Autosalon24.pl wsparty kampanią

W internecie wystartował serwis www.autosalon24.pl. Jego uruchomieniu towarzyszy kampania promocyjna w prasie i internecie.

Autosalon24.pl (http://autosalon24.pl/) specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie nowego samochodu przez internet lub telefon. Oferta serwisu obejmuje 35 marek pojazdów.

Serwis Autosalon24.pl nie sprzedaje samochodów, ani nie przyjmuje wpłat zaliczek czy pełnej ceny za oferowane auta. Jest pośrednikiem i firmą doradczą, oferującą klientom wsparcie w pozyskaniu najkorzystniejszej oferty i negocjacji warunków zakupu samochodu z dilerem. Klient dokonuje wpłat za samochód bezpośrednio do wskazanego przez Autosalon24.pl dilera, który z kolei wystawia faktury, rozlicza wpłaty i wydaje samochód. Odbiór pojazdu następuje bezpośrednio u dilera. Gdy jest to inne miasto niż to, w którym mieszka klient, Autosalon24.pl oferuje możliwość zamówienia dostawy auta pod wskazany adres lub pomaga w dotarciu do salonu. Na każdym etapie procesu istnieje możliwość rozmowy z doradcą Autosalon24.pl, który w oparciu o preferencje klienta może przygotować kilka ofert, poinformować o bieżącym statusie zamówienia, czy też doradzić w wyborze auta.

Kampania promocyjna wspierająca uruchomienie serwisu www.autosalon24.pl rozpoczęła się 1 lutego. Jej hasło przewodnie brzmi: "Kilujemy ceny aut, prosto u dilera". Akcja obejmie prasę (m.in. "Auto Świat", "Newsweek", "Playboy", "Kaleidoscope", "Cars"), a także internet (m.in. serwisy z grupy Autostrada). Kampania w internecie, której wartość wynosi ponad 100 tys. zł, potrwa od 14 lutego do 10 kwietnia.

Za kreację odpowiada agencja Ambasada Brand Communications (grupa CzteryCzwarte), a działaniami PR zajęły się agencje Swoboda PR i Projekt 77.

km