Aneta Rumniak dyrektorem marketingu i nowych mediów PMPG Polskie Media

Aneta Rumniak dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media, gdzie objęła stanowiska dyrektora marketingu i nowych mediów.

Rumniak jest odpowiedzialna za wdrożenie strategii marketingowej do portfolio PMPG Polskie Media, nastawionej na zwiększenie sprzedaży i monetyzację treści w serwisach internetowych, wzmocnienie wizerunku marek i budowanie zasięgu.

- Transformacja tradycyjnych biznesów mediowych w kierunku digital nabiera rozpędu. Rozwój rynku reklamy i dystrybucji cyfrowej, dane o zaangażowaniu użytkowników w odbiór mediów oraz aktywne wsłuchiwanie się w potrzeby partnerów biznesowych to filary, na których będziemy opierać ofertę dla naszych klientów. Cieszę się, że mogę być częścią tego procesu - mówi Aneta Rumniak.

Ostatnio Aneta Rumniak pracowała w Gremi Media jako dyrektor ds. marketingu i komunikacji digital, gdzie zajmowała się m.in. promocją tytułów i serwisów internetowych grupy, wdrażając strategię digital w obszarze marketingu. Była także związana z Grupą Netsprint. Jest absolwentką London School of Public Relations.

Dotychczas za marketing w PMPG Polskie Media był odpowiedzialny Andrzej Chmiel, członek rady nadzorczej Grupy.

łb