Opis firmy
Capgemini jest jednym z największych na świecie dostawców usług z zakresu konsultingu, technologii informatycznych i outsourcingu. Capgemini posiada ponad 300 biur w 36 krajach i jest największą firmą doradczą w Europie. Dział Infrastructure Services to trzy lokalizacje w Krakowie, Katowicach i Opolu. Zatrudniamy ponad 1600 osób, obsługując 40 klientów w 20 językach , , Do naszego biura w Krakowie i Katowicach poszukujemy osób na stanowisko:
Opis stanowiska:
Kontakt z klientami zagranicznymi
Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera
Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Nie wymagamy doświadczenia zawodowego w obszarze IT. Oferujemy bogaty pakiet szkoleń umożliwiający wykonywanie powierzonych obowiązków.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność pracy w grupie
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Oferujemy:
Motywujący system wynagrodzeń
Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
Bogaty program szkoleniowy
Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dodatkowe benefity)
Pomoc przy relokacji
Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
Ciągłe doskonalenie umiejętności językowych
Możliwa umowa zlecenie lub o pracę
Region: Katowice