Anna Bartoszewska za Agatę Lauko dyrektor generalną domu mediowego Zenith

Anna Bartoszewska, dotychczas partner zarządzająca w domu mediowym Zenith (Publicis Media) awansowała na  stanowisko dyrektor generalnej agencji. Zastąpi na tym stanowisku Agatę Lauko, która z końcem stycznia odchodzi z firmy.

Anna Bartoszewska jako dyrektor generalna będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój i efektywne działanie Zenith, pozyskiwanie nowych klientów, rozwój kompetencji strategicznych i digitalowych oraz poszerzanie portfolio produktów i rozwiązań wspierających wzrost biznesu klientów. Dołącza również do zarządu Publicis Media.

Na stanowisku tym zastąpi Agatę Lauko, która zrezygnowała z funkcji dyrektora generalnego Zenith oraz członkostwa w zarządzie Publicis Media i rozstanie się z firmą z końcem stycznia br.

Anna Bartoszewska jest związana z branżą mediową od 2004 roku. W 2005 roku zaczęła pracę w Zenith, gdzie przeszła kolejno wszystkie szczeble kariery zawodowej.

Ponadto Justyna Mazur, partner zarządzająca w Zenith, zwiększa zakres swojej odpowiedzialności. Będzie on obejmował współpracę z kluczowymi klientami agencji, implementację rozwiązań wspierających rozwój ich biznesu, zarządzanie zespołami klienckimi i zapewnienie najwyższych standardów obsługi. Mazur będzie również odpowiadała za współpracę z globalną siecią Zenith, wymianę wiedzy i wdrażanie sieciowych narzędzi.

Justyna Mazur ma 16-letnie doświadczenie w branży mediowej. Od początku swojej kariery - z wyjątkiem dwóch lat, gdy pracowała na stanowisku zastępcy dyrektora departamentu komunikacji marketingowej ds. mediów w Polkomtelu - związana jest z Zenith.

- Stery agencji przejmują doświadczone menedżerki, cieszące się dużym zaufaniem zespołu i klientów. W ciągu kilkunastu lat pracy w Zenith, Anna Bartoszewska i Justyna Mazur wielokrotnie udowodniły swoją skuteczność biznesową oraz umiejętności zarządzania. Ich bogate doświadczenie, sukcesy w budowaniu największych marek i gotowość na wyzwania, jakie stawia dzisiejszy rynek, są gwarancją dynamicznego wzrostu agencji - komentuje Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.

tw