Anna, dla przyjaciół Anka, reklamuje kremy Soraya Intensywna Naprawa (wideo)

Firma Orkla Care startuje z kampanią reklamową linii kremów Soraya Intensywna Naprawa. Za obsługę mediową akcji odpowiada UM (IPG Mediabrands).

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Soraya jako marki nowoczesnej, skutecznej, zapewniającej komfort i bezpieczeństwo stosowania jej produktów. Ze względu na duże znaczenie linii Soraya Intensywna Naprawa producent, po dłuższej przerwie, zdecydował się na powrót z komunikacją do telewizji.

Działania reklamowe ruszą 20 lutego br. i potrwają do końca marca. Oprócz telewizji obejmą prasę i internet. Kampania prasowa rozpoczęła się już 14 lutego br. w tytułach kobiecych i lifestyle’owych m.in. w „Claudii”, „Gali”, „Tinie”, „Przyjaciółce” i „Pani Domu”. Została ona wsparta samplingiem produktów w magazynach „Twój Styl” i „Świat Kobiety”. Działania reklamowe w internecie obejmą promocje w serwisach VoD TVP oraz YouTube, przy wsparciu Google.

Cała kampania potrwa do końca kwietnia br. Za całość obsługi mediowej linii Soraya Intensywna Naprawa odpowiada dom mediowy UM (IPG Mediabrands).

Ostatnio Soraya reklamowana była latem ub.r. - wtedy wspierano nową linię Soraya Ideal Beauty.

bg