Adriana Hochmańska w zespole kreatywnym JWT będzie zajmowała się obsługą bieżących klientów agencji. Raportuje do szefowych działu - Małgorzaty Drozdowskiej i Agnieszki Klimczak, które zarządzają nim od września ubiegłego roku, przechodząc z FCB Warsaw (obecnie FCB Bridge2Fun, po przejęciu przez Grupę 4Fun Media).
Hochmańska zaczynała karierę zawodową w Saatchi&Saatchi IS, a ostatnie 2 lata spędziła w Grandes Kochonos Digital na stanowisku copywriterki. W listopadzie ubiegłego roku wra z Irminą Pączek zdobyła nominację w branżowym konkursie dla młodych kreatywnych Young Creatives Eurobest W tym samym roku zajęła trzecie miejsce na Young Drummers w ramach słoweńskiego Golden Drum.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/adriana-hochmanska-z-grandes-kochonos-digital-do-j-walter-thompson-poland