Omnicom Media Group
holding zajmujący się doradztwem marketingowym m.in. dla firm Grupa Żywiec, McDonald’s, Henkel, Renault, Polbank, Bakoma, do którego należą:
Optimum Media, Macroscope, PHD, Easymedia
poszukuje do działu Internetowego OMG Digital osoby na stanowisko
SEM Specialist
Wymagania:
• min 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu kampaniami Google Adwords i w sieciach afiliacyjnych,
• bardzo dobra znajomość Google Analytics,
• znajomość oferty sieci kontekstowych,
• wiedza i doświadczenie w marketingu internetowym,
• umiejętność przygotowywania estymacji,
• znajomość internetowych modeli rozliczeń z reklamodawcami,
• umiejętność analizy danych, w szczególności z kampanii, statystyk skuteczności, konwersji,
• umiejętności analityczne i prezentacyjne,
• kreatywność,
• samodzielność,
• bardzo dobra organizacja czasu pracy,
• dobra znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:
• tytuł: Qualified Google Advertising Professional,
• dobra znajomość Internetu (w tym Social Media, społeczności, innowacyjne promocje marki),
• teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień SEO.
Oferujemy:
• ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale oraz przy innowacyjnych projektach interaktywnych,
• możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
• możliwość pracy dla prestiżowych Klientów.
Miejsce pracy:
Warszawa
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji na adres:
monika.cynarska@omnicommediagroup.pl
dopisując w temacie maila nr ref.: SEM/WM/08/2011