730 tys. widzów „Kawy na ławę”. Jesienią nowe odcinki

W sezonie 2016/2017 magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” śledziło średnio 731 tys. widzów, o 25 tys. osób więcej niż rok wcześniej. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 3,44 mln zł. Nowe odcinki audycji będzie można oglądać po wakacjach.

We właśnie zakończonym sezonie „Kawa na ławę” emitowana była w TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 28 sierpnia 2016 roku do 16 lipca 2017 roku wyniosła 731 tys. osób, co przełożyło się na 7,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kropka-nad-i-tvn-24-monika-olejnik ##

Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 18 grudnia ub.r. - obejrzało je 1,06 mln widzów. Gośćmi programu byli wówczas: Agnieszka Scigaj, Kamila Gasiuk-Pihowicz, Rafał Trzaskowski, Patryk Jaki, Marek Magierowski i Eugeniusz Kłopotek

W sezonie 2015/2016 audycję śledziło średnio 706 tys. osób, a jej udział wyniósł 7,50 proc. w 4+ i 4,71 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Kawa na ławę” zyskała 25 tys. widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/czarno-na-bialym-zyskalo-95-tys-widzow-jesienia-nowe-odcinki ##

Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ta miała w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,91 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 3,44 mln zł. (dane cennikowe, bez rabatów).

Biuro prasowe Telewizji TVN potwierdziło portalowi Wirtualnemedia.pl, że „Kawa na ławę” wróci na antenę TVN24 na przełomie sierpnia i września br.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 4,29 proc.

Michał Kurdupski