzielę w Jedynce pierwszy odcinek nowego serialu „Polowanie na ćmy” oglądało w Jedynce średnio 2,48 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

834 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+ Sport

Transmisję meczu pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ Sport w zeszłą niedzielę oglądało 834 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Eleven Sports 1 transmitując mecz odnotował czwartą najwyższą oglądalność w historii nadawania. więcej

Specjalny odcinek ,,Świata według Kiepskich" na platformie Polsatu, Paździoch i Boczek wygenerowani cyfrowo

Na platformie Polsat Box Go pojawił się specjalny odcinek sitcomu „Świat według Kiepskich”. Dzięki technologii deepfake występują w nim Arnold Boczek i Marian Paździoch, których grali zmarli w ostatnich latach Dariusz Gnatowski i Ryszard Kotys. więcej

Serial HBO ,,Ślepnąc od świateł" od 5 kwietnia w Siódemce

W środę, 5 kwietnia w Siódemce odbędzie się premiera serialu „Ślepnąc od świateł”, który został wyprodukowany przez HBO. więcej

,,Resortowe dzieci" Doroty Kani jako reportaże w TVP Info

Telewizja Polska pokaże cykl reportaży „Resortowe dzieci” przygotowany przez Dorotę Kanię, redaktor naczelną Polska Press. Kania jest współautorką serii książek o takim tytule. więcej

Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego

Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio rozpisało przetarg na emisję i poszerzenie zasięgu w DAB+

Polskie Radio rozpoczęło przetarg dotyczący dalszej emisji publicznych rozgłośni w DAB+. Termin składania ofert upływa 21 kwietnia. Z dokumentacji postępowania wynika, że do opóźnionego poszerzenia zasięgu multipleksu dojdzie najpóźniej do 1 października 2024 roku. więcej

 
Wzrosły wpływy i zysk TOK FM. Więcej zarobił też broker radiowo-kinowy Agory

Nadająca Radio TOK FM spółka Inforadio w ub.r. przy wzroście przychodów o 9,1 proc. do 16,65 mln zł osiągnęła 2,84 mln zł zysku netto. Natomiast należąca wyłącznie do Agory firma Doradztwo Mediowe, zajmująca się głównie sprzedażą reklamy radiowej i kinowej, zarobiła na czysto prawie 6 mln zł. więcej

 
RMF FM nadal bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej. Antyradio i Radio ZET uzupełniają podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Emitel i GPW z pilotażem reklam adresowalnych naziemnie, w kablu i IPTV

Operator multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej Emitel porozumiał się z Giełdą Papierów Wartościowych w sprawie pilotażowego wdrożenia systemu emisji spotów reklamowych w modelu DAI. W trakcie projektu testowana będzie funkcjonalność i efektywność systemu. Próby obejmą naziemną telewizję cyfrową, sieci kablowe i dostawców IPTV. więcej

Tajemnicza akcja "Wolności nie ma" na plakatach i w internecie

Na nośnikach zewnętrznych w co najmniej dwóch polskich miastach można zobaczyć surowe plakaty z napisem "Wolności nie ma". Dodatkowo w sieci akcję zapowiadają piosenkarki Katarzyna Nosowska, Natalia Szroeder czy aktorka Roma Gąsiorowska. To teaser kampanii, której właściwa część ma ruszyć pod koniec tygodnia. więcej

Ekipa Holding obniża swoją wartość o 217 mln zł. Odpis będzie kosztował 1,8 mln zł

Influencerska Ekipa Holding w efekcie zmiany metody rachunkowości zmniejsza swoją wartość w bilansie aż o 216,93 mln zł. Odpisy amortyzacyjne rozłożono na osiem lat, pierwszy obniży zysk netto spółki za ub.r. o 1,79 mln zł. więcej

DHL wraca do Rosji. Brzoska: szokujące

Operator logistyczny DHL wznowił dostawy na terenie Rosji, mimo tego że kraj ten dalej prowadzi agresję zbrojną na Ukrainie. Rafał Brzoska, szef InPostu, ocenił to  jako "szokujące". więcej

Change Serviceplan i Media Republic ponownie dla Mlekpolu

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.   więcej

"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN

TVN Media podało ceny reklam na kwiecień. Najwięcej, bo blisko 70 tys. zł trzeba zapłacić za 30-sek. reklamę przy wydaniu serwisu informacyjnego "Fakty". więcej

Nowy program lojalnościowy Intermarché. Rusza akcja Interkasa

W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” (Grupa Muszkieterów) marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności. Oszczędnie nie musi oznaczać biednie. więcej

Nowa usługa ,,Płać kartą i wypłacaj" w sklepach Biedronka

Usługa „Płać kartą i wypłacaj” z kartą Mastercard pozwala na wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zakupów. Sieć Biedronka uruchamia ją właśnie w 2 tysiącach swoich placówek na terenie całego kraju. Będzie można z niej korzystać także zbliżeniowo. więcej

Aplan Media przygotuje kampanie dla władz Warszawy i województwa śląskiego

Agencja Aplan Media wygrała przetarg władz Warszawy na przygotowanie kampanii społecznej dotyczącej przemocy w rodzinie oraz postępowanie władz województwa śląskiego na kampanię społeczną o poprawie jakości powietrza w tym regionie. więcej

Iga Świątek zmienia producenta strojów. Współpraca ze szwajcarską marką związaną z Federerem

Najlepsza na świecie tenisistka Iga Świątek od najbliższego turnieju WTA w Miami będzie występowała w strojach szwajcarskiej marki On. Wcześniej polską zawodniczkę ubierała firma Asics. więcej

Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk i Damian Tkaczuk w kampanii Galderma

Firma Galderma, produkująca preparaty dermatologiczne ruszyła z kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającą na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk. więcej

Netto Polska z nowym dyrektorem zarządzającym w Polsce

Nowym dyrektorem zarządzającym spółki Netto Polska od 1 kwietnia zostanie Brian Nyeng Olesen, dotychczasowy dyrektor działu commercial w Grupie Salling. Zastąpił na tym stanowisku Hugo Mesquitę. więcej

Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut

Na czele nowo utworzonego działu UX research agencji digital product design & development ExtraHut stanęła Patrycja Kołodziejczyk. Nadzoruje projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami. więcej

Rodzina Słodkich reklamuje cukier Diamant

Rozpoczęła się kampania reklamowa cukru marki Diamant. Bohaterami spotu są nowi brand heroes marki - rodzina Słodkich. więcej

Co wpływa na obniżenie składki OC auta?

Każdy posiadacz pojazdu mechanicznego podlegającego rejestracji, niezależnie od tego, czy na co dzień z niego korzysta, czy samochód stoi w garażu, musi go ubezpieczyć w ramach obowiązkowego OC. Towarzystwa same ustalają, jakie czynniki wpływają na cenę ubezpieczenia. Sprawdź, co wpłynąć może na obniżenie składki OC auta? więcej

Mateusz Gessler reklamuje Somat

Mateusz Gessler - szef kuchni, właściciel restauracji i prowadzący programy o tematyce kulinarnej - został ambasadorem reklamowym marki produktów do zmywania naczyń Somat. więcej

Fogiel pyta na TikToku młodych "za co nienawidzicie PiS". Lawina komentarzy, film hitem sieci

Na tiktokowym koncie Prawa i Sprawiedliwości udostępniono w weekend film, w którym polityk partii Radosław Fogiel zapytał młodych użytkowników "za co nienawidzą PiS". Pod materiałem pojawiło się w kilkanaście godzin ponad 7 tysięcy komentarzy, w których internauci wyrzucają rządzącym m.in. afery, upolitycznienie mediów publicznych czy drożyznę. Już teraz film jest najczęściej oglądanym wideo na profilu PiS - ma już ponad 160 tysięcy wyświetleń. więcej

Innowacyjny mural Miele w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media

Mural w kampanii Miele zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim śródmieściu przy Politechnice Warszawskiej został wzbogacony technologią LED Neon Flex z elementem 3D. więcej

Agencja Chapter1 ,,Traw beton, krzew zieleń"

Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto” zostanie wsparty kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Działania potrwają do przyszłego roku. więcej

Somersby w nowych smakach

Marka Somersby (Carlsberg Polska) rozszerza ofertę o alkoholową wersją smaku gruszki, czyli Somersby Pear 4,5%, Somersby Cherry & Apple 4,5% oraz bezalkoholowe Somersby Blackcurrant & Lime 0,0%. więcej

Czy znasz już moc geomarketingu? Oto sposób na stworzenie kampanii, która przyciągnie klientów

Chcesz docierać szeroko, ale z przekazem personalizowanym tu i teraz? Odpowiedzią na Twoje potrzeby może być geomarketing, który pozwala na precyzyjne docieranie do użytkownika z unikalnym przekazem przez wykorzystanie jego lokalizacji. Dokładnie tak! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Tygodnik ,,Nie" znowu na Orlenie, na poczcie go już nie kupimy

Ostatnie wydanie tygodnika „Nie” (Urma) z napisem „Nie lękamy się” na okładce trafiło do sprzedaży na stacjach PKN Orlen (koncern wycofał poprzedni numer). Z dystrybucji tytułu zrezygnowała natomiast Poczta Polska. - Garmond Press wziął [od nas] tego następnego numeru mniej o 1200 egzemplarzy, co by znaczyło, że poczta wycofała się w ogóle z kolportowania nas - mówi Wirtualnemedia.pl prezeska Urmy Marta Miecińska. więcej

Fundacja Wysokich Obcasów wciąż nie działa

Fundacja Wysokich Obcasów „praktycznie nie działa w tej chwili” - przyznała Agora. W ciągu miesiąca spółka ma podjąć decyzję, co dalej stanie się z fundacją. W ciągu pół roku organizacja straciła cały swój zarząd. więcej

Iwona Kutyna w nowym programie ,,Super Expressu"

W najbliższych dniach na portalu i profilach społecznościowych „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) zadebiutuje nowy program wideo. Jedną z jego prowadzących będzie Iwona Kutyna, poprzednio związana z Onetem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowa odsłona strony głównej pb.pl

Wydawca „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) pokazał nową, gruntownie przebudowaną stronę główną pb.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Biuro prasowe Twittera ma automatyczną odpowiedź z emoji kupy

Elon Musk poinformował, że na zapytania kierowane na adres mailowy Twittera dla mediów będzie automatycznie udzielana krótka odpowiedź, którą będzie emoji przedstawiające... kupę. - Może się okazać, że to działanie jest dla niego budujące, a nie niszczące. Jeśli dołożymy mechanizm behawioralny - zastrzega Anna Gołębicka. więcej

Pakiet Disney+ z reklamami popularniejszy niż tanie plany Netfliksa i HBO Max

W pierwszym miesiącu po debiucie pakietu Disney+ z reklamami, taki plan wybierało 20 proc. rejestrujących się w serwisie. Jonathan Carson, współzałożyciel i dyrektora generalnego firmy analitycznej Antenna ujawnił też, że w przypadku w przypadku Netfliksa ten odsetek wyniósł 9 proc., natomiast HBO Max 14 proc.   więcej

Ekipa Holding obniża swoją wartość o 217 mln zł. Odpis będzie kosztował 1,8 mln zł

Influencerska Ekipa Holding w efekcie zmiany metody rachunkowości zmniejsza swoją wartość w bilansie aż o 216,93 mln zł. Odpisy amortyzacyjne rozłożono na osiem lat, pierwszy obniży zysk netto spółki za ub.r. o 1,79 mln zł. więcej

DHL wraca do Rosji. Brzoska: szokujące

Operator logistyczny DHL wznowił dostawy na terenie Rosji, mimo tego że kraj ten dalej prowadzi agresję zbrojną na Ukrainie. Rafał Brzoska, szef InPostu, ocenił to  jako "szokujące". więcej

BBC nie chce, żeby w pracy korzystano z TikToka

BBC zaleciło swoim pracownikom, żeby z urządzeń służbowych usunęli aplikację społecznościową TikTok. Kilka dni temu brytyjskie władze ogłosiły podobną decyzję dotyczącą pracowników administracji. więcej

Amazon zwolni jeszcze 9 tys. pracowników

Amerykański gigant e-commerce Amazon zapowiedział w poniedziałek zwolnienie w najbliższych tygodniach 9 tys. pracowników. Szef koncernu Andy Jassy tłumaczy to oszczędnościami i niepewnością rynkową. więcej

Meta wprowadza płatne subskrypcje na Facebooku i Instagramie

Ruszyły płatne subskrypcje w serwisach Mety - Facebooku i Instagramie. Usługa Meta Verified daje możliwość uzyskania niebieskiej plakietki, potwierdzającej autentyczność danego konta. Po testach, platforma wprowadziła subskrypcje na razie dla kilku krajów. więcej

Dostęp do Onet Premium dla klientów marki vivo w promocji

Onet Premium rozpoczyna współpracę z globalnym producentem smartfonów – marką vivo. W ramach współpracy pakiet Onet Premium będzie dostępny dla klientów vivo w specjalnej promocji. więcej

Producent rowerów Merida zakazywał sprzedaż w internecie. 2,5 mln zl kary od UOKiK

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na spółkę Merida Polska karę w wysokości prawie 2,5 mln zł. Firma przez 6 lat zabraniała swoim dystrybutorom sprzedaży rowerów przez internet. Spowodowało to podział rynku i ograniczenie konsumentom możliwości wyboru jedynie do najbliższych sklepów stacjonarnych - uzasadnia urząd. więcej

Pouczenie zamiast mandatu? To możliwe! Zapomnij jednak o tym, jeśli nie masz ważnego OC

Wykroczenie bez kary? To jest możliwe. Policjant ma prawo na drodze zastosować tzw. środki wychowawcze, czyli pouczenie, ale pamiętaj - w żaden sposób nie wymigasz się od braku ważnego OC. Kupując obowiązkową polisę w LINK4, nie tylko chronisz się przed finansowymi konsekwencjami szkód, które wyrządzasz innym, ale także zyskujesz wiele dodatkowych korzyści z zakresu assistance. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dzieci, które ruszają się więcej, chorują mniej

Wyższy poziom codziennej aktywności fizycznej faktycznie wiąże się z mniejszą podatnością na infekcje górnych dróg oddechowych, czyli tzw. przeziębienia - wynika z badania z udziałem 104 polskich przedszkolaków. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Biuro prasowe Twittera ma automatyczną odpowiedź z emoji kupy

Elon Musk poinformował, że na zapytania kierowane na adres mailowy Twittera dla mediów będzie automatycznie udzielana krótka odpowiedź, którą będzie emoji przedstawiające... kupę. - Może się okazać, że to działanie jest dla niego budujące, a nie niszczące. Jeśli dołożymy mechanizm behawioralny - zastrzega Anna Gołębicka. więcej

Fogiel pyta na TikToku młodych "za co nienawidzicie PiS". Lawina komentarzy, film hitem sieci

Na tiktokowym koncie Prawa i Sprawiedliwości udostępniono w weekend film, w którym polityk partii Radosław Fogiel zapytał młodych użytkowników "za co nienawidzą PiS". Pod materiałem pojawiło się w kilkanaście godzin ponad 7 tysięcy komentarzy, w których internauci wyrzucają rządzącym m.in. afery, upolitycznienie mediów publicznych czy drożyznę. Już teraz film jest najczęściej oglądanym wideo na profilu PiS - ma już ponad 160 tysięcy wyświetleń. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Zwolnienia grupowe u producenta gier mobilnych. Pożegna się z 10 proc. pracowników
Projekt amerykańskiego studia CD Projekt na rozdrożu. Ponad 40 mln zł na straty
BBC nie chce, żeby w pracy korzystano z TikToka
Meta wprowadza płatne subskrypcje na Facebooku i Instagramie
Roboty mogą poprawiać samopoczucie pracowników - o ile odpowiednio wyglądają
ZUS chce mieć spółkę IT i nowy system centralny
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj