Jędrzejczyk-Wojciechowska będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową. W związku ze zmianami w POT, będzie on realizował m.in. kampanie internetowe promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie. W ramach tych działań do Polski przyjadą influencerzy z wybranych krajów Europy Zachodniej, USA, Chin czy Japonii.
Przez ostatnie 10 lat Jędrzejczyk-Wojciechowska pracowała w agencji public relations Partner Of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów. Wcześniej realizowała się zawodowo w agencji Tomorrow, sieci perfumerii Sephora czy Domu Mody Forget-me-Not.
Jest absolwentką zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-jedrzejczyk-wojciechowska-wiceprezes-polskiej-organizacji-turystycznej-bedzie-nadzorowac-dzialania-marketingowe