Agnieszka Cegielska w kampanii promującej odmładzającą serię Yoskine

Firma Dax Cosmetics rozpoczęła wiosenną kampanię kosmetyków Yoskine stworzonych we współpracy z japońskimi laboratoriami w Kioto. Kampania pod hasłem „Japońska Moc Odmładzania” będzie promować wszystkie serie odmładzające tej marki.

Kampania przewiduje reklamę prasową, która ma dotrzeć do blisko 4 mln kobiet oraz działania PR w tytułach kobiecych, internecie i social media. W prasie zaplanowane zostały advertoriale z udziałem Agnieszki Cegielskiej, prezenterki prognozy pogody w kanałach TVN, która poleca kosmetyki Yoskine i wykorzystywaną w nich japońską technologię IN-YO. Pojawią się także reklamy z wklejkami próbek, m.in. w „Twoim Stylu”, „Pani”, „Urodzie Życia”, „Zwierciadle”, „Vivie!”, „Gali”.

Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest dalszy wzrost rozpoznawalności marki Yoskine i umożliwienie konsumentkom zapoznania się z kosmetykami, które są dystrybuowane w luksusowych drogeriach na terenie całej Polski oraz w sieciach drogeryjnych, m.in. Rossmann, Super-Pharm i Hebe oraz w perfumeriach Douglas.

Przedstawiciele Dax Cosmetics nie podali nazw agencji, które pracowały przy tej kampanii. Przy prowadzonej obecnie kampanii promującej markę Perfect Mama firma pracowała z agencjami FaceAd (działania w internecie) i Pelargos (działania edukacyjno-samplingowe).

bg