Zgodnie z zapowiedziami zarządu, w nowym roku spółka ma stawiać na rozwój biznesu - zarówno organicznego, jak i poprzez akwizycje.
- Barbara Rudnicka to energiczna menadżerka, z dużą wiedzą na temat rynku inwestycyjnego i biznesu internetowego. Jestem przekonany, że z jej pomocą uda nam się zrealizować nasze plany - mówi Paweł Wujec, dyrektor segmentu internet w Agorze.
Rudnicka ma wieloletnie doświadczenie inwestycyjne w obszarze venture capital i corporate M&A. Od 2015 roku w Bauer Media była odpowiedzialna m.in. za analizę potencjalnych celów inwestycyjnych, prowadzenie procesów akwizycyjnych oraz współtworzenie strategii rozwoju cyfrowej części firmy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i w Skandynawii.
W pierwszych trzech kwartałach br. segment internetowy Agory zanotował spadek wpływów o 2 proc. do 116 mln zł oraz zysku EBITDA z 18,5 do 13,1 mln zł.
jk
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/barbara-rudnicka-szefowa-ds-rozwoju-biznesu-internetowego-agory