Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 29 Marca 2023
 
 
 
Pepsi zyska nowe logo
 
Marka napojów Pepsi tuż przed 125. rocznicą swojego istnienia zmieni logo. Nowy logotyp, które zastąpi logo używane od 2008 roku, ma pogrubiony napis Pepsi, który znajduje się na środku czarnego okręgu nad czerwonymi, białymi i niebieskimi paskami. więcej
 
 
UKE: Nie mamy wolnych częstotliwości do stałych multipleksów lokalnych
 
Na razie nie przybędzie multipleksów lokalnych naziemnej telewizji cyfrowej. Przynajmniej do zakończenia listopadowej konferencji WRC-23 w Dubaju. - W tej chwili nie mamy w siatce radiowej wolnych częstotliwości przeznaczonych dla stałych multipleksów lokalnych, nie trwają także prace nad ich wyznaczeniem - informuje Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE. więcej
 
 
Radio 357 udostępni część podcastów na zewnętrznych platformach
 
Od 5 kwietnia Radio 357 będzie szerzej udostępniało swoje podcasty. 14 serii podcastowych trafi na zewnętrzne platformy, aby mogli z nimi zapoznawać się ci, którzy jeszcze nie są słuchaczami bądź patronami rozgłośni. - Chcemy wyjść im naprzeciw - mówiła we wtorek podczas spotkania z patronami Olga Mickiewicz z zarządu Radia 357.  więcej
 
 
Cyfrowy Polsat stracił 110 tys. abonentów indywidualnych. Wyższe odsetki zjadły część zysku
 
Według wstępnych danych w czwartym kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła przychody sprzedażowe o 5 proc. do 3,43 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 333,7 do 174,5 mln zł. Firma straciła przez rok 110 tys. abonentów indywidualnych, głównie tych korzystających z płatnej telewizji. więcej
 
 
Rusza społecznie finansowana ,,Kampania prawdy #antyPiS"
 
Po tym, jak Radosław Fogiel zapytał młodych użytkowników TikToka, za co nienawidzą PiS, ruszyła w sieci zbiórka na przygotowanie społecznej kampanii, mającej na celu wyliczenie 101 powodów do krytykowania partii rządzącej. Zbiórka na akcję ruszyła kilka dni temu, z zakładanych 100 tys. zł zebrano już ponad 78 tys. - To przekracza moje najśmielsze oczekiwania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dagmara Adamiak, która stoi za pomysłem.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kanał Sportowy zarobił na czysto 5,6 mln zł. Właściciele dostaną po milionie więcej
 
Telewizory 4K stanowiły 71 proc. sprzedanych w Polsce w 2022 roku więcej
 
W Polskim Radiu ma powstać "narodowa biblioteka literacka". Nowy pomysł Marka Suskiego więcej
 
Robert Lewandowski nie wystąpi w reklamie InPostu. "Zawodnik powoli schodzący z rynku" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Staż w redakcji Growth w Onet.pl Ringier Axel Springer
TV Technology Engineer Kino Polska TV SA
Redaktor audycji TVP
Fotoedytor/ka (Fakt) Ringier Axel Springer
dziennikarka / dziennikarz 300POLITYKA
Dokumentalista Fakty TVN Warner Bros. Discovery
Technik emisji / Broadcast technician Kino Polska TV SA
Producent Filmowy / Serwisy Zagraniczne Under Ski Tower
Redaktor - news Portal PolskieRadio24.pl
Kierownik Produkcji Rochstar
Reżyser Rochstar
Producent Rochstar
Specjalista / Specjalistka ds. programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
UKE: Nie mamy wolnych częstotliwości do stałych multipleksów lokalnych

Na razie nie przybędzie multipleksów lokalnych naziemnej telewizji cyfrowej. Przynajmniej do zakończenia listopadowej konferencji WRC-23 w Dubaju. - W tej chwili nie mamy w siatce radiowej wolnych częstotliwości przeznaczonych dla stałych multipleksów lokalnych, nie trwają także prace nad ich wyznaczeniem - informuje Wirtualnemedia.pl Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE. więcej

Cyfrowy Polsat stracił 110 tys. abonentów indywidualnych. Wyższe odsetki zjadły część zysku

Według wstępnych danych w czwartym kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat zwiększyła przychody sprzedażowe o 5 proc. do 3,43 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 333,7 do 174,5 mln zł. Firma straciła przez rok 110 tys. abonentów indywidualnych, głównie tych korzystających z płatnej telewizji. więcej

Kanał TVP wrócił do naziemnej telewizji cyfrowej, ale jako stacja wirtualna

Blisko tydzień po usunięciu z MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej, kanał TVP World znów wyświetla się na liście kanałów dekoderów i telewizorów. Stacja jest dostępna na pozycji 91 LCN, ale mogą ją oglądać jedynie odbiorcy z urządzeniami HbbTV, podłączonymi do internetu. więcej

Stacja Polsatu usunięta z transpondera Polsat Box

Radio Muzo.FM, które jesienią 2022 roku Telewizja Polsat zdecydowała się sprzedać spółce ZPR Media, nie prowadzi już niekodowanej emisji z transpondera Polsat Box na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E. Stacja jest teraz dostępna wyłącznie z pasma wynajmowanego przez platformę cyfrową Canal+. Emisja jest kodowana. więcej

TVP1 i TV Trwam pokażą koncert w rocznicę śmierci Jana Pawła II. Wśród gwiazd Edyta Górniak

Telewizja Polska i Polskie Radio organizują koncert „Nie Zastąpi Ciebie Nikt”, który odbędzie się w niedzielę 2 kwietnia. Na scenie wystąpią m.in. Edyta Górniak, Halina Mlynkova, Alicja Węgorzewska czy Łukasz Zagrobelny. Transmisja w TVP1, PR1, a także w Telewizji Trwam. więcej

TVP1 liderem w DVB-T, TVP2 wyprzedziła TVP Info i Polsat. 0,49 proc. udziału TVP Nauka

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. w grupie 4+ była TVP1. Na drugie miejsce awansowała TVP2, która wyprzedziła TVP Info i Polsat. W grupie 16-49 na czele znalazł się Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał History z odświeżoną identyfikacją wizualną od środy

W środę, 29 marca na antenie kanału History zadebiutuje odświeżony logotyp oraz identyfikacja wizualna - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zmiana obejmie wszystkie rynki w regionie EMEA, w tym Polskę. więcej

Trwają testy jednego z satelitów, który przejmie m.in. obsługę Polsat Box i Canal+

Wystrzelony w październiku 2022 roku satelita Hot Bird 13F, należący do francuskiej firmy Eutelsat, trafił na właściwą orbitę roboczą. Razem z Hot Birdem 13G zastąpi on Hot Birdy 13B, 13C i 13E, które na pozycji orbitalnej 13E obsługują m.in. polskie platformy cyfrowe Polsat Box i Canal+. więcej

Stabilne wyniki ,,Komisarza Alexa 19", serial ogląda 1,21 mln widzów

19. sezon „Komisarza Alexa” po czterech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,21 mln widzów, mniej więcej tyle samo ile gromadziła pokazywana rok temu 17. odsłona produkcji  - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowe centrum operacyjne ma rozwiązać problemy ze sportem w streamingu

Serwis streamingowy DAZN uruchomił we Włoszech centrum operacyjne, którego zadaniem będzie m.in. przeciwdziałanie problemom technicznym w trakcie transmisji sportowych. Firma zobowiązała się do takiego ruchu w styczniu, kiedy wielu użytkowników narzekało na kłopoty z odtworzeniem meczów Serie A. więcej

5,1 mln widzów dwóch pierwszych meczów Polaków w eliminacjach do Euro 2024

Pierwsze dwa eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2024 oglądało średnio 5,1 mln widzów w TVP1 lub TVP2 oraz TVP Sport. Mecz z Albanią miał o milion oglądających więcej niż spotkanie z Czechami. Cennikowe wpływy z reklam wyniosły 72,69 mln zł z reklam - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Członkowie Rady Programowej TVP chcą przyjąć uchwałę w sprawie Mikołaja Filiksa

Podczas środowego posiedzenia Rady Programowej Telewizji Polskiej, jej opozycyjni członkowie po raz drugi podejmą próbę przyjęcia uchwały w sprawie Mikołaja Filiksa. Nastolatek popełnił samobójstwo. Wcześniej m.in. Radio Szczecin i TVP Info podały informacje o pedofilu, które mogły doprowadzić do namierzenia jego ofiar. więcej

Szef sportu w Viaplay zrezygnował ze stanowiska

Peter Nørrelund, dyrektor sportowy Viaplay złożył rezygnację. Ze skandynawską firmą, która stworzyła obecny m.in. w Polsce serwis streamingowy był związany ponad 20 lat. więcej

TVP Polonia kończy 30 lat. ,,Jesteśmy tam, gdzie słychać język polski"

W piątek, 31 marca kanał TVP Polonia obchodzić będzie jubileusz 30-lecia nadawania. - Jesteśmy nie tylko w telewizji tradycyjnej, ale także w internecie. Tam, gdzie słychać język polski, tam docieramy również i my - do najdalszych zakątków globu - mówi Magdalena Tadeusiak, dyrektor TVP Polonia. więcej

The Walt Disney Company zwolni 7 tys. osób

Gigant medialny The Walt Disney Company ogłosił plan redukcji zatrudnienia, obejmujący siedem tysięcy pracowników Jak pisze do zespołu szef firmy Bog Iger, zwolnienia mają na celu redukcję kosztów oraz usprawnienie biznesu. więcej

TVN24 przegrał w sądzie z Ministerstwem Sprawiedliwości. Ma zamieścić sprostowanie ws. KPO

Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał naczelnemu portalu TVN24.pl publikację sprostowania materiału Pawła Płuski sprzed ponad roku z tezą, że wypłata dla Polski środków z Krajowego Planu Odbudowy zależy od cofnięcia przygotowanej przez Zbigniewa Ziobro reformy wymiaru sprawiedliwości. Sprawę do sądu skierowało Ministerstwo Sprawiedliwości, wydane orzeczenie jest nieprawomocne. więcej

Firma Zygmunta Solorza sprzeda Rybnikowi autobusy wodorowe

Spółka zależna holdingu ZE PAK, którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, po wygranym przetargu podpisała umowę z Urzędem Miasta Rybnik na dostarczenie 20 autobusów elektrycznych zasilanych wodorem. Miasto zapłaci za nie 66,1 mln zł brutto. więcej

Innowacje w branży narzędziowej

Innowacje w branży narzędziowej, w elektronarzędziach oraz osprzęcie do profesjonalnych prac obejmują rozwój nowych oraz ulepszanie istniejących rozwiązań poprzez wykorzystywanie nowych funkcji, nowych technologii produkcyjnych oraz jakości materiałów z których są wykonywane. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio 357 udostępni część podcastów na zewnętrznych platformach

Od 5 kwietnia Radio 357 będzie szerzej udostępniało swoje podcasty. 14 serii podcastowych trafi na zewnętrzne platformy, aby mogli z nimi zapoznawać się ci, którzy jeszcze nie są słuchaczami bądź patronami rozgłośni. - Chcemy wyjść im naprzeciw - mówiła we wtorek podczas spotkania z patronami Olga Mickiewicz z zarządu Radia 357.  więcej

 
Radio Łódź chce, by prokuratura zbadała sprawę systemu emisyjnego. W tle - decyzje byłego prezesa i spór ze związkami

Prezes Radia Łódź, Arkadiusz Paluszkiewicz, kilka dni temu złożył w łódzkiej prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez poprzedni zarząd radia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Nieoficjalnie wiemy, że chodzi o sprawę systemu emisyjnego, zamówionego i zainstalowanego za czasów poprzedniego prezesa, Dariusza Szewczyka. Rozgłośnia potwierdza fakt złożenia doniesienia, lecz nie wypowiada się czego ono dotyczy. więcej

 
Stacja Polsatu usunięta z transpondera Polsat Box

Radio Muzo.FM, które jesienią 2022 roku Telewizja Polsat zdecydowała się sprzedać spółce ZPR Media, nie prowadzi już niekodowanej emisji z transpondera Polsat Box na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E. Stacja jest teraz dostępna wyłącznie z pasma wynajmowanego przez platformę cyfrową Canal+. Emisja jest kodowana. więcej

 
Joanna Lichocka przegrała proces z Borysem Budką. Poszło o gest po przyznaniu 2 mld zł na TVP i Polskie Radio

Gliwicki sąd okręgowy oddalił we wtorek powództwo posłanki Joanny Lichockiej (PiS), która wytoczyła proces o ochronę dóbr osobistych szefowi klubu KO Borysowi Budce. Domagała się sprostowania publikacji na jej temat i wpłaty 20 tys. zł. więcej

 
RMF FM liderem w Lublinie, Eska wyprzedziła Radio ZET

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Pepsi zyska nowe logo

Marka napojów Pepsi tuż przed 125. rocznicą swojego istnienia zmieni logo. Nowy logotyp, które zastąpi logo używane od 2008 roku, ma pogrubiony napis Pepsi, który znajduje się na środku czarnego okręgu nad czerwonymi, białymi i niebieskimi paskami. więcej

Sigma Bis zajmie się obsługą kampanii kancelarii premiera w prasie

Sigma Bis, agencja mediowa należąca do PKN Orlen i PZU wygrała przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w prasie do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 1 milion złotych. więcej

Chapter1 zajmie się obsługą marki York

Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki York, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls. więcej

Plus musi zapłacić 20 mln zł kary. Za utrudnianie klientom na kartę zwrotu pieniędzy

Sąd Apelacyjny podtrzymał 20,43 mln zł grzywny, którą prezes UOKiK nałożył na operatora sieci Plus trzy lata temu. Według regulatora telekom utrudniał użytkownikom ofert prepaidowych uzyskiwanie zwrotu niewykorzystanych środków. więcej

Tymbark wprowadza do oferty napoje roślinne

Tymbark (Grupa Maspex) wchodzi w kategorię produktów roślinnych z marką napojów Just Plants w kilku smakach. więcej

Już niedługo ostrzeżenie o szkodliwości na butelkach alkoholu

Komisja Europejska wyraziła zgodę na wprowadzenie w Irlandii nakazu umieszczania na etykietach napojów z alkoholem informacji o ich szkodliwości dla zdrowia. Niedługo podobne przepisy mogą wejść w życie w pozostałych krajach Unii Europejskiej. więcej

Aleksandra Wojnicka digital directorem w Great Minds

Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko digital director w agencji Great Minds. więcej

Urszula Matej-Bil odpowiada w zarządzie EPP za marketing i komunikację

Urszula Matej-Bil awansowała na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za marketing i komunikację w spółce EPP, zarządzającą centrami handlowymi. Z firmą jest związana od 2019 roku, kiedy dołączyła do jej struktur jako dyrektor ds. PR i komunikacji. więcej

Wioleta Sokołowska awansowała w Żabka Polska

Wioleta Sokołowska awansowała na stanowisko senior media projects managerki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje blisko 10 lat. więcej

Change Serviceplan i Media Republic z kolejną reklamą dla Mlekpolu

Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).   więcej

FoodCare reklamuje Black Spritz

Należąca do FoodCare marka napojów energetycznych Black Energy Drink rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz. więcej

Arcydzieło sztuki wykorzystane w reklamie Coca-Coli

Słynny siedemnastowieczny obraz Johannesa Vermeera "Dziewczyna z perłą" został wykorzystany w nowej niestandardowej reklamie marki Coca-Cola w Brazylii. więcej

Publicon Sport dla Polskiego Związku Karate Tradycyjnego

Polski Związek Karate Tradycyjnego podpisał umowę z agencją marketingu sportowego Publicon Sport. więcej

Szymon Marciniak będzie reklamował odzież Lancerto

Sędzia piłkarski Szymon Marciniak dołączył do ambasadorów reklamowych marki odzieżowej Lancerto. Umowę podpisano na dwa lata. więcej

Clovin w gronie klientów dentsu X

Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w telewizji i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsza kampania w ramach tej współpracy ruszy w kwietniu. więcej

Niemiecki gigant zamknie 47 domów towarowych. 4 tys. ludzi do zwolnienia

Wierzyciele dużej niemieckiej sieci domów towarowych Galeria Karstadt Kaufhof (GKK) zatwierdzili w plan upadłości i restrukturyzacji przedsiębiorstwa. Zlikwidowanych zostanie 47 sklepów, a pracę straci ponad jedna czwarta zatrudnionych, czyli ponad 4 tys. osób. więcej

Kopalnia Soli "Wieliczka" potrzebuje agencji

Kopalnia Soli "Wieliczka" ruszyła z przetargiem, w którym wybierze agencję do kampanii ją promującej - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Chodzi o wiosenne działania reklamowe. więcej

WPP przejmuje Obviously. Kolejna inwestycja w influencer marketing

Koncern marketingowy WPP kupił za nieujawnioną kwotę Obviously, nowojorską agencję social i influencer marketingu. To kolejna w ostatnich tygodniach inwestycja brytyjskiej grupy w tym sektorze. więcej

Magdalena Fedyna w dziale obsługi klienta 19 Południka

Do zespołu agencji dołączyła Magdalena Fedyna, która wzmocniła dział client service obejmując stanowisko senior account managerki. więcej

Program MultiSport zaprasza do wspólnego "zaprojektowania formy"

Wystartowała kampania “Zaprojektuj formę” promująca nową platformę edukacyjno-sportową stworzoną przez MultiSport, zawierającą gotowe plany na poprawę zdrowia i jakości życia jego użytkowników. więcej

Stowarzyszenie "My, Rodzice" i fundacja Równik Praw rusza z kampanią społeczną o transpłciowości

Pod hasłem "My, Rodzice dzieci trans" startuje kampania społeczna, mająca na celu  szeroką edukację społeczeństwa na temat transpłciowości. Inicjatywa stowarzyszenia "My, Rodzice" i fundacji Równik Praw ma pokazać, że przyzwolenie na nienawistne wypowiedzi polityków i innych osób publicznych odbiera godność osobom transpłciowym i bezpośrednio zagraża ich życiu, dotykając też całe ich rodziny. więcej

Innowacyjny mural Miele w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media

Mural w kampanii Miele zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim śródmieściu przy Politechnice Warszawskiej został wzbogacony technologią LED Neon Flex z elementem 3D. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
"Fakt" poszerza zasięg o Biedronkę i Lidla

Dziennik “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) od tego miesiąca jest sprzedawany jest w sklepach sieci dyskontów Biedronka i Lidl. Tytuł można nabyć łącznie w ponad 40 tys. punktów sprzedaży prasy w Polsce. więcej

Trzaskowski grozi ,,Gazecie Polskiej" pozwem. Chce pół miliona na WOŚP

Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski chce od „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) przeprosin za tekst Piotra Nisztora o tzw. aferze śmieciowej oraz pół miliona złotych na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Jeśli żądania nie zostaną spełnione w ciągu pięciu dni od doręczenia wezwania, Trzaskowski pozwie naczelnego tytułu i Nisztora o naruszenie dóbr osobistych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Na Frisco sprzedaż już nie rośnie tak szybko. Mocniej w górę wpływy Inmedio

W ub.r. przychody internetowego dyskontu Frisco zwiększyły się o 8,3 proc., dużo słabiej niż w poprzednich latach. Należąca też do Eurocashu sieć saloników prasowych Inmedio zwiększyła przychody nieco bardziej, na koniec roku liczyła 422 placówki. więcej

Wyciekły fragmenty kodu źródłowego Twittera

Ktoś anonimowo zamieścił na popularnym serwisie Github  fragmentu kodu źródłowego platformy społecznościowej Twitter. Choć na prośbę Elona Muska administracja serwisu usunęła dane, to nie oznacza koniec kłopotów dla miliardera. więcej

Musk rzuca kolejną kłodę pod nogi niezweryfikowanym użytkownikom Twittera

Elon Musk ogłosił, że od 15 kwietnia tylko konta z wykupionym Twitter Blue będą pojawiały się w zakładce "dla Ciebie", czyli de facto feedzie Twittera. więcej

Dziennie spędzamy średnio 4 godziny, by się upiększać

Ludzie spędzają średnio prawie 4 godziny dziennie poprawiając swoją urodę - wynika z badań na niemal 100 tys. osób z 93 krajów. Wśród grup, które poświęcają na to mniej czasu są, między innymi: mężczyźni, ludzie w wieku średnim, osoby w stałych związkach, ludzie unikający mediów społecznościowych i ci, którzy uważają się za średnio atrakcyjnych. więcej

Twórca Alibaby znów w Chinach. Ma zachęcić zagranicznych inwestorów

Jack Ma, założyciel koncernu technologicznego Alibaba, po ponad rocznej przerwie pojawił się w Chinach. Według komentatorów władze Państwa Środka pozwoliły na to, żeby pokazać się jako atrakcyjny rynek dla zagranicznych inwestorów. więcej

Czas na letnie opony. Sprawdź, jak w razie awarii z kołem pomoże Ci ubezpieczyciel w ramach Pakietu OC

Kiedy tylko robi się cieplej, kierowcy zadają sobie to pytanie: Czy to już czas na letnie opony? Pod rozwagę warto wziąć nie tylko kalendarz, ale przede wszystkim prognozę pogody, a zwłaszcza zapowiadaną temperaturę. Tak samo warto też zadbać o odpowiednie ubezpieczenie. Pamiętaj – jeśli masz Pakiet OC w LINK4, możesz liczyć na pomoc w przypadku awarii ogumienia! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dziennie spędzamy średnio 4 godziny, by się upiększać

Ludzie spędzają średnio prawie 4 godziny dziennie poprawiając swoją urodę - wynika z badań na niemal 100 tys. osób z 93 krajów. Wśród grup, które poświęcają na to mniej czasu są, między innymi: mężczyźni, ludzie w wieku średnim, osoby w stałych związkach, ludzie unikający mediów społecznościowych i ci, którzy uważają się za średnio atrakcyjnych. więcej

67 proc. Polaków nie planuje w tym roku większych wydatków

Dużych wydatków nie planuje w tym roku 67 proc. rodaków – wynika z badania „Polaków Portfel Własny: czas oszczędzania”. Co trzecia osoba, która chce przeznaczyć w najbliższym czasie "istotną sumę" na jakiś cel, wskazuje na podróże. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rusza społecznie finansowana ,,Kampania prawdy #antyPiS"

Po tym, jak Radosław Fogiel zapytał młodych użytkowników TikToka, za co nienawidzą PiS, ruszyła w sieci zbiórka na przygotowanie społecznej kampanii, mającej na celu wyliczenie 101 powodów do krytykowania partii rządzącej. Zbiórka na akcję ruszyła kilka dni temu, z zakładanych 100 tys. zł zebrano już ponad 78 tys. - To przekracza moje najśmielsze oczekiwania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dagmara Adamiak, która stoi za pomysłem.  więcej

Izabela Pieńkowska na czele komunikacji w Banku Ochrony Środowiska

Izabela Pieńkowska rozpoczęła pracę na stanowisku dyrektorki biura komunikacji w Banku Ochrony Środowiska. więcej

Urszula Matej-Bil odpowiada w zarządzie EPP za marketing i komunikację

Urszula Matej-Bil awansowała na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za marketing i komunikację w spółce EPP, zarządzającą centrami handlowymi. Z firmą jest związana od 2019 roku, kiedy dołączyła do jej struktur jako dyrektor ds. PR i komunikacji. więcej

Publicon Sport dla Polskiego Związku Karate Tradycyjnego

Polski Związek Karate Tradycyjnego podpisał umowę z agencją marketingu sportowego Publicon Sport. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Spadły przychody i zysk Ten Square Games w 2022 roku
Wyciekły fragmenty kodu źródłowego Twittera
Plus musi zapłacić 20 mln zł kary. Za utrudnianie klientom na kartę zwrotu pieniędzy
200 mln mniej użytkowników gier Huuuge. Kwartalna strata przez odpis na ,,Traffic Puzzle"
Twórca Alibaby znów w Chinach. Ma zachęcić zagranicznych inwestorów
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj