Alior Bank z nowym hasłem głównym „Wyższa kultura. Bank nowości”

Alior Bank zmodyfikował swoje hasło główne - slogan „Wyższa kultura bankowości” zostaje zastąpiony przez hasło „Wyższa kultura. Bank nowości”.

Hasło „Wyższa kultura bankowości” towarzyszyło Alior Bankowi od początku jego działalności jesienią 2008 roku. - Nadszedł czas na zmianę i stworzenie określenia oddającego innowacyjną strategię banku, a jednocześnie dającego klientom poczucie ciągłości. Wystarczyła niewielka zmiana, by dotychczasowe hasło nabrało ducha innowacyjności - wyjaśnił bank na swoim fanpage’u facebookowym. 

W komunikacie prasowym dodano, że zmiana sloganu ma odzwierciedlać cyfryzację działalności banku. - Obecnie bank pracuje nad operacjonalizacją strategii „Cyfrowego buntownika”, której szczegóły zostaną przedstawione wraz z prezentacją wyników finansowych banku po trzecim kwartale br. - zaznaczono.

Graficzna warstwa logotypu banku nie została w jakikolwiek sposób zmodyfikowana.

Według naszych informacji nie zmieni się też konwencja komunikacji reklamowej Alior Banku: w kampaniach będą nadal występować kobiety i mężczyźni w charakterystycznych, eleganckich ubraniach, m.in. melonikach.

Za obsługę reklamową Alior Banku od 9 lat nieprzerwanie odpowiada agencja PZL. W rozstrzygniętym właśnie przetargu zachowała to zlecenie.

Kontrolny pakiet udziałów Alior Banku od maja 2015 roku należy do PZU. W czerwcu br. z banku odszedł jego dotychczasowy prezes Wojciech Sobieraj.

tw