W nowej wersji strony głównej Allegro.pl wyeksponowane zostało okno wyszukiwarki, a poniżej znajduje się więcej niż dotąd sekcji tematycznych, kierujących użytkowników do uporządkowanych prezentacji najciekawszych ofert i aktualnych promocji. Pokazywane są zarówno propozycje skierowane do indywidualnego klienta na podstawie jego preferencji, jak i bestsellery popularne wśród innych klientów
Uporządkowane i uproszczone zostaną także strony wewnątrz serwisu, tak by były czytelniejsze i ułatwiały klientom korzystanie z różnych dostępnych opcji. Ma to sprawić, że wygodniejsze będzie korzystanie z Allegro na różnych urządzeniach: zarówno komputerach, jak też smartfonach i tabletach. Przedstawiciele witryny podkreślają, że na urządzeniach mobilnych notuje ona już podobne wyniki odwiedzalności jak na komputerach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-prowizje-w-motoryzacja-zdrowie-i-uroda-wyzsze-nizesze-oplaty-za-wystawienie-i-dodatkowe-zdjecia ##
- Strona główna ma pomagać w zakupach. Nowa wersja mieści więcej informacji o promocjach, specjalnych ofertach i okazjach, czyli o wszystkim, co Polacy lubią w internetowych zakupach. Więcej przydatnych informacji i lepsza nawigacja pomogą w dotarciu do interesujących ofert i ułatwi poruszanie się po allegro niezależnie od urządzenia - opisuje Piotr Szybiak, chief technology officer Allegro.
Według badania Gemius/PBI w lipcu br. Allegro.pl zanotowało 15,33 mln realnych użytkowników i 1,32 mld odsłon.
tw
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/allegro-zmienia-strone-glowna-wiecej-promocji-i-ofert-tematycznych