Roman-Pluta zarządza zespołem startegicznym odpowiadającym za projekty z obszarów farmaceutycznego, FMCG, retail i new business. Raportuje do Agnieszki Kwaśniewskiej, chief strategy officera. Stanowisko, które objęła utworzono w związku z nową strukturą działu strategii
Poprzednio Anna Roman-Pluta przez ponad dwa lata kierowała działem strategii w Change Serviceplan (przed zmianą nazwy - Change). Do agencji przeszła po ponad pięciu latach pracy w Havas Worldwide Warsaw, gdzie zajmowała kolejno stanowiska senior strategy plannera i associate strategic directora. Wcześniej była strategic plannerem w agencjach TBWA, Publicis i Euro RSCG Warsaw (której nazwę zmieniono później na Havas Worldwide Warsaw).
W branży marketingowej Roman-Pluta pracuje od ponad 11 lat, Realizowała projekty dla takich firm jak m.in. Link 4, Reckitt Benckiser, Nivea, Garnier, Polpharma, GSK, Renault, TP S.A., Bank Pekao i Orange.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-roman-pluta-strategy-group-head-saatchi-saatchi-is