“Harper's Bazaar” 2/2013
W środku czytelnicy znajdą wywiad z Hathaway oraz sesję zdjęciową. Oprócz tego w numerze będzie historia współpracy Richarda Avedona i Audrey Hepburn, zaprezentowane zostaną 24 godziny z projektantką Diane von Furstenberg oraz rozmowa z dyrektorem artystycznym domu mody Balmain - Olivier’em Rousteing’iem. Oprócz tego pojawią się raporty z wybiegów czy tekst o dietach słynnych modelek.
Wydanie ukaże się w objętości liczącej 196 stron, w nakładzie 100 tys. egz. i w stałej cenie 11,90 zł. Wsparte będzie kampanią reklamową, która obejmuje m.in. telewizję, magazyny Marquarda, internet i przeglądy prasy (więcej na ten temat).
pp
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anne-hathaway-w-drugim-numerze-harper-s-bazaar-cena-i-naklad-bez-zmian