600 tys. widzów jesiennych odcinków „Minęła 20-ta”. TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsatem News

W okresie od 2 września do 9 października br. magazyn „Minęła 20-ta” śledziło średnio 598 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ i drugie miejsce w 16-49.

Wieczorny program TVP Info „Minęła 20-ta” emitowany jest od soboty do czwartku o godz. 20.12. Jego średnia oglądalność w okresie od 2 września do 9 października 2017 roku wyniosła 598 tys. osób, co przełożyło się na 3,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spadki-ogladalnosci-wiadomosci-i-teleexpressu-pomimo-rownoleglej-emisji-w-tvp-info-widzow-zyskala-panorama ##

Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 10 września br. - obejrzało je 759 tys. widzów.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Michała Rachonia i Adriana Klarenbacha wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24 (2,46 proc. udziału w rynku). Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,83 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalalnosc-programow-informacyjnych-wrzesien-2017-liderem-fakty ##

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest TVN24.

Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,52 proc.

Michał Kurdupski