Firma Bayer odświeżyła wizerunek marki Aspirin, wprowadzając nowocześniejsze opakowania i logotyp oraz nowy produkt - Aspirin C Forte. Te zmiany są wspierane jest nową reklamą telewizyjną pod hasłem „Aspirin C - zapomnij o przeziębieniu”, która nawiązuje do filmowego motywu „Deszczowej piosenki”. Poza standardowym wariantem leku na przeziębienie, kampania promuje także wersję Forte z podwójną dawką substancji aktywnych.
Zmiany w identyfikacji Aspirin to proces globalny, związany ze 120-leciem obecności tej marki na rynku.
Kampania obejmuje telewizję oraz internet (spoty na YouTubie i w serwisach VoD, reklamy display).
Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, a spot (nakręcony w Warszawie), wyreżyserował Daniel Kaufaman. Za zakup i planowanie mediów odpowiada MediaCom Warszawa.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aspirin-c-z-nowym-logo-i-opakowaniami-zapomnij-o-przeziebieniu-w-reklamach