Władze Dolnego Śląska szukają obecnie w przetargu firmy, która zajmie się na ich zlecenie zakupem czasu reklamowego w kinach. Zostanie on wykorzystany do emisji spotu promującego atrakcje turystyczne regionu, który powstał na potrzeby realizowanej już wcześniej kampanii pod hasłem „Tajemniczy Dolny Śląsk”.
30-sek. spot ma być emitowany jeszcze w tym roku (jak długo i kiedy konkretnie nie podano) w multipleksach kinowych, kinach studyjnych i lokalnych.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 lipca br. Budżet zaplanowanych działań wynosi ponad 560 tys. zł netto.
Władze Dolnego Śląska szerokie działania promujące region rozpoczęły w 2012 roku. To wówczas wyemitowano pierwszy z cyklu spotów „Tajemniczy Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia - do zobaczenia”. Kampania była kontynuowana w kolejnych latach, a jej głównym motywem przewodnim była tajemniczość regionu. Autorem koncepcji strategii promocji regionu była agencja Eskadra, spot wyreżyserował Sambor Wilk.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/560-tys-zl-wydadza-wladza-dolnego-slaska-na-kampanie-w-kinach