Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff w 2018 roku zamierza reaktywować kioskPR i skupić się na rozwoju własnej marki sklepu internetowego TULsie.pl i realizacji projektów edukacyjnych wokół tematyki zdrowego i bezpiecznego noszenia dzieci w chustach i nosidłach.
Oleszczuk-Kalkhoff, prowadząc kioskPR, obsługiwała komunikacyjnie m.in. agencje endorfina events, IMAGINE, BrandDoctor i Brand Auditors, Focus Media Group: Focus Advantage, Imagine Nation, Comfitura. Zajmowała się również marketingiem i komunikacją oraz relacjami inwestorskimi w spółkach internetowych: Grupa o2 (aktualnie Grupa Wirtualna Polska), Bankier.pl (aktualnie Bonnier Business Polska), Comperia.pl oraz w Stowarzyszeniu Emitentów Giełdowych, Stowarzyszeniu Wiosna i Związku Firm Public Relations.
Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją marketing medialny i public relations na Uniwersytecie Warszawskim, ukończyła kurs London School of Public Relations.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-oleszczuk-kalkhoff-odeszla-ze-180heartbeats-jung-v-matt