Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 30 sierpnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 3,50 mln osób, co przełożyło się na 23,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 6 września br. Zgromadził on przed telewizorami 3,87 mln oglądających.
Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje Polsat, który emitując wtedy siatkarski mecz Polska-Słowenia oraz „Supermodelkę Plus Size”, osiąga 13,16 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (widowisko „Wielki test” oraz mecz Ligi mistrzów Real-Madryt-Apoel; 8,23 proc.), a czwarty - TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Dom Marzeń” i „Milionerzy”; 8,13 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/5-mln-widzow-m-jak-milosc-tvp2-nokautuje-konkurencje ##
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją pierwszego wyboru.
Michał Kurdupski
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/3-5-mln-widzow-na-dobre-i-na-zle-tvp2-zdecydowanym-liderem