Oceanic już po raz kolejny wybrał agencję OS3 do obsługi reklamowej jednej ze swojej marek. Teraz agencja odpowiada za działania dla marki AA Intymna. W lipcu br. rozpoczęła natomiast obsługę marki Long4Lashes.
Katarzyna Twardowska, brand manager w Oceanic powiedziała, że w oczekiwania firmy wpisała się zaproponowana przez OS3 mechanika konkursowa odwołująca się do rekomendowania w gronie kobiet sprawdzonych i bezpiecznych produktów z linii AA Intymna.
Kampania jest prowadzona pod hasłem „Miedzy nami Kobietami. Polecamy sobie AA Intymna.” Corem działań przygotowanych przez OS3 jest konkurs, w którym konsumentki mają za zadanie odpowiedzieć na pytanie oraz polecić trzem znajomym kosmetyki AA Intymna. 100 laureatek otrzyma prezenty w postaci kosmetyków oraz ręcznika kąpielowego. Konkurs wspierany jest reklamami m.in. w social mediach. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Republic.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agencja-os3-zajmuje-sie-obsluga-marketingowa-marki-aa-intymna