Ponad dwuminutowy spot Asusa nosi tytuł „Ocean Heart” i bazuje na storytellingu. Bohaterka, Kolumbijka Sofía Gómez Uribe opowiada o swoich przygotowaniach do operacji zanurkowania na 83 metry w głąb oceanu. Kobieta jest mistrzynią freedivingu – sportu ekstremalnego polegającego na dobrowolnym zaprzestaniu oddychania pod wodą na czas zanurzenia. Gómez Uribe podkreśla rolę technologii w realizacji swojej pasji.
Spot został zrealizowany w dwóch językach – angielskim i hiszpańskim. Za reżyserię części na lądzie odpowiadał Moritz Grub, natomiast ujęcia pod wodą wyreżyserowała Julie Gautier.
Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiedzialna jest agencja Amsterdam Worldwide. Spot będzie promowany na rynku kolumbijskim, w digitalu oraz nośnikach DOOH.
jd
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/asus-transformer-3-pro-reklama-piekno-oceanu