Almanach mediów i reklamy

VFP Communications wypuściło na rynek piąte wydanie Almanachu Mediów i Reklamy

Wraz z 17 numerem branżowego dwutygodnika Media i Marketing Polska wydawnictwo VFP Communications wypuściło na rynek piąte wydanie Almanachu Mediów i Reklamy. 2400 rekordów stanowi prezentacje firm z branżowego trójkąta biznesowego media - agencje reklamowe - marketerzy.

- Są to zobiektywizowane informacje tj. dane teleadresowe, nazwy i nazwiska właścicieli, opisy produktow/działalności, odbiorców/klientów, główne stanowiska, dane finansowe i handlowe - czytamy w komunikacie VFP.

W Almanachu znaleźć można dane m. in. o stacjach telewizyjnych i radiowych, dziennikach, magazynach i portalach internetowych. Także o agencjach reklamowych, domach mediowych, firmach badawczych, szkoleniowych i konsultingowych i innych, wspomagających branżę.

Tegoroczne wydanie wzbogacone zostało o kilka istotnych elementów. Nowością jest dział Marketerzy, skupiający firmy, pragnące zaznaczyć swoją obecność na rynku w roli reklamodawców. Ważną innowację stanowi indeks nazwisk, otwierający możliwość znalezienia 4000 branżowych postaci w ich macierzystych firmach. Do standardowego spisu treści dodany został spis w układzie alfabetycznym. Całość materiału zawarta jest w 41 sekcjach merytoryczych, podzielonych na 93 podsekcje; każda z sekcji opatrzona jest indeksem, a sześć posiada dodatkowe indeksy rzeczowe.