Agnieszka Prusaczyk, kierownik ds. komunikacji w Bahlsen Polska, potwierdziła w rozmowie z Wirtualnemedia.pl informację o trwającym przetargu. Nie zdradziła jednak liczby i nazw jego uczestników. Przekazała jedynie, że zaproszono do niego kilka agencji.
Firma nie podaje też, czy trwające postępowanie dotyczy obsługi jej wybranej marki czy też wszystkich.
Przypomnijmy, że wiosną br. Bahlsen w przetargu wybrał do współpracy agencję reklamową Ogilvy&Mather. Miała zająć się przygotowaniem i wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej dla marki Hit. Od tego czasu marka Hit nie była promowana szeroko w żadnej kampanii.
Agencja Ogilvy&Mather przygotowała natomiast kreację obecnej kampanii marki ciastek Krakuski Duelki.
Za obsługę mediową Bahlsena odpowiada Starcom (Publicis Media), a za działania w internecie - J. Walter Thompson Group Poland.
bg
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bahlsen-wybiera-agencje-reklamowa-do-wspolpracy-w-przyszlym-roku