520 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego w TVP1

W nowym sezonie program „Warto rozmawiać” ogląda średnio 524 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Jana Pospieszalskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Publicystyczny program „Warto rozmawiać” w najnowszym sezonie pokazywany jest w czwartki około godz. 22.25. W okresie od 31 sierpnia do 21 września 2017 roku audycję oglądało średnio 524 tys. widzów, co przełożyło się na 5,97 proc. udziału w grupie 4+, 3,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,81 proc. w 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek z 21 września br., który śledziło 610 tys. widzów. Wśród gości w studiu byli: prof. Joanna Senyszyn, Adam Andruszkiewicz, Agnieszka Wolska, Jacek Saryusz-Wolski oraz świadkowie imigranckich ataków z Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii.

Dla porównania, w sezonie 2016/2017 program Jana Pospieszalskiego gromadził średnio 750 tys. widzów, co dało Jedynce 7,67 proc. udziału w 4+, 3,87 proc. w 16-49 i 5,14 proc. w 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-teatr-telewizji-tvp1-sezon-2017-2018 ##

TVP1 w czasie emisji „Warto rozmawiać” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne, co przekłada się na 11,72 proc. udziału. Drugi jest Polsat („Zdrady” i filmy; 10,41 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. seriale „Miasto skarbów” i „Wypadek”; 3,98 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/widownia-mam-prawo-tvp1 ##

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka jest trzecia.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Michał Kurdupski