Tegoroczny dochód z „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w biurze zarządu i spraw korporacyjnych Telewizji Polskiej do 31 grudnia br. Do udziału w akcji organizacje będą kwalifikowane przez komisję ds. darowizn.
Sprzedaż czasu reklamowego w bloku „Reklama Dzieciom” rozpoczęła się 15 listopada i jest prowadzona przez biuro reklamy TVP.
Blok „Reklama Dzieciom” zostanie wyemitowany w TVP1 w poniedziałek 25 grudnia br. po głównym wydaniu „Wiadomości” (około godz. 19.50). Przychody z reklam w nim emitowanych będą zależeć od jego całkowitej widowni, obliczonej na podstawie danych telemetrycznych dostarczonych przez Nielsen Audience Measurement.
Telewizja Polska prowadzi akcję od 1993 roku. W ciągu minionych 24 lat nadawca publiczny zebrał w ramach „Reklamy Dzieciom” ponad 25 mln zł, a pieniądze trafiły do ponad tysiąca placówek wspierających najmłodszych, które pomogły ponad 2000 dzieci. W samym zeszłym roku akcja przyniosła 660 tys. zł.
łb
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/25-edycja-reklama-dzieciom-emisja-pierwszy-dzien-swiat-w-tvp1