10. urodziny portalu tvn24.pl. „Nowoczesna telewizja nie może istnieć bez części internetowej”

Należący do Grupy TVN portal informacyjny tvn24.pl obchodzi dziesiąte urodziny. - 10 lat portalu TVN24 i jego sukces pokazuje, że nowoczesna telewizja nie może istnieć bez swojej części internetowej. Będziemy ją dalej mocno rozwijać - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Samul, dyrektor departamentu programów i nowych mediów TVN24.

Grupa TVN uruchomiła portal informacyjny TVN24.pl 19 marca 2007 roku. Na początku w redakcji pracowało 40 dziennikarzy. W serwisie są publikowane materiały wideo m.in. rozbudowane relacje reporterów, materiały niedostępne na antenie, a także programy publicystyczne znane z TVN24. Użytkownicy portalu mogą przeczytać także felietony dziennikarzy „Faktów”.

- 10 lat portalu TVN24 i jego sukces pokazuje, że nowoczesna telewizja nie może istnieć bez swojej części internetowej. Będziemy ją dalej mocno rozwijać, by do naszych materiałów dostęp miały jak najszersze grupy odbiorców - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Michał Samul, dyrektor departamentu programów i nowych mediów TVN24.

Ważną częścią tvn24.pl jest serwis Kontakt24, w którym użytkownicy wrzucają własne materiały, np. relacje z miejsc wydarzeń. Zweryfikowane przez zespół dziennikarski informacje trafiają na portal oraz na antenę TVN24.

- Jestem przekonany, że w dzisiejszym świecie wygrywa tylko rzetelna informacja, którą możecie znaleźć wszędzie tam, gdzie jesteśmy: telewizji, internecie i social mediach. Dlatego z optymizmem patrzę na kolejne lata naszej działalności - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Mateusz Sosnowski, dyrektor działu portale informacyjne TVN.

W skład grupy portali TVN24 wchodzą również serwisy tematyczne: tvn24bis.pl, tvnwarszawa.pl, tvnmeteo.pl, sport.tvn24.pl oraz aplikacje takie jak TVN24, Fakty TVN, TVN Meteo, Kontakt24 (iOS, Android i Windows Phone).

W listopadzie 2016 r. stronę główną TVN24 odwiedziło 1,52 mln realnych użytkowników, czyli 5,72 proc. wszystkich polskich internautów. Odwiedzający wykonali na niej 44,57 mln odsłon, a każdy spędził na niej średnio cztery godziny (wynika z badania Gemius/PBI). Grupa TVN podaje, że w ciągu miesiąca materiały wideo są odtwarzane ponad 40 mln razy.

Konto tvn24.pl na Twitterze obserwuje 1,24 mln użytkowników, a profil na Facebooku - 1,2 mln osób.

łb