Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska wiceprezesem Polskiej Organizacji Turystycznej, będzie nadzorować działania marketingowe

Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska w wyniku rozstrzygniętego konkursu została wiceprezesem Polskiej Organizacji Turystycznej. Przez ostatnie 10 lat pracowała w agencji Partner of Promotion.

Jędrzejczyk-Wojciechowska będzie nadzorowała bezpośrednio pion odpowiedzialny za komunikację marketingową. W związku ze zmianami w POT, będzie on realizował m.in. kampanie internetowe promujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie. W ramach tych działań do Polski przyjadą influencerzy z wybranych krajów Europy Zachodniej, USA, Chin czy Japonii.

Przez ostatnie 10 lat Jędrzejczyk-Wojciechowska pracowała w agencji public relations Partner Of Promotion, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów. Wcześniej realizowała się zawodowo w agencji Tomorrow, sieci perfumerii Sephora czy Domu Mody Forget-me-Not.

Jest absolwentką zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

jd