Agencja Plej odświeżyła wizerunek

Agencja marketingu zintegrowanego Plej odświeżyła swój wizerunek wprowadzając nowe logo i zmieniając system identyfikacji wizualnej.

Jak mówią szefowie agencji Plej, jej brand experience stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów oraz tworzonych kampanii. Dlatego od teraz identyfikacja Plej będzie miała otwartą strukturę. - Uznaliśmy, że identyfikacja nie musi być zamkniętym bytem. Powinna dawać członkom zespołu szansę wpływu na jej wygląd przy jednoczesnym zachowaniu spójnego wizerunku agencji - mówi Anna Rogowiecka, marketing & PR director Plej.

Poszczególne elementy logo zostały zaprojektowane w nawiązaniu do prostych figur geometrycznych, które są nieodłącznym elementem codziennej pracy agencji. Dopełnieniem znaku są patterny wpisane w litery. Znak tworzy otwartą strukturę, podkreślając specyfikę firmy. Logo kończy czerwona kropka, która pełni funkcję puenty. Kształt okręgu ukazuje synergię poszczególnych działów agencji, a czerwony kolor łączy tła używane do wypełnienia logotypu, dzięki czemu kolorystyka pattern-ów zawsze posiada wspólny akcent.

Autorem nowej identyfikacji wizualnej Plej jest Filip Pniewski. Za kreatywną stronę rebrandingu odpowiadali pracujący w agencji: Łukasz Gumowski – creative partner, Agnieszka Stypa – creative director, Monika Świątek-Król – deputy creative director, Jacek Budzikowski – digital manager, Aneta Jalowska – client service director oraz Anna Rogowiecka – marketing & PR director.

bg