10 tys. widzów nowego programu Alicji Resich-Modlińskej w Polsat News 2. Powtórki w Polsat News śledzi 48 tys. osób

Średnia widownia nowego programu Alicji Resich-Modlińskej „W bliskim planie” emitowanego w Polsat News 2 po trzech tygodniach emisji wynosi 10 tys. widzów. Z kolei powtórki audycji, pokazywane dzień później w Polsacie News, śledzi 48 tys. osób.

Program „W bliskim planie” w Polsat News 2 oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 30 września 2017 roku. Średnia oglądalność audycji do 14 października br. wyniosła 10 tys. widzów, co przełożyło się na 0,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mlode-wilki-polsat-news-2-prowadzaca-dominika-dlugosz ##

Zdecydowanie największą popularnością cieszył się drugi odcinek nowej audycji Polsatu News 2. Oglądało go 16 tys. osób.

Dzień później (również o 18.00) powtórki audycji pokazywane są w Polsat News. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu na antenie tej stacji wyniosła 48 tys. osób, co przełożyło się na 0,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,42 proc. w grupie 16-59.

W tym ujęciu najchętniej oglądanym odcinkiem był trzeci, który miał 68 tys. osób.

Polsat News w czasie emisji powtórek nowego programu zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem jest stacja TVP Info, która ma wtedy 2,90 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajmuje TVN24 (2,14 proc. udziału).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„W bliskim planie” to autorska audycja Alicji Resich-Modlińskej. Gośćmi programu są znani i cenieni przedstawiciele różnych dziedzin kultury i sztuki, filmu, teatru, muzyki, literatury, a także sportowcy, naukowcy i publicyści. Gospodyni ze swoimi gośćmi

Punktem wyjścia każdego z wywiadów są aktualne wydarzenia w karierze zawodowej rozmówcy - premierowy spektakl, płyta, książka, czy też wybitne osiągnięcie w sporcie. Celem programu jest przedstawienie kwintesencji twórczości i osobowości bohatera.

Udział Polsatu News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 1,14 proc.

Michał Kurdupski