Do zadań agencji należy, m.in. planowanie i realizowanie działań PR, media relations, bieżące doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej, w tym działań na Twitterze, oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji firmy z jej interesariuszami.
Zoom bsc odpowiada również za obsługę PR akcji i kampanii społecznych organizowanych przez ubezpieczyciela – pierwszym projektem jest program antysmogowy „Wiem, czym oddycham”.
Umowa Avivy z Zoom została podpisana na czas nieokreślony. Agencję wyłoniono w ramach konkursu ofert, którego szczegółów firmy nie ujawniają. W Zoom za realizację działań PR odpowiada zespół pod kierownictwem Sylwii Maj oraz Łukasza Smolnika.
W jednej ze swoich ostatnich kampanii, realizowanej w listopadzie ub.r. pod hasłem „Wiem, czym oddycham”, Aviva pokazywała miasto umierające od smogu i przekonywał do zainstalowania czujników jakości powietrza.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aviva-wybrala-zoom-bsc-do-obslugi-public-relations