Bartosz Szreter awansował w Saatchi & Saatchi IS na digital account directora

Po 7 latach pracy Bartosz Szreter awansował w agencji Saatchi & Saatchi IS na stanowisko digital account directora. Wcześniej był digital account supervisorem w rejonie EMEA-APAC (Europa, Bliski Wschód, Afryka, Azja i Pacyfik).

Szreter odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami Grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie oraz współpracę z obecnymi klientami agencji. Kieruje multidyscyplinarnym zespołem projektowym, zajmującym się działaniami digital oraz ecommerce na poziomie globalnym. Raportuje do Krzysztofa Szymczaka, co-managing directora Saatchi & Saatchi IS.

Obecne jego kluczowym klientem jest Merck, dla którego agencja prowadzi działania digital marketingowe na 35 rynkach w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

jd