Bartosz Kwarciak
Od 1 stycznia 2018 r. Kwarciak obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży regionalnej Polska Press Grupa. Nasze nieoficjalne informacje potwierdziła Joanna Pazio, rzecznik prasowy firmy.
Kwarciak do listopada będzie pracował w Media Impact Polska, gdzie od lipca 2014 roku pełnił funkcję dyrektora sprzedaży regionalnej. Do tego czasu w spółce zajmował stanowisko dyrektora produktu reklamowego SME (Średnie i Małe Przedsiębiorstwa), zaś wcześniej pracował w Grupie Onet.pl jako dyrektor sprzedaży commerce group odpowiedzialny m.in. za sprzedaż serwisu Zumi.pl. W przeszłości był związany z Mediami Regionalnymi, początkowo jako dyrektor sprzedaży w „Nowej Trybunie Opolskiej”, a później jako krajowy dyrektor sprzedaży reklam. Pracował też już w Grupie Polskapresse, m.in. jako manager w działach sprzedaży reklam oraz badań i rozwoju.
Jak już informowaliśmy od grudnia 2017 r. Zbigniew Wierzchołowski pokieruje nowo utworzonym departamentem sprzedaży regionalnej i SME, a Arkadiusz Kołodziej obejmie funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej w Media Impact Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pierwszy-krok-ku-repolonizacji-mediow-pis-chce-przejac-polska-press-grupa ##
Polska Press Grupa wydaje 20 gazet regionalnych, bezpłatną gazetę codzienną "Nasze Miasto", ponad 150 tygodników lokalnych i portale internetowe towarzyszące jego tytułom prasowym.
jk
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bartosz-kwarciak-dyrektor-sprzedazy-regionalnej-polska-press-grupa